אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע את אשתי, לימודי דמיון מודרך, NLP טיפים, לשכנע אשה להיות איתך, איך אפשר לשכנע אנשים, מדריך ל nlp, NLP פירוש, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע את בעלי, שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע עובדים, לימודי שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, משא ומתן, NLP הנחות יסוד, ייעוץ לאנשי מכירות, nlp techniques, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע גבר להתחתן, לשכנע ללכת לרופא, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, מיומנויות מכירה, nlp לימודי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp לחינוך ילדים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לשכנע פירוש, nlp וידאו, NLP אומנות הפיתוי, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים למכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע בן אדם, אימון אישי למנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר חשוב?

ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך לגרום לאנשים להקשיב לנו ולחשוב שמה שאנחנו אומרים חשוב. בשלב הראשון, אליעד שואל את השואל מה בדיוק הוא רוצה להבין, האם הוא מתעניין בזה בגלל שהוא רוצה שיקשיבו לו או שמא יש כאן שאלה אחרת. הוא מבקש להסביר את השאלה לעומק ולדייק אותה. בהמשך, הוא מסביר שהצורך הזה בעניין של להקשיב לא נובע רק משיקול של מה חשוב לנו באופן אישי, אלא גם כחלק מהתהליך שבו אנחנו בקשר עם אחרים.

ההבנה לגבי המשחק החברתי

בהמשך, אליעד מתאר את החיים כמשחק שבו אנחנו בקשר עם אחרים, וכחלק מהמשחק הזה יש צורך לדעת איך לתקשר בצורה שמאפשרת לאנשים להקשיב לנו. אליעד מסביר ששיחה או תקשורת עם אחרים לא בהכרח נובעת מתוך רצון להיות מאושר או למצוא את האמת, אלא מתוך הצורך להיות בתוך משחק חברתי עם אחרים ולהשפיע עליהם. בשלב הזה, אליעד מציין שההבנה של התקשורת עם אחרים אינה נובעת רק ממקום של רצון אישי, אלא גם מתוך תפיסת המציאות שלנו ושל אחרים. הוא מבהיר שבעצם מה שאנחנו חושבים חשוב, יוכל להוביל אותנו לא רק לשכנע אחרים אלא גם להבין את המניעים הפנימיים של עצמנו.

הקול הפנימי והשפעתו

כאשר השואל מתחיל להבין את ההשפעה של התקשורת הפנימית שלו, אליעד עובר לדבר על הדיאלוג הפנימי. הוא מסביר שהשאלה איך לגרום לאדם אחר להקשיב לנו היא למעשה שאלה שמתחילה בתוך הדיאלוג הפנימי של כל אחד מאיתנו. כלומר, כל אדם שואל את עצמו איך לגרום לכל הרצונות הפנימיים שלו להקשיב לרצון הדומיננטי ביותר. אליעד מסביר שכאשר אדם מציב לעצמו יעד או משימה, הוא צריך להבין איך להפעיל את כל הרצונות הפנימיים שלו כך שכל הרצונות יזוזו לכיוון אחד. בכך, הוא מרחיב את הדיון לא רק על איך לגרום לאחרים להקשיב, אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה.

מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך?

כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל לפרט על איך בדיוק ניתן לעשות זאת. הוא מבהיר שברגע שאנחנו רוצים להפעיל שכנוע או תשומת לב, יש צורך לבחור את הנושא או הדרך לדבר שיתאימו לסולם הערכים של האדם האחר. כלומר, מה שיעניין אותו הוא לא בהכרח מה שאנחנו רוצים להגיד, אלא איך נוכל לקשר את הדברים שאנחנו אומרים לדברים שהוא רואה כטובים בעיניו.

מה קורה אם הנושא לא מעניין את האדם השני?

