אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך שיווק ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תהליך שיווק, התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP פוביה, איך לשכנע את אשתי, NLP המלצות, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע אנשים, שידול, NLP הנחות יסוד, לשכנע בת זוג, לשכנע את האקסית לחזור, NLP טיפול אישי, מדריך אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע דוד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טקסט שכנוע, טיפול בהתנגדות לקוח, אומנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ראפור, שיפור מכירות, שכנוע, לשכנע ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, מיומנויות מכירה, התנגדויות מכירה, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, דרכים לשכנע אנשים, סודות השכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תהליך שיווק, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, תהליך שיווק, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עניין של שכנוע לגרום למישהו להצביע למפלגה לגרום למישהו להצטמצם למענך לתכנן משפך שיווקי לטפל בהתנגדויות של לקוח איך להבין לקוח? לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות ראפור של מנטורים מתנגד למוצר nlp כמותג שיווקי לשכנע שאתה איש מקצוע הצעת מחיר כמסמך שיווקי מוצר סוג ב... איך לשכנע אנשים שאתה חכם? מנהל שיווק גרוע מי יודע לשכנע? מומחי nlp האם לנסות לשכנע לקוח? איך ליצור סוגסטיה? האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? לגרום למישהו לקבל טיפול יתרונות מוצר לשדר אמון ללקוח האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע מישהו להגיע למפגש איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? סיבת ההנחה ללקוח שיחה יוצאת ללקוח מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? להסביר ללקוח למה המוצר יקר לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה מוח של איש מכירות להציג מראש את המחיר ללקוח לקוחות שלא מכירים את המוצר לשכנע מישהו לא לרצות אותך לגרום למישהו להרגיש טוב לשכנע מישהו לחשוב כמוך סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה לשכנע בחורה לחשוב כמות לקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו לפתח חוש הומור לקוח שלא רוצה לקנות מה הלקוח רוצה? לשכנע אותו שאת צודקת לימוד מכירות בטלפון לשכנע אישה להרגיש שחסר לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו לגרום למישהו לא להאמין תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה לענות ללקוח שאומר שיקר לו תום לב במשא ומתן להיות איש מכירות טוב ליצור קשר עם הלקוח איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? להיות nlp master practitioner לשכנע בעל עסק ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח אנשי מכירות אנושיים לשכנע מישהו ללכת לטיפול תגמול בהתאם למכירות כמה כסף לבקש מלקוחות? למכור לאנשי מכירות איך לשכנע מישהו לעשות? איך לתת ללקוח הנחה? לקוח לא סומך עליך לקרוא ללקוח בשמו איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? לקוח שמפר הסכמים למה המוצר כל כך יקר? לשתול מחשבות ללקוח שיטות לניהול משא ומתן לגרום ללקוח להבין יצירת אמון עם הלקוח להשפיע על לקוח להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק שאלה סגורה של לקוח לשכנע לקוח לאהוב להציג ללקוח מידע מקצועי לגרום ללקוח להאמין מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? שכנוע גלוי חיפוש לקוחות לגרום ללקוח להאמין במוצר לגרום למישהו לענות משפך שיווקי במחלקת מכירות לגרום למישהו לא להיות תלותי בך להתמודד עם סירוב של לקוח מה הלקוח צריך? לנהל משא ומתן על שכר לגרום למישהו לספר לך ניהול מלאי מוצרים איך להאמין במוצר שלי? לתת ערך ללקוח לגרום למישהו להרגיש קירבה נקודת הכאב של הלקוח לשכנע מישהו לשחרר למה המוצר יקר? לגרום למישהו לא לרצות להתאבד איך לתכנן את השיווק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, דמיון מודרך, מומחה במכירות בנושא תהליך שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 18:17:27 - wesi28