אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סודות ההשפעה הסמויה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע לקוח לקנות, NLP דוגמאות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לטיפול, סודות הסוגסטיה, מיומנויות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, דרכים לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, ניתוב לשוני פיזיולוגי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP התניה קלאסית, NLP הפסקת עישון, ייעוץ פוליטי, טיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ללמוד למכור, איך לגרום לבחורה, nlp להצלחה במכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מה זה nlp, NLP תקשורת, להתמודד עם התנגדויות מכירות, איך לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מומחה שיווק, טיפים למכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, פרסומות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:57ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
איך נוצר קיבעון מחשבתי וכיצד מטפלים בו?

אליעד כהן מסביר כי קיבעון מחשבתי נוצר כשהאדם מזדהה באופן מוחלט עם דימוי או תפיסה שלילית מסוימת, כמו תחושה של כישלון, חוסר הצלחה או חוסר כסף. אדם שמרגיש שהוא "לוזר" מזדהה רק עם התמונה של הכישלון, מבלי לראות אופציה אחרת. כדי לפרק את הקיבעון, אליעד מציע להתחיל בלחשוף לאותו אדם את האפשרות השנייה - את הדימוי ההפוך שבו הוא כן מצליח, אך בשלב הראשון מבלי לשייך את האפשרות הזאת לעצמו, אלא להציג זאת כדמות דומה לו בעולם אחר, אולי אפילו דמות דמיונית שנמצאת בירח.

ברגע שהאדם מבין שקיימת אפשרות שונה, מתחילים להטיל ספק באמונה הקיימת. המטפל שואל את המטופל מדוע הוא כל כך בטוח שהוא חייב להיות מזוהה דווקא עם כישלון ולא עם הצלחה. על ידי יצירת ספק, מתחילה להתרופף האחיזה בין המושג "אני" לבין הכישלון. זהו תהליך שבו לא כופים על האדם להאמין שהוא מצליח, אלא קודם כל מערערים את הביטחון המוחלט שלו בהזדהות עם הכישלון.

אליעד מדגים את התהליך באמצעות דוגמה של "אני שולחן". כדי להבין את מושג השולחן, האדם צריך קודם כל להבין מהו "אין שולחן", ואחר כך להבין ששני המצבים קיימים באותה מידה. אותו תהליך בדיוק מתרחש בהתמודדות עם פחדים - האדם צריך להבין את מושג הפחד, להבין את מושג חוסר הפחד, ורק אז יוכל לבחור בין שתי האפשרויות.

כיצד להתמודד עם פיצול אישיות ותחושת חוסר הגדרה?

אליעד מדבר גם על אנשים שמתמודדים עם בעיה של פיצול אישיות או קושי להגדיר את עצמם. לאנשים כאלה יש שלוש אפשרויות פעולה:
  • להגדיר את עצמם בצורה מדויקת יותר. אם אדם רוצה לעבוד אך לא יודע במה לעבוד, הפתרון הראשון הוא להגדיר באופן ברור במה הוא מעוניין לעבוד. כשיש הגדרה מדויקת, הקונפליקט נפתר.
  • להפחית את ההגדרה העצמית. כלומר, לוותר לחלוטין על ההכרח לעבוד. אם האדם יחליט שלא אכפת לו אם הוא עובד או לא, הקונפליקט ייעלם.
  • להמשיך לחיות עם הסבל והקונפליקט מבלי לקבל החלטה, אבל אז האדם צריך להכיר בכך שהוא ממשיך לסבול מבחירה.
לפי אליעד, רוב האנשים שסובלים מכך שהם לא יכולים להחליט, למעשה יושבים "על הגדר באמצע הכביש". כלומר, הם מנסים לשמור את כל האפשרויות פתוחות, אך בפועל הם נמצאים במצב מסוכן של חוסר החלטה. או שהם צריכים לבחור צד אחד באופן ברור, או לוותר על הצורך לבחור. אי אפשר להישאר באמצע ללא סבל.

מהי האסטרטגיה הטובה ביותר להצלחה לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שהמטרה האמיתית של כל תהליכי ההצלחה היא להגיע למקסימום האפשרי, שהוא "להיות אלוהים". זהו האידיאל של הצלחה מוחלטת ושלמה. אליעד טוען שהוא לוקח את כל תהליכי ההצלחה השונים ומנסה להגיע דרכם למטרה האולטימטיבית, להצלחה הגבוהה ביותר האפשרית. לטענתו, כל אדם שמנסה להצליח בעולם, למעשה שואף למצב שבו הוא יחווה את עצמו כאלוהים - מצב של שליטה מלאה, יכולת מלאה ובחירה מלאה.

