אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע להגדיל מכירות ✔שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע להגדיל מכירות, מאמן עסקי, לשכנע אנשים להגיד כן, nlp הדרכה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, ללמוד nlp באינטרנט, סודות השכנוע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להצליח למכור, ללמוד nlp בחינם, לשכנע אנשים לתרום, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיפור כושר שכנוע, איך למכור מוצר, NLP התניה, NLP עצמי, השפעה על התת מודע, NLP התניה קלאסית, התמודדות עם התנגדויות לקוח, ראפור, תשובות לשאלות בראיון, להצליח במכירות, NLP דמיון מודרך, nlp בעברית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לשכנע בחורה להתאהב בך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אבא, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שכנוע ושינוי עמדות, NLP דימוי עצמי, ניתוח טקסטים, ללמוד לשכנע אנשים, לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע ילדים, לשכנע ללכת לרופא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
50:48שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט?

אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן לשכנע אדם לשנות את דעתו, מבלי ליצור אצלו התנגדות או קונפליקט פנימי. אליעד מדגיש שכדי לשכנע מישהו, אסור לומר לו במפורש שהדעה שלו אינה נכונה, מכיוון שכך מעוררים אצלו תחושת איום והאגו שלו נכנס למגננה. במקום זאת, אליעד מציע שיטה הדרגתית של הזדהות ראשונית עם האדם, אשר מונעת את תחושת האיום ומייצרת בסיס של אמון. לאחר שנוצר האמון, ניתן להציג בפניו זוויות ראייה נוספות מבלי להדגיש שהן מנוגדות לו, אלא כאילו הן משלימות או מרחיבות את הדעה המקורית שלו.

למה אסור להציג את הדעה שלך כניגוד מוחלט לדעתו של האחר?

אליעד מסביר שבני אדם באופן טבעי מגיבים בשלילה למידע המוצג להם כניגוד מוחלט לעמדתם. כאשר מציגים רעיון באופן שלילי או כסותר את עמדתם, הם נוטים להתגונן ולסרב לשנות את דעתם. הדרך הנכונה לפי אליעד היא להציג את הרעיון הנגדי באופן חיובי וכחלק מהתפתחות טבעית של הרעיון המקורי. הוא נותן דוגמה של ילד שמשחק בבובה, שאם מציגים לו צעצוע אחר כתחליף מוחלט למשחק הקודם, הוא יתנגד. אבל אם מציגים לו את הצעצוע החדש כתוספת מעניינת למשחק שלו, הוא יגיב בחיוב.

כיצד לשכנע על ידי חיפוש המכנה המשותף?

אליעד מסביר כי טכניקה יעילה לשכנוע היא לא לחפש מיד את נקודת המחלוקת, אלא לרדת לשורש ולמצוא את המכנה המשותף העמוק ביותר בין שני הצדדים. הוא נותן דוגמה של שני מדריכים שמתווכחים על שיטת הדרכה מול ילדים: אחד רוצה אחידות בדעות, והשני חושב שצריך להציג מגוון דעות. במקום להתווכח ישירות, אליעד מציע לשאול "למה חשוב לך שיהיו דעות אחידות?" וכך להגיע לנקודת עומק כמו הרצון של שניהם לתת לילדים חיים טובים יותר. לאחר שמצאתם את המכנה המשותף, קל יותר להציג את היתרונות של הצגת מגוון דעות, כדרך טובה יותר לתת לילדים כלים להתמודד עם החיים עצמם.

מתי נכון לומר לאדם שהוא טועה ומתי עדיף להסכים איתו?

אליעד מציין שזה תלוי באישיות של האדם שאותו רוצים לשכנע. יש אנשים בעלי ביטחון עצמי נמוך, שדווקא אמירה ברורה שהם טועים עשויה לחזק אותם ולשכנע אותם לשנות דעה, כי הם מחפשים דמות סמכות שתנחה אותם. לעומת זאת, אדם בעל ביטחון עצמי גבוה או אגו חזק לא יקבל בקלות אמירה שהוא טועה, ולכן עדיף להסכים איתו תחילה, לחזק את הביטחון העצמי שלו, ורק אז להציג לו את האפשרויות הנוספות בצורה הדרגתית.

כיצד להשתמש בטכניקת "הירידה לעומק" לשם שינוי עמדות?

אליעד מדגים טכניקה מפורטת נוספת הנקראת "ירידה לעומק", שהיא פירוק ההתנגדות עד לרמה הבסיסית ביותר שלה, ואז חיפוש פרצה קטנה שדרכה ניתן להשחיל את הדעה החלופית. הוא נותן דוגמה מורכבת וקיצונית במיוחד של ניסיון לשכנע מחבל שרוצה להרוג יהודים, כיצד להפוך את דעתו על ידי כך שיבין שהדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה העמוקה שלו (למשל שהאנשים יאמינו במוחמד) היא דווקא לא להרוג אותם, אלא להעניק להם הטבות ולהביא אותם בדרכי שלום אל אמונתו.