בהמשך, אליעד שואל איך לגרום למישהו להקשיב לנו כשמה שאנחנו מדברים על אינו מעניין אותו. כאן השואל מציין שהוא יצטרך לחבר את הנושא הרצוי לרצון האישי של האדם השני. אליעד מסביר שצריך להבין איך הנושא שאנחנו מציעים יכול להשפיע על האדם, לא בהכרח ישירות אלא באופן עקיף. הוא מוסיף כי הרבה פעמים אנשים לא מוכנים להקשיב למשהו שלא מעניין אותם, אך אם הם יראו איך זה קשור אליהם, יש סיכוי גבוה שהם יתחילו להקשיב.

ההבנה של המניעים הפנימיים של אנשים

השלב הבא בהסבר של אליעד הוא הבנת המניעים הפנימיים של אנשים והקשרם לתקשורת. הוא מסביר שחשוב לדעת לא רק מה מעניין את האדם השני, אלא גם מה מניע אותו ומהם הרצונות הפנימיים שלו. בכך, הוא משווה את התקשורת החיצונית לדיאלוג פנימי שבו אדם שואל את עצמו מה רצונו האמיתי. אליעד מדגיש שיש לזה משמעות גם כאשר אנו מנסים להשפיע על אחרים, כיוון שבסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו יכולים לגרום לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו.

מהות התועלת והנזק

בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מאשר נזק. כלומר, כל פעולה שמישהו עושה, בין אם זה להקשיב לנו או לבצע משימה כלשהי, נובעת מתוך תחושת תועלת אישית. אליעד מסביר שכל אחד יבחר לפעול בצורה שמביאה לו תועלת, ואפילו אם זה לא מעניין אותו, אם הוא חושב...
אז מה אתה אומר מה השאלה?

ש: איך אני גורם לאנשים כשאני מדבר על משהו שהם ירצו להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר זה מאוד חשוב.

אליעד: אוקי עכשיו אמרת שני דברים שונים, מה את רצית להגיד?

ש: אני רק רציתי להגיד משהו כאילו לפני מה שהוא אמר למה אני צריכה להגיע למצב שאני ארצה שיקשיבו לי.

אליעד: עכשיו לדוגמה למה עשית ככה שאני אקשיב לך?

ש: לא כי אני באמת רוצה להבין את זה.

אליעד: יפה אז זה אותו דבר את רואה שיש מצבים שאת רוצה שיקשיבו לך.

ש: נכון.

אליעד: תסבירי את השאלה בכל זאת למה שתרצי כאילו מה אכפת לך מה הם חושבים, תשובה אם היית חייה בג'ונגל לבד לא אכפת לך יש פה אנשים יש פה משחק חלק מהמשחק זה להיות עם אנשים בקשר.

ש: כן אבל זה כאילו נובע מנקודה שאני מודדת את הערך שלי על פי האינטראקציה עם אנשים.

אליעד: הוא לא אמר את זה זה קשור לזה אבל הוא לא אמר את זה.

ש: יש בזה משהו שקשור קצת.

אליעד: נכון מהיבט מסוים הוא תלוי במה שאנשים יתייחסו למה שהוא אומר כי אחרת לא אכפת לו מה אנשים חושבים נכון?

ש: נכון אני כאילו אומרת את זה בגלל, שאני לא תופסת לך את הזה עכשיו.

אליעד: לא אל תדאגי.

ש: זה אחד מהדברים שהכי מפריע לי.

אליעד: אוקי.

ש: וזהו בעצם.

אליעד: לא אז מה את אומרת?

ש: זה נושא שהוא מאוד.

אליעד: את שואלת למה שזה בכלל יהיה חשוב מה שהוא אומר אז אני אגיד לך מה פספסת בתקופה שלא היית פה אני אסביר לך את השכל שבדבר, זה עובד ככה קודם כל מה האמת שאם הוא רוצה שאם הוא רוצה להיות מאושר בלי תנאים הוא צריך להיות מאושר בלי להיות תלוי במה שאנשים חושבים ויחשבו אבל יש משחק במשחק הזה יש תנאים והחיים האלה זה חלק מהמשחק כאילו במשחק הזה אתה גם משחק עם אנשים אתה בקשר עם אנשים אתה לא חי בג'ונגלים לבד.

