אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע בעסקים ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע בעסקים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp שינוי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, NLP איך זה עובד, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע אנשים לקנות מוצר, nlp למתחילים, איך לשכנע גבר להתחתן, סודות המכירה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, לשכנע את עצמי לא לאכול, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP למטפלים, להשפיע על תת המודע, טיפול בהתנגדות, nlp להורדה, עזרה איך לשכנע, איך לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התניה קלאסית, לימודי רטוריקה, nlp techniques, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp להצלחה במכירות, nlp שיטת טיפול, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, סודות ההשפעה, nlp למתקדמים, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע בעסקים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע בעסקים, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתי להציג ללקוח את המחיר? לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים טכניקות מכירות לשכנע לקבל תפקיד לגרום ללקוחות לרצות אותך איך לבטל עסקה עם לקוח? מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך למכור מוצר ללקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? לשכנע את האדם למה באמת הלקוח לא רוכש? לגרום ללקוח שלך לתת תשובה שלילית ללקוח לשכנע לקוח להסכים להביע הזדהות עם ההתנגדות לגרום למישהו לחשוב איך לזהות מניפולציות? לגרום למישהו לשמוע לשכנע מישהו להיות בטוח מוצר בלי יתרונות להביא ערך ללקוח שיקולים בתמחור מוצר יעדי מכירות לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לפטר לקוח הנחה משפיעה על הלקוח לשכנע בחורה להיזכר השכנוע וההשפעה של אובמה מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? ביטחון עצמי למכור את עצמי לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות איך למכור בלי מצב רוח? איך להציג ללקוח? ניהול מלאי מוצרים מוצר פרימיום לשכנע מישהו אחר להרגיש... איך להיות בטוח במוצר שלי? לרכוש את המוצר לאיזה לקוחות לשווק? טיפים לשיווק עסקים בעיות רגשיות של אנשי מכירות הדעה של הלקוח על המתחרים לגרום למישהו להרגיש חבר שלך לגרום לתת מודע לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח ראפור טוב זיהוי התנגדות הלקוח מתנגד למכור איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? שיחת מכירות לשכנע מישהו לטפל בעצמו לשכנע מישהו להגיב רצון הלקוחות לשכנע בצורה נכונה לגרום ללקוח להחליט לקנות איך למכור את עצמך? עיצוב חומר שיווקי לקוח מאושר אובדן אמון לקבל חשיפה ללקוחות הפרת הסכמים על ידי לקוחות חשיפה בשיווק ממומן איך למכור ללקוחות? עובדים כלקוחות לשכנע מישהו לומר לך חרדת ביצוע של אנשי מכירות למדוד את ביצועי מנהל השיווק מניפולציות של מנהיגי כתות הזדהות לשדר מקצועיות מול הלקוח מתי להיות רע ללקוח? למה המשפך השיווקי לא עובד? שיטות שיווק באינטרנט יצירת אמון עם לקוח איך להשפיע על עצמך? להשפיע על לקוח לקדם את העסק גם בלי לקוחות לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון התנגדויות של לקוחות הוצאות שיווק ומכירה לענות מראש להתנגדויות של הלקוח לשנות מחיר של מוצר ליצור אמון אישי איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לגרום למישהו לא לפחד חוויית אמון משפטי שכנוע לבנות מחדש אמון לגרום למישהו לא לאהוב איזה מוצרים למכור? לשכנע מישהו לא לריב משא ומתן עם החמאס לשכנע שאתה מומחה היצע של מוצר להרשות לעצמך לאבד לקוחות אין פתרון ללקוח יצירת אמון לקוחות מתלוננים בפייסבוק שיחה משכנעת עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, תורת המשחקים, מכירות בתחום שכנוע בעסקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 12:30:46 - wesi28