אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך מכירות ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תהליך מכירות, התנגדות מכירה, איך לשכנע את אשתי, לשכנע לקוחות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp שינוי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טקסט שכנוע, אנשי מכירות, NLP התניה קלאסית, nlp פסיכולוגיה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע טוב, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, טיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ללמוד איך לשכנע, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, לדעת לשכנע, השפעה סמויה, סודות התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לנסח טקסט משכנע, להתמודד עם התנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP דיאטה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טריקים לשכנוע בטקסט, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP למאמנים, nlp techniques, חוקים בשכנוע והשפעה, NLP שיטת, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תהליך מכירות, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, תהליך מכירות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לרמוז ללקוח? כסף לבקש על מוצר לגרום למישהו לאהוב זוגיות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? להתמחות במכירות לשכנע מישהו ליהנות לתת עובדים ולקוחות לשכנע את שופטי בגץ אסטרטגיית שכנוע לשווק מוצר גרוע לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו לשכנע ילד לחשוב לשכנע אקסים להתגעגע לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לגרום למישהו להתחתן לבנות אמון עם שותפים להשפיע על מישהו לאהוב אותך טעויות בשכנוע למתקדמים לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול לשכנע אנשים להעריך לעטוף את המוצר שיווק באופן עקיף שיווק יעיל לנסח טקסט משכנע איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? מוצר קשה למכירה עלויות של מוצר ניהול לקוחות לשכנע אישה להתאהב בך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע לשכנע בחורה לשכב מניפולציות רכישה לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית לכתוב טקסט משכנע לשתול מחשבות בתת מודע לגלות אמפתיה ללקוח להצליח לעבוד במכירות שקרים במכירות סודות השכנוע למתקדמים שיחת חולין עם הלקוח לגרום למישהו להימשך למראה שלך האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? לרכוש את אמון הלקוחות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר להתמודד עם מצב שאין מכירות לשכנע ילד לסדר את החדר לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק מוצרים מתחרים כמה כסף לבקש מלקוח? לבנות אמון כמה לאתר את צרכי הלקוח? לעשות מניפולציה אמון עם האקס לשתול מחשבות בתת המודע פשוט למכור לגרום למישהו להתגעגע סודות השיווק איך לא לשכנע אנשים? למכור שירות יקר לא לשאול את הלקוח שאלות לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לקוח משלם כסף שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע באיזה תחום לעשות כסף במכירות? למה הלקוח לא סומך עליך? לשכנע בבית המשפט איך למכור מוצר ללקוח? אסטרטגיות במשא ומתן כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים נאומים של איש המכירות למכור נכס לגרום למישהו לא להרגיש רע לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך הדרכת אנשי מכירות למכור בקלות בקשה לא סבירה של לקוחות ראיון עבודה לאנשי מכירות איך לשכנע ילדים? האם להשקיע בלקוחות? מוצרים דומים איך האדם משתכנע? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה מניפולציות של מנטורים למכירות לקבוע מחיר למוצר איך לשכנע מצביעים? למה לא לעשות מניפולציה? לשכנע ילד לעשות עזרה לאנשי מכירות האם לקנות או למכור? לשנות את הלקוחות וודאות של הלקוח בעסקה להוציא עיזים במשא ומתן איתור לקוחות לבחור את הלקוחות שלך למכור פריט אקראי למישהו אקראי תחושת אמון יכול למכור לכל אחד עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, השפעה, מניפולציות בנושא תהליך מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8906 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 06:32:33 - wesi28