עוד פעם אם הוא היה אומר לי "אני רוצה להיות מאושר ומפריע לי מה שאנשים חושבים" הייתי אומר לו מה אכפת לך מה אנשים חושבים עליך, אנחנו אבל לא מדברים עכשיו איך להיות מאושר אנחנו מדברים בתוך המשחק יש פה משחק כשאת אוכלת שותה זה החיים מה אכפת לך אם את אוכלת או שותה אז במשחק הזה יש אנשים ואתה רוצה לדעת איך לתקשר איתם זאת תשובה אחת.

תשובה שניה כשאני מסביר לו או כשאני תכף יסביר לו איך הוא יכול לגרום למישהו להתייחס למה שהוא אומר בצורה יותר רצינית זה בעצם אני מסביר לו גם בצורה ההפוכה מה גורם לו להתייחס לדברים בצורה יותר רצינית אני כאילו מסביר לו את המוח של עצמו כי בפועל יש הרי דברים שקוראים סביבך בטלוויזיה פרסומות פוליטיקה לא יודע מה שאתה מתייחס אליהם בצורה מסוימת, עכשיו כשאני מסביר לך איך לגרום להם להתייחס אליך ברצינות אני גם מסביר לך מה גורם לך להתייחס לאחרים ברצינות. יותר מזה דבר נוסף, את הבנת את התשובה השנייה?

ש: כן.

אליעד: מה הייתה התשובה השנייה?

ש: שאתה תסביר לו את השכל שבדבר מה הרעיון.

אליעד: נכון את החוקיות, עכשיו דבר נוסף שאני רוצה להגיד לך כשהוא שואל אותי איך לגרום למישהו להקשיב לו יש פה את כל הסיפור הזה מה שאני תכף אספר לו יש את זה גם בתוכו הרי אפשר להגיד שהוא שואל אותי איך הוא יכול לגרום לעצמו להקשיב לעצמו הרי גם הוא מנהל דו שיח עם עצמו זה לא רק מנהל דו שיח עם אחרים לפעמים הוא גם מנהל דו שיח עם עצמו.

יש נגיד בתוכו קול מסוים נגיד שהוא שואל אותי "אם אני נכנס לחדר ואני רוצה שכולם יקשיבו לי" עכשיו את אותה שאלה הוא יכול לשאול "אם יש לי רצון שאני רוצה שיהיה הרצון הכי חשוב שלי" זה בדיוק אותה שאלה זה בעצם לשאול איך אתה גורם בתוכך לכל אחד להשתלט על שאר הקולות ודבר נוסף גם בתוכו גם אם הוא היה במדבר לבד זה גם כן היה חשוב לו להבין את זה כי בתוכו יש את כל הדו שיח ובעצם הוא שואל את עצמו למה יש כל אחד שמשתלט על שאר הקולות, אתה הבנת מה הבנת?

ש: שבעצם זה לא רק חיצוני זה גם פנימי אני מנהל בתוכי דו שיח עם עצמי יש בתוכי קול אחד שמוביל ויש בתוכי רצון אחד שרוצה שכל הרצונות יקשיבו לו ואני רוצה להבין את זה.

אליעד: יפה, עכשיו באופן יחסי זה קשה להסביר לבן אדם על עצמו על עצמו כבר הסברנו אלף אלפי פעמים אז מסבירים עכשיו על הבחוץ ואז כשהוא יסתכל על הבחוץ הוא יבין שזה בכלל על עצמו, מה גורם לך לחשוב שמשהו נכון הסברנו איך לגרום לעצמך לחשוב שמשהו נכון הסברנו. עכשיו אנחנו מסבירים את זה בעוד דוגמאות מה יגרום לאחרים לחשוב אז בא תחזור על השאלה מההתחלה, מה השאלה עוד פעם.

