אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ספרים nlp, לשכנע בחורה לחזור אליך, ללמוד רטוריקה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP תרגילים, ייעוץ אישי למנהלים, NLP טיפול בדיכאון, nlp לימוד בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP דוגמאות, לשכנע הורים, לשכנע את חברה שלך, מיומנות מכירה, מאמן אישי, לשכנע בוויכוח, הגדלת מכירות, רטוריקה, לשכנע את המפקד, איך לשכנע את עצמך, אומנות הראיון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע הורה, לשכנע בטיעון, NLP לעסקים, להתראיין בתקשורת, מסרים לתת מודע, השפעה על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, ניתוח רטורי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:14איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות.

הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות "המוצר שלי הוא הכי טוב", הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב "ביחס ל - 1, 2, 3", הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר "המוצר הוא הכי טוב", והחלק של "ביחס ל..." ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע.

איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים שיווקיים?

אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו "המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל...", המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה ("ביחס ל...") ונשאר רק עם המסר המקוצר: "המוצר הוא הטוב ביותר".

לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל מתחרים בבחירות ואומרים "אני המועמד הטוב ביותר ביחס למועמד השני", בפועל המסר שנקלט הוא פשוט "אני הכי טוב". אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר מדגישים כמה הם פחות גרועים מהמתחרים שלהם. זו דרך מניפולטיבית להעביר מסר חיובי גם כשהמציאות עצמה לא בהכרח חיובית.

איך להשתמש נכון בהשוואות כדי לשכנע?

אליעד ממליץ שכאשר רוצים להעביר מסר חיובי לגבי מוצר, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט "המוצר הזה הכי טוב", כאשר מדי פעם מציינים שוב "ביחס ל..." כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של "המוצר הזה הכי טוב", גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי.

לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: "המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X". לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט "המוצר הוא הכי טוב", כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר.

דוגמאות נוספות לשימוש במניפולציות שכנועיות

אליעד נותן דוגמה מתחום הפוליטיקה על אדם שאומר "הורדתי את מחירי המים והחשמל", אך לא מציין שהוא בעצמו העלה קודם את המחירים הללו ב - 100 אחוזים ורק לאחר מכן הוריד אותם ב - 10 אחוזים. בפועל, הלקוח או הבוחר מקבל את המסר המניפולטיבי של "הורדת מחירים", מבלי לשים לב להקשר השלילי של הפעולה המקורית.

עוד דוגמה שמביא אליעד היא אדם שגונב כסף ממישהו, נותן לו לאחר מכן צדקה מאותו הכסף הגנוב, ואז מציג זאת כהטבה: "תראה, נתתי לך צדקה". במציאות הוא בעצם לקח מהאדם את הכסף ואז החזיר לו רק חלק קטן ממנו כ"צדקה". זוהי דוגמה נוספת להעברת מסר מניפולטיבי כאשר ההקשר האמיתי מוסתר.

איך להימנע ממניפולציות שכנועיות?

אליעד כהן מדגיש את חשיבות המודעות להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים. כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון:
  • האם המוצר או הרעיון הזה באמת טוב כשלעצמו?
  • או שהוא טוב רק בהשוואה לאפשרויות פחות טובות אחרות?
  • האם הורדת המחירים או הטבות אחרות שהוצעו הן באמת שיפור או שהן רק תיקון חלקי של מצב גרוע קודם?
כאשר אדם שואל שאלות מסוג זה, הוא מפתח יכולת לזהות מתי מנסים לבצע עליו מניפולציה, ובכך לא מאפשר לאף אחד "לעבוד עליו".

אליעד מסיים את ההסבר שלו באזהרה ברורה: "אז שלא יעבדו עליכם", וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח "המוצר הזה הכי טוב" הוא יגיד "לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב" אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב.

והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח "אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב" ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר "המוצר הזה הכי טוב", אומרים אותו ללקוח "המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3" או במילים אחרות אומרים לו "אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך".

עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ"1... 2... 3" אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע "המוצר הזה הכי טוב עבורך" אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את "ביחס ל..." והוא מבין את המילים "המוצר הזה הכי טוב" גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמה נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר "אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני", למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים "אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני" כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים למכור את עצמם בעיקר.

הם לא אומרים "אנחנו נעשה ככה וככה, מה אתה צריך? אנחנו נעשה את זה, הנה יש לנו דרך איך לעשות את זה", הם לא אומרים את זה בעיקר מה שהם אומרים בעיקר זה "אתה לא רוצה שהוא יבחר, תבחר בנו כדי שהוא לא יבחר, תבחרו בי כדי שהם לא יבחרו" כאילו "אני הכי טוב לא שבאמת אני הכי טוב אני גרוע אבל אני הכי טוב ביחס אליהם אני הכי טוב". אוקי ולכן כפי שהסברתי המניפולציה פה היא די פשוטה אם רוצים להגיד ללקוח משפט מסוים כל מה שצריך לעשות זה למצוא באיזה הקשר המשפט הזה יכול להיות נכון ואז להגיד את המשפט הזה פשוט באותו הקשר, כאשר המוח ממילא שומע את המשפט הזה גם בלי אותו הקשר. כמובן שאני אחדד שאפשר להגיד ללקוח לדוגמה "אתה יודע ביחס למוצרים האלה והאלה המוצר הזה הוא הכי טוב" ואחר כך לחזור על המשפט הזה "המוצר הוא הכי טוב" בלי להגיד את "ביחס ל...".