לכן, האסטרטגיה שהוא מציע היא לזהות קודם כל את הדימוי שבו האדם מזדהה ולראות שיש עוד אופציות להזדהות. לאחר מכן, יש לטיל ספק בזהות הנוכחית של האדם ולאפשר לו להבין שהוא יכול לבחור בין כל הזהויות האפשריות.

איך להתמודד עם תחושת פחד וחוסר ביטחון עצמי?

אליעד מדגיש שכאשר אדם מרגיש פחד או חוסר ביטחון, הטיפול מתחיל בהכרה במציאות של הפחד ובאפשרות ההפוכה, של חוסר פחד. רק לאחר מכן, המטפל מוביל את האדם למצב שבו הוא מבין שהבחירה היא בידיו, שהוא יכול לבחור בכל אחת משתי האפשרויות. ככל שהאדם יפנים יותר את יכולת הבחירה הזו, הפחד יאבד מהמחויבות שלו ויהפוך להיות אפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות.

כיצד אפשר לטפל באדם המתקשה לקבל החלטות?

אליעד מציע גישה ברורה לטיפול באנשים המתקשים לקבל החלטות לגבי חייהם:
  • או שתגדיר לעצמך באופן ברור את ההחלטה שאתה מתקשה בה, ובכך תחסל את הקונפליקט.
  • או שתפחית את הצורך להחליט ותחליט שלא להחליט בכלל, ואז הקונפליקט יעלם באופן טבעי.
  • אם אינך מסוגל לבחור אף אחת מהאפשרויות הללו, עליך להכיר בכך שאתה בוחר לסבול את הקונפליקט ואת חוסר ההחלטה.
ההסבר של אליעד מדגיש שאין פתרון קסם - כל פתרון דורש החלטה מודעת של האדם לגבי מה הוא רוצה באמת. הוא גם מדגיש שאם האדם לא יקבל החלטה, הוא צריך להבין שהוא בחר להמשיך בסבל.

כיצד לזהות את מקור הבעיה בטיפול אישי ופסיכולוגי?

אליעד מסביר שהבעיה המרכזית בטיפול היא שהאדם מגדיר את עצמו בזהות אחת בלבד, למשל, "אני כישלון" או "אני מפחד". תפקיד המטפל הוא להראות למטופל שיש עוד אפשרויות הזדהות, ושהוא יכול לבחור בזהות אחרת. המטפל לא צריך לכפות על המטופל את ההחלטה, אלא רק לחשוף בפניו את האפשרויות השונות ולעזור לו להבין שהוא מחזיק את עצמו במצב של סבל מבחירה.

סיכום שיטת הטיפול והייעוץ של אליעד כהן:

