אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, הרצאות nlp, ניתוח טיעונים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP תקשורת, טכניקות מכירות, לשכנע שכן, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, ניתוב לשוני פיזיולוגי, מה זה nlp, גישת NLP, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, שידול, השפעה על אנשים, יועץ אסטרטגי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטה לשכנוע ההמון, יצירת עוגנים nlp, NLP קשב וריכוז, איך לשכנע טוב, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחור, ניתוח טקסט טיעוני, איך לשכנע אנשים לתרום, הדרכת אנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע אשה להיות איתך, איך לשכנע את הבנק, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP דוגמאות, NLP התניה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:54טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
איך למסור מידע לא נעים מבלי לפגוע ברושם החיובי?

לעתים קיימות סיטואציות שבהן חייבים להעביר מידע שלילי או לחשוף חיסרון של מוצר, גם אם לא רוצים לעשות זאת. אליעד כהן מסביר שישנן דרכים ספציפיות להעברת המסר בצורה שתקטין את ההשפעה השלילית שלו, מבלי לשקר ומבלי להתחמק לגמרי מהתשובה. אפשרויות אלה נעות בין העצמת החיסרון באופן מוגזם ואבסורדי, לבין הקטנת החיסרון באופן עדין ומינימלי ככל האפשר.

מדוע כדאי לפעמים להעצים חיסרון עד לאבסורד?

כאשר מציגים חיסרון בצורה מוגזמת או אבסורדית, הצד השני עשוי להרגיש שהמסר נאמר בהומור ויקבל אותו בצורה פחות חמורה. לדוגמה, במקרה שמישהי שואלת "בגדת בי?", במקום לנסות להתחמק או להכחיש, אפשר להגיב בצורה אבסורדית: "בטח שבגדתי, עכשיו הייתי עם חמש בלונדיניות". התגובה מוגזמת כל כך עד שהצד השני עשוי לקבל אותה בהומור או בספקנות, ובכך הנושא הופך לפחות טעון ופחות בעייתי.

איך אפשר להקטין את הפגיעה כאשר מוסרים מידע שלילי?

אם חייבים להעביר מסר שלילי בצורה ישירה, הדרך היעילה ביותר היא להגיד אותו בכמה שפחות מילים ובאופן הכי קצר שאפשר, ומיד לאחר מכן להסיט את השיחה לנושא חיובי יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל "הכנת את הדוחות?", עדיף לענות בקיצור: "עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם", במקום "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי...". התשובה הראשונה קצרה יותר ומעבירה תחושה שהמצב בשליטה ועומד להסתדר בקרוב, בעוד שהתשובה השנייה מדגישה פעמיים את השלילי, ומעמיקה את תחושת האכזבה אצל השומע.

מדוע חשוב להאריך בתשובות חיוביות?

מצד שני, כאשר התשובה חיובית, כדאי לפרט כמה שיותר, לחזור על הנקודות החיוביות ולהוסיף הסברים ופירוט. במקום לענות תשובה קצרה כמו "כן, הכנתי את הדוחות", עדיף לענות בצורה מפורטת: "כן, הכנתי אותם, בדקתי מספר פעמים, הוספתי פירוט מלא והם מוכנים להגשה". כך הצד השני מתמקד ומתרכז בחיובי ומקבל חיזוק משמעותי של הרושם החיובי.

איך זמן השיחה משפיע על תפיסת המסר?

אליעד כהן מסביר כי כל מילה מייצרת חוויה רגשית אצל השומע. כשמעבירים מידע שלילי, כל שנייה נוספת וכל מילה נוספת עלולות להגביר את הרושם השלילי. לכן, ככל שהמידע בעייתי או לא רצוי, כדאי להעביר אותו במהירות האפשרית, אפילו בשנייה אחת אם אפשר, במקום בחמש שניות או יותר. מנגד, אם מדובר במידע חיובי, עדיף להאריך, לפרט, ולספק כמה שיותר מילים חיוביות כדי לחזק את הרושם הטוב.

