אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP ✔התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, אמנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע אשה להתחתן, NLP טיפים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp השפעה על אחרים, איך לנתח טקסטים, לשכנע ללכת לטיפול, שאלה איך לשכנע, דיבייט, טיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות שכנוע, NLP קשב וריכוז, ניתוח תוכן, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, הדרכה אישית, לשכנע לקוח לקנות מוצר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טיפול ב nlp, התמודדות עם התנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות קניה, איך ליצור הזדהות, להתכונן לראיון, ייעוץ אישי למנהלים, שכנוע ומכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, nlp לצפייה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, חוקים בשכנוע והשפעה, עקרונות ה nlp, רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע לקנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה.

לדוגמה: הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך.

ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". אז אפשר פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח.

אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו.

כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו.

ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי.

ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת הספק, היא נתינת סיבות לאותה התנגדות. כי הצורך לתת סיבה למשהו, זה מחליש את אותו הדבר. כי יש דבר שהוא מחויב, ושהוא לא צריך סיבות. ומה שצריך סיבות, זה אומר שהוא רק אפשרי בלבד, ושהוא אינו מחויב ושהוא לא מוכרח להיות נכון. וכאשר מנסים להבין את הסיבה של איזה דבר, הרי שבעצם זה שמנסים להבין את הסיבה של הדבר, בעצם זה מחלישים את הדבר עצמו.

כי אפשר להאמין לאיזה רעיון, ובכך לחזק אותו, על ידי זה שלא מטילים בו ספק. ואפשר גם לנסות להבין את הסיבה של איזה דבר. ובכך שמבקשים סיבה לנכונות הדבר, בכך בעצם אומרים, שהדבר הוא לא מוכרח להיות נכון, ושאפשר להטיל בו ספק.

ויש גם הטלת ספק סמויה. דהיינו, שלא מראים ללקוח בצורה ברורה ומפורשת שמטילים ספק בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. "אשמח שתסביר לי את מה שאמרת שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, ואשמח להבין את זה טוב יותר". ואז הלקוח בעצם יחזור עוד פעם על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר.

ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא רוצה את המוצר, אז אפשר במקום לשאול אותו "למה אתה לא רוצה את המוצר", במקום זה אפשר לשאול אותו "אשמח שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה.

ועוד יש לשים לב, כי לפעמים הלקוח לא באמת אמר סיבה לכך שהוא לא רוצה את המוצר. וכאשר שואלים אותו, "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שאתה לא רוצה את המוצר". בשאלה עצמה, יש בעצם משמעות נסתרת, שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר.

כי לפעמים סתם אין ללקוח חשק לקנות את המוצר. וכאשר שואלים אותו "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שבגללה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, או "מה אמרת שהסיבה לכך שאתה לא רוצה לקנות את המוצר", בעצם בכך בעצם מעבירים לו מסר שאומר, שכאילו זה וודאי שהוא אמר סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. ואז בעצם הלקוח מרגיש שהוא חייב לנמק למה הוא לא רוצה את המוצר. ובכך בעצם הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: NLP, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, NLP, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
באז שיווקי לגרום ללקוחות לרצות לרכוש הבעת הזדהות מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? איך לסרב ללקוח? משפטי שכנוע להשפיע על מישהו זיהוי כאבים של הלקוח לברר את צרכי הלקוח אפשרויות בחירה ללקוח לשכנע מישהו להקשיב לך מענה ללקוח לא לדבר על המוצר לשכנע מישהו לשנוא אדם שכנוע הטמעת מסרים ניהול לקוחות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה מוכר ללקוח המשמעות של לתת הנחה ללקוח עלויות שיווק תיעדוף הכנת חומרי שיווק תכנים למשפך שיווקי לשכנע אנשים טיפים לגרום למישהו להניח לך להעלות קמפיין שיווקי איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? למה הוא לא מוכן למכור? ביטחון עצמי של איש מכירות רכישת אמון לגרום למישהו לא למות מסר סמוי לתת מודע איך נקבע מחיר של מוצר? לשכנע מישהו לחשוב מחשבה צרכי הלקוח לפני רכישה לשכנע מישהו שאפשר להשתנות nlp זו תרמית לתמחר מוצר איך לעשות מניפולציה? איש מכירות מוצלח איך לאתר את צרכי הלקוח? לקוחות שסומכים עליך יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר להביא ערך ללקוח לגרום ללקוח להאמין בך להיראות חכם בעיני הלקוח ללכלך על מוצרים מתחרים טעויות בשכנוע למתקדמים האם למכור מוצר בינוני? להשתכנע מאחרים איש מכירות מצליח לבקש בקשה משכנעת מגוון מוצרים לגרום למישהו לא לשקר אותך האלטרנטיבות של הלקוח דיבור עם לקוח מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? לגרום למישהו לומר שיווק גלוי סימולציות משא ומתן חשק למכור לשקר ולהצליח למכור לענות ללקוח תשובה מה הוא התת מודע? למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה קורסים למכירות לקוח שמבטל פגישה להשפיע על אנשים לגרום למישהו להפסיק להאמין מוצר יקר לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך האם השיווק עובד? עיצוב מוצר המתחרים שלך כאיש מכירות מה זה ראפור? לתת ללקוח להשתמש במוצר איך לזהות מניפולציות? סוגים של חומרי שיווק עקיף לשכנע מישהו להיקשר לגייס איש מכירות לקוח שרוצה לבטל עסקה לבנות תהליך שיווק עמלות מקובלות לאנשי מכירות ללמוד לשכנע אנשים לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? איך לשכנע מישהו לענות? שיווק בשכנוע ישיר איש מכירות מצוין בניית אמון ליצור תחושת קרבה עם הלקוח להציג ללקוח דירה לשכנע אקס לחזור אליך עבודה כאיש מכירות מוצרים באיכות בינונית לפרסם ללקוחות פוטנציאלים איך לשכנע ילד לסדר? אנשי מכירות מתחילים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מומחה מכירות, לקוחות בתחום NLP - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 11:06:30 - wesi28