אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זהירות חיוך מזויף לפניך, צביעות, אנשים שכל הזמן מחייכים, מניפולציות של מנטורים, אנשים שכל הזמן שמחים, אנשים שכל הזמן מאושרים, להצטלם לפייסבוק, התחזות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP הנחות יסוד, יועץ תקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ניהול משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, NLP הפסקת עישון, דמיון מודרך nlp, אומנות התקשורת, NLP שתילת מחשבות, איך לשכנע את הבנק, NLP וסוגסטיה, איך לשכנע גבר להביא ילד, שכנוע עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך ליצור הזדהות, NLP עצמי, הדרכה אישית, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מהו nlp, טיפול בהתנגדויות במכירה, עבודה ב nlp, אימון אישי לפוליטיקאים, הצלחה במכירות, NLP הרצאה, לשכנע את חברה שלך, לשכנע את בעלי, לשכנע את בן הזוג, NLP לימוד, הזדהות רגשית, אימון אישי למנהלים, הכוח לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP סדנא, איך לשכנע גבר לחזור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
זהירות חיוך מזויף לפניך, צביעות, אנשים שכל הזמן מחייכים, מניפולציות של מנטורים, אנשים שכל הזמן שמחים, אנשים שכל הזמן מאושרים, להצטלם לפייסבוק, התחזות בפייסבוק, אנשים צבועים, חיוך אמיתי, איך לזהות חיוך מזויף? חיוך צבוע
מה מסתתר מאחורי אנשים שכל הזמן מחייכים?

ישנם אנשים, במיוחד באינטרנט, שמתאפיינים בחיוך קבוע ומתמיד. אלו יכולים להיות מנטורים, משפיענים ברשתות חברתיות, או אנשים רגילים שפשוט רוצים להצטלם ולשדר שהם תמיד מאושרים. אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים כאלה, שכל הזמן מחייכים, הם לרוב צבועים ומנסים להטעות את הצופים. אנשים לא יכולים להיות מאושרים תמידית, משום שבחיים קיימים רגעים טובים ורגעים רעים. אדם רגיל מחייך כאשר טוב לו ומפסיק לחייך כשלא טוב לו. לכן, אדם שכל הזמן מחייך נמצא למעשה בהצגה, בפעולת זיוף, ולא בחיוך אותנטי.

האם ייתכן מצב שבו אדם מחייך כל הזמן באופן אמיתי?

אליעד כהן מדגים זאת באמצעות פסל החירות: פסל יכול לשמור על אותה הבעת פנים תמיד, כי הוא אינו מרגיש דבר. אך בני אדם חיים בתוך מציאות משתנה, שבה קיימים מצבים של טוב ורע. לכן, אם אדם מציג מצב תמידי של חיוך, זהו סימן ברור לכך שהחיוך מזויף. אליעד מסביר שכאשר בן אדם משדר כל הזמן חיוך, הוא בעצם מסתיר את הרגעים בהם הוא אינו מרגיש טוב. זה בלתי הגיוני לחשוב שאדם תמיד יהיה שמח ומאושר. אדם כזה ככל הנראה מזייף ומציג מצג שווא.

למה אנשים בוחרים לזייף חיוכים?

אליעד כהן מפרט ואומר שאנשים שמציגים עצמם ברשתות החברתיות, במיוחד מנטורים ומשפיענים, משתמשים בחיוך המזויף ככלי שיווקי. הם רוצים שתחשבו שהם תמיד מאושרים, תמיד מלאי אנרגיה ותמיד נראים טוב, כי זה גורם לכם לרצות להיות כמוהם. אליעד מסביר שכאשר מנטורים מצלמים סרטון והם קולטים שהם לא מחייכים לרגע, הם עושים מיד עריכה וחותכים את הקטע הזה החוצה. כל זה נעשה כדי לשדר את האשליה שהם תמיד מחייכים, תמיד חיוביים, ותמיד בעלי חשק ומוטיבציה. הם עושים זאת כי הם מאמינים שאם יציגו את עצמם כ"בני אדם רגילים", אף אחד לא ירצה ללמוד מהם. אנשים רוצים ללמוד ממישהו שמציג את עצמו כמצליח, מאושר ומחויך תמידית.

כיצד לזהות חיוך מזויף?