כיצד שימוש מודע במילים יכול לשפר שיחות מכירה?

אליעד מציין שחשוב להיות מודעים מאוד לכל מילה בזמן אמת. אנשים רבים "מקשקשים" ומוסיפים משפטים מיותרים בזמן שיחה, מה שיכול לגרום להדגשת החיסרון או לטשטוש היתרון. כאשר אדם מודע לכל מילה שהוא אומר, הוא יכול לשלוט טוב יותר בהשפעה של המסרים, ולכוון במדויק למה שברצונו להשיג.

איך לטפל בטעויות כדי להדגיש יתרונות של מוצר?

ישנה גם שיטה נוספת שאליעד מתאר כדי לחזק את המסר החיובי. לעיתים ניתן להסביר יתרון מסוים במוצר בכוונה באופן לא ברור בפעם הראשונה, מה שמוביל את הצד השני לשאול או לבקש הסבר נוסף. אז אפשר להסביר שוב בפירוט רב יותר, וכך היתרון מוצג פעמיים ומקבל תשומת לב כפולה, מה שמחזק את הרושם של אותו יתרון בעיני הלקוח.

למה חשוב לשים לב לכל מילה במהלך שיחה?

היכולת להיות מודעים לכל מילה שאומרים בזמן אמת, היא קריטית כדי לשלוט בשיחה. אם לא שמים לב, ניתן בטעות לחזק מידע שלילי או להחליש מידע חיובי, מה שיפגע בסופו של דבר בתוצאות הרצויות מהשיחה. אליעד ממליץ לספור אפילו אותיות ומילים כאשר מדובר במידע בעייתי, כדי להבטיח שהמידע עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי.
למה לפעמים חייבים לתת מידע שלא נעים למסור?

לעתים מתעוררת סיטואציה שבה נדרשים לתת ללקוח מידע שפחות נוח לחשוף, כמו חיסרון במוצר. יש מקרים שהלקוח שואל שאלה שחייבים לענות עליה בכנות או שיש צורך בגילוי נאות על פי חוק או נוהג. במצבים אלה לא רוצים להדגיש את החיסרון, אך גם לא משקרים ואי אפשר להתחמק מהתשובה לחלוטין.

מה ניתן לעשות כאשר חייבים לספק מידע שלילי?

אפשר לפעול בשתי דרכים עיקריות. מצד אחד, אפשר להעצים את החיסרון ולהציג אותו בצורה מוגזמת, כך שהלקוח ירגיש שהתשובה נאמרת בהומור ויראה בכך קצת "צחוק" מהנושא. מצד שני, ניתן להקטין ולצמצם את היקף החיסרון, כך שייראה שולי או פחות משמעותי עבורו. הרעיון הוא לשים לב באיזו צורה ממסגרים את המידע, כדי לצמצם את הפגיעה ברושם החיובי של המוצר.

איך ממחישים זאת בדוגמה של "בגדת בי"?

הוזכרה דוגמה קיצונית, כאשר מישהי שואלת "בגדת בי?", והתשובה ניתנת באופן מוגזם כמו "בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם". הדובר מעצים את התשובה השלילית לכדי אבסורד ויוצר רושם של הגזמה, מה שעשוי לגרום לצד השני להתייחס לזה בספק או בהומור במקום בזעזוע מוחלט.

איך לצמצם את תשומת הלב על חיסרון?

אם יש חיסרון שאי אפשר להסתיר, כדאי למסור אותו מהר ככל האפשר ובהכי פחות מילים. מיד לאחר מכן מומלץ להסיט את השיחה למידע חיובי וחשוב יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל: "הכנת את הדוחות?" והתשובה היא שלילית, יש הבדל בין "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי..." לבין "עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם". בדוגמה הראשונה חוזרים פעמיים על "לא הכנתי", ובכך מחזקים את האלמנט השלילי