אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע גלוי ✔איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע גלוי, ייעוץ לפוליטיקאים, לשכנע אשה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, הדרכת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, אוטוסוגסטיה, NLP טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע עובדים, טיפול ב nlp, לשכנע את בן הזוג, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP ודמיון מודרך, ניתוח טיעונים, מיומנויות מכירה, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, התנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לגרום לבחור, סודות התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע בוויכוח, ייעוץ אסטרטגי, NLP דיאטה, ניתוב לשוני פיזיולוגי, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע, NLP סדנא, לשכנע אנשים לתרום, NLP להורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
והפעם אסביר, איך לגרום למישהו לעשות משהו בלי לגרום לו לרצות לעשות את אותו הדבר. לדוגמה: נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לתת לך משהו, ואתה לא רוצה לנסות לחזק אצלו את הרצון לתת לך את המשהו הזה, איך אתה יכול לגרום לו לתת לך את המשהו, בלי שתגרום לו לרצות לתת לך את המשהו?

ואני אסביר: בעיקרון, כדי שבן אדם יעשה משהו, צריך שיקרו 2 דברים. 1 - שהוא ירצה לעשות את המשהו הזה, 2 - צריך שהוא יהיה מסוגל לעשות את המשהו הזה, כמו שהסברתי גם כאן יכולת או רצון. מה שאומר שאם אנחנו רוצים שמישהו יעשה משהו, הרי שהגיוני שנחזק אצלו את הרצון וגם את היכולת לעשות את הדבר.

עכשיו, איך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לחזק רצון? זה עניין שלם בפני עצמו. אבל לדוגמה, אפשרי לבקש ממנו לעשות את הדבר. לדוגמה, לבקש מהילד לאכול. הבקשה מהאדם לעשות את הפעולה, אמורה לחזק אצלו את הרצון לעשות את הפעולה.

וחיזוק הרצון יכול להיות במגוון דרכים. לדוגמה בצורה ישירה, שנאמר לאותו אדם: "אני רוצה שתעשה X" או "אני אשמח שתעשה X" וכיו"ב. דהיינו, שהאדם מבין שאני רוצה שהוא ירצה לעשות X. דהיינו, שאני מנסה לחזק לו את הרצון. כמובן שאפשרי לעשות זאת גם בצורה סמויה, מה שנקרא שכנוע עקיף, דהיינו, בצורה עקיפה לגרום לרצון שלו להתחזק, בלי שהוא יבין שאנחנו מנסים לגרום לרצון שלו להתחזק.

אבל ישנם מצבים, שיש חשש, שהאדם השני יבין שאנחנו מנסים לחזק לו את הרצון ואז זה יכול לגרום לו דווקא לא לרצות לעשות את הפעולה. כי לפעמים כשמישהו מרגיש שמנסים לחזק לו את הרצון, זה עשוי לגרום לו דווקא לרצות לא לעשות את הפעולה, ממגוון רחב של סיבות.

ובמקרה כזה נשאלת השאלה, איך נגרום למישהו לעשות משהו, בלי שנחזק אצלו את הרצון, לא בצורה ישירה ולא בצורה עקיפה. דהיינו, בלי שננסה לחזק לו את הרצון לעשות את הפעולה?

והתשובה לכך היא, שיש גם את המנגנון של היכולת, שגם דרכו אפשרי להשפיע על כך שהאדם יעשה משהו. דהיינו, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו לעשות משהו, נוכל לעשות זאת, או באמצעות חיזוק הרצון שלו לעשות את הפעולה, או באמצעות חיזוק היכולת שלו לעשות את הפעולה. שמה זה אומר?

זה אומר שנוכל לגרום למישהו לעשות משהו, אם נחזק אצלו את היכולת שלו לעשות את הפעולה הזאת. לדוגמה, אם נרצה שהילד יאכל את האוכל, אז ננסה לגרום לכך שיהיה לילד יותר קל לאכול את האוכל וכל כיו"ב. דהיינו, נפעל דרך הגדלת היכולת של האדם לעשות את הפעולה, כי כאשר יהיה לאדם יותר קל לעשות את הפעולה, הרי שיהיה יותר סיכוי שהוא יעשה את הפעולה (אא"כ הוא רוצה שיהיה לו דווקא קשה, אבל זה עניין אחר).