ש: איך אני גורם לאחרים כשאני מדבר על נושא מסוים או באותו נושא שאנחנו מדברים אני והאחר איך אני גורם לאחר להקשיב לי ושהוא יחשוב שמה שאני אומר זה מאוד חשוב מאוד מעניין.

אליעד: מאוד חשוב או מאוד חשוב לו?

ש: מאוד חשוב לו.

אליעד: יפה, עכשיו בא נתקדם מה עושים איך הוא יכול לגרום לבן אדם שכשהוא מדבר עם מישהו לקבל את תשומת ליבו למשוך את תשומת ליבו מה שזה לא יהיה, מה עושים מה הנוסחה מה עומד מאחורה?

ש: הוא מנסה אולי לדבר על דברים שהוא יודע מראש שהם נושאים משותפים שהוא מתעניין בהם.

אליעד: של מי שהשני מתעניין בהם?

ש: של מישהו מהצד השני שהוא מדבר איתו.

אליעד: תראי אם הוא היה שואל איך לפתח דו שיח עם מישהו הייתי אומר לו תדבר איתו על נושאים שמעניינים גם את השני אבל הוא לא שאל איך לפתח דו שיח הוא אמר "בהנחה שאני רוצה להגיד למישהו משהו איך אני גורם לו להקשיב לי", את הבנת את ההבדל אם הוא היה אומר אני רוצה לפתח שיחה עם אנשים הייתי אומר לו תבדוק מה מעניין אותם ותדבר איתם אבל הוא לא שאל את זה הוא אמר "אם אני רוצה לדבר עם מישהו על משהו שלא מעניין אותו ואני רוצה לגרום לו להקשיב לי".

ש: שמתי לב שבשאלה שלי יש הנחה שהוא יקשיב לי רק אם מה שאני אומר זה מאוד חשוב לו.

אליעד: נכון בסדר שהיא לא בהכרח לא נכונה, מה את אומרת אז איך לגרום למישהו, את רוצה לדבר עם מישהו על משהו שלא מעניין אותו איך את גורמת לו להתרכז במה שאת אומרת?

ש: שאלה מצוינת.

אליעד: מה התשובה?

ש: לא יודעת כאילו אם אני יודעת שזה מראש לא מעניין אותו.

אליעד: אז את נכנעת.

ש: זה הרבה פעמים קורה כן.

אליעד: אוקי אז איך בכל זאת גורמים לו להקשיב, מה אתה אומר לו?

ש: להראות לו שזה קשור אליו איכשהו.

אליעד: כי אתה מדבר על משהו שנמצא בכדור הארץ וגם הוא בכדור הארץ.

ש: לא להראות לו כמה שזה מאד קשור אליו.

אליעד: מה זאת אומרת מאוד קשור אליו?

ש: להראות לו את הנתיב איך זה מתברר בסוף שיש לו השפעה על זה שזה ישפיע גם עליו.

אליעד: תחדד.

ש: להראות לו איך הנושא הזה בסופו של דבר נוגע אליו כאילו גם לא באופן ישיר.

אליעד: צריך לחדד את זה עוד, אוקי את רוצה להגיד משהו?

ש: להראות לו מה הוא יכול להרוויח מזה זה מה שעולה לי.

אליעד: אוקי את רוצה לחדד את זה עוד מה שאמרת זה הכי קרוב באופן יחסי, מה אתה אומר?

ש: או למצוא דרך לחבר את זה לרצון שלו או שאפשר גם שהוא ירצה להקשיב לזה בכלל כי הוא רוצה משהו אחר ממני זה יכול להיות כאילו מניפולציה שהוא עושה עלי בכלל משהו כזה.

אליעד: שמה?

ש: אפשר לגרום לו להקשיב לי שהוא רוצה להקשיב לי כי הוא בכלל רוצה משהו אחר ממני וכדאי לו להקשיב לי בדרך כדי להשיג משהו אחר בכלל.

אליעד: אבל מה המהות של מה שאתה אומר להגיע אליו דרך הרצון שלו, עכשיו בא נסביר את זה בפשטות מה אמרנו פעם אם אתה רוצה לגרום למישהו מה אתה צריך לשאול את עצמך באופן כללי?

