אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך מכירות ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תהליך מכירות, ללמוד לשכנע אנשים, NLP הגדרה, תשובות בראיון, יועץ פוליטי, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע עובדת, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כישורי שכנוע, מה זה nlp, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טיפול בהתנגדויות לקוח, אומנות הנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP מה זה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, הצלחה במכירות, לשלוט בתת מודע, שיווק ומכירות, התנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, ללמוד רטוריקה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, אימון אישי, אימון עסקי, לשכנע את המורה, איך להשפיע על התת מודע, NLP סרטונים, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את חברה שלך, שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תהליך מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, תהליך מכירות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשווק מוצרי יוקרה? לשכנע לקבל תפקיד לגרום למישהו לקחת אחריות המטרה של השיווק המשמעות של הצעת מחיר ללקוח להציג ללקוח הטבת הנחה להתמודד עם לקוח שמתלבט איך נקבע מחיר של מוצרים? למה להכאיב ללקוח? להשתפר בתור איש מכירות איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לגרום למישהו להיות בטוח אסטרטגיות לניהול משא ומתן תכנון משפך שיווקי לבנות עם לקוח מערכת יחסים הדגמה ללקוחות לגרום לעובדים למכור ליצור הזדהות רגשית לשכנע מישהו להחליף הרגשה של אמון לקוח שקודם כל שואל מה המחיר להשתמש בראפור ליצירת כימיה לעזור ללקוח שקרים במכירות להטעות לקוח לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח לקבל אנרגיה למכור מוצרים פגומים איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך? איך המציאו את ה nlp? לפתח מוצר לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות להציג ללקוח הנחה על מוצר אמינות של איש מכירות סדנא למכירות התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר איך להציג מחיר ללקוח? להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט לשכנע אנשים להעריך לשכנע מישהו לא לקנא בך לגרום ללקוח לסמוך עליך לראיין עובדים במכירות לשכנע לקוחות לקנות מכירות דור טו דור לקוח אומר שהוא לא מעוניין תוכן שיווקי מקצועי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לנסח בקשה בצורה משכנעת תורת המשחקים איך להתחיל תהליך שיווקי? לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו תסריט שיחה עם לקוח פחד ממכירות להסביר את המחיר היקר ללקוח בלי לדבר עם הלקוח אמון של לקוח באיש המכירות מאמצי שכנוע אימון מכירות להרגיש בנוח למכור מה הכי כדאי למכור? איזה חומר שיווקי חייבים להכין? מוצר לא מתכלה שלם עם המוצר מסרים שיווקיים אפשרות לשכנע למכור פריט אקראי למדוד את ביצועי מנהל השיווק לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה למכור קרח לאסקימואים חומרי שיווק רובוטיים טקסט טיעוני שכנועי למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? בחירת חברת שיווק אני איש מכירות יכולת למכור משהו לשכנע בחור לרצות אותך להעביר מסרים שיווקיים מוצר לא שווה את הכסף מעורבות רגשית מול לקוח לשכנע אדם להיות מאושר אפיון צרכי הלקוח אני אצליח למכור לגרום ללקוח לסמוך רק עליך לשכנע מישהו לעשות דיאטה לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לגרום למישהו לא לרצות אותך איך מתגמלים איש מכירות? לרמוז ללקוח nlp master practitioner מניפולציות בזוגיות חשיפה ללקוחות איך מוכרים מוצר? ניהול מנהל מכירות לתת ללקוחות למכור ידע לגרום ללקוח תהליכים במכירת מוצר שיטות לשיווק זיהוי הצורך של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, מאמן אישי, פרסומות בנושאי תהליך מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1563 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 17:31:39 - wesi28