בכל מקרה, אם נרצה לגרום למישהו לעשות משהו, נשאל את עצמנו, איך לחזק אצל האדם את היכולת לעשות את הפעולה? האם הוא יכול לעשות את הפעולה? האם ואולי קשה לו לעשות את הפעולה? וננסה לעזור לו להגדיל אצלו את היכולת לעשות את הפעולה, ולא באמצעות זה שננסה לחזק אצלו את הרצון לעשות את הפעולה. וככה נגדיל את הסיכוי שהוא יעשה את הפעולה.

וניתן דוגמה נוספת: נניח שיש מישהו שהוא צריך להביא לך משהו מתישהו. ונניח שאתה רוצה שהוא יביא לך אותו בהקדם האפשרי. אבל אתה לא רוצה לבקש ממנו להביא לך את המשהו הזה. ואתה גם לא רוצה לגרום לו להרגיש שאתה רוצה שהוא יביא לך את המשהו הזה בהקדם. אבל אתה עדיין רוצה שהוא יביא לך אותו בהקדם.

במקרה כזה לדוגמה, אם תפנה לאותו אדם ותבקש ממנו להביא לך את המשהו הזה, זה יגרום לו להרגיש שאתה משפיע על הרצון שלו ושאתה מנסה לקחת ממנו משהו. ולכן באפשרותך לנקוט בשיטה הבאה, ולומר לו משהו לדוגמה בסגנון של "אם תרצה להביא לי...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי ... אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי שהוא ירגיש שהוא נמצא תחת מניפולציה. שכנוע גלוי, לעומת זאת, הוא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו. במקרה זה, השאלה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו או לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם ... אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות ... וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע ... אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ... ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה אובייקטיבית, בזמן ששיטת השכנוע הגלויה היא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך ... שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש ... שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע ... היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ... מלמד כל הדברים האלה צריך לדעת אותם ולהבין אותם על בורים. אלא מה שאפשר לחלק את שיטות המכירה לשני סוגים, מה זאת אומרת שני סוגים? זאת אומרת שלפעמים יש שיטת מכירה גלויה ויש שיטת מכירה סמויה נגיד שאני מסביר שיטות מסוימות, יש שיטות מסוימות שכשעושים אותם הלקוח לא שם לב שעשו את ... השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל שיטות השכנוע יש מצבים שבהן שיטת השכנוע הופכת להיות שיטת שכנוע גלויה, מה זאת אומרת גלויה? שהלקוח קולט שהולכים לשכנע אותו. עכשיו וזה לא כל כך משנה מהי שיטת השכנוע הספציפית מה שמשנה זה האם הלקוח שם לב ... שמנסים להסביר להם את המידע בצורה אובייקטיבית ושאף אחד לא מנסה למכור להם שום דבר ואם הם ישתכנעו מצד האמת אז הם יקנו. ללקוחות כאלה לא להשתמש מולם בשיטות שכנוע גלויות אלא רק בשיטות שכנוע סמויות, למה? כי ברגע שמתחילים להשתמש מול לקוח כזה בשיטת שכנוע גלויה הוא מתחיל לחשוב מה הוא מנסה לשכנע אותי, הוא מנסה לעשות עלי מניפולציה? לא רוצה לקנות את המוצר, למרות שהמוצר הזה טוב בכלל הוא מתחיל הלקוח להיות יותר חשדן. ולכן כפי שאני מסביר מההתחלה אם מדובר על שיטת שכנוע סמויה דהיינו, כל שיטות השכנוע הן גם סמויות וגם גלויות הכל תלוי בלקוח והכל תלוי בסיטואציה, אז אם מדובר בשיטת שכנוע כאשר היא סמויה כאשר הלקוח לא מודע אליה תמיד עדיף להפעיל אותה יחד עם זאת כאשר מדובר בשיטת שכנוע גלויה דהיינו, שהלקוח מודע לכך שאתה כרגע מפעיל עליו שיטת שכנוע במקרה כזה לפעמים כן עדיף להשתמש בשיטת שכנוע הזאת ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... שכנוע בפרסום שכנוע בפרסומות שכנוע בצורת שאלה שכנוע ברמת הפוטנציאל שכנוע בשלבים שכנוע גלוי שכנוע הטמעת מסרים שכנוע הפוך שכנוע השפעה שכנוע התת מודע שכנוע ובחירה חופשית שכנוע והעברת מסרים שכנוע ורצון חופשי שכנוע ושינוי עמדות שכנוע חזותי שכנוע טכניקות שכנוע טכניקות ויכוח שכנוע יחסי שכנוע ישיר שכנוע כסף שכנוע כסף שיחת שכנוע לא טוב שכנוע לא נכון שכנוע להגדיל שכנוע להגדיל מכירות שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן ... את כל העניין של חומרי שיווק וכולי. 2 סוגים של חומרי שיווק אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים. שיווק בשכנוע ישיר חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש, או לדוגמה פרסומת שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע ... של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי ... אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא ... או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק ... ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה ... להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה. במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים ... שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי ... המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. ... אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם ... כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, ... אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ... חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואחכ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן ... או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיוב. כגון לדוגמה בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. ... אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיוב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר. לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, ... המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה ... אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את ... להבין שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר. והעזרה הזאת אם היא גלויה, אז הלקוח יכול לחשוב בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של ... צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
שכנוע ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו ... הפעולה. ועכשיו יש לשים לב לעניין הבא, והוא שלפעמים אם אתה אומר למישהו בצורה גלויה, שהוא צריך לעשות דבר כלשהו, ... ושגורמות לו, לחשוב איך שאתה רוצה שהוא יחשוב. ואז, במקום לדבר עם האדם באופן ישיר על מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע, ... במה שאתה רצית שהוא ישתכנע מלכתחילה. והכל זה על ידי זה, שבמקום לומר לו בצורה ישירה מה אתה רוצה, במקום זה אתה ... כנל. ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה ... של דבר, אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך לעשות זאת באמצעות שכנוע ישיר, דהיינו, לומר לו בצורה גלויה את מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ... טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית ... את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד. והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. ... שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים ... אמורים לעזור לך אחכ לסגור עסקה עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר. וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו ... וכאשר רוצים לדוגמה לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל ... לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה. לדוגמה: מדברים איתו על ... להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים. וכאשר באים לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים שוכחים שיכול להיות שכל השכנוע ייפול ולא יצליח, בגלל שהיסודות השורשיים יותר והעמוקים ... עצמם האדם עדיין לא מסכים איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת ... ביותר שלו, לשם כך עליו להסכים איתך. וכמובן, שלא מדובר כאן על שכנוע ישיר. זא אין הכוונה לומר, שתנסה לשכנע אותו באופן ישיר שכדי להשיג את הרצון החזק ביותר שלו, לשם כך עליו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. כי זה נחשב לשכנוע ישיר, שהאדם רואה ומרגיש שאתה מנסה לשכנע אותו, ואז הוא מנסה לברוח מהשכנוע שלך. אלא מדובר כאן על טכניקה ... איתך על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. והמסר המרכזי הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו אתה בצורה גלויה בא לשכנע בן אדם אחר במשהו, ויש שכנוע עקיף, שבו אתה בונה אצל האדם יסודות חזקים ביותר והנחות יסוד ...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של מסרים סמויים יש? ומהם מסרים סמויים אפשריים ומהם מסרים סמויים מחויבים? ומהן הנחות יסוד סמויות ומהן הנחות יסוד גלויות? ואבאר גם מהן אמיתות מקבילות שמחזקות את המסרים הסמויים שלך? ואבאר טכניקות שכנוע מתקדמות ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ועוד... וראשית אסביר את הרעיון באופן כללי. ... רוצה שהוא יאמין בו, ואתה משלב אותו בתוך סיפור אחר כלשהו. לדוגמה: נניח שאתה רוצה לגרום למישהו להאמין שהמוצר שלך הוא טוב. אז יש כמובן את הדרך לומר לו באופן ישיר, שהמוצר שלך הוא טוב. אבל אז הוא גם יטיל ספק באופן ישיר, האם המוצר שלך הוא טוב או לא. וקיימת גם דרך נוספת, שאומרת שאם ברצונך לדוגמה לגרום לאדם כלשהו להאמין שהמוצר שלך הוא מוצר טוב, אז עליך לספר לו סיפור כלשהו ... לו הנושא שלו וכיוב. אבל כן משנה, שבתוך הסיפור שתספר לו, בתוך הסיפור תשלב בתוכו את הרעיון שאומר שהמוצר שלך הוא מוצר טוב. שזה בעצם אומר, שאתה לא אומר לו באופן ישיר שהמוצר שלך הוא מוצר טוב כמסר גלוי, אלא אתה באופן עקיף, אומר לו שהמוצר שלך הוא מוצר טוב כמסר סמוי. ואתה עושה את זה, כאילו בדרך אגב וכאילו בצורה תמימה, בתוך סיפור אחר כלשהו. וזה כמובן הרעיון הבסיסי והמבנה הבסיסי של טכניקת השכנוע הזאת, שאומר, אתה לא חייב להציב את הרעיון שלך בצורה ישירה מול האדם השני, אלא באפשרותך לעטוף לו את הרעיון שלך, בצורה פחות ישירה, בתוך סיפור אחר. ועכשיו אסביר רמות עומק שונות וטכניקות מתקדמות שונות, כיצד באפשרותך לעשות זאת בצורה כמה שיותר מוצלחת. והנקודה הראשונה שאבאר, היא שצריך לשים לב, עד כמה המסר הסמוי שלך, עד כמה הוא באמת סמוי ועד כמה הוא באמת גלוי. זא שלפעמים המסר הסמוי שלך, הוא יותר מידי סמוי. ולפעמים המסר הסמוי שאתה רוצה לשתול אותו בתת ההכרה של האדם האחר, הוא יותר מידי סמוי בתוך הסיפור שלך. והשומע כמעט ... שלך. ולכן עליך לשים לב לכך, שהמסר הסמוי שלך, שהוא לא יותר מידי סמוי בתוך הסיפור שלך. שזה כמובן אומר, שברמה העקרונית, ככל שהמסר הסמוי שלך הוא יהיה יותר מסר גלוי, כך בעצם אתה מגדיל את הסיכוי לכך שהאדם השני, באמת ישים לב למסר שלך ושלא יהיה מצב שהמסר הסמוי שלך, נשאר סמוי ושהוא נעלם בתוך הסיפור הכללי. כגון לדוגמה, כאשר אתה חוזר ומשלב את המסר הסמוי שלך כמה פעמים בתוך הסיפור, שאז המסר הופך להיות יותר מסר גלוי ופחות מסר סמוי. וכמובן שצריך לשים לב, שהמסר הסמוי, עדיין נשאר מסר סמוי, ושהוא לא הופך להיות מסר גלוי ומאבד את היתרון שיש בהעברת מסר סמוי. ובפועל, קיימת עוד אפשרות כיצד באפשרותך להציג מסר סמוי בצורה גלויה, ושעדיין הוא יישאר מסר סמוי. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את המסר הסמוי בצורה כזאת, שהיא הכרחית לצורך הבנת הסיפור עצמו. דהיינו, שאתה מציג את המסר ... שלך בפני עצמו, תלויה בהבנת ובתשומת לב למסר הסמוי שלך. זא שאתה לא חייב להזכיר את המסר הסמוי שלך מספר פעמים בתוך הסיפור עצמו, כדי לגרום לו להיות יותר גלוי. אלא מספיק שתספר לאדם השני סיפור, שכדי שהוא יבין אותו, לשם כך הוא יהיה חייב לשים לב למסר הסמוי שלך. דהיינו, בפועל עליך לקחת את המסר הסמוי שלך, ולבנות סביבו סיפור, ... בריא ואיכותי. עכשיו, אם תאמר לו, המוצר שלי הוא טעים בריא ואיכותי המוצר שלי הוא בריא איכותי טעים ומתוק, בעצם המסר הסמוי שלך, הוא לא ככ סמוי, אלא הוא די גלוי. ולכן בעצם יש לבנות רעיון שאומר, המוצר הזה הוא טעים ומתוק, בגלל שהוא איכותי ובריא. שבעצם במשפט כזה, הנושא המרכזי שלו הוא זה שהמוצר הוא טעים ומתוק, והמסר הסמוי שבו, הוא שהמוצר הוא איכותי ובריא. אבל במשפט כזה, המסר הסמוי, הוא לא ממש גלוי והוא לא ממש בולט. ולמה? כי כפי שהסברתי, המסר הסמוי צריך להיות משולב בסיפור בצורה כזו, שבה השומע יהיה חייב לשים לב למסר שלך, כדי להבין את המסר המרכזי שלך. ומאחר ... שלך כבר מוכר יותר לשומע, כך ממילא המסר הסמוי שלך נבלע יותר בתוך הסיפור ומוסתר יותר בתוך הסיפור בכל המובנים לטובה ולרעה. וכדי שהמסר הסמוי יהיה יותר גלוי, לשם כך הסיפור שאתה מספר לשומע, לא יכול להיות ברור מאליו לשומע בלי שתחדש לו משהו. ורצוי שהמשהו שתחדש לו, רצוי שהוא יהיה חייב להבין ולהסכים עם המסר הסמוי שלך, כדי ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
... האמת. לדוגמה: נניח שאתה רוצה לומר ללקוח, שהמוצר הוא מוצר זול, כדי שהוא יקנה אותו. אלא, שאם תאמר לו בצורה ישירה שהמוצר הוא זול, הוא ... עקיפה וסמויה. כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו, אל תחשוב רק על איך לשכנע אותו לעשות את הפעולה באופן ישיר , אלא גם על איך לשכנע אותו ... את הסיכוי יכריחו את האדם השני, לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ותתמקד גם בהם בצורה עקיפה, ולא רק בשכנוע ישיר, אלא גם בשכנוע עקיף. ...
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו ... איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים? מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? קיימות שתי דרכים עיקריות לשכנע אנשים: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא שיטה בה אומרים לאדם בצורה ברורה מה רוצים שיעשה. למשל, אם ... הבנה. האדם מבין מיד מה רוצים ממנו, וזה חוסך זמן ומאמץ. עם זאת, החיסרון המשמעותי של שכנוע ישיר הוא שהאדם עלול להתנגד ולהגיד לא רוצה מיד כשמבין שמנסים להשפיע עליו. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל אחרת לחלוטין. בשכנוע עקיף, לא אומרים לאדם מה לעשות ישירות, אלא מנסים לגרום לו לחשוב מחשבות מסוימות, שהן אלו שיגרמו לו לעשות ... של המשכנע. לדוגמה, מפלגת אופוזיציה שרוצה לשכנע אנשים להצביע לה יכולה להשתמש בשכנוע ישיר ולומר: תצביעו לנו, או להשתמש בשכנוע עקיף ולומר: מאוד רע במדינה. ... את ההנהגה, ולכן יצביע לאופוזיציה. במקרה זה, המפלגה השתמשה בשכנוע עקיף - לא אמרה ישירות תצביעו לנו, אלא גרמה לאנשים להגיע למסקנה זו בעצמם. איך ליישם שכנוע ... לשכנע אנשים? מה זה שכנוע עקיף? איך לשתול מחשבות? מסר תת הכרתי איך לזהות מניפולציה? שכנוע ישיר או עקיף? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע והנושא הוא נושא של שכנוע ישיר ושכנוע עקיף, מה זה שכנוע ישיר ומה זה שכנוע עקיף. שכנוע ישיר זה לבוא לבן אדם שרוצים שהוא יעשה פעולה מסוימת ואומרים לו אנחנו רוצים שתעשה פעולה מסוימת, רוצים שהילד יכין שיעורים אומרים לו לך תכין שיעורים זה נקרא שכנוע ישיר. זאת אומרת בצורה ישירה מנסים להגיד לו את מה שרוצים שהוא יעשה שיקנה, שימכור שיחשוב. ... יחד עם זאת יש דבר שנקרא שכנוע עקיף, מה זה אומר שכנוע עקיף זה אומר שאנחנו לא באים בצורה ישירה לבן אדם ואומרים לו את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב או שיעשה וכו ... בהם אז בעצם הוא ישתכנע בדבר שאותו אנחנו רוצים שהוא יחשוב. מה היתרונות והחסרונות של שכנוע ישיר ושל שכנוע עקיף בקצרה, בשכנוע ישיר הבן אדם מבין בדיוק מה רוצים ממנו אין סיכוי שהוא יתבלבל, לפעמים ... לך לעשות ככה בשביל ככה וככה וזהו מאוד פשוט אמרנו לו את מה שאנחנו רוצים שכנענו אותו בצורה ישירה בזה נגמר הדיון. לעומת זאת אם אנחנו נדבר איתו בצורה עקיפה לא ... יותר מסובך וכו. יחד עם זאת יש גם יתרונות בשכנוע עקיף, למה כי כאשר באים לשכנע בן אדם בצורה ישירה תקשיב תעשה ככה וככה הרבה פעמים הוא יגיד לא רוצה ולכן אם נעשה ... לה, מה יגרום לעם להצביע לאופוזיציה, מפלגת האופוזיציה אם היא תגיד תצביעו לנו זה נקרא שכנוע ישיר אם היא תגיד מאוד רע במדינה הזאת זה שכנוע עקיף, למה כי אם מאוד ... מי אחראי לזה שרע? האחראים, מי אחראי? ראש הממשלה אחראי אז בא נחליף אותו למישהו אחר. שכנוע ישיר ושכנוע עקיף אז עוד פעם לוקחים את הרעיונות שרוצים שהבן אדם יחשוב ... שהוא עושה את זה יותר פעמים כך הוא יותר לומד איך המוח של עצמו משתכנע בשכנוע עקיף ובשכנוע ישיר ואת כל הנושאים האלה. וכמובן שאותו דבר בן אדם יכול לעשות על ... של היומיום שכל פעולה שהוא רואה מה הסיבות שגרמו לה לקרות אז יותר קל לו לשכנע אחרים בשכנוע ישיר ובשכנוע עקיף איך שהוא רוצה כי אז הוא אומר התוצאה הזאת יש סיבות ...
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? אליעד כהן מסביר כי קיימות שתי שיטות עיקריות לשכנוע: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא כשאומרים לאדם בצורה מפורשת וברורה את מה שרוצים ממנו או מה הוא צריך לעשות. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל בדרך סמויה יותר, כאשר המסר לא נאמר במפורש ... בצורה עקיפה, כך שהאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. לדוגמה, בשכנוע ישיר אומרים הדירה הזו מתאימה לך או אתה חייב לקנות את הרכב הזה. בשכנוע עקיף אומרים כל שאר הדירות לא מתאימות לך או הרכבים האחרים קטנים מדי או יקרים מדי ... מדובר הם הטובים ביותר עבורו. למה לבחור בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר? לפעמים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להימנע מלחץ ישיר או להסתיר מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל עליו לחץ, כי הוא חושב שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח לא כדאי לך לדחות את החתימה, ... מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר או במידע שמנסים להציג, לעומת שכנוע ישיר בו חייבים לעמוד באופן ברור ומדויק מאחורי ההצהרות. איך נוצרת מניפולציה על ידי הצגת חסרונות של מתחרים? אליעד כהן מציין שיטה נפוצה של מניפולציה שבה ... בעיני הלקוח. המוכר אינו חייב לציין את היתרון של המוצר שלו בצורה ישירה, אלא פשוט אומר שהאחרים לא מספיק טובים. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא יקר לתחזוקה, המוכר יכול להדגיש שהתחזוקה של כל הרכבים האחרים יקרה מאוד, ובכך לרמוז ... להימנע מנפילה במניפולציות, חשוב לשים לב אם המסר שמועבר הוא ישיר או עקיף. כאשר המסר ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא נאמרו במפורש, וייתכן שהן ... עקיף כדי להסוות חסרונות? לפעמים מוכרים אינם יכולים לומר ישירות שהמוצר שלהם טוב וזול, אולי כי זה לא נכון, ואז הם משתמשים בשכנוע עקיף. לדוגמה, הם לא אומרים המוצר שלי זול, אלא אומרים המוצרים האחרים יקרים ולא שווים את ... הלקוח מסיק לבד שהמוצר של הדובר זול וטוב, למרות שזה לא נאמר ישירות, ולמרות שהמציאות יכולה להיות שהמוצר כלל לא זול. בצורה זו המוכר נמנע מלהציג את המוצר שלו בצורה ישירה באופן שקרי, אלא משאיר את המסקנה בידי הלקוח. לסיכום, כיצד לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה? לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר הוא ישיר או עקיף, אם נאמר בצורה מפורשת או אם הסקת את זה לבד. חשוב לבדוק האם ההצהרות הן נכונות עובדתית, והאם המסקנות שהסקת הן מבוססות או שהן רק פרשנות שלך. כך, כאשר ... מהי מניפולציית הקוזאק הנגזל? איך אפשר להבין את ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? בשפה העברית (כמו בכל שפה) יש מילים שמתארות דברים, למשל זול, יקר, מומלץ, יפה או חכם. מילים כאלו רק מוסיפות תיאור או דעת על דבר מסוים בלי ... אלו (אלו ולא אחרים), היום (היום ולא מחר) או פה (פה ולא שם). שכנוע ישיר משתמש בביטויים מוגדרים שמכוונים בדיוק למסר שרוצים להעביר, כגון הדירה הזו מתאימה לך או אתה חייב לחתום עכשיו. שכנוע עקיף לעומת זאת מעביר את אותו המסר ... לאדם להבין לבד שהדירה הספציפית הזו כן מתאימה. איך נראה שכנוע ישיר ואיפה פוגשים אותו? בשכנוע ישיר, הרעיון הוא לומר באופן ישיר ומפורש את מה שרוצים שהצד השני יבין או יעשה. לדוגמה, אם רוצים למכור דירה ללקוח, אפשר פשוט לומר לו הדירה הזו מתאימה לך או כדאי לך לחתום עכשיו. אין כאן ... חזיתית: אתה חייב לקנות, אתה חייב לחתום, וכדומה. היתרון של שכנוע ישיר הוא בבהירות שלו - האדם השני מבין בדיוק מה מנסים לגרום לו לעשות, ואין אפקט של ניחושים או השערות מצד השומע. מהו שכנוע עקיף ולמה לפעמים בוחרים בו? שכנוע ... ממידע מטעה? כאשר שומעים טיעון כלשהו, כדאי לשים לב אם מדובר במסר ישיר (אצלנו זול יותר) או במסר עקיף (אצלם יקר יותר). מסר ישיר מאלץ את הצד השני לעמוד מאחורי דבריו, אך במסר עקיף ייתכן שאנו רק מבינים משהו שלא נאמר במפורש, ואולי זהו הבנה שלנו בלבד ולא אמת עובדתית. חשוב לבחון אם ... אין את אותה בעיה או אפילו בעיה גדולה יותר. בסיכומו של דבר, בשכנוע ישיר אומרים באופן מפורש את המסר, בעוד שבשכנוע עקיף משתמשים ברמזים, באמירות שליליות על אפשרויות אחרות או בהדגשת חסרונות של מתחרים, כדי שאדם יסיק בעצמו את ... כללי איך התופעה עובדת. אז הנושא הוא כדלקמן יש נושא שנקרא שכנוע ישיר ויש דבר שנקרא שכנוע עקיף אפשר לשכנע בן אדם בצורה ישירה ואפשר לשכנע אותו בצורה עקיפה, זאת אומרת לפעמים אומרים לבן אדם לך תעשה משהו ולפעמים אומרים לבן אדם דברים מסוימים גורמים לו לרצות ללכת לעשות את המשהו ... שמתארות דברים ויש מילים שמגדירות מה הדברים. עכשיו מה זה שכנוע ישיר? שכנוע ישיר לדוגמה נגיד רוצים לקחת דירה להגיד שהיא מתאימה, בן אדם רוצה למכור דירה ללקוח אז איך הוא יכול לעשות את זה באמצעות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע גלוי, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע גלוי, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, מאמן אישי, קואצ'ר בנושאי שכנוע גלוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 05:44:38 - wesi28