ש: מה אתה חושב שהוא.

אליעד: לא, מה גורם למישהו לעשות דבר, אתה אומר אני רוצה לגרום למישהו להקשיב למה שאני מספר לו אז מה השאלה ששואלים מה גורם לבן אדם להקשיב למשהו, עכשיו ואם רוצים למצוא את התשובה לשאלה מה גורם לבן אדם להקשיב למשהו מה שואלים את השאלה הנוספת איך מפשיטים את השאלה הזאת, איך אני גורם לו להקשיב לי מפשיטים את זה מה יגרום לו להקשיב למשהו מה גורם למישהו להקשיב למשהו איך מפשיטים את זה לעוד דבר איך לגרום למישהו לעשות משהו.

מה גורם למישהו לעשות משהו הרי להקשיב זאת פעולה מה גורם למישהו לעשות משהו, תשובה שהוא חושב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק כי להקשיב זה כרוך במאמץ בפרט אם זה לא מעניין אותו אבל הבן אדם צריך לחשוב שהפעולה תביא לו יותר תועלת מנזק זאת אומרת אם אתה רוצה, עכשיו אנחנו ניקח את זה למקרה הפרטי אז קודם כל אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו אתה צריך לגרום לו לחשוב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק ואם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב למשהו צריך לגרום לו לחשוב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק ואם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב לך אתה צריך לגרום לו לחשוב שההקשבה לך תביא לו יותר תועלת מנזק זאת מהות הדבר.

לדוגמה עכשיו בוא ניתן דוגמה, קודם כל זאת הנוסחה הכללית אם אתה רוצה שמישהו יעשה משהו תגרום לו לחשוב שזה יביא יותר תועלת מנזק יביא לו שהוא יחשוב לא שזה חשוב חשוב לא מעניין שזה הוא יביא לו יותר תועלת מנזק אז איך מתקדמים מפה שלב ראשון אתה צריך לזהות את סולם הערכים שלו ברור, שלב ראשון צריך לזהות מה סולם הערכים שלו מה הדברים שנתפסים עבורו כטוב ומה הדברים שנתפסים עבורו כרע כי איתם אתה מתמרן אותו אחר כך.

יפה אז דבר ראשון אתה צריך, אם את נגיד רוצה לגרום למישהו להקשיב לך דבר ראשון תשאלי לאיזה נושא שלא מעניין אותו את רוצה לגרום לאמא שלך להקשיב לסיפור על משהו וזה לא מעניין אותה נגיד איך את משכנעת אותה להקשיב קודם כל את שואלת את עצמך איזה דברים עושים לה טוב ואיזה דברים עושים לה רע, מה היא לא אוהבת בחיים ומה היא אוהבת בחיים. זה דבר ראשון עכשיו את צריכה למצוא את הקשר בין זה שהיא תקשיב לסיפור שלך לבין הדברים שהיא חושבת שהם טובים.

שימו לב זה לא איזה דברים טובים יצאו לה מזה אלא איזה דברים שהיא חושבת שהם טובים היא תחשוב שיצאו לה מזה, זאת אומרת לא מחויב בכלל שזה יגרום לה תועלת לא מחויב בכלל שזה יהיה טוב עבור כולם הסיפור, מה שמחויב מה שהיא חושבת שזה טוב היא תחשוב כשהיא תקשיב לסיפור הזה זה יגדיל לה את הסיכוי להשיג את מה שהיא חושבת שזה טוב. עכשיו הסיפור גם לא צריך באמת לגרום לה להרגיש טוב מספיק שהיא תחשוב שזה יגרום לה להרגיש טוב סיימנו, זאת אומרת זה בכלל גם לא משנה אם באמת היא תקשיב לך אם יצא לה מזה תועלת או לא מה שמשנה זה שהיא תחשוב שיצא לה מזה תועלת, עכשיו אם באמת יצא לה מזה תועלת הסיכוי שהיא תאמין לך בפעם הבאה גדול יותר.

