אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, NLP אומנות הפיתוי, איך לשכנע לקוחות, NLP שיטת, משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP לימוד עצמי, איך לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות קניה, טיפול זוגי nlp, איך לשכנע אישה, NLP התניה, nlp מזה, להגדיל מכירות, שיפור יכולת שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להשפיע, איך לשכנע את חברה שלך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע את אבא, לשכנע לקוח לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע אנשים בטלפון, טקסט טיעוני, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, לשכנע פירוש,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה / טלפון / וואטסאפ וכיו"ב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון / הודעת וואטסאפ / פגישה וכיו"ב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני המשפחה שלו, לדוגמה על אשתו / ילד וכיו"ב, אז במידה ואתה יודע את השם של בן המשפחה שלו, האם הגיוני להשתמש בשם של בן המשפחה או לא? האם לדוגמה לומר לו מה שלום "אשתך" או מה שלום "השם הפרטי" של אשתו?

ובאותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם חיבה שאתה יודע שיש לו. לדוגמה נניח שהשם הרשמי של הלקוח הוא "משה" אבל חברים של הלקוח קוראים לו "מושיק" ואשתו קוראת לו "מושיקו". במקרה כזה, איך הגיוני שתקרא ללקוח, באיזה כינוי? וכיו"ב, אם הלקוח קורא לילד שלו בשם חיבה כלשהו, האם הגיוני שתזכיר את הילד בשם החיבה של הילד, או שתקרא לילד בשם היותר רשמי שלו וכיו"ב?

אז מה שצריך לדעת זה, שיש כל מיני משמעויות לשימוש בשם של הבן אדם ולכן כל מקרה לגופו. מצד אחד שימוש בשם של הבן אדם, מראה שאתה "מכיר" את הלקוח ושהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, ובהיבט הזה, שימוש בשם הלקוח, יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם היית חבר קרוב שלו שמדבר איתו כמעט כל יום, כנראה שלא היית קורא לו בשם הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה.

ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיו"ב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו.

במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה "שלום לך X מה שלומך?" וכיו"ב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה אליו בשם הפרטי שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיו"ב.

במילים אחרות, אם פונים ללקוח לדוגמה בשיחה טלפונית, שבברירת המחדל האדם שנמצא בצד השני של הקו, לא יודע שום דבר על מי שמדבר איתו, ושהלקוח בצד השני של הקו, עשוי לחשוב שאולי התקשרו אליו בטעות או באופן אקראי, אז כדי ליצור תחושת שייכות, תחושת קרבה עם הלקוח, לשם כך כן הגיוני להשתמש בשם של הלקוח, כדי לתת ללקוח תחושה שהשיחה לא נעשית בטעות.

ואנשי מכירות נוכלים הרבה פעמים גם אומרים ללקוח עוד מידע שיש להם עליו, לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס האשראי שלו מסתיים ב 4 ספרות X וכיו"ב, כל מיני פיסות מידע שבמקרה יש להן על הלקוח או שהלקוח חושב שיש להם את המידע הזה. והכל כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית.

אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר יודע מי מתקשר אליו, לדוגמה שיחת פולואפ, או לדוגמה שולחים הודעה בוואטסאפ למישהו, שהוא יודע מי שולח לו את ההודעה והוא לא חושב שהיא אקראית, האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח? תשובה: יתכן מאוד שלא. כי אם חבר של הלקוח היה מתקשר אליו, האם הוא היה קורא לו בשם הפרטי שלו ואומר לו לדוגמה: "היי X מה שלומך?" או שהוא היה ישר היה אומר לו "היי, מה שלומך?" בלי שימוש בשם הפרטי שלו?

במילים אחרות, בהרבה מקרים, שימוש בשם הפרטי, הופך את השיחה לרשמית ולא לחברית. הרבה פעמים שימוש בשם הפרטי יוצר תחושה של ריחוק. כי בין חברים קרובים, אין שימוש בשם הפרטי.

באותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? תשובה: כל מקרה לגופו ואין כאן תשובה חד משמעית. לפעמים הלקוח ירצה שתקרא לו בשם החברים שלו קוראים לו ולפעמים לא וכולי. כמו כן, יתכן שאם תקרא ללקוח כמו שחברים קרובים שלו קוראים לו, זה יגרום לו להרגיש שאתה חבר שלו, במובן השלילי. דהיינו, שיכול להיות שהוא יאהב אותך והכל טוב. אבל מבחינת הלקוח, הוא יתפוש אותך כחבר ולא כאיש מקצוע שהוא סומך עליו בצורה מקצועית.

כי צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם יעשה טוב ללקוח שתקרא לו בשם חיבה כלשהו, וצריך לעשות הפרדה בין השאלה איך הלקוח ירגיש אם תקרא לו בכינוי כלשהו, לבין השאלה איך אתה רוצה שהלקוח ירגיש. כי יכול להיות שאתה רוצה שהלקוח ירגיש תחושה של ריחוק ממך, ושלא יראה בך חבר. לא במובן השלילי, אלא במובן שלדוגמה אתה רוצה שהלקוח יתפוש אותך כגורם רשמי מקצועי ולא כחבר.

בהקשר הזה, אני ממליץ לחקור גם את העניין של הפכים נמשכים וגם של דומה נמשך לדומה ויש בזה עוד עומקים שונים.

באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיו"ב. כי יש משמעות לכל דבר.

באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על אשתו, או על הילד שלו וכיו"ב, האם להשתמש בשם של האשה, בכינוי של האשה, או להגיד אשתך בלי השם שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי.

לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? תשובה: צריכים להבין את ההקשר ולהבין את המשמעות של לקרוא למישהו בשם הפרטי שלו, או לקרוא למישהו בשם חיבה, או בכינוי כלשהו. ותלוי מה לדעתך האחר ירגיש, ומה אתה רוצה שהוא ירגיש וכולי. וכל מקרה לגופו.
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
...הרעיון הוא, שעל איש המכירות לקחת ולהכין לעצמו מראש, רשימה של התנגדויות אפשריות שהלקוח עשוי להשתמש בהן, כדי לא לבצע את המכירה. ועל איש המכירות לשאול את עצמו, על כל אחת מההתנגדויות, אולי ההפך הוא הנכון. ולדעת ולהכין מראש, לוגיקה מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח. לדוגמה התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות...
הדרכת מטפלים, 2 אפשרויות איך להרגיש טוב, איך לעזור למישהו להרגיש טוב? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? להרגיש טוב או לא להרגיש רע, נטל ההוכחה ולהרגיש טוב, איך לנחם מישהו? איך לחזק מישהו? איך לעודד מישהו? איך לטפל במישהו?
הדרכת מטפלים, 2 אפשרויות איך להרגיש טוב, איך לעזור למישהו להרגיש טוב? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? להרגיש טוב או לא להרגיש רע, נטל ההוכחה ולהרגיש טוב, איך לנחם מישהו? איך לחזק מישהו? איך לעודד מישהו? איך לטפל במישהו?
...מה זה משנה בכלל? למה זה חשוב לך? קח את זה בקלילות, גם זה יעבור זה לא באמת משנה כל כך כאן אין ניסיון ישיר לחזק את האדם, אלא פשוט לגרום לו להפסיק לייחס משמעות לרגש השלילי. מה ההבדל המהותי בין שתי הדרכים? על פני השטח, שתי האפשרויות הללו יכולות להיראות דומות מאוד, אך למעשה יש הבדל גדול ביניהן והוא קריטי מאוד להבנה. ההבדל טמון במושג חשוב מאוד הנקרא נטל ההוכחה. כאשר האדם מרגיש רע ומנסה להרגיש טוב (האפשרות הראשונה), הוא נדרש לשכנע את עצמו שהוא אכן טוב ושזה...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
...אז אתה כאילו צריך לזהות את זה, את הסיבה שבגללה הוא רצה הנחה או לזהות בעצם את הסיבה שבגללה הוא רוצה את מה שאתה לא רוצה ולמצוא לזה איזשהו פתרון. מה זאת אומרת למצוא פתרון? לדוגמה להגיד לו אתה יודע וכולם יעריצו אותך על זה שקנית את זה, אתה עושה פה עסקה טובה ואז כאילו אתה בעצם מסרב למה שהוא רצה הנחה בלי שהוא שם לב, כי אתה כאילו אמרת רגע למה הוא רצה את זה? בגלל משהו, אוקי בוא נפתור הבעיה הזאת מלמטה ואז ממילא הוא לא ירצה את זה ואז הוא לא סירב שסירבתי למה...
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
...מנצל חולשה או חוסר ידע של הקונה, שיכול היה לרכוש את המוצר במקום אחר בזול יותר. התחושה הזו הולכת ומקצינה: גם אם כל האנשים האחרים מוכרים באותו מחיר או אף יותר גבוה, האדם עדיין מרגיש שהוא גונב, כי הוא מודע לאפשרות שהלקוח יכול היה לקנות במקום זול יותר. אליעד מסביר שהתהליך מתחיל בכך שהאדם מטיל ספק בשאלה אם הפעולה שלו מוסרית או לא. משם, הספק מתפתח לתחושה קבועה של ניצול או גניבה, ואז האדם מתקשה להשתחרר מהתחושה הזו. הוא מרחיב ואומר שהספק יכול להתפשט לתחומים...
איך לגרום למישהו להיות בעדך? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים?
איך לגרום למישהו להיות בעדך? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים?
...כדי שהאדם המדווח לא יהפוך לנגדך, אליעד מציע להשתמש בשיטת ניסוח עדינה ומחושבת. אל תתקוף ישירות את הצד השני, אלא תראה שהצד השני הוא מסכן או אומלל, שיש לו בעיות נפשיות, תסביכים, ורגשי נחיתות. כך אתה מפחית את הסיכוי שהמדווח יחוש אמפתיה כלפי הצד השני, ויותר סביר שהוא יזדהה איתך. בנוסף, אליעד מציין שאתה יכול להפוך את המדווח לאדם חשוב בכך שתבקש את עזרתו או את דעתו. פעולה זו תגרום לו להרגיש משמעותי ובכך הוא ייטה לצדך בצורה טבעית. איך להשתמש בעובדות כדי להשפיע...
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
...ביטחון פנימי. אדם שמחפש את אישור הסביבה מתוך מקום של חוסר ביטחון או חיפוש אחר אהבה, לא יבין את הערך שבמתן אהבה. לעומת זאת, אם אדם מרגיש אהבה עצמית, הוא יוכל לתת את אהבתו לאחרים באופן כן וללא תנאים. זה יוצר קשרים יותר טבעיים ונעימים עם הסביבה, כי אנשים יכולים להרגיש שהוא לא מצפה ממנה להעניק לו משהו בתמורה. במצב כזה, הסיכוי שיאהבו אותו גדל באופן טבעי. מה עושים אם בכל זאת רוצים שיאהבו אותי? אם אתה מוצא את עצמך עדיין חושש שלא יאהבו אותך, עדיף לא להתמקד...
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
...שיכולות להיות סותרות. מיומנות אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא קודם כל לנסות להוציא מים מהברז. כי גם אם אפשרי להוציא מים מהסלע, הרי שהעלות לכך, הרבה יותר גדולה מאשר להוציא מים מהברז. במילים אחרות, איש המכירות צריך מצד אחד לדעת לטפל בכל התנגדות ולהיות מסוגל לשכנע את הלקוח כמעט בכל מחיר...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה? שיחה בנושא של איך המוח של מישהו משתכנע שמשהו לא נכון, באמצעות הוכחה דרך סתירה למשהו אחר נכון. לדוגמה, אם נוכיח ש...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. או שסתם כך הלקוח רוצה לשלם פחות כסף? כדי שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
...של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, דמיון מודרך, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 18:12:09 - wesi28