אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תת מודע ✔NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תת מודע, ללמוד רטוריקה, לשכנע הורה, לשכנע את האקסית לחזור, ספר nlp, NLP ערכים, השפעה סמויה, לשכנע עובדים, להתמודד עם התנגדות של לקוח, nlp בעברית, לשכנע שוטר, מומחה בשיווק, NLP פיתוי, NLP דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP שיטת, איך לשכנע את הבנק, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע הורים, סוגסטיה עצמית, לשכנע אנשים לתרום, מניפולציות בטקסט, NLP טכניקות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שאלה איך לשכנע, הצלחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אנשי מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טכניקת nlp, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טקסט שכנוע, NLP עובד, אומנות השכנוע, NLP תרגילים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו הרעיון, למרות שבאמת משמעותן שונה.

ואחד מהסוגים של מילות הקישור, הוא "מילות תוספת" שתפקידן הוא הוספה הפחתה וצירוף. כגון לדוגמה המילים: ו, וכן, גם, נוסף לכך, יתרה מזאת, יתר על כן, זאת ועוד, כמו כן, לא כל שכן, בנוסף... לא רק... כי אם גם, לרבות ה... מלבד ה... חוץ מזה... ואף...

ומי שיתבונן יראה, כי לשימוש במילות התוספת, יש משמעויות שונות.

כגון לדוגמה שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמה ו' החיבור. לדוגמה: "היום יום מעונן וגשום". שבו מילת התוספת היא ו' החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני.

ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה "גם". שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, "היום יום מעונן וגם גשום". שכאשר משתמשים במילת התוספת "גם", אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום יום מעונן בלבד ולא גם יום גשום. דהיינו, השימוש במילה "גם" מדגיש אצל השומע את זה שיש כאן תוספת של שני רעיונות שונים, שהם קיימים בנפרד, ושהם לא מגיעים כישות אחת של "מעונן וגשום", אלא הם באים בתוספת של אחד עם השני, של "מעונן וגם גשום".

וכמובן שיש עוד מילות תוספת שמדגישות עוד יותר את ההוספה של ישות אחת על הישות השנייה. כגון לדוגמה "היום יום מעונן ובנוסף גשום". שכאן מדגישים עוד יותר את זה שיש כאן תוספת. כי המילה "נוסף" מדגישה לשומע שיש כאן תוספת.

ויש לדוגמה גם את מילת הקישור "זאת ועוד" שגורמת לשומע לעצור ולהתבונן על כל אחת משתי הישויות בפני עצמה. כי יש "מעונן וגשום" ויש גם "מעונן וגם גשום" ולעומת זאת יש "היום יום מעונן. זאת ועוד שהיום גם יום גשום". שהשימוש במילה "זאת" בעצם גורם לשומע להתבונן על הרעיון הראשון בפני עצמו, בנפרד מהרעיון השני.

ויש גם את מילות הקישור " יתרה מזאת" / "יתר על כן", שהן מבטאות תחושה חזקה יותר של תוספת ושל העצמה. כי יתרה ויותר פירושו שיש כאן חיזוק ותוספת חזקה עוד יותר על ההתחלה. ז"א לא מדובר סתם על דבר אחד לצד דבר שני, אלא מדובר על דבר אחד, בתוספת לדבר שני. כאשר הדבר השני, מחזק את הדבר הראשון. דהיינו, המילה "יתרה / יתר" מזכירה את המילה "יותר". שהיא גם מחדדת את התוספת. והיא גם נותנת תחושה של משהו שהוא יותר חזק מאשר הדבר הראשון בפני עצמו. ולמרות שלפעמים התוספת שנמצאת אחרי ה"יותר" היא שוות ערך לרעיון הראשון, אעפ"כ לתחושה של ה"יותר" יש את המשמעות הייחודית שלה.

ויש את מילת הקישור "כמו כן", שמבטאת שיש כאן תוספת של דבר על דבר, עם ערך זהה. דהיינו, זה לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תת מודע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, תת מודע, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח להחליט להבין נכון את הלקוח לשדר מקצועיות מול הלקוח לבנות טבלת יעדי מכירות האם אני עושה שיווק טוב? לשכנע מוכר לתת לך הנחה מכירה ללקוח לקוח שמח לגרום ללקוחות לרצות לקנות איך להתחיל לעשות שיווק? לגרום ללקוח להרגיש חלש איך להשיג מכירות? סוגסטיה ושתילת מחשבות לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... להתעשר מתחום המכירות להיראות חכם בעיני הלקוח לקוחות מתלוננים ניגוד אינטרסים מול לקוח מוצר של המתחרים לגרום ללקוחות להמליץ עליך למכור פגישה פרונטאלית איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? הוצאות שיווק לרכוש לקוחות מוצרים לא איכותיים האם כדאי לייצר את המוצר? איך למכור בית? איך לשכנע שופט בבית משפט? הלקוח מתנגד למחיר אפשרויות של לקוח לגרום למישהו לחזור אליך מכירות מדלת לדלת לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו להדהד מסר שיווקי רטוריקה לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג האם אסטרטגיית השיווק טובה? לחשוב כמו הלקוח מבחן לאנשי מכירות לתת ללקוח אפשרויות בחירה למה המוצר לא מתאים ללקוח? לשכנע אדם לשנות את עמדתו שיטות שכנוע למתקדמים איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? לשכנע מישהו לרצות סקס שפת גוף של לקוח התאמת המחיר ללקוח איש מכירות לשכנע מישהו ברעיון מה צריך איש מכירות? שכנוע הפוך שכנוע פנימי עמוק מניפולציות בשתילת מחשבות לגרום למישהו לא להסכים איך להשפיע על מישהו? עבודה כאיש מכירות אפשרויות ללקוח לשכנע בשאלה איתור צרכים של הלקוח להציג ללקוח שירות לדוגמה ממי לא ללמוד nlp? איך ליצור אמון? הלקוחות שלך צריכים לבחור רמות מניפולציה שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לעשות כסף ממכירות לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו לשמוח במה תלוי טווח המחיר ללקוח? הדרכה לאנשי מכירות לתת ללקוח אפשרויות גרועות שיווק בשכנוע ישיר לגרום למישהו להתגעגע לשכנע שופטים לקנות את המוצר התנגדות הלקוח לגרום למישהו להסכים להיפרד לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה לגרום למישהו להפסיק לעשן מוצרים מתחרים ארגון המידע השיווקי בעקבות תהליכי השיווק עמלת מכירות של המוכר לשכנע מישהו להתגעגע איך לעודד עובדים למכור יותר... אימון אנשי מכירות זיהוי טכניקות שכנוע פרסום למוצרי יוקרה טיפול במצב שאין מכירות הגדלת מכירות להכין כל חומר שיווקי צורך אמיתי של הלקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע עלויות של מוצר לשלוט בתת מודע למכור ללקוח את שיחת המכירה לקוח לא רוכש למכור גם מוצרים לכל כיס להביא עוד לקוחות לעסק לקוח שמפר חוזה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, דמיון מודרך, מאמן עיסקי בנושא תת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.5313 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:21:53 - wesi28