ש: עכשיו דוגמה לראות את זה איך זה.

אליעד: אז תן אתה דוגמה תמציא דוגמה.

ש: ידעתי שתגיד את זה, נמשיך לדבר ואני אחשוב על דוגמה.

אליעד: באופן כללי עוד פעם אתה שואל את עצמך איזה אינטרסים איזה חסרונות, הוא אמר צריך לגרום לבן אדם להבין שזה קשור אליו ואמרתי לו תדייק היא אמרה רווח אבל קשור אליו זה לא מספיק טוב, קשור למילוי החסרונות שלו איזה חסרונות הוא חושב שיש לו איזה בעיות הוא חושב שיש לו איזה רצונות הוא רוצה ואיך אני משכנע אותו שהפעולה הזאת תמלא לו את הרצונות של מה שהוא רוצה. עכשיו שימו לב זה לא איך הפעולה תמלא לו את הרצונות איך אני משכנע אותו שהפעולה תמלא לו את הרצונות זה בכלל לא משנה אם הפעולה מילאה לו את הרצונות או לא, משנה שהוא חושב שהיא תמלא לו את הרצונות.

נגיד לדוגמה שהוא רוצה מה הוא רוצה נגיד לדוגמה מה בן אדם רוצה נגיד, סתם תמציא מה בן אדם רוצה למצוא זוגיות נניח עכשיו אתה רוצה לספר לו סיפור, עכשיו אתה יכול לשאול את עצמך איך זה שהוא יקשיב לי לסיפור זה יגרום לו למצוא זוגיות יותר מהר אבל זאת לא השאלה הנכונה, השאלה היא זה איך אני משכנע אותו שזה יגרום לו להשיג זוגיות זה בכלל לא משנה יכול להיות שזה יגרום לו לא להשיג זוגיות.

ש: שיחשוב שזה מוביל אותו.

אליעד: נכון כי הוא עושה את הפעולה לא בגלל שזה עוזר לו אלא בגלל שהוא חושב שזה היה עוזר לו אין שום קשר בין מה שזה עושה, אתה עושה את הפעולה כי חשבת שזה יביא לך תועלת לא כי זה מביא לך תועלת יכול להיות שאתה שותה רעל אבל אתה חושב שזה בריא ולכן במקום לשאול את עצמך אם הוא יעשה את זה איך זה יקרב אותו למה שהוא רוצה תשאל את עצמך איך אני יכול לשכנע אותו כי זה לא משנה בכלל מה האמת אתה צריך שהוא ישתכנע אתה מבין.

ש: אתה צריך להיות איש מכירות טוב.

אליעד: ככה עובד איש מכירות בעיקרון איש מכירות בודק מה אתה רוצה מה המוצר והוא מסביר לך שאם תקנה את המוצר תקבל את זה, מה אתה רוצה את הבחורה מה הוא רוצה למכור לך את הרכב אתה רואה קח את הרכב תקבל את הבחורה אבל איפה הבחורה אבל איפה הבחורה אין בחורה אבל הוא גרם לך לחשוב שזה ביחד ככה זה עובד.

נגיד לדוגמה אומרים לך נגיד שהשטן רוצה לגרום לבן אדם לעבוד קשה כל החיים אז מה הוא עושה הוא אומר לו "אתה יודע אם תהיה עשיר תהיה מאושר" עכשיו אין קשר זה לא קשור כאילו אבל אתה אומר "טוב אם אני אהיה מאושר אז בוא נעבוד הרבה עד שזה" ואז אתה זה ואתה אומר דפקו אותי אבל כאילו אתה לא מתאמץ כי באמת זה יביא לך את האושר אתה מתאמץ כי אתה חושב שזה יביא לך את האושר זה קורה ככה כאילו עובד האדם כאילו זה כולם אותו דבר זה לא משהו שהוא לא נפוץ ומה המסקנה שאם אתה משוכנע במשהו שאתה מתאמץ תגיד "רגע שכנעו אותי שזה ככה או שזה באמת ככה".

