אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תת מודע ✔NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אומנות הראיון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, סודות ההשפעה, nlp מזה, איך למכור מוצר, להתמודד בראיון, שפת גוף, התמודדות עם התנגדות של לקוח, איך לשכנע את החברה, לשכנע סבתא, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, nlp עבודה, לשכנע את אשתי, NLP הרזיה, איך לשכנע לקוחות, איך לשכנע לקוחות לקנות, שתילת מחשבה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp הפרעות אכילה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, הכנה לראיון, לשכנע את האקסית לחזור, טכניקת nlp, NLP הרצאה, לשכנע לקוח לקנות, שיטות nlp, NLP תוצאות, ייעוץ לאישי ציבור, ללמוד רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר שיש בכל מה שקשור ל NLP /שכנוע / מניפולציות / מכירות / השפעה וכיו"ב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר שעליו מדבר המשפט.

כי כל דבר בעולם, יש לו שני מצבים אפשריים. מצב של פוטנציאל ומצב של מימוש פוטנציאל. כי כל דבר שקורה בפועל ושקיים במציאות, הוא קיים במקביל גם ברמת הפוטנציאל של המציאות. וגם מה שלא קיים במציאות בפועל וגם מה שלא קורה במציאות בפועל, גם הוא קיים בתוך הפוטנציאל האין סופי של המציאות.

ובמאמר מוסגר, קיימים דברים שאינם קיימים אפילו לא כפוטנציאל. והם הדברים שקיומם אינו אפשרי מצד הגדרתם, ע"פ חוקי השכל / ההיגיון והלוגיקה. ואת זה ביארתי במקומות אחרים. ובכל מקרה הרעיון הוא, שכל דבר יש לו שני מצבים אפשריים, מצב של קיום כפוטנציאל וכאפשרות ומצב של קיום ממשי בפועל.

ובתוך הקיום הממשי של הדבר בפועל, גם בתוכו יש שתי אפשרויות עבור כל דבר. כי או שהדבר קיים בפועל או שהדבר לא קיים בפועל. אבל בין אם יש את הדבר בפועל ובין אם אין את הדבר בפועל, הרי שכל דבר שקיים או שלא קיים בפועל, הרי שהוא קיים כפוטנציאל אפשרי שהוא יכול לקרות.

וזה בעצם אומר, שבכל משפט כלשהו, בין אם הוא משפט שלילה, כגון לדוגמה "לא יורד עכשיו גשם" ובין אם הוא משפט שאלה, כגון "האם יורד עכשיו גשם" ובין אם הוא משפט חיזוק, כגון לדוגמה "בהחלט יורד עכשיו גשם", הרי שבכל אחד מהמשפטים האלו, בין אם הוא מחזק או מחליש או מטיל ספק ברעיון כלשהו, הרי שבכל מקרה הוא מאפשר את קיומו של הרעיון, כאפשרות בתוך הפוטנציאל האפשרי של המציאות.

שזה בעצם אומר, שלא רק כאשר אתה אומר למישהו "תעשה דבר כלשהו", שבכך בעצם אתה מעביר לו מסר שהדבר אפשרי להיעשות על ידו, אלא שגם כאשר אתה אומר למישהו "אל תעשה דבר כלשהו", הרי שגם בכך אתה מעביר לו מסר, שאפשרי שהוא יעשה את הדבר, ושזה לא מחויב המציאות, שהוא לא יעשה את הדבר, אלא זה רק אפשרי בלבד.

כי מה שלא יכול לקרות אפילו לא באופן תיאורטי, לא מתייחסים אליו בשום צורה שהיא. ועל דבר שאינו אפשרי בשום צורה שהיא, לא רק שאי אפשר לומר שהוא קורה בפועל, אלא גם אי אפשר לומר שהוא לא קורה. כי על מה שבאמת לא אפשרי שיקרה, אין צורך לומר שהוא לא קורה.

