אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע בעסקים ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע בעסקים, להתמודד עם התנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, מה זה nlp, איך לשכנע גבר להיות איתך, NLP פירוש, איך לשכנע אנשים, טיפול זוגי nlp, שיפור יכולת הדיבור, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע מישהו, לשכנע אנשים להגיד כן, דיאטת nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, ניתוח רטורי, שליטה בתת מודע, לשכנע אנשים, טקסט שכנוע, ללמוד לשכנע, לשכנע את הבעל, לשכנע את האקס לחזור, הכנה לראיון בטלוויזיה, שיווק ומכירות, אומנות הנאום, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, קורס nlp, לשכנע בטיעון, NLP ודמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, איך למכור, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להשפיע על התת מודע, יועץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע בעסקים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע בעסקים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך מה קובע את מחיר המוצר? לשכנע מישהו לא לסרב אופי של איש מכירות מניפולציות בשתילת מחשבות לגייס איש מכירות להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי איך לבחור את הלקוח? לא רוצה לרמות את הלקוח למכור לעובדים את התפקיד שלהם איך להכיר לקוח? למכור לכל אחד איך להציג את עצמך ללקוח? לשכנע מישהו לבוא לטיפול לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים לקוח שאומר יקר לי הגדלת סל מוצרים ליצור סנכרון עם לקוח תלונות של לקוחות בגוגל מניפולציה איכותית כמה הלקוח מבין את המוצר? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח שיווק ופרסום שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון איך לעשות מניפולציה על הלקוח? לשכנע לקבל תפקיד שינוי עמדה פוליטית לתת אמון מחדש לתכנן קמפיין שיווקי איזה סרטון שיווקי לעשות? בניית תהליך שיווקי שביעות רצון הלקוח טיפול בהתנגדויות במשא ומתן לשכנע מישהו להקשיב לך לשכנע את התת מודע לשכנע מישהו לרצות אותך שנאה לאיש מכירות להיות nlp master practitioner הלקוח לא קונה לזהות את התנגדות הלקוח איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לקוח מפחד להחליט מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? איך למכור את עצמך לאקס? מכירות ושירות מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לחשוף את המחיר ללקוח לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... עולם המושגים של הלקוח לגרום למישהו להפסיק לעשן איך לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע למכור תהליך שיווקי לשכנע מישהו לשנוא אותך כשלים רטוריים אימון לשיווק עסקים לגרום למישהו להימשך אליך שיווק לעסקים מתי לא לשכנע? אני לא מצליח למכור להיות החבר של הלקוח לרמות לקוח לא להתעקש עם לקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לטפל בהתנגדות לקוח לשכנע מישהו להחליף מחשבות לקוחות שמכירים את המותג שלך שיפור תהליכי המכירות סוגים של לקוחות שאלות לאנשי מכירות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? מוצרים סוג א לא להזדהות עם הלקוח איך להעלות מחיר ללקוחות? מנהיג משכנע לגרום למישהו להאמין למשהו לגרום למישהו בתור חבר איך לענות ללקוח שאומר? למה ללמוד לשכנע? הדרכת מכירות לגרום למישהו להעריץ לשפר את היכולת שלך למכור ליצור באז שיווקי למכור שירות יקר למכור רכב לבצע זיהוי צרכי הלקוח למכור ביעילות להיות לקוח חוזר יצירת הזדהות למכור פריט ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק להגיב ללקוח בצורה חברית לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום למישהו לא להתלהב אני אצליח למכור לשכנע מישהו להתרגל לעשות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, שיפור מכירות, קואצ'ר בתחום שכנוע בעסקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 22:48:05 - wesi28