אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, מיומנויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp עבודה, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע טוב, איך לשכנע את בעלי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, דמיון מודרך ו nlp, שיפור כושר שכנוע, NLP עוגן, NLP פיתוי, טיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כושר שכנוע ושינוי עמדות, ניתוח תוכן של טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לימוד nlp בחינם, לימודי רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP טיפול בדיכאון, מומחה מכירות, ניתוח טיעונים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, טיפול בהתנגדויות, לשכנע לקוחות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
איך לגרום למישהו להקשיב ולהסכים איתך?

כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו או לגרום לו להקשיב לדעה שונה משלו, פעמים רבות תיתקל בהתנגדות. פעמים רבות, אדם לא מקשיב לך כי הוא מרוכז בהבנה האישית שלו ולא בטוח אם הוא הצליח להעביר את המסר שלו בצורה נכונה. במקרים כאלה, הדרך המומלצת היא לעכב את התגובה שלך ולוודא שאתה מבין את הצד השני באופן מלא לפני שמביעים את הדעה שלך.

למה לא תמיד הצד השני מקשיב?

כשאתה מנסה להעביר דעה לאדם שכנראה לא יקשיב, הוא לא תמיד פנוי לשמוע את מה שאתה אומר. זה קורה כי פעמים רבות הוא לא בטוח אם הוא הסביר את עצמו כראוי או אם הבנת את כוונתו. ברגע שאתה מתחיל לענות לו מבלי להבטיח לו שהבנת אותו, הוא נשאר במחשבה שאולי לא הבנת אותו נכון. לכן, זה חשוב למנוע את ההתנגדות מראש ולהביע הבנה עמוקה לדברי הצד השני.

מה החשיבות של לחזור על דברי הצד השני?

החזרה על דברי הצד השני משדרת לו שאתה מקשיב באמת ומבין אותו, וזה מאפשר לו להתרכז בהקשבה לדעות שלך. לדוגמה, אם בת הזוג שלך אומרת שהיא רוצה לטייל בשבת ואתה רוצה לנוח, במקום לדחות את בקשתה מיידית, כדאי לחזור על מה שהיא אמרה: "אני מבין שאת רוצה לטייל בשבת." לאחר מכן, תוכל להסביר את עמדתך. השיטה הזאת משדרת אכפתיות ומבנה את השיחה בצורה כזו שהיא מאפשרת לבן אדם להקשיב לך.

כיצד להשתמש בטכניקה הזאת מול לקוחות?

כשהלקוח אומר "למה זה כל כך יקר?", לפני שאתה מתחיל להסביר את המחיר, כדאי לחזור על דבריו: "אתה חושב שהמחיר גבוה מדי, נכון?" החזרה על טענותיו מאפשרת לו להרגיש שמבינים אותו, ואז הוא יהיה יותר פתוח לשמוע את ההסבר שלך.

מה זה נותן להראות שאתה מבין את העמדה של הצד השני?

כאשר אתה מראה למישהו שאתה מבין את עמדתו בצורה מלאה, אתה לא רק יוצר אמון, אלא גם מספק לו תחושת נוחות שהדברים שהוא אומר חשובים ומובנים. אם לאחר מכן הוא מתנגד לדעותיך, הוא לא יוכל לומר "לא הבנת אותי", מכיוון שכבר אישרת לו שאתה מבין את מה שהוא אומר.

מה עושים כשהצד השני טועה?

לפעמים אנשים טועים בגלל שהם לא מבינים את עמדת עצמם כראוי. במקרים כאלה, חשוב להחזיר את השיחה לנושא ולהסביר את דבריהם בצורה מסודרת. אם תראה להם את הטענה שלהם בצורה מסודרת, הם עשויים להבין את עצמם טוב יותר, ולאחר מכן יהיה קל יותר להראות להם את הטעות.

הטכניקה בצורה מעשית

לפני שאתה מתחיל להציג את עמדתך, חשוב לוודא שאתה מבין את עמדת הצד השני. אם אתה לא בטוח, שאל אותו אם הבנת אותו נכון. זה ייצור אווירה של פתיחות והבנה, ויגרום לו להקשיב למה שיש לך לומר.

מה השורה התחתונה?

כדי לגרום למישהו להקשיב ולהסכים איתך, אל תמהר לבטא את עמדתך. תחזור על דברי הצד השני קודם, ותוודא שאתה מבין אותו לחלוטין. לאחר מכן תוכל להציג את דעותיך, וכתוצאה מכך, הסיכוי שהוא יקבל את עמדתך יגדל בצורה משמעותית.
מדוע פעמים רבות מישהו לא מקשיב לך כשהוא מתנגד למה שאתה אומר?

