אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ייעוץ מנהלים, NLP מדריך, NLP טכניקות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע גבר להביא ילד, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירות, איך לשכנע את ההורים, להגדיל את המכירות, מה זה לשכנע, לימודי שכנוע, איך לשכנע את החברים, nlp techniques, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדות במכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, טיפול ב nlp, NLP הגדרה, איך לשכנע אנשים לתרום, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, לשכנע אנשים להגיד כן, סדנת מכירות, לשכנע שכן, ספרים nlp, לשכנע ללכת לפסיכולוג, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, זוגיות nlp, טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, לשכנע מישהו,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
וכאן נדבר על העניין של הכנת חומרי שיווק. וכמו שהסברתי במקום אחר, צריך לעשות הפרדה בין תהליך של הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי שיווק. כי אלו שני תהליכים שקשורים אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד.

אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות. וגם, הם אמורים להיות זהים למסרים ולרעיונות שמנהל המכירות, היה רוצה להעביר ללקוחות המתעניינים.

דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות תיעוד ופירוט והדגמה של מסרי המכירה שאיש המכירות מעביר ללקוח. וגם הם אמורים להיות כלי עזר למסרי מכירה שאיש המכירות היה רוצה להעביר ללקוח, אבל שהוא מתקשה להעביר אותם ברמה המילולית בלבד.

דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן להעביר את המסר שלו בעל פה, בלבד, בלי שום עזר שיווקי כזה או אחר. דהיינו, כעיקרון אפשר לקחת כל חומר שיווקי כלשהו, ולהסביר בעל פה את המסר שלו ללקוח. אבל במציאות, אנחנו לא רוצים להסתפק רק בלומר ללקוח משהו, אלא אנחנו גם רוצים להמחיש לו, עם עוד חושים, לדוגמה באמצעות של תמונה / סרטון / סאונד וכולי. ולכן בעצם, חומרי השיווק אמורים לשקף את המסרים של המכירות שרוצים להעביר ללקוח.

כמו כן ישנם המון תהליכי מכירה והסברים שחוזרים על עצמם בתהליכי מכירה, שוב ושוב. ומי שרוצה לעבוד ביעילות, הרי שבמקום שבכל תהליך מכירה הוא יחזור על עצמו שוב ושוב, הגיוני שהוא ישקיע ויפתח חומר שיווקי שיסביר ללקוח את כל מה שהוא רוצה, באמצעי המחשה נוספים וכולי.

וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לבנות להכנת חומרי שיווק, בהתאם לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לקחת תהליך מכירה ללקוח ולנתח את כל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. ומהמסרים האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק.

ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, עשויה להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל הכנת חומר שיווקי, יש עלות כלשהי ויש גם כמובן תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון שיקולים.

אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליכי המכירה השונים. דהיינו, לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור...
אקסים, האם כדאי לחזור לאקסים? האם להילחם על האקסית? האם להיות בקשר עם האקסים? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר אקסית? האם לחזור לאקסית? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך לשכוח אקסית? איך להוציא את האקסית מהראש? מדריך לאקסים
אקסים, האם כדאי לחזור לאקסים? האם להילחם על האקסית? האם להיות בקשר עם האקסים? איך מחזירים אקסים? איך להחזיר אקסית? האם לחזור לאקסית? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך לשכוח אקסית? איך להוציא את האקסית מהראש? מדריך לאקסים
...בכל מקרה התשובה היא: תלוי. השאלה החשובה היא לא מה קרה בעבר, אלא האם בעתיד יש סיכוי לשיפור משמעותי. אם כן - שווה לנסות. אם לא - עדיף להמשיך הלאה. האם תמיד נכון לנסות לחזור לאקס? יש אנשים שדוגלים בגישה שאומרת תמיד כדאי לנסות לחזור לאקס, ויש כאלה שאומרים תמיד עדיף לא לחזור לאקס. שתי הגישות אינן נכונות בהכרח. מי שאומר שחייבים לחזור לאקס טועה, כי אין דבר כזה האדם היחיד בעולם שאפשר להיות מאושר איתו. מצד שני, מי שאומר תמיד עדיף להמשיך הלאה מחזיק בתפיסה...
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
...פרטי? אליעד מציין כי יש הבדל בין מצב שבו אדם משתף סיפור אישי ובין סיפור פרטי, וזה תלוי בשאלה האם אנחנו רוצים לדעת את כל הפרטים או רק את העיקר. ככל שנבין את ההבדל הזה, כך נוכל לנהל את השיחה בצורה נכונה יותר ולקדם שיתוף פתוח ונכון. איך לגרום לאדם להרגיש אהוב בלי תנאים? אליעד מסביר שמרגע שמישהו מבין שהוא לא נשפט ולא שופט, הוא מרגיש בנוח לספר. השאיפה היא לא לגרום לאדם להרגיש שהוא עושה את זה בתמורה למשהו, אלא מתוך רצון אמיתי לשתף. השיתוף צריך להיות מתנאי...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
...והם מתחילים להרגיש שזה אפשרי. זה שונה משאלה איך לעשות, שהיא פחות ממוקדת ומעוררת יותר ספקות. האם השאלה איך משפיעה על המוח שונה מהשאלה איך באפשרותך? השאלה איך באפשרותך שונה מהשאלה איך לעשות. השאלה השנייה נראית יותר כמשהו שדרוש עיון מעמיק ומחשבה, בעוד שהשאלה הראשונה מבהירה שזה אפשרי ושהקונספט נמצא בהישג יד. כאשר השאלה מנוסחת כמה הדרך שלך לעשות זאת, היא נראית פחות מספקת ושואלת את האדם לנסות להשלים את הפערים. כיצד תוכל לשתול מחשבות ולשלוט במחשבות של אחרים...
איך להרשים בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך להרשים נשים? איך להרשים בנות? מכירות דור טו דור, פחד גישה, מכירות שטח, שיחות יוצאות, שיחות קרות, פחד ממכירות, מה להגיד לבחורה? איך לפנות לבחורה?
איך להרשים בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך להרשים נשים? איך להרשים בנות? מכירות דור טו דור, פחד גישה, מכירות שטח, שיחות יוצאות, שיחות קרות, פחד ממכירות, מה להגיד לבחורה? איך לפנות לבחורה?
...מפה לשם משם לפה הסיפור הוא פשוט הבן אדם לא אוהב את המקצוע שלו חושב שהוא לא מספיק טוב בתור איש מכירות הוא שונא את זה שהוא איש מכירות הרבה שנים ושהוא לא מנכל הוא בז לעצמו הוא חושב שהוא נודניק הוא חושב שהוא רובוט הוא חושב שהוא שונא אנשים כי בתור איש מכירות הוא אתה צריך לא לשים על אנשים וכל מיני אמונות שיש לו לגבי עצמו כאיש מכירות. וכמישהו אמר תקשיב אני עסוק עכשיו או אין לי זמן או אני לא צריך הוא בראש שלו מדמיין אתה יודע למה הוא אמר לי שהוא לא רוצה שאני...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור בעוד שעה. לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך...
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
...או רצון אחר שהוא לא מביע בגלוי. לפיכך, הניסיון להתמודד ישירות עם הפסימיות (אל תהיה פסימי!) לא יעיל, אלא יש להבין את השורש האמיתי של הפסימיות דרך שיחה ובירור פנימי. מה החשיבות של בירור עובדות לפני פתרון בעיות? אליעד מדגיש את הצורך לבדוק תחילה את העובדות. לפעמים הוויכוח או הקונפליקט מתבססים על תפיסה לא מדויקת של המציאות. למשל, אדם עשוי להיות בטוח שאחר תמיד שלילי, בעוד בפועל מדובר במקרה בודד. אם מתברר כי הדוגמה שניתנה אינה מדויקת או נכונה, כל תפיסת...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
...דברים ללא פתרון? לפעמים אנשים מתעקשים לפתור כל בעיה באופן מיידי, אך אליעד מציין שלעתים עדיף להשאיר בעיה ללא פתרון. למה? כי לעיתים הניסיון לפתור בעיה אחת יוצר בעיה אחרת, חמורה יותר. לכן צריך לשקול אם עדיף להתמודד עם מצב מסוים כפי שהוא, בלי לנסות לתקן אותו, או לנסות לפתור אותו ולסכן יצירת בעיה חדשה. איך להתמודד נכון עם קונפליקט פנימי? אליעד מחדד שלפעמים אנשים נמצאים בקונפליקט פנימי כי הם משוכנעים שחובה לפעול בצורה מסוימת. אם אדם מבין שאין שום דבר שהוא...
חיזור גורלי, איך לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לא לרצות אותך? איך לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך? איך להפסיק רומן? איך להפסיק חיזור? איך להפסיק קשר זוגי? איך להיפרד ביפה? איך לגרום למישהו לשכוח אותך? זוגיות
חיזור גורלי, איך לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לא לרצות אותך? איך לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך? איך להפסיק רומן? איך להפסיק חיזור? איך להפסיק קשר זוגי? איך להיפרד ביפה? איך לגרום למישהו לשכוח אותך? זוגיות
...לו באופן כנה ואמיתי שהוא צריך ללמוד איך להרגיש טוב לבד, ללא תלות באדם אחר. המסר המרכזי הוא: אתה לא באמת צריך אותי, אתה צריך את ההרגשה הטובה שאתה מקבל ממני, ואתה יכול להשיג אותה גם לבד. אם האדם המחוזר עצמו יודע להיות מאושר לבד, הוא יכול להסביר למחזר בצורה משכנעת יותר את האמת הזו, מכיוון שהוא מדבר מתוך חוויה אישית אמיתית. ככל שהאדם המחוזר פחות תלוי רגשית באחרים, כך קל לו יותר להסביר זאת לאחרים ולהצליח לשכנע אותם להרפות ממנו. לדוגמה, אם מגיע אדם ואומר...
פוליטיקה / NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית
...על משהו אחר. כי המשאבים מוגבלים, והרצונות לא מוגבלים. ותמיד צריך לוותר על משהו לטובת משהו אחר. ובלי שיהיה ברור מראש, על מה הפוליטיקאי מוכן לוותר ועל חשבון מה הוא הולך לקחת תקציבים כדי להשיג את המטרות שלו, בלי זה אין שום משמעות להבטחות שלו. והאם הפוליטיקאי מדבר בצורה ברורה, על סדר העדיפויות שלו. כגון לדוגמה פוליטיקאים, שאצלם השקר שנקרא יציבות שלטונית יציבות השלטון, הוא הערך העליון. ומבחינתם העיקר זה להיות בשלטון, יותר מאשר כל ערך אחר. כך שממילא אין...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
...עצמה. ומאחר שראיון העבודה עצמו, הוא עצמו מבחן שבוחן את סגנון ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו צרכים. או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה עשית איתו איתור צרכים. ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש מכירות, היא לראות איך אתה מוכר את עצמך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, מומחה מכירות, שינוי עמדות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 09:33:16 - wesi28