והמסר הוא, שבכל משפט שהוא, כאשר אתה מדבר על משהו, בין אם זה לחיוב, דהיינו, שאתה מדבר על הדבר כעל דבר לגיטימי, ובין אם זה לשלילה, שאתה מדבר על הדבר בצורה של שלילה ושאתה שולל את קיומו של הדבר, ובין אם אתה מדבר בצורה של שאלה, הרי שבכל אחת מהאפשרויות, אתה בעצם מאפשר את קיומו של הדבר. דהיינו, שאתה מסכים ומזדהה עם קיומו של הדבר לפחות כאפשרות אפשרית שצריך להתייחס אליה בצורה כלשהי.

ומכאן בעצם ניתן להבין שתי שיטות שכנוע / שתילת מחשבות / מסרים לתת מודע וכיו"ב. והראשונה היא, שאם ברצונך לגרום לרעיון כלשהו להיות לגיטימי, אז באפשרותך להכניס אותו לתודעה של האדם, גם על ידי זה שתזכיר את אותו הרעיון על דרך השלילה. כמו שאומרים בפוליטיקה, שלא משנה מה אומרים עליך, העיקר שמזכירים אותך. כי את מי שהוא בכלל לא רלוונטי, עליו לא מדברים גם לא לרעה.

והרעיון הוא, שכדי לגרום למישהו להשתכנע ברעיון כלשהו, לשם כך עליך להביא למודעות שלו, את האפשרות לקיומו של הרעיון שאתה רוצה שהוא יחשוב שהרעיון הזה מוכרח להיות נכון. ולפעמים אתה יכול להכניס הביתה ולשים על השולחן רעיון שנראה כלא לגיטימי ולתת לו לגיטימציה, על ידי זה שאתה מזכיר אותו לרעה ומציג אותו כלא לגיטימי.

כי ברגע שאתה צריך לומר על משהו שהוא לא לגיטימי, הרי שבעצם בכך אתה אומר, שהדבר אכן אפשרי, אלא שהוא לא לגיטימי. ובפרט אם אתה מציג את הדבר כדבר לא לגיטימי, ובאופן מדורג אתה גורם לחוסר הלגיטימציה של הדבר, להישמע כחוסר לגיטימציה רק יחסי וסובייקטיבי ולא חוסר לגיטימציה מוחלט ואובייקטיבי.