השיטה של אליעד כהן מבוססת על הבנת המציאות והכרה באפשרויות השונות שיש לכל אדם. הוא אינו כופה את הפתרון אלא מציג בפני המטופל את האפשרויות השונות, מערער את הקיבעון המחשבתי, ומאפשר למטופל להגיע להבנה שהוא זה שבוחר את המצב שבו הוא נמצא. התהליך מתמקד בשינוי הזדהות וביצירת חופש בחירה.
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
...איך מתמודדים עם אנשים שלא מוכנים להקשיב כלל? לא כל אדם פתוח לשכנוע, וישנם אנשים שלעולם לא יקשיבו לך. אליעד מציע לא להתמקד בהם, אלא באנשים שבאמצע - אלו שכן פתוחים לדיון ולשכנוע. במקום לנסות לשכנע אנשים חסרי גמישות מחשבתית, צריך להתמקד באלו שפתוחים מעט יותר. בדרך כלל, האנשים שבאמצע הם אלו שניתן באמת לשנות את דעתם. האם תמיד ניתן לשנות את דעתם של אנשים בפייסבוק? אליעד מבהיר שלא תמיד ניתן לשנות את דעתו של אדם, אך השימוש בשיטות הנכונות מעלה משמעותית את...
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
...את הטענה שלהם עד הסוף. כשמישהו מעלה טענה שגויה, חשוב הרבה פעמים לעזור לו להבין את עצמו לפני שמראים לו את הטעות. לכן, אם אומרים: אני קודם כל רוצה להסביר לך מה שאתה אומר, ועושים זאת בפירוט, יכול להיות שהוא עצמו יבין לפתע שהרעיון שלו לא הגיוני. רק אחרי שהוא רואה שמשקפים לו את דבריו בצורה ברורה, אפשר להמשיך ולהסביר איפה הטעות שלו. הוא כבר לא יוכל להתלות בכך שלא הבנת אותו. מה השורה התחתונה וכיצד ליישם זאת בפועל? כשאתה בא להביע דעה מנוגדת או לתת ביקורת...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
...לומר, אני מפחד שלא אקבל תועלת על הכסף שלי. ואני רוצה להתנסות במוצר, כדי להיות בטוח שאקבל תועלת מהמוצר ושלא סתם אאבד את כספי. ומה אומרים ללקוח שאומר בצורה ישירה, אני מפחד שלא אקבל תועלת מהמוצר? אני לא חושב שהמוצר מתאים לי? תשובה: שואלים אותו, מה אתה חושב שאולי לא מתאים לך במוצר? מה אתה לא בטוח לגבי המוצר? ולכן, ללקוח שאומר, אני רוצה תקופת ניסיון, ללקוח כזה נשיב: אני מבין שאתה רוצה תקופת ניסיון לשימוש במוצר. מה בדיוק תרצה לנסות במוצר? מה תרצה לדעת...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
...שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
...להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיוב. בקיצור, הנל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל...
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
NLP, למה לא לעשות מניפולציה? מניפולציות בזוגיות, מניפולציות באהבה, מניפולציות במערכות יחסים, מניפולציות רגשיות, מניפולציה רעה, מניפולציה טובה, אנשים מניפולטיביים, בחירה מניפולטיבית
...ברירה. אחרי שאתה מבין אתה אומר אוקי אז אני לא אבין, לא אבין, יש יתרון וחיסרון בכל דבר. ש: אז עדיף לא להבין. אחרי שאני מבין אני אומר שעדיף לא להבין. אליעד: נכון, ואז מה אתה עושה? ואז אתה חוזר בגלגול אחר, ואתה מוחק את הזיכרון של עצמך, ואז אתה כבר שוכח שקודם חשבת שעדיף לא להבין, ואז אתה עוד פעם מנסה להבין. זה הקטע. ואז אתה מבין מה? אה עכשיו חבל, עכשיו אני רוצה לחזור לקודם ואז אתה חוזר לקודם, ואז אתה עוד פעם מגיע לשם, עוד פעם חוזר לקודם. ככה זה. ש: אין...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
...המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא חייב, והוא יבקש את הרכב הכי זול שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד. איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך? חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
...שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
...עם הלקוח מה בדיוק מתאים לו. דהיינו, מטרת הפגישה הפיזית, היא לא כדי למכור ללקוח, אלא כדי לעזור ללקוח להגיע לוודאות עוד יותר גדולה, האם הוא רוצה או אולי לא רוצה, לרכוש את המוצר. כי מרחוק, הלקוח יכול להטעות את עצמו, בהבנה שלו את הצרכים שלו ובהבנה שלו את המוצר, ובהתאמה שבין המוצר לבין הצרכים של הלקוח. אבל בפגישה פיזית, מנהל המכירות הוא אמור מהניסיון שלו לעזור ללקוח להבין עוד יותר טוב את הצרכים של הלקוח, להסביר ללקוח עוד יותר טוב את המוצר, וכמובן לעזור...
התאהבות, איך לגרום לעצמך להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לשלוט בהתאהבות? האם אפשר לשלוט בהתאהבות? יצירת התניה רגשית, לשתול מחשבות לעצמך, לשכנע את עצמך, לגרום לעצמך לאהוב
התאהבות, איך לגרום לעצמך להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לשלוט בהתאהבות? האם אפשר לשלוט בהתאהבות? יצירת התניה רגשית, לשתול מחשבות לעצמך, לשכנע את עצמך, לגרום לעצמך לאהוב
...לתוצאה הפוכה - שנאה, כעס או התרחקות. מה שחשוב לדעת הוא שההתאהבות אינה רק תהליך רגשי בלבד. פעולות מסוימות יכולות ליצור התניות רגשיות ולגרום למוח לשנות את תפיסתו הרגשית כלפי אנשים אחרים. ההרצאה של אליעד כהן מדגישה את החשיבות של המודעות לתהליכים הפסיכולוגיים האלה, כדי שנוכל לשלוט טוב יותר ברגשות שלנו ובהתנהגות שלנו, ולהשפיע על אנשים אחרים בצורה מושכלת. איך לגרום לעצמי להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בי? האם אפשר לשלוט ברגשות? יצירת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, שינוי עמדות, שכנוע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2012 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 06:37:39 - wesi28