האם שכנוע הוא בהכרח מניפולציה או שקר?

אליעד מדגיש כי מנקודת מבט אבסולוטית אין אמת מוחלטת, ולכן כל שכנוע יכול להיות גם אמת וגם שקר בו - זמנית. לדבריו, מה שחשוב הוא שהאדם שמנסה לשכנע יאמין באמת שהדעה שהוא מנסה להעביר טובה יותר עבור הצד השני. אם הוא מרגיש שהוא משקר, הוא ייכשל בתהליך השכנוע. הוא מציין גם ששכנוע מוצלח הוא כזה שבסופו של דבר הצד השני מרגיש שהרעיונות החדשים הם למעשה רעיונותיו שלו.

מתי להזדהות עם הצד השני עשויה להיות טקטיקת שכנוע יעילה?

אליעד מסביר כי אחת הדרכים היעילות לגרום לאנשים להקשיב ולשנות את דעתם היא תחילה להסכים איתם באופן מלא. הוא מתאר מצב שבו האדם השני מחפש אישור לרעיונותיו, וכאשר הוא מקבל אישור כזה, נוצר אצלו רגש חיובי כלפי האדם שנתן לו את האישור. בשלב זה, הוא הרבה יותר פתוח לקבל רעיונות חדשים ואף רעיונות מנוגדים, מכיוון שהוא כבר מעריך ומחבב את האדם שמציג אותם.

איך משתמשים באנלוגיות לשם יצירת הזדהות?

אליעד מתאר כיצד אפשר להשתמש באנלוגיות ובסיפורים שאינם קשורים ישירות לנושא, אך בעצם מובילים את האדם להבין את הרעיון החדש באופן עקיף. במקום להתמודד ישירות עם התנגדות, אפשר להציג סיטואציה דומה מתחום אחר, שבו קל לאדם להסכים עם הרעיון הנגדי. אחרי שהאדם הסכים עם האנלוגיה, ניתן בקלות להעביר אותו להבנה שהסיטואציה המקורית דומה לה וכך לשנות את דעתו.

לסיכום, מה הסוד האמיתי של השכנוע לפי אליעד כהן?

