אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP ✔NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP, nlp להורדה, איך לשכנע לקוחות לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP טיפול בחרדות, לשכנע גבר להיות איתך, תורת המשחקים, לשכנע אמא, NLP הגדרה, לשכנע מישהו לקנות, איך לשכנע את הבנק, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, דיאטת nlp, אימון אישי, NLP דימוי עצמי, איך לשכנע לקוח, קורס nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את האשה, טכניקות שכנוע, אומנות התקשורת, ללמוד nlp באינטרנט, להתמודד עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות מכירה, השפעה על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מטפל אישי, NLP דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. דהיינו, שימוש בזמן עבר / הווה / עתיד - כאשר מתייחסים לרעיון. ואבאר איך מיקום הרעיון בציר הזמן, משפיע על חוזק / חולשת הרעיון?

ואסביר: כי האדם יודע ידיעות שונות ומבין הבנות שונות. ויש דברים שהאדם יודע אותם עכשיו, כגון לדוגמה שהאדם יודע עכשיו שיש לו יד ושהשמש זורחת עכשיו. ויש דברים שהאדם יודע אותם מהזיכרון שלו של מה שקרה בעבר. כגון לדוגמה שהאדם זוכר שכאשר הוא היה ילד, אז קרה כך או אחרת. או אפילו שהאדם זוכר מה הוא עשה לפני כמה דקות, שזה בעצם זמן עבר אך לא זמן הווה. ויש גם את זמן העתיד, שהוא עוד לא קרה, ושהאדם רק מדמיין שהדבר יקרה בעתיד.

ומי שיתבונן יראה, כי הזמן הכי ממשי עבור האדם, הוא זמן ההווה. כי מה שקורה בהווה, האדם יותר בטוח בו, מאשר מה שהאדם זוכר שקרה בעבר, ויותר ממה שהאדם חושב שיקרה בעתיד.

וכאשר מתארים איזה רעיון, יש לשים לב לצורת הניסוח, באיזה זמן היא באה לידי ביטוי. כגון לדוגמה "הבנו" בלשון עבר, "אנחנו מבינים" בלשון הווה, ו"נבין" בלשון עתיד. כאשר הדבר הכי ממשי, הוא בלשון הווה, שאנחנו כרגע מבינים את הדבר, ולא רק הבנו אותו בעבר או נבין אותו בעתיד.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג אותו כאילו הוא רעיון ישן שפג תוקפו, או שכאילו הוא איזה רעיון עתידי דמיוני ובדיוני. וכאשר ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך להפוך אותו לרעיון ממשי ששייך לרגע הזה של ההווה.

לדוגמה: נניח שמישהו מציג איזה טיעון הגיוני, שממנו אפשר להסיק רעיון כלשהו. אם ברצונך להחליש את הרעיון הזה, עליך לומר "הבנו שכך או אחרת" בלשון עבר, ולהיזהר לא לומר "אנחנו מבינים שכך או אחרת" בלשון הווה.

ונניח לדוגמה שהלקוח אומר לך שאין לו כסף כדי לרכוש את המוצר. ונניח שאתה צריך מסיבה כזו או אחרת לחזור על ההתנגדות של הלקוח. אז במקום לומר ללקוח "אתה אומר שאין לך כרגע כסף" שזה בלשון הווה, יש לומר "אמרת שאין לך כרגע כסף" בלשון עבר.

או לדוגמה הילד שלא רוצה להכין שיעורים, ואתה רוצה שהוא יכין שיעורים. אז במקום לומר לילד ", למרות שאתה לא רוצה להכין שיעורים, אני מבקש שתכין שיעורים ", יש לומר " למרות שלא רצית להכין שיעורים, אני מבקש שתכין שיעורים" בלשון עבר.

או לדוגמה הילד שאומר "קשה לי לעשות כך או אחרת", אז אפשר להחליש את הרעיון שלו על ידי שהופכים את המשפט ל"היה לך קשה לעשות כך או אחרת" בלשון עבר ולא בלשון הווה.

וכיו"ב גם לכיוון של העתיד, שאפשר להחליש רעיון על ידי זה שהופכים אותו לרעיון מהעתיד, שהוא לא רעיון מהווה. לדוגמה: הילד אומר "אני לא מצליח לעשות שיעורים". אז אפשר לומר "אמרת שלא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: NLP, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, NLP, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע שאתה איש מקצוע החדרת מסרים לתת מודע לקוח קיבל החלטה שגויה להציג מחיר ללקוח טריקים לשכנוע אנשים מוצר עם תקלות לדבר עם לקוח להיות עשיר מתחום המכירות למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? מוצר מושלם למכור בכל מצב שיטות השכנוע של מנטורים למכירות למכור את עצמי בביטחון עצמי טכניקות מניפולציה מי ישכנע את מי? לגרום למישהו לא לנסות מתי להוציא את המוצר לשוק? שיווק דיגיטאלי איך לשכנע ילד לסדר? שיווק באופן כללי האם להמשיך לעשות שיווק? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? למכור בלי מאמץ שיטות שכנוע גלויות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון לתת בך אמון טקסט שכנוע צרכי הלקוח לפני רכישה ארגון המידע השיווקי שכנוע ברמת הפוטנציאל ביקורות שליליות של לקוחות איך להסביר את המחיר ללקוח? לשכנע מישהו להצביע למפלגה למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מסרים בפרסומות בטלביזיה אין פתרון ללקוח יעדי מכירות מנהל המכירות אשם הרגשת זרות עם לקוח לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו למכור בכיף איך להזדהות? מניפולציות על אנשים שיטות לשכנוע לקוחות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות לחזור על השאלה של הלקוח מענה ללקוח הזדהות עם הרצון למכור מוצר אחר התנגדויות של לקוחות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? למכור מוצר בלי חשק פחד ממכירות איך למכור ללקוח מוצר? בעיה של לקוח בלי פתרון לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... מה זה שיווק טוב? למכור קרח לאסקימואים ליצור משפך שיווקי אורגני טיימינג של שכנוע עקיף איך חבילות משפיעות על הלקוח? למכור בזול לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי יכול לשכנע כל אחד בכל דבר מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? לקוח לא קונה ממך איך להציג מוצר ללקוח? איך לשכנע אנשים? לעשות שטיפת מוח ללקוח האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לתגמל את אנשי המכירות שלך לנתח משפך שיווקי ליצור אמון באמצעות מה זה משפך שיווקי? טריקים לשכנוע בטקסט לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות איך לשמר לקוח? שיטות nlp איך למכור מוצר בינוני? לגרום למישהו להימשך להיות רע ללקוח למכור בלי ביטחון לתת ללקוח הנחה בניית אמון מחדש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים ניהול מכירות הלקוח האידיאלי שלך מוצר בעטיפה השפעה שלילית להציג הנחה ללקוח לשכנע ילד לעשות שעורי בית ערך אמיתי של מוצר לגרום למישהו לייסורי מצפון לתת ללקוח אפשרויות גרועות למכור עם אנרגיה איך למכור מוצרי יוקרה? לשכנע מישהו שיש לו בחירה לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, אימון עיסקי, מניפולציות בנושא NLP - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5859 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 22:31:51 - wesi28