אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע פירוש, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לשכנע לקנות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, יכולת לשכנע, ניתוח רטורי, איך לשכנע הורים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp פסיכולוגיה, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, ניתוח טיעונים, nlp קורס, NLP תקשורת, להגדיל מכירות, NLP סרטונים, NLP אומנות הפיתוי, דרכים לשכנע אנשים, שאלות קשות בראיון, ללמוד למכור, לשכנע את הילד, איך לשכנע גבר לחזור, איך לשכנע טוב, הכנה לראיון בטלוויזיה, איך למכור מוצר, מומחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירות, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע ללכת לטיפול, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ניתוח תוכן, איך לשכנע את הלקוח, להצליח למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה?

כאשר יש לך בעיות עם הבוס שלך או עם אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית.

האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים?

כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים איתך - הקולגות שלך - הם בעצם ספקים נוספים של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס.

איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך?

כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל הזמן מתלונן, עושה צרות או מתנהג בצורה לא נעימה, הוא צריך להיות מספיק טוב מבחינה מקצועית ומספיק טוב בשיווק כדי שיגיעו אליו לקוחות חדשים. ככל שהעסק יותר מצליח ויותר מקצועי, הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר בעיות, הדרך האמיתית לפתור אותן היא לא להתלונן או לחכות שהבוס ישתנה, אלא להיות יותר מקצועי ויותר מיומן בשיווק ובמכירות של עצמך כמומחה בתחום שלך.

המשמעות המעשית היא, שככל שתשפר את המקצועיות שלך בתחום שבו אתה עוסק, וככל שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך.

האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך?

אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא מספיק טוב בשיווק עצמי. ככל שתהיה מקצועי יותר, וככל שתשפר את היכולת שלך למכור את עצמך ולשווק את השירותים שאתה נותן, כך תוכל להגדיל את הביקוש לשירות שלך ולבחור לעבוד רק עם מקומות העבודה והבוסים שמתאימים לך.

מדוע חשוב לשלב בין מקצועיות ליכולות מכירה?

ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים לשווק את עצמם, ולכן הם תלויים בלקוח אחד או בוס אחד. למשל, אדם שהוא צייר מוכשר מאוד אך לא מתעסק במכירות, ולכן הוא נאלץ למכור את יצירותיו רק לשכן שלו, והשכן מנצל אותו. הדרך היחידה של הצייר לשפר את מצבו היא לא רק לשפר את האמנות שלו אלא גם לדעת למכור את האמנות הזאת ללקוחות נוספים. כך הוא לא יהיה תלוי בשכן ויוכל לבחור לקוחות נוחים ונעימים יותר. כך גם אתה, כשכיר, חייב גם להיות מקצוען בתחומך וגם לדעת לשווק את עצמך למקומות עבודה נוספים.

מה לעשות אם יש לך בעיות עם קולגות בעבודה?

אם אתה לא מסתדר עם אנשים אחרים שעובדים באותו ארגון, חשוב להסתכל עליהם כספקים אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח - כלומר, הבוס. לא מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב.

הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר לבעיות בין הספקים האחרים. אם המצב קשה מדי, הפתרון הוא שוב להיות מקצועי יותר, לשווק את עצמך יותר, ואז תוכל לעבור למקום עבודה אחר שבו עובדים אנשים מקצועיים יותר, שיתוף הפעולה טוב יותר, והכל מסודר יותר.

למה חשוב שתראה את עצמך כעצמאי גם כשאתה שכיר?

אליעד מדגיש כי כדי להצליח בקריירה, גם כשאתה שכיר, עליך לראות את עצמך כעצמאי. זה אומר לא להמתין שמשהו ישתנה לבד, אלא לקחת אחריות מלאה על הקריירה שלך. ככל שתחשוב כמו עצמאי, תבין שאתה נותן שירות ללקוח (הבוס), וככל שתהיה יותר מקצועי ומיומן בשיווק עצמי, תוכל לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר.

ככל שתתייחס לעצמך כעצמאי יותר, כך תהיה חופשי יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך.

לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה?
  • ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד.
  • ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות.
  • שפר את רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד.
  • למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי.
  • חפש תמיד הצעות עבודה ומקומות עבודה חדשים.
  • העדף מקומות עבודה עם סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומסודרת.
  • אל תתפשר על מקום עבודה שלא טוב לך.
איך להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך?

שלום חברים, הפעם נדבר על איך נכון להתמודד עם בעיות עם הבוס שלך. אתה נמצא במקום עבודה, יש לך בעיות עם הבוס שלך - אותו אדם שמעסיק אותך ומשלם לך משכורת - או אולי יש לך בעיות עם קולגות שעובדים איתך. איך נכון להסתכל על הסיטואציה הזו?

התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לקוח שלך.

כן, קראת נכון. אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו.

מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך?

תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות?

בעל עסק שמוכר מוצרים ללקוחות ואחד מהם יוצר בעיות, צריך לשפר את איכות המוצר והשירות שלו כדי למשוך לקוחות טובים יותר ולבחור עם מי לעבוד. ככל שאתה מקצועי יותר - תוכל לבחור את הלקוחות שלך.

כך גם לגבי מקום העבודה שלך: אם יש לך בעיות עם הבוס, מה שאתה באמת צריך לעשות זה להיות טוב יותר. כלומר, להשתפר מקצועית, ולדאוג לשווק את עצמך כמו שצריך. ככל שתהיה מקצועי יותר ותדע למכור את עצמך טוב יותר, כך יהיו לך יותר אפשרויות לבחור את הבוס שלך.

הבוס שלך הוא לא גורל - אתה יכול לבחור אחרת

דמיין עסק שיש לו רק לקוח אחד והוא מתלונן עליו כל הזמן: "הלקוח הזה דופק אותי, הלקוח הזה מתנהג לא יפה". מה היית אומר לו? פשוט - תמצא לקוחות אחרים.

אז למה זה שונה במקרה שלך? אם אתה מספיק מקצועי, תפרסם את עצמך, תשקיע בחיפוש עבודה, תוכל לבחור במקום עבודה טוב יותר.

הקולגות שלך הם ספקים, לא חברים

אם אתה לא מסתדר עם אנשים אחרים בארגון, דמיין מצב שבו אתה חשמלאי שעובד בפרויקט בנייה, ובפרויקט יש גם אינסטלטור, נגר, וצבעי - אבל אתה לא מסתדר איתם. הלקוח שלך לא מתעניין בבעיות הפנימיות שלכם, הוא רוצה שהעבודה תתבצע.

לכן, עליך להתרכז במתן שירות טוב, ולא להתעסק בספקים האחרים של הלקוח שלך. אם סביבת העבודה לא מתאימה לך, היה מקצועי יותר, מכור את עצמך יותר טוב, וחפש מקום עבודה שבו סביבת העבודה מסודרת וברורה יותר.

להיות שכיר = להיות עצמאי

אם אתה רוצה להצליח כשכיר, עליך להבין שאתה עצמאי. נכון, יש לך רק "לקוח" אחד - הבוס שלך - אבל אתה עצמאי לחלוטין לנהל את הקריירה שלך. ככל שתשפר את הכישורים שלך ותלמד למכור את עצמך טוב יותר, כך תוכל לבחור את מקום העבודה שלך, את הבוס שלך ואת סביבת העבודה שלך.

לסיכום

אל תיתקע עם "לקוח בעייתי". היה טוב יותר, חפש מקומות עבודה טובים יותר, ושפר את הדרך בה אתה מוכר את עצמך.