ש: ככה אני בודק את עצמי.

אליעד: טוב הבנו את זה אתה רוצה להוסיף?

ש: אפשר גם ללכת מהכיוון השני של לגרום לו לחשוב שאם הוא לא יקשיב לך זה יהיה נורא.

אליעד: כן הוא אומר ככה, מה אני אמרתי אני אמרתי על הצד שתגרום לו להבין שאם הוא יקשיב לך זה יגדיל את היתרונות שלו וימלא לו חסרונות, עכשיו הוא אומר דבר נוסף אתה יכול לשחק עם הבן אדם לא רק על להגדיל לו את היתרונות ואז כדאי לו להקשיב לך אלא גם אתה יכול לעשות לו את ההיפוך להגיד לו ואם לא תקשיב לי זה יגדיל לך את החסרונות ואם לא תשיג את זה יהיה לך רע ומר שזה נכון שזה אותו דבר. עכשיו בואו נדבר על זה מה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יתרונות ומה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא לא יקשיב לך יהיו לו חסרונות לכאורה שניהם משיגים את אותה תוצאה כי בסך הכל הסופי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות אבל מה היתרונות בלאיים עליו או במקל ובגזר, מה היתרונות?

ש: פה הוא יבוא ופה הוא יברח.

אליעד: לא בהכרח קודם כל בשניהם יכול להיות שהוא יבוא ובשניהם יכול להיות שהוא יברח, לא באמת זה לא מחויב בא תחשוב אם מישהו מאיים עליך אומר לך אם לא תקשיב ככה וככה והוא ישכנע אותך בזה אז מהיבט מסוים יש...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות? אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
...מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות מחיר אחרות הרבה יותר זולות. אז איך עליך להגיב במקרה כזה? ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ולפעמים כאשר מישהו אומר לך שיש לו הצעת מחיר אחרת יותר זולה, אתה יכול לאתגר את הלקוח ולומר לו שאתה תשמח לראות את הצעת המחיר האחרת ולראות האם באמת ואיך זה יכול להיות שמישהו אחר מוכן לספק את אותה העבודה ביותר זול. ואיך להגיד את זה ללקוח ומתי להגיד את...
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
...סיטואציות או רעיונות שמגיעים אליך מבחוץ. הבן את תהליכי החשיבה הנסתרים - זיהוי תהליכי החשיבה הללו ייתן לך את הכלים להשפיע על אחרים בצורה חכמה. השלך את ההבנה שלך על אחרים - אחרי שתבין כיצד אתה חושב ומדוע אתה עושה את הדברים, תוכל לזהות דפוסים דומים אצל אחרים ולהשפיע עליהם. מה צריך לזכור בתהליך הלמידה של שתילת מחשבות? היכולת לשלוט במחשבות ולהשפיע על אחרים היא יכולת נרכשת, אך היא דורשת עבודה עצמית מתמדת והבנה מעמיקה של איך המחשבות נוצרות אצלך. החקירה...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
...טובים במקצועם מכיוון שהם ניגשים אליו בגישה שטחית - הם רוצים רק לסגור את העסקה, אך לא מנסים להבין לעומק מדוע הלקוח באמת מתנגד. בכך הם מפספסים את ההזדמנות להתפתח אישית, ובטווח הארוך גם אינם מצליחים למכור בצורה אפקטיבית. למה העבודה במכירות תורמת לפיתוח החשיבה? אליעד מדגיש כי עבודה במכירות תורמת רבות לפיתוח יכולת החשיבה וההבנה של האדם. מכיוון שמכירה כרוכה בהתמודדות מתמדת עם התנגדויות ועם הצורך להטיל ספק בנחות היסוד של הלקוחות, העיסוק במכירות משמש כתרגול...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?. אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה. מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון? המונחים מהות וצורה הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שהמהות היא הסיבה האמיתית...