ובכל מקרה, כאשר אתה מדבר על משהו גם שלא לעשות אותו וגם שהוא דבר רע,...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של ... בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, ... לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ... על עצמו, והוא מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש את ... או אחרת. ואז הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה עזרה, לעזור ללקוח להבין שהוא ... הזאת אם היא גלויה, אז הלקוח יכול לחשוב בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי? מדוע התת מודע לא מבחין בין דמיון למציאות? קיימת טענה מפורסמת המיוחסת בעיקר לתחום ה - NLP ולתורות דומות, לפיה התת - מודע של האדם אינו יודע להבחין בין דמיון למציאות. המשמעות של טענה זו ... עצמית והכרה ברורה של המציאות. ביטחון עצמי שקרי חרדה לא הגיונית חשיבה חיובית או היצמדות לאמת? האם התת מודע מבדיל בין דמיון למציאות? מניפולציות על התת מודע ביקורת על NLP איך להימנע מפחד לא הגיוני? כיצד מוצגת הטענה שהתת - מודע אינו מבחין בין מציאות לדמיון? התיאוריה מייחסת לתחום ה - NLP (או שיטה דומה) את האמירה שהתת - מודע לא ... חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, חוסר ביטחון עצמי, שטויות של NLP, ביקורת על NLP, שקרים של מנטורים, לשחק עם התת מודע
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
... את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע וכאן אבאר עוד טריק ועוד דרך ושיטת שכנוע. ואבאר כיצד באפשרותך להחליש את הרעיון ואת ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
... משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות התאמת מילים מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע תת מודע וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו ... במילות הקישור בצורה הטובה ביותר לצרכי מכירות שכנוע וכיוב. ומאפשרת לאדם גם לקרוא אנשים יותר טוב, על ידי זה שהוא קורא ומבין בין המילים ובין השורות, מה קורה בתת המודע של האדם השני וכולי. ...
לסלוח על בגידה, לסלוח לעצמי על בגידה, רגשות אשם אחרי בגידה, רגשות אשם לאחר בגידה, חרטה על בגידה, לספר על בגידה, יסורי מצפון אחרי בגידה, חרדות אחרי בגידה, שנאה עצמית בגלל בגידה, לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה
לסלוח על בגידה, לסלוח לעצמי על בגידה, רגשות אשם אחרי בגידה, רגשות אשם לאחר בגידה, חרטה על בגידה, לספר על בגידה, יסורי מצפון אחרי בגידה, חרדות אחרי בגידה, שנאה עצמית בגלל בגידה, לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה
... כי אם אתה אומר אני בחיים לא הייתי סולח לה אם היא הייתה בוגדת בי כנראה שאם היא תגלה אז אתה אוטומטית תיכנס לדמות הקורבן וכשהיא תגיד לך למה בגדת בי אתה רע מאוד איך אני לא יכולה להיות איתך אתה בתת מודע תסכים איתה כי זה נכון כי אם זה היה הפוך גם אתה לא היית מוכן להיות איתה ולכן אתם כנראה תיפרדו נניח אבל אם אתה אומר אם היא הייתה בוגדת בי הייתי סולח לה נגיד אז זה מגדיל את הסיכוי שאם היא תגלה שאתה בגדת בה אז אתה תשדר לה לתת מודע אז מה אני הייתי סולח לך אם בגדת בי תסלחי לי גם אתה, אוקי ולכן אם מישהו ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות ... מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא ... התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות ... למכור לו. והתשובה היא כזאת בעיקרון כל השיטות של איך לשכנע איך לשתול מחשבות, איך להשפיע על התת מודע של הלקוח כל השיטות האלה טובות מאוד טובות, הכי טובות בלי אבל תכף לא הולך לבוא אבל ה - ... מיני עצות כאלה ואחרות שכשמפעילים אותם על הלקוח הוא לא שם לב שמפעילים את השיטות שכנוע האלה על התת מודע שלו וכל העצות האלה צריך לדעת אותן רצוי לדעת אותן, כדאי לדעת אותן חייבים לדעת אותן בשביל ... את כל שיטות השכנוע והם יודעים להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, בשיטות שכנוע ששותלות מחשבות שמתחברות לתת מודע מסרים תת הכרתיים כל הדברים אלה אז בוודאות שזה היה מגדיל את כמות העסקאות שהם היו עושים ... רואים שמישהו כביכול לא מנסה למכור לכם וכביכול הוא לא מנסה לשכנע אתכם, אתם לא יודעים כמה בעצם בתת מודע הוא שתל לכם מסרים רק שלא שמתם לב רק שלא שמתם לב אליהם. וגם כשמישהו מתנהג בצורה שהוא הכי ... בגלל שהוא מנסה למכור ויכול להיות שהוא מאוד מנסה למכור והוא העביר מיליון ואחד מסרים כדי למכור, בתת הכרה שלכם ובתת מודע שלכם וכדי להסתיר אותם הוא בכלל משדר שהוא לא מנסה למכור. אז שלא יעבדו עליכם. ...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? איך אפשר להשפיע על אנשים דרך תכנות התת מודע? אליעד כהן מסביר שניתן להשפיע על אנשים, לשכנע אותם, ולגרום להם לבצע פעולות מסוימות באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. לדבריו, השפעה על אדם אחר ... ומתמשכת. איך לשכנע אנשים לעשות מה שאני רוצה? איך לטפל בהתנגדויות בשכנוע? מהן טכניקות של תכנות תת מודע? איך להשפיע על תת ההכרה של אדם? איך לגרום לאדם לקבל ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... כהן, היא הפחד. אדם יכול לרצות להקים עסק, להיות עצמאי, אך בפועל הוא מוצא עצמו בוחר במסלול של לימודים או תעסוקה אחרת, רק בגלל הפחד להתמודד עם האפשרות של כישלון עסקי. הפחד הזה, בין אם הוא מודע ובין אם הוא תת - מודע , גורם לאנשים לבחור בדרך שנראית להם כתעודת ביטוח - דרך שתאפשר להם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תת מודע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, תת מודע, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, הדרכת מכירות, מאמן עיסקי בתחום תת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 14_08_2025 השעה 18:20:14 - wesi28