... וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת,
לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן ... מישהו. לדוגמה, אם מישהו שואל אם הוא יכול להצטרף לטיול, אפשר להסביר לו על הטיול במושגים שהוא לא מכיר, וכך הוא ירגיש לא בנוח ויעדיף לוותר על ההשתתפות. איך עובד
שכנוע עצמי באמצעות מהות וצורה? אליעד מסביר את העיקרון גם על
שכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה). אם אדם רוצה להפסיק לעשן, עדיף לו להתמקד במהות של הרצון, כלומר, להיות בריא, ולא לומר לעצמו רק אני לא רוצה לעשן סיגריה. כשאדם מתמקד במהות הרצון האמיתי (אני רוצה להיות בריא), יהיה לו קל יותר
לשכנע את עצמו. אך אם הוא דווקא כן רוצה לעשן, הוא צריך להימנע להסתכל על המהות (להיות בריא) ולהתמקד בצורה (אני לא ... סיגריה). כך הוא יוכל להתעלם מהסיבה העמוקה שמפריעה לו לעשן, ולעשן למרות ההתנגדות הפנימית. בנוסף, לפעמים המהות של דבר מסוים נראית חסרת משמעות. במקרה כזה, אפשר
לשכנע את עצמך באמצעות הצגה של הדבר בצורה מגניבה או מושכת, למשל, להגיד לעצמך אני רוצה חיים בריאים טבעיים, בלי ... מה עומד מאחורי המילים האלה. כך אפשר ליצור מוטיבציה חזקה יותר, רק מתוך הצורה המושכת של ההגדרה, בלי לנתח את המהות. כיצד ליישם את המהות והצורה בשכנוע לקוחות
ובשכנוע עצמי? לסיכום, לפי אליעד כהן, כדי למכור או לשכנע טוב יותר, יש לזכור: לדבר במושגים מעולם הלקוח כדי שיהיה לו נוח וברור מה מוכרים לו. להשתמש במושגים לא מוכרים כאשר רוצים להוסיף תחושת תחכום, אבל במינון נכון. להתמקד במהות כדי ליצור מוטיבציה פנימית חזקה
לשכנוע עצמי. להתמקד בצורת הדברים בלבד כאשר רוצים להתעלם מהסיבה האמיתית שמפריעה לעשות משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח?
שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש נכון במושגים הבדל בין מהות וצורה איך למכור ביעילות? איך לדבר בשפה של ... במושגים שהוא לא מכיר כדי ליצור תחושת תחכום או כדי דווקא להרחיק אותו מהמוצר ולתת לו תחושה של חוסר נעימות. עכשיו כל הדברים האלה נכונים גם בנושא של אוטוסוגסטיה
שכנוע עצמי כאשר בן אדם מנסה
לשכנע את עצמו, בן אדם רוצה
לשכנע את עצמו לעשות משהו הרבה פעמים הבן אדם לא מצליח
לשכנע את עצמו לעשות משהו כי הוא חושב בצורה של צורה ולא של מהות, לדוגמה הבן אדם נגיד רוצה
לשכנע את עצמו לא לעשן את הסיגריה ואז הוא אומר לעצמו אני לא רוצה לעשן את הסיגריה והוא לא מצליח
לשכנע את עצמו שהוא לא רוצה לעשן את הסיגריה, למה? כי הוא דיבר עם עצמו עם התת מודע שלו עם עצמו במושגים של צורה לא ... במהות, המהות היא שאתה רוצה להיות בריא. תחפור לעצמך בראש אני רוצה להיות בריא ולא לעשות שום דבר שיגרום לי להיות חולה ולכן אני לא רוצה לעשן את הסיגריה, זאת אומרת
בשכנוע עצמי גם שם הבן אדם צריך לשים לב שהוא מוכר לעצמו את המהות ולא את הצורה, זאת אומרת תבדוק מה המהות של מה ... אני רוצה להיות בריא למחוק את המהות ולהשאיר את הצורה. ואז להגיד למה שאני לא אעשן סיגריה מה הבעיה? לא אני בסדר אין שום בעיה בוא נעשן סיגריה, זה בגדול בנושא של
שכנוע עצמי שאם בן אדם נגיד רוצה להתנגד למשהו שהמוח אומר לו לא להסתכל על המהות של זה, נגיד שבן אדם בא לעשות איזו ... של מה שהמוח אמר לעשות ולתקוף אותה, לא לתקוף את המהות כי המהות תנצח אבל אם מסתכלים רק על הצורה אז הצורה לפעמים חסרת משמעות. עכשיו אותו דבר גם הפוך בנושא של
שכנוע עצמי יש מקרים שבהם בן אדם צריך, אז אמרנו ככה להסתכל על המהות בשביל ליצור מוטיבציה ולא להסתכל על המהות בשביל להחליש את הרצון אבל קודם אמרתי שיש עוד היבט שבו בן אדם אנחנו אומרים בוא נשתמש בצורה שהוא לא מכיר כדי למכור לו את המוצר אז אותו דבר גם אם בן אדם רוצה
לשכנע את עצמו הרבה פעמים אם הוא מסתכל על המהות של הדבר המהות של הדבר לא משהו ולכן בן אדם יכול להסתכל על הדבר ... לעשן, זאת אומרת כשהוא הסתכל על המהות הוא בעצם אמר מה אני עכשיו צריך להפסיק לעשן בכל מקרה המהות של זה זה לא משהו. מה שצריך לעשות במקרה כזה אם בן אדם רוצה
לשכנע את עצמו להפסיק לעשן זה למצוא איזו צורה מגניבה כזאת לא כל כך דוחה כמו לדוגמה ואז תחיה חיים טבעיים ולהגיד ... הולך ככה, יש מהות וצורה ולפעמים עדיף למכור את המוצר דרך המהות שלו לפעמים עדיף למכור את המוצר דרך הצורה שלו וגם במקרה שמנסים לשכנע מישהו, גם במקרה שבן אדם מנסה
לשכנע את עצמו הוא צריך להסתכל מה ישכנע יותר האם ישכנע יותר המהות של הדבר או הצורה של הדבר. ואם השכנוע לא מצליח ...