הסוד לפי אליעד הוא לא להפעיל לחץ ישיר על עמדותיו של האחר, אלא ליצור תחושת הזדהות, אמון וביטחון. לאחר מכן, באמצעות פירוק הרעיון עד לרמה בסיסית משותפת, מתאפשר להציג בהדרגה רעיונות נוספים ולשכנע את האדם בדרך עקיפה אך אפקטיבית יותר.
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... טכניקות ויכוח שכנוע יחסי שכנוע ישיר שכנוע כסף שכנוע כסף שיחת שכנוע לא טוב שכנוע לא נכון שכנוע להגדיל שכנוע להגדיל מכירות שכנוע להצליח שכנוע להצליח במכירות שכנוע למנהלים שכנוע למתקדמים שכנוע לקוח שכנוע לקוחות שכנוע מהיר שכנוע מהסיבה הלא נכונה ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
...חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...ושהוא יכול להגיע אליו פיזית. שלב שלישי - עדיפות האופציה: יש לשכנע את האדם שהאופציה המוצעת עדיפה וטובה יותר מהאלטרנטיבות הקיימות. לדוגמה, על האדם להאמין שהשהייה בים נעימה או משתלמת יותר להישאר בבית. שלב רביעי - יכולת מעשית: יש לגרום לו להאמין שהוא אכן מסוגל לבצע את הפעולה. האדם צריך להאמין שיש לו את הכלים, הזמן או המשאבים הנדרשים כדי לפעול בכיוון הזה. איך להכניס לאדם רעיון בלי שהוא יתנגד אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה,...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
...עוד דוגמה, נגיד חינוך ילדים, נגיד לדוגמה, נגיד הילדה אומרת, את אומרת לה תעשי משהו, תראי אני לא יכולה, אני קשה לי, אני לא נחשבת מספיק, לא, אבל למה?, תראי יש לי בעיה נפשית, החיים שלי קשים, סיפורים. אוקי רושמים בפנקס, אחר כך כשהיא מבקשת משהו את אומרת לה תראי אין אפשרות, אמרנו שאת לא יכולה שזה אין אפשרות, מה את רוצה?, אומרת לך לא מה זאת אומרת אבל אם אני רוצה אני יכולה, רשמנו בפנקס, אז ברגע שמבקשים ממנה אז אומרים לה רגע, תחליטי אם את רוצה את יכולה או לא?. לוקחים את הדעה של הבן אדם ואז משתמשים בזה נגדו...
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
...נכון יש בעיה כזאת וכזאת ועדיין אני בטוח שככה זה ב - 100% גם זה יכול להיות שיש אפשרות. קודם כל שים לב הלוגיקה הראשונה אומרת בוא ניצור לו אינטרס להיות נגד הדעה של עצמו אם נראה לו שהדעה שלו יוצרת איזה בעיה עבורו להגיד לו אוקי אז נכון זה וזה כאילו לא תמיד צריך ללכת ל - מי אמר שזה נכון מה ההיגיון בזה? אפשר להגיד לו אוקי ומה ההיגיון בזה?, לא יודע ככה אני יודע ככה ידוע לי, אוקי תראה אז אם ככה וככה אז הגענו למבוי סתום אחר, אז מה אתה מציע לעשות?. עכשיו אז יש פה כמה דברים קודם כל אחד אפשר להכניס אותו לאיזה...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
...הוא רוצה, שזה המוחלט ושהכל יהיה כרצונו תמיד, אז הוא לא היה יכול להכנס לחוויה שאומרת שאם הוא ישיג משהו יחסי, זהייתן לו את המוחלט ואת ההכל כרצונו תמיד. על כן, הסיבה שהאדם לא מאושר באופן מוחלט, זה רק בגלל שהוא רוצה צורות יחסיות, אך אם הוא יבין ששום צורה לא תוכל לתת לו אושר מוחלט, אז הוא יפסיק לרצות צורות יחסיות, ואז ממילא הוא יהיה מאושר באופן מוחלט. אם כך, ניתן לראות שבתהליך המכירה יש את כל המשחק של האפשרי - מחויב (ספק - ודאות), פחות מחויב, יותר אפשרי, יתרון, חיסרון. האדם יכול להתבונן איך התהליכים...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...אותו להבנה, שרק הדעה שלך צודקת. ובדרך הזאת, אומרים לאדם שהוא גם צודק, ואז זה מרדים אותו קצת, וקצת משאיר אותו דרוך, וקצת זה גורם לו למילוי של האגו שלו, וקצת משאיר לו ספק בדרך שלו. ובדרך הזאת, יש בה את היתרונות ואת החסרונות, שיש בשני הקצוות שלה. ומהי הדרך הטובה ביותר לשכנע בן אדם לשנות את דעתו? תשובה: הדרך הטובה ביותר, היא שאתה תדע את כל הדרכים האלו, ושבזמן אמת תעשה התאמה אישית, בין הדרך שבה אתה בוחר לשכנע את האדם, לבין הרצון של האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והכי טוב זה לדעת לתמרן בין הדרכים השונות....
טיימינג של שכנוע עקיף - איך לגרום למישהו לא להסכים עם עצמו, באמצעות שימוש במשחק מילים? איך לגרום למישהו לשנות את דעתו, באמצעות זה שמוציאים את דבריו מהקשרם? איך לגרום למישהו לחשוב מחשבה שהוא לא רוצה לחשוב? איך לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה? האם זה משנה מתי ובאיזה רגע, האדם השני יתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב? איזה נזק יכול להיגרם, אם מישהו יסכים איתנו מוקדם מידי?
...ממש עצבני. אז נניח אפשר לומר לו משהו בסגנון של לא הבנתי מה אמרת? שזה שנכשלת במבחן גורם לך להיות ממש עצבני?. ולומר את זה באינטונציה שכאילו אין לנו מושג על מה הוא מדבר. כאילו הוא אמר לנו משהו בגיבריש, שלא ברור בכלל. דהיינו, להעביר לו את המסר, שמה שהוא אומר, לא ברור מאליו. ואז, כאשר הוא מנסה להבין את מה שאמרנו לו, כדי להגיב למה שאמרנו, לשם כך הוא צריך להזדהות עם נקודת המבט שלא לוקחת כברור מאליו, את מה שהוא אומר. נניח לדוגמה אדם דתי שאומר ברוך השם. ונניח שאתה אומר לו משהו בסגנון של לא הבנתי, את מי האשמת...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ברק, משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון. לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: אתה באמת רוצה להיות רק דתי?, בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון. איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה? כאשר מעוניינים...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
...got a lot of work to do. And so the question here tonight is not where weve been, but where were going.) ומי שיתבונן יראה, כי נאמרו כאן שני משפטים. כאשר המשפט הראשון קובע עובדה שכולנו יודעים שיש לנו הרבה עבודה לעשות. והמשפט השני אומר, שבגלל זה עלינו להסיק מכך שעלינו לשאול שאלה כלשהי, כזו ולא אחרת. ומי שיתבונן יראה, כי מצידו של ברק אובמה, הוא היה מעדיף שכולם יסכימו איתו על המשפט שאומר כולנו יודעים שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות. וכאן בעצם יש להבהיר, כי בהקשר הזה, כאשר טענה כלשהי נאמרת בפני עצמה,...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע להגדיל מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע להגדיל מכירות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מומחה שיווק, מניפולציות בנושאי שכנוע להגדיל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6563 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 17:47:31 - wesi28