אליעד כהן מציע לשים לב במיוחד לאנשים שמופיעים בווידאו באינטרנט, שתמיד נראים מחויכים. הוא ממליץ לקחת בחשבון שהסבירות לחיוך אמיתי וקבוע היא כמעט אפסית, ואם חיוך מופיע תמיד וללא הפסקה, הוא חייב להיות מלאכותי. האנשים האלו, לטענתו, נמצאים כל הזמן ב"הצגה", משתמשים במניפולציות רגשיות וויזואליות כדי לייצר תדמית של הצלחה ואושר. חיוך אמיתי בא מתוך מצב של טוב אותנטי, שלא יכול להיות רצוף. לעומת זאת, חיוך שמופיע תמיד הוא חיוך מזויף שנועד להרשים, לשכנע, וליצור אשליה אצל הצופים.

מה המטרה האמיתית מאחורי חיוכים תמידיים ברשת?

אליעד כהן מדגיש שמטרתם של האנשים האלו, כמו המנטורים והמשפיענים ברשתות, היא לגרום לכם להעריץ אותם ולרצות להיות כמוהם. הם מאמינים שאם יראו לכם את הצד הפחות מוצלח שלהם, זה יפגע בתדמיתם, ולכן הם חייבים לשמור על חיוך תמידי. אליעד ממליץ להיזהר ולא להאמין באופן אוטומטי לאנשים שמשדרים חיוך תמידי, כי זו דרך בטוחה לדעת שהם מנסים להטעות אתכם, לשחק משחק, ולשווק אשליה של אושר מתמיד. חיוך תמידי כזה אינו אותנטי ומצביע בהכרח על צביעות ומניפולציה.

מה המסקנה לגבי אנשים שמחייכים כל הזמן?