אוקי ואז המוח כבר שומע את המילים "המוצר הזה הכי טוב" בלי קשר לזה שזה "ביחס ל...". כולל כמובן בכל תחום כאשר יש שני רעיונות ורוצים למכור לבן אדם רעיון, רוצים להסביר לו למה זה טוב לו מה שאפשר לעשות זה פשוט להסביר לו למה זה יותר טוב ממשהו אחר ומפה לשם משם לפה ובעצם להגיד "אז אתה רואה זה הכי טוב לך" אבל זה הכי טוב לך "ביחס ל..." זה לא אומר שזה בכלל עצמו טוב לך. זה כמו שמישהו אומר "תראו הורדתי את מחירי החשמל, הורדתי את מחירי המים" הוא לא סיפר שקודם הוא הוריד את מחירי המים אחרי שהוא בכבודו ובעצמו העלה אותם, הוא העלה אותם ב100% אחוזים ואז הוא הוריד אותם ב10%, הוא אומר "תראו אני הורדתי ב10%", הורדת ב10% אחרי שהעלית ב100% אז מה עשינו בזה זה הוא לא מספר הוא רק אומר מה הוריד את המחירים הוא לא מספר קודם איך הוא בעצמו העלה אותם.

כמו בן אדם שגונב כסף ואז הוא לוקח מהכסף שהוא גנב ממך נותן לך צדקה, הוא אומר "תראה נתתי לך צדקה", "אדוני אבל נתת לי צדקה מהכסף שגנבת ממני אז אתה לא עשית לי פה טובה". בקיצור מהצד שלכם של השומע שרוצה שלא ירמו אותו מה שהוא צריך לעשות ברגע שהוא שומע משפט "הדבר הזה הוא טוב, הדבר הזה הוא רע" וכו' לשאול את עצמו "רגע הוא טוב בפני עצמו, הוא באמת טוב בפני עצמו או שהוא טוב ביחס למשהו מסוים?", האם באמת הדבר טוב לכשעצמו או שהוא נכון רק ביחס למשהו אחר. ברגע שבן אדם עושה את זה לא יוכלו לעבוד עליו. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טיפול בהתנגדויות הלקוח לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך לשכנע עובד? איך להכיר את הלקוח? פרסומות לגרום למישהו להגיע לטיפול המלצות של לקוחות בגוגל בעקבות תהליכי השיווק חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי חיפוש לקוחות שיטות שכנוע מתקדמות לא רוצה לרמות לקוח למצוא לקוחות אחרים טקטיקות משא ומתן חיבור עם לקוח לצמצם את סל המוצרים לשכנע מישהו לענות לך יצירת אמון באמצעות כל אחד יכול להיות איש מכירות מומחה שיווק הסבר של איש מכירות בעל פה מניפולציה על לקוחות דימויים של הלקוח לשכנע את הלקוח לקנות מתי לחשוף את המחיר ללקוח? טכניקת מכירות המסע שהלקוח עובר חומרים לקמפיין שיווקי להשפיע חוויית הלקוח להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לגרום למישהו לומר לך כן משא ומתן למתקדמים ביטול פגישה על ידי לקוח להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לגרום למישהו לקבל עזרה הזדהות מלאה להעביר ללקוחות להתמודד עם לקוח עצבני לשכנע את התת מודע לגרום למישהו להפסיק לעשן לשכנע אקסית לסלוח לייעץ ללקוח איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? אוטוסוגסטיה עצמית לקוח ממש לא מבין את המחיר לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך למכור? לשנות את המוצר לא להזדהות עם הלקוח כמה לקוחות יש לך? שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לעזור לאיש המכירות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות חשק למכור לגרום למישהו לסלוח לך על משהו לקרוא ללקוח בשם פרטי לקבע את המחיר אצל הלקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך מומחה לשכנוע לשכנע מישהו להתרגל מניפולציות הכרחיות לשכנע מישהו לא לאהוב משהו לקוחות משלמים להציג את המוצר ללקוח מכנה משותף עם הלקוח משפך שיווקי במחלקת מכירות הפקת חומר שיווקי שתילת מחשבות בדייטים מכירות door to door לקוח לא רוכש איך ליצור ראפור? פגישת מכירות לקוח אומר יקר לי לצורך קמפיין שיווקי מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? אני איש מכירות לקוחות סרק שווי השוק של מוצר לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר לא כל אחד יכול למכור לשכנע בחורות שאני רוצה התנגדויות מכירות זיהוי מניפולציות להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח להשפיע על הבוס למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? הלקוח כאיש מכירות מומחה שכנוע לתת סיבה להנחה ללקוח חסרונות ללמוד nlp לגרום למישהו לרצות את החיים לקוח מפחד להחליט הזדהות עצמית בעיות של אנשי מכירות לנתח משפך שיווקי שלא עובד לשכנע עובדים אימון מכירות לאנשי מכירות שאלות לאנשי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מומחה במכירות, קואצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 21:34:28 - wesi28