למידע נוסף, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את הנושאים: "שכיר כעצמאי", "איך להסתדר בארגון", "איך להתייחס לבוס" ו - "איך לעבוד נכון עם קולגות" ותמצאו מידע רחב שיכול לעזור לכם להצליח במקום העבודה. בהצלחה!
איך לקבל העלאה בשכר? איך לקבל יותר משכורת? איך לשכנע את הבוס? איך להתייחס לבוס? איך להתייחס למעסיק שלך? שכיר או עצמאי, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? בעיות במקום העבודה
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
...לדבר על נושא שלא נעים לצד השני, אפשר להכניס את הנושא במסגרת נושא אחר או לשאול שאלות שמעוררות את השיחה בצורה שוטפת ולא אגרסיבית. איך להימנע מלהטריד אנשים בשיחה? אליעד מדגיש את חשיבות הכבוד וההבנה בנוגע למהות השיחה. אם אדם לא רוצה לדבר על נושא מסוים, יש לקבל את זה ולהיות רגיש לכך. לשם כך, יש לזהות את התסמינים של חוסר נוחות, כמו חוסר שיתוף פעולה או תשובות קצרות. כאשר אנחנו מרגישים שהשיחה מתחילה להיות חפירה, כדאי לעצור ולשנות כיוון. האם יש דרך לחפור...
פוליגמיה, מונוגמיה, מהי זוגיות טובה? מערכות יחסים, להצליח בזוגיות, זוגיות, מערכת יחסים פתוחה, מערכת יחסים מונוגמית, זוגיות עם המציאות, בגידה בזוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, פוליאמוריה
פוליגמיה, מונוגמיה, מהי זוגיות טובה? מערכות יחסים, להצליח בזוגיות, זוגיות, מערכת יחסים פתוחה, מערכת יחסים מונוגמית, זוגיות עם המציאות, בגידה בזוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, פוליאמוריה
...במיוחד. הוא מעלה נקודה מעניינת שאם אדם אומר לבן זוגו לא להיות עם אחרים, הוא בעצם משדר חשש מכך שיש אפשרות טובה יותר בחוץ, כלומר, שיש בו חיסרון ביחס לאחרים. אם אהבה גדולה באמת קיימת, בן או בת הזוג לא אמורים לפחד כלל לאבד את האחר, ולכן יאפשרו לו חופש מוחלט. מצד שני, אם האהבה כל כך חזקה עד שאי אפשר לוותר על הקשר, דווקא ההגבלה מראה על הפחד מאיבוד. אליעד מדגיש את הפרדוקס: אהבה אמיתית היא לפעמים דווקא לשחרר את האדם ללכת, מתוך ההבנה שאם הוא באמת אוהב, הוא...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
...אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי? למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה? למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה? אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא...
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
...סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות איך לשכנע אנשים עקשנים ולדבר עם אנשים שסובלים מסכיזופרניה? כאשר אנו רוצים לשכנע אנשים עקשנים או לטפל באנשים עם סכיזופרניה, פחדים לא הגיוניים או מחשבות פרנואידיות, יש דרך נכונה ודרך לא נכונה לגשת אליהם. רוב האנשים שנפגשים עם אדם שמביע רעיון הזוי או פחד לא רציונלי, מיד מנסים להסביר לו שהוא טועה, לומר...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
...הרעיון שלך, כחלק מהרעיון הכללי וכחלק מהסיפור הכללי. ואז, כדי שהשומע ימשיך לישון ולא יטיל יותר מידי ספק במה שהוא שמע, עכשיו תמשיך את הסיפור ואת הצגת הרעיון ותעטוף אותה גם בסיום של דברים שגם איתם השומע מסכים. והרעיון הוא, שכאשר לוקחים דבר שנתפש בעיני האדם כדבר שנכונותו מוטלת בספק, ועוטפים ומציגים את הרעיון הזה, בעטיפה של הקדמה ושל סיום, של רעיון שנתפש בעיני האדם כרעיון שהוא אמיתי ושאינו מוטל בספק. זה יוצר אצל האדם רושם, שגם הדבר שמוטל בספק, גם הוא...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