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...האדם שהאופציה המוצעת עדיפה וטובה יותר מהאלטרנטיבות הקיימות. לדוגמה, על האדם להאמין שהשהייה בים נעימה או משתלמת יותר להישאר בבית. שלב רביעי - יכולת מעשית: יש לגרום לו להאמין שהוא אכן מסוגל לבצע את הפעולה. האדם צריך להאמין שיש לו את הכלים, הזמן או המשאבים הנדרשים כדי לפעול בכיוון הזה. איך להכניס לאדם רעיון בלי שהוא יתנגד אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה, לא כדאי בהכרח להזכיר...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
...הנוכחי, כדאי להתחיל לחשוב על הרחבת העסק למוצרים חדשים או לפתיחת סניפים נוספים. מה החשיבות של המהות מול הצורה במכירת מוצרים? אליעד מדגיש שהלקוחות לא באמת קונים את הצורה של המוצר, אלא את המהות. הכוונה היא שהלקוח לא משלם על המוצר הפיזי, אלא על החוויה ועל המשמעות שהמוצר מעניק לו. הוא ממחיש זאת באמצעות דוגמה של חופשה בצימר - הלקוח לא משלם רק על גודל הבריכה או על התנאים הפיזיים, אלא על חוויית הנופש שהוא מצפה לקבל. לכן, אפילו אם יש חסרונות במוצר עצמו, בעל...
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
...לא להציג את ההצעה לעסקת הברטר באופן ישיר מדי בהתחלה. במקום זאת, הוא הציע את השלבים הבאים: תחילה יש ליצור מצב בו הצד השני מכיר בערך המקצועי שלך - לתת ייעוץ ראשוני בעל ערך ברור וממשי, למשל כתיבת קורות חיים. לאחר שהצד השני יראה את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר. להציג את ההצעה כשירות מקצועי - לא עזרה חברית. כך הצד השני ירגיש שזה לגיטימי לעשות עסקת ברטר בגלל שהוא ירגיש אי נעימות לקבל שירות בחינם. לא להציג אפשרויות יעוץ ספציפיות, אלא להציג...
דימוי סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי
דימוי סביבתי, דימוי עצמי, NLP, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע בחורה? ערך עצמי, מה חושבים עלי? הפרעה חברתית, תלות רגשית, חרדה חברתית, ניתוק רגשי, אהבה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי
...דימוי עצמי הוא כיצד אנו תופסים את עצמנו, ואילו דימוי סביבתי הוא כיצד אנו תופסים את העולם ואת הסובבים אותנו, כולל איך אנו חושבים שהסביבה תופסת אותנו. אליעד מתאר איך כל אחת מהתפיסות הללו משפיעה על ההתנהגות שלנו. הוא מציין שברוב המקרים, כאשר אנו פועלים מתוך פחד מה יחשבו עלינו, אנו מונעים על ידי דימוי סביבתי. לדוגמה, כאשר אדם בורח מאש, הוא עושה זאת לא רק מתוך אינסטינקט אלא גם מתוך הזיכרון וההבנה החברתית שלפיה יש לברוח מאש, דבר שמחבר אותו לדימוי הסביבתי...
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
...מדגיש את החשיבות של המתנה קצרה בין השאלות כדי להעמיק את ההטלה בספק. הוא מציע לשאול האם אני באמת לא רוצה את זה?, להמתין מספר שניות, ואז להמשיך עם השאלה ואם כן, אז למה?. ההפסקה בין השאלות מאפשרת לאדם לקלוט טוב יותר את חוסר התשובה, דבר שמגביר את הספק הפנימי ומקל על שחרור הרצון. מה השלב הבא לאחר הטלת ספק ברצונות שלך? הטלת הספק אינה מסתיימת ברצון ספציפי אחד, אלא יכולה להתקדם לשאלות בסיסיות ועמוקות עוד יותר. לדוגמה, אחרי שהאדם מצליח להטיל ספק בכך שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, קואצ'ר, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 20:22:42 - wesi28