אליעד כהן מסכם שהמסקנה הברורה היא שכל אדם שמציג את עצמו מחייך כל הזמן הוא למעשה שחקן, אדם שמשחק משחק כדי ליצור רושם חיובי מזויף. חיוך אותנטי מגיע מרגעים של שמחה אמיתית, ואילו חיוך קבוע הוא אקט של רמייה והונאה. לכן, חשוב להיות מודעים לכך, לקחת בחשבון שהאנשים שמציגים חיוך תמידי מנסים להטעות אותנו, ולנהוג כלפיהם בזהירות הנדרשת.
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
...הציל אותו מהסכום הגבוה, וסיפק לו מוצר באותה איכות בפחות עלות? כי כאשר חוסכים למישהו הוצאה שלא קרתה, אפשרי להדביק כאן לסכום החיסכון כמעט כל סכום שנרצה. כי תאורטית כל סכום שנרצה, תאורטית היה יכול להיות נכון כהוצאה שגויה, במידה והייתה מתרחשת כזו. כמו כן, האם באמת זה אומר שגם לך, יחסך הכסף הזה? האם באמת תקבל מוצר באותה איכות בפחות עלות? ובנוסף 1 - נניח שבאמת יחסכו לך כסף 2 - ונניח שבאמת יספקו לך את אותה התועלת ואפילו תועלת טובה יותר בפחות עלות 3 - אולי...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי המשמעות של כמות המוצרים ומגוון המוצרים שאתה מספק ללקוחות שלך, גם באופן שוטף וגם באופן נקודתי בנקודת זמן מסוימת. ואיזו כמות מוצרים להציע ללקוחות...
איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה?
...אבל אין כאן כלל חד משמעי. במילים אחרות, אם אתה מנסה לעשות משהו, כגון למכור ואתה מקבל סירוב מלקוחות, הגיוני שתנסה להבין מה קורה? האם אתה פועל באופן יעיל? האם אתה מדבר נכון ללקוחות? אולי הבעיה בך? אולי הבעיה במוצר? אולי הבעיה בלקוחות? אולי הבעיה בדרך המכירה? אולי הבעיה בתמחור? אולי הבעיה בשיווק? הכל יכול להיות. ורק אחרי ניתוח מעמיק, רק אז הגיוני להרגיש יאוש או תסכול או תקווה או כל תחושה אחרת. בהתאם לניתוח שעשית, להבין למה אתה מקבל לא מלקוחות. במילים...
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
...לו: אני יכול לחזור על מה שאמרת כדי לוודא שהבנתי אותך נכון? ואתה משקף לו את מה שהוא אמר, הוא מקבל תחושה שאתה קשוב, נותן לו מקום ומבין אותו לעומק. אז הוא יותר פנוי להקשיב למה שאתה רוצה לומר, כי הוא כבר לא מוטרד מהמחשבה שלא הבנת אותו. איך דוגמת הוויכוח עם בת הזוג ממחישה את העיקרון? נניח שבת הזוג שלך אומרת: אני רוצה שבשבת נלך לטייל, בעוד שאתה רוצה לנצל את השבת למנוחה ולישון. במצב כזה, אם תגיב מייד בלא, אני רוצה לישון, יש סיכוי רב שתיתקל בהתנגדות ולא...
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן
...משא ומתן וכאן אבאר עוד שיטה, כיצד באפשרותך להתחמק מלספק תשובות לשאלות שאין ברצונך לענות עליהן. כי לפעמים שואלים אותך שאלות, שאין ברצונך לענות עליהן. וזה לאו דווקא שאלות הרות גורל, אלא מדובר אפילו על שאלות סתמיות. כגון לדוגמה שמישהו שואל אותך שאלה על החיים האישיים שלך, או שמישהו דוחף את האף שלו ומתעניין יותר מידי, במשהו שאתה לא רוצה שהוא יתעניין בו (מתי את מתחתנת? איך היה באירוע? איפה אתה עובד? וכיוב). או במקרים קיצוניים יותר, כגון במצב של דיבייטינג...
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
...פעמים בן אדם שפוגע בך הוא יעשה את זה בצורה של שקר, עכשיו ואז אתה אומר אני לא נותן בו אמון כאילו אולי הוא אומר לי משהו אבל הוא משקר אותי והוא ינסה לפגוע בי ואז לבן אדם אחר אתה אומר לו אם הוא אמר לי אני נותן בו אמון במובן שכאילו אם מה שהוא אומר לי זה מחויב אז אם הוא אמר לי שהוא לא יפגע בי אז כנראה שהוא לא יפגע בי. אתם הבנתם את החיבור בין, מה אתה הבנת? ש: זה נשמע דברים שונים. אליעד: כן אבל איך הנתינת אמון בהיבט הכללי של לחשוב שמה שאומרים לך זה מחויב...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
...בנושא של לעצור לקוח, לפנות ללקוח וכולי. והעניין הוא, כי יש מצבים שאיש המכירות מפחד לעצור את הלקוח לגשת אליו ולהציע לו את המוצר. וזה משום שאיש המכירות מפחד לקבל לא מהלקוח. דהיינו, איש המכירות לא רוצה להגיע למצב שהלקוח יגיד לו, לא. וכך לדוגמה גם בסיטואציה של להתחיל עם בחורה וכיוב, שבדכ הפחד מדחייה, שהאדם מפחד לקבל לא סירוב, הוא מונע מהאדם לגשת לבחורה ולהתחיל איתה. או לדוגמה בכל מיני תחומים בחיים, שלפעמים האדם מפחד להתחיל משהו חדש, שמא הוא יכשל וכולי...
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
...לא אעשה בראיון פוליטי? כשמראיינת הציגה טענות שליליות, לפיד אמר אני אגיד לך מה אני לא עושה, ובכך הסיט את תשומת הלב למה שאינו עושה. אליעד מדגיש כי תמיד יש להתמקד במה שכן נעשה, למשל אני נלחם על האמת, ולא להדגיש את מה שלא עושים, כי זה משדר חולשה והתחמקות. כיצד להתבטא בנושא טעון כמו שילוב חרדים בשוק העבודה? אליעד מסביר כי במקום שלפיד יאמר אני לא שונא חרדים, היה עליו להתבטא בחיוב אני אוהב את כולם. בנוסף, עליו היה להדגיש את המסר באופן ברור יותר: אסור לנו...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...אדם שמשהו לא נכון באמצעות סתירה לוגית? הדיון עוסק בשאלה כיצד המוח משתכנע שמשהו אינו נכון באמצעות הצגת סתירה לוגית, ומדגים זאת בעזרת דוגמאות מפורטות ושיחה בין אליעד כהן לבין משתתף בשיחה, שהעלה שאלות וקשיים בנושא. המשתתף פתח בכך שהוא רוצה להבין איך אפשר להוכיח או לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון. לדוגמה, אם מישהו מאמין שחוטים אדומים עוזרים לו להצליח, המשתתף מעוניין לשכנע אותו אחרת באמצעות סתירה. המשתתף טוען שאם יצליח להראות שהאמונה בחוטים...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
...את הסיכוי שלו לבצע מכירה מוצלחת. ונתחיל באופן הפשוט ביותר. לקוח נכנס לחנות למוצרי חשמל. איש המכירות צריך לנסות להבין מה המוצר שאותו הלקוח צריך, כדי להפנות את הלקוח למוצר שהוא צריך. במילים אחרות, איתור צרכי הלקוח, משמש בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח. דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זהירות חיוך מזויף לפניך, צביעות, אנשים שכל הזמן מחייכים, מניפולציות של מנטורים, אנשים שכל הזמן שמחים, אנשים שכל הזמן מאושרים, להצטלם לפייסבוק, התחזות בפייסבוק, אנשים צבועים, חיוך אמיתי, איך לזהות חיוך מזויף? חיוך צבוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מכירות, אימון עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 02:20:09 - wesi28