...צריך לשאול שאלות מיותרות או להתעלם משאלות חשובות. הדגש הוא תמיד על כך שצריך לשקול היטב האם השאלה נדרשת לפני שמעלים אותה. יש צורך לעשות בקרה על המילים שלנו לפני שמוציאים אותן החוצה. הוא מדגים זאת בכך שאם שואלים בחנות לרכב כמה זה עולה?, המוכר ישאל לאיזה רכב?, מכיוון שהתשובה תלויה בסוג הרכב המדויק. בלי הגדרה זו, אי אפשר לספק תשובה נכונה. מה עושים כשהאדם שמולך מבקש ממך להגדיר מושג? לדברי אליעד, ישנן שלוש אפשרויות להתמודדות עם מצב שבו האדם שמולך מבקש...
החזרת אהבה, איך לגרום להם להיפרד? איך לגרום לה לעזוב אותו ולהיות איתך? איך לגרום לו להיפרד ממנה ולהיות איתך? איך לגרום לה להיפרד ממנו? איך לגרום לה לריב איתו? איך לגרום לה לבגוד בו? איך להפריד ביניהם? איך להחזיר אותה אליך?
החזרת אהבה, איך לגרום להם להיפרד? איך לגרום לה לעזוב אותו ולהיות איתך? איך לגרום לו להיפרד ממנה ולהיות איתך? איך לגרום לה להיפרד ממנו? איך לגרום לה לריב איתו? איך לגרום לה לבגוד בו? איך להפריד ביניהם? איך להחזיר אותה אליך?
...יש לה גבר אחר? איך להחזיר אותו אליך? מה לעשות אם היא התחילה לצאת עם מישהו אחר? מה לעשות אם הוא התחיל לצאת עם מישהי אחרת? איך לגרום לו לבגוד בה? איך לגרום לה לא לעזוב אותך? איך לגרום לו לא לעזוב אותך? למה אנשים בוגדים? איך למנוע בגידה? מניעת בגידות, איך לגרום לו להיפרד ממנה? איך לגרום לו לריב איתה? איך לסכסך בינה לבינו? איך לסכסך בינו לבינה? איך לסכסך בין אנשים? איך לגרום לו לעזוב אותה ולהיות איתך? איך לגרום לה להיפרד ממנו ולהיות איתך? איך לגרום לבחורה...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
...מותאם לסיטואציה, כדי להימנע מהתנגדויות נוספות או מהחרפת הפגיעה. לסיכום: איך להשתמש נכון בשכנוע ובמניפולציה בלי לפגוע באחרים? אליעד כהן מסכם ואומר שכדי לשכנע או לעשות מניפולציה נכונה, חובה להבין כיצד האדם השני מפרש את המציאות, ולהבדיל בין עובדות מוחלטות לפרשנויות. כאשר האדם מבין שהפרשנות השלילית שלו לא נכונה, הוא יוכל להירגע ולהפסיק להיפגע. לכן, חשוב תמיד לתת הסברים אמינים, לא ליצור תחושה של תירוץ קלוש, ולהשתדל לשים את עצמך במקום האדם שנפגע, כדי להראות...
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות טיפוליות, במה להתחיל להטיל ספק? ממה להתחיל לשכנע? מה הכי קל לשכנע? מה הכי קשה לשכנע? קל להטיל ספק, קשה להטיל ספק, סיכוי או סיכון, איך לשנות את דעתו של מישהו? מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל
...מאוד (99%), אבל ייתכן שברגע שייתקל בטענה פשוטה שלא חשב עליה קודם לכן, הוא יטיל ספק בקלות רבה באמונתו, למרות שהיה בטוח בה במשך כל חייו. זה כמו שתי משקולות, אחת נראית כבדה מאוד (100 קג) ואחת קלה (1 קג). לכאורה ברור לך שהמשקולת של הקילו קלה יותר, אבל בפועל ייתכן שהמשקולת שנראית כבדה בכלל מלאה בנוצות, והיא קלה יותר מהשנייה. איך מבצעים חישוב של סיכוי וסיכון בשכנוע? אליעד מסביר כי כדי להחליט במה להתחיל כשמשכנעים מישהו אחר, צריך לעשות חישוב של סיכוי וסיכון:...
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
...בשיחה בצורה חלקה, מומלץ ליצור קודם כל אסוציאציות רלוונטיות. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע חבר ללכת לסופר לקנות מיץ, אליעד מציע להתחיל בשיחה על משהו שהחבר רוצה באופן כללי. אפשר לדבר על מקומות שהוא אוהב ללכת אליהם או על הצורך לקנות משהו בכלליות, ואז לקשר את זה למקום כמו סופר ולנושא של לקנות מיץ. בצורה כזו, המעבר יהיה טבעי ולא מעורר חשד. איך להשתמש בשיחות יומיומיות כדי להוביל לתוצאה רצויה? אליעד מביא דוגמה מעולם ההיכרויות: אם אתה רוצה לשכנע בחורה להתחיל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, מאמן עיסקי, מומחה מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 18:11:58 - wesi28