אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע חזותי ✔NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע חזותי, לשכנע את אשתי, אימון אישי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את בן הזוג, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע חברה, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע את הבנק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, אומנות הנאום, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע אמא, אימון אישי, רטוריקה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP מה זה, לשכנע גבר להביא ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP לימוד באינטרנט, איך למכור יותר טוב, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדות במכירה, הצלחה במכירות, לשכנע בוויכוח, טיפול בהתנגדות מכירה, דמיון מודרך, מיומנות רטורית, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע מורה, איך לשכנע אנשים לתרום,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:29NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות.

לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים.

לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר.

שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי להעביר תחושה של חדה ודיוק, בעוד שמותגים אחרים עשויים לבחור פונט עגלגל כדי להשרות תחושת רוגע. כל צורת פונט מתקבלת בצורה שונה במוח ומעוררת תחושה שמתחברת למסר.

באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע.
הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור.

זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך "זה קר זה הכי קר" אבל לא רק כי אומרים לך "זה הכי קר" רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא.

ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה.

אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך מה שאמרתי?

ש: כן בא נראה אם זה גם מתחבר העניין הזה.

אליעד: כי זאת צורה של קוביות קרח.

ש: תסתכל זה נראה כאילו ככה זה לא הולך זה על קו ישר, הם עשו את זה כאילו לא סימטרי.

אליעד: תראה קודם כל זה אולי משהו אחר זאת סיבה אחרת, זה אולי כדי להגיד לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות.

ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח.

אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית.

ש: לא על הקווים.

אליעד: הקווים לא בהכרח יכול להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת.

ש: לא התכוונתי לאלה.

אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר?

ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד.

אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה.

ש: זה נראה כשיש שברים זה קרח וקרח אחד מהסימנים זה שברים.

אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל אם אתה רואה את זה זה מעביר לך עוד מסר. עכשיו המסר מועבר לך בצורה ויזואלית ולכן אמרתי פעם שלהגיע למפגש יש לזה את היתרונות שלו כי אתה גם רואה כשאני מדבר איתך וזה לא רק שומע, נגיד מה שאפשר עד כמה שאפשר אבל יש לזה יתרונות כי אתה כאילו מפעיל את כל החושים בעניין.

עכשיו מה שהתחלתי להגיד שבעצם הם מעבירים לך, הם נגיד רוצים להעביר לך שהדבר הזה הוא קר כי זאת הפסרסומת שדיברת עליה הדבר הזה הוא קר אז הם רוצים להגיד לך זה קר לא רק "זה קר" אלא גם שאם היה כתוב "זה חם" אבל התמונה מזכירה לך משהו קר. עכשיו לפעמים מעבירים לך מסרים באמצעות דברים ויזואליים זאת אומרת שנגיד יכולים להשתמש באותיות מסוימות שמשדרות רוגע הצבע שלהם יכול לשדר לך תחושה מסוימת כי במוח.

ש: זה בתת מודע.

אליעד: שלך.

ש: כן בתת מודע.

אליעד: למה שלך? כי אצלך זה בתת מודע אם היית יותר ערני זה היה במודע שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה.

ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר?

אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו.

השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי המוח לוקח את הצורה של האות מתחיל לנתח אותה "היא כזאת והיא כזאת" מתחיל לנתח אותה לפי זה הוא מביא לך בסוף מה הפירוש, הוא עוד נותן לך תחושה ואז התחושה מתלבשת על הטקסט ואז אתה כאילו מקבל את התוכן גם דרך הטקסט וגם דרך האפקטים הוויזואליים. הבנו?
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... שכנוע הפוך שכנוע השפעה שכנוע התת מודע שכנוע ובחירה חופשית שכנוע והעברת מסרים שכנוע ורצון חופשי שכנוע ושינוי עמדות שכנוע חזותי שכנוע טכניקות שכנוע טכניקות ויכוח שכנוע יחסי שכנוע ישיר שכנוע כסף שכנוע כסף שיחת שכנוע לא טוב שכנוע לא ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
...רגשית ודימוי רגשי, של החוויה הרגשית שלו כלפי הדבר שאותו הוא יודע שהוא אוהב, לבין הדבר שאותו הוא לא בטוח שהוא אוהב או רוצה. וכמובן שגם להיפך, שאפשר להכניס את האדם למצב רגשי של לא רוצה לא אוהב, באמצעות זה שמזכירים לו דברים שאותם הוא לא אוהב ולא רוצה. ואחכ מדברים איתו על דבר, שיש לו ספק אם הוא רוצה או לא רוצה אותו. ואז המוח של האדם, מפרש יותר בקלות שהוא לא רוצה את הדבר שהוא לא בטוח אם הוא רוצה או לא רוצה אותו. בגלל שהזיכרון הרגשי שלו, הוא זיכרון שלילי ולא זיכרון חיובי. וסוד העניין הוא, כי יש רשימו...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...כלשהי בתוך המילה. ולפעמים יש לאדם ספק לגבי דבר כלשהו איך לפרש אותו, האם לטובה או לרעה וכיוב. ואז במקרה כזה, אם לפני שאמרו לאדם את המידע הזה, אמרו לו הרבה דברים טובים. או אם אחרי שאמרו לאדם את המידע הזה, אחכ אמרו לאדם הרבה דברים טובים. כל שכן אם כאשר גם לפני וגם אחרי שאמרו לאדם את המידע הזה, אמרו לו דברים טובים, שאז המוח של האדם מפרש בצורה עקיפה את מה שאמרו לו, כמידע בעל משמעות טובה, שדומה למה שאמרו לו קודם ואחכ. או לדוגמה אדם שהשתתף בקרב מלחמתי כלשהו. שלפעמים המוח שלו מתוכנת בצורה כזו, שאם הוא שומע...
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
...המועדפת עליו מבלי להרגיש שזהו המניע המרכזי להחלטה. לדוגמה, כשאתה מציג לאדם מספר אפשרויות, אפשר להציג את היתרון של האופציה המועדפת באופן ברור אך בעדינות. מהם העקרונות החשובים לשכנוע באמצעות סוגסטיה? סוגסטיה היא טכניקת NLP שבה אדם מושפע לשנות את דעותיו או התנהגותו באמצעות הצגת רעיונות או תחושות בצורה לא ישירה, למשל על ידי שאלות שמובילות את השומע לחשוב ולפעול בדרך מסוימת. אליעד מסביר כיצד להפעיל סוגסטיה בצורה שתשפיע על קבלת החלטות מבלי להרגיש שהשומע נדחף לעשות משהו נגד רצונו. מהו השימוש במילים שמצמצמות...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
...חלקי של מצב גרוע קודם? כאשר אדם שואל שאלות מסוג זה, הוא מפתח יכולת לזהות מתי מנסים לבצע עליו מניפולציה, ובכך לא מאפשר לאף אחד לעבוד עליו. אליעד מסיים את ההסבר שלו באזהרה ברורה: אז שלא יעבדו עליכם, וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להעביר מסרים לתת מודע? טכניקות NLP בשכנוע כיצד לשתול מחשבות? איך לזהות מניפולציות בשיווק? האם המוצר באמת טוב? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
...זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי תיאור דוגמאות שמשלבות...
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
...כאילו כל מה שאני יודע, כל מה שיכולתי לדעת, וכל מחשבה שיכולתי לחשוב, התמזגה לי לתוך הדבר הזה. זה לא היה משהו חיצוני. יש כאן שני תהליכים, תהליך אחד חייב לקרות בסוף בכל מקרה, שאתה צריך להגיע לשלמות בשלמות. בסוף התודעה שלך צריכה להתמזג עם משהו אחר, והחיבור אמור להיות בשלמות. להתחבר לשלמות בשלמות, שפירושו להתחבר למקום שאין הבדל בין יש לאין, ואז כל דבר הוא שלם, אבל החיבור עצמו אמור להיות בשלמות. מה זה אומר? שכול השכל כולו, אמור להתחבר ליש ואין. ולכן יש שני תהליכים, כדי שהשכל יתחבר ליש ואין, השכל צריך...
NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
...עוד יותר, שהמסקנה שלו היא מסקנה מוכחת ולא מסקנה אפשרית בלבד. וכמובן שאת אותו הדבר בדיוק, עושים לכיוון ההפוך, כאשר רוצים לחזק רעיון כלשהו. זא שכאשר אתה מציג מסקנה שהיא רק אפשרית בלבד, אם אתה רוצה לשכנע את השומעים, אז עליך להיזהר ולהישמר שלא להתייחס אל הרעיון כאל רעיון אפשרי בלבד, אלא להציג אותו כאילו הוא עובדה מוכחת. לדוגמה, במקום לומר מכך ניתן להבין ש, אמור מכך מבינים ש, בלשון הווה ולא כאפשרות אלא כבר מחויב. ובמקום לומר מכך אפשר לראות שהטענה שטענתי נכונה, אמור מכך רואים בבירור שאכן קרה כך או אחרת...
NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
...לאדם להרגיש, שהוא בעצם עוזר לך ועושה לך טובה, אם הוא יאפשר לך לעזור לו ואם הוא יסכים וירשה לך, להסביר לו את מה שאתה רוצה להסביר לו וכיוב. ועל ידי זה שאתה ממיר את החוויה של האדם, מחוויה של בקשת עזרה, לחוויה של הצעת עזרה. דהיינו, שהוא מציע לעזור לך, ושהוא עוזר לך בכך שהוא מאפשר לך לעזור לו. על ידי זה יש לאדם יותר אינטרס לבקש ממך את אותה העזרה והסיוע. ועוד אחדד, כי רצוי גם להמיר את המילה עזרה, בתיאור של הפעולה בפועל של אותה העזרה. זא שאם לדוגמה מדובר (מתחום חינוך ילדים) על ילד שברצונך לעזור לו לעשות...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
...גורמת לכל התוצאות האפשריות. ואז, ברגע שאתה יודע איך כל פעולה שהאדם יעשה, כיצד היא תחזק ותחליש בו זמנית את כל הערכים שיש, אז עליך בעצם לקחת את הערך שאתה רוצה שהאדם יחשוב שהוא ערך חיובי וטוב, ועליך לאתר את ההשפעה היחסית הטובה של אותו דבר, על ערך חיובי אחר שהאדם כבר מתייחס אליו בצורה חיובית. ועליך בעצם להציג בפני האדם שאותו אתה רוצה לשכנע, את הקשר היחסי שיש, בין מה שאתה רוצה שהוא יעשה, לבין מה שהוא חושב שזה טוב בעיניו. אבל, התחכום הוא, שעליך להציג בפניו את הקשר היחסי, בצורה מוחלטת ואובייקטיבית. זא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע חזותי, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע חזותי, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, תורת המשחקים, תת מודע בתחום שכנוע חזותי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1250 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 22:30:58 - wesi28