כשניגשים להגיד משהו למישהו, ויודעים מראש שהוא לא ירצה להקשיב או שהמסר יגרום לו להתנגד, נוצר מצב שבו הדברים לא תמיד חודרים אליו. לעתים, האדם השני מרוכז רק בעמדה שלו ולא מצליח להתפנות להקשיב למה שאתה מנסה להסביר. הוא לא בטוח שהבנת אותו, או אולי בכלל לא הספיק לבטא את עצמו כמו שצריך, ולכן הוא לא פנוי לשמוע דעה שונה.

למה חשוב לחזור על מה שהצד השני אמר לפני שמביעים דעה משלך?

הסיבה היא שכאשר אדם מדבר, הרבה פעמים הוא עצמו לא בטוח אם הוא הסביר את עצמו כמו שצריך. הוא לא בטוח אם השתמש במילים הנכונות, אם העביר את הרעיון שלו באופן ברור, ואם הצד השני באמת תפס את כוונתו. לכן, כשאתה מתחיל לענות לו מיידית, הוא חושב לעצמו שייתכן שלא באמת הבנת אותו, ולכן הוא נשאר עסוק בלוודא את הבנתו שלו במקום להקשיב לך.

ברגע שאתה עוצר ואומר לו: "אני יכול לחזור על מה שאמרת כדי לוודא שהבנתי אותך נכון?" ואתה משקף לו את מה שהוא אמר, הוא מקבל תחושה שאתה קשוב, נותן לו מקום ומבין אותו לעומק. אז הוא יותר פנוי להקשיב למה שאתה רוצה לומר, כי הוא כבר לא מוטרד מהמחשבה ש"לא הבנת אותו".

איך דוגמת הוויכוח עם בת הזוג ממחישה את העיקרון?

נניח שבת הזוג שלך אומרת: "אני רוצה שבשבת נלך לטייל, " בעוד שאתה רוצה לנצל את השבת למנוחה ולישון. במצב כזה, אם תגיב מייד ב"לא, אני רוצה לישון, " יש סיכוי רב שתיתקל בהתנגדות ולא תהיה הקשבה.

כדי למנוע זאת, כדאי קודם לומר לה: "את בעצם אומרת שאת מעדיפה לצאת לטייל בשבת, נכון? הבנתי שאת מאוד רוצה את זה." רק אחר כך תוכל להסביר מדוע אתה דווקא רוצה לישון. החזרה על מה שהיא אמרה מבהירה לה שאתה מבין את הצד שלה, ועוזרת לה להקשיב לעמדתך במקום להרגיש שלא התייחסת לרצון שלה.

כיצד דוגמת הלקוח שטוען שהמחיר יקר קשורה לאותה טכניקה?

אם לקוח אומר לך: "למה זה כל כך יקר?" אתה יכול לענות מיד בהסבר או בהצדקה למחיר, אבל קיים סיכוי שיישאר בראשו חשש שאולי לא הבנת את טענתו. במקום זאת, אפשר קודם לשקף: "אוקיי, אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי. אתה בעצם טוען שזה אולי לא מצדיק את ההשקעה, נכון?"

כך הלקוח רואה שאתה מבין את עמדתו. רק אחרי שאישר שזו אכן הנקודה שלו, אפשר לעבור להסבר שלך. בצורה הזו הוא יהיה קשוב יותר, כי הוא יקבל אישור שהבנת את הבעיה שלו לפני שהבעת את דעתך.

מה המשמעות של להראות שהבנת לחלוטין את העמדה של הצד השני?

כאשר מראים למישהו שהבנת אותו, יוצרים אמון ומאפשרים לו להתרכז בהקשבה למה שיש לך לומר. הוא לא צריך להילחם כדי שיקשיבו לו, כי הוא מרגיש שכבר הקשבת לו עד הסוף.

בנוסף, אם לאחר מכן הוא מתנגד לדבריך, לא יוכל לטעון ש"לא הבנת אותו." כי כבר החתמת אותו על כך שהבנת בדיוק את מה שהוא אומר. ואם עדיין יש לו מה להוסיף, ייאלץ להוסיף מידע חדש או להרחיב את דבריו, ולא פשוט לחזור אחורה ולומר שלא הבנת.

מה עושים כאשר מישהו טועה ולא מבין את עצמו לגמרי?

במקרים רבים, אנשים טועים כי הם לא באמת מבינים את הטענה שלהם עד הסוף. כשמישהו מעלה טענה שגויה, חשוב הרבה פעמים לעזור לו להבין את עצמו לפני שמראים לו את הטעות.

לכן, אם אומרים: "אני קודם כל רוצה להסביר לך מה שאתה אומר, " ועושים זאת בפירוט, יכול להיות שהוא עצמו יבין לפתע שהרעיון שלו לא הגיוני. רק אחרי שהוא רואה שמשקפים לו את דבריו בצורה ברורה, אפשר להמשיך ולהסביר איפה הטעות שלו. הוא כבר לא יוכל להתלות בכך ש"לא הבנת אותו."

מה השורה התחתונה וכיצד ליישם זאת בפועל?

כשאתה בא להביע דעה מנוגדת או לתת ביקורת שאתה חושש שלא יקבלו, עצור לרגע ואל תמהר להציג את עמדתך.

חזור קודם על מה שהצד השני אמר כדי לוודא שהבנת אותו ולהראות לו שהבנת אותו.

שאל אותו: "הבנתי אותך נכון?" או "יש עוד משהו שחשוב לך להוסיף?"

לאחר שהוא מאשר שהבנת אותו במלואו, הצג את מה שתרצה לומר: "עכשיו אני רוצה להסביר לך למה אני חושב אחרת, " או "רוצה לשמוע את הזווית שלי?"

כך הוא יוכל להיות פנוי באמת להקשיב לטענה שלך, כי כבר הבטחת לו שהבנת את שלו.

בשורה התחתונה: לפני שאתה מציג את עמדתך, וודא לגמרי שהאדם השני מרגיש שהבנת את עמדתו.

כך הסיכוי שיקשיב לך ויקבל את דבריך עולה, בין אם בסוף תסכימו ובין אם לא.

תודה רבה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להסביר ללקוח את התמחור של המוצר לגרום למישהו לא לשקר ניתוח שיווקי למה למכור כמה מוצרים? תלונות של לקוחות באינטרנט להציג ללקוח את המחיר תכנים שיווקיים מקצועיים שיטות שכנוע ומכירות מוצר שלקוח אחר לא רצה איך לעבור ראיון עבודה במכירות? לקוח מתנגד לקוח מכחיש פניה תחושה של אמון צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק הדרכת מאמני מכירות להתמודד עם התנגדות של לקוחות מה הלקוח שלך רוצה? איך ללמוד לשתול מחשבות? לעבור ראיון עבודה במכירות תוכנית של הכנת חומרי שיווק לעשות יותר שיווק לגרום למישהו לרצות אותך להתמודד עם חרדת מכירות לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר מתי לחשוף ללקוח את המחיר? הדרכת איש מכירות מתחיל מניפולציה טובה יכול לשכנע כל אחד בכל דבר איך לבקש תשלום מלקוח? יתרונות המוצר איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשכנע אחרים? למכור מוצר בזול ראיון עבודה למשרת איש מכירות אנשי מכירות מרמים לקוחות אפיון צרכים עם הלקוח להסביר את עצמך ללקוח למכור במחיר הכי זול בשוק מוצר איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך לשכנע ילד לסדר? איך השיווק עוזר למכירות? איך לגרום למישהו לשנוא אותך? שכנוע בצורת שאלה שכנוע ישיר שכנוע מוקדם מידי לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב מנטורים לשיווק לגרום למישהו להאמין אווירה של אמון מיומנות רטורית מול לקוחות טעויות באפשרויות בחירה ללקוח האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? לגרום למישהו להאמין למשהו איך לתת הנחה ללקוח? הדרכת אנשי מכירות שטח להציג את עצמך ללקוח למכור קורס באינטרנט איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? לבדוק את איכות השיווק איך לכתוב הסכם עם לקוח? משפך שיווקי גרוע להציג ללקוח דירה לדוגמה איך להשפיע על אנשים חזקים? לאבד לקוחות איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? מניפולציות של נותני שירות להיות החבר הכי טוב של הלקוח לשכנע אנשים לחשוב מבצעי מכירות איך לגרום למישהו לא להסכים? למכור מוצר בהפסד לפעמים לקוח שיווק מוצרי יוקרה לקוח חושש לצאת טיפש איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו כתיבת הצעת מחיר ללקוח לא רוצה את המוצר מניפולציות של מנטור מכירות איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? הצגת מידע ללקוח שכנוע להצליח לקוח ששואל מה המחיר לבחור לקוח תרגיל בראפור מוצר שלא שווה למכור אותו להשפיע על מישהו לאהוב אותך האם להביע הזדהות? פרסום חומרים שיווקיים יתרונות לימוד nlp ליצור אמון אחרי בגידה למה הלקוח אומר יקר לי? למכור בכל מחיר איש מכירות שטח איך למתג מוצר יקר? לשכנע מוכר לתת לך הנחה למכור משהו בראיון עבודה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, מאמן אישי, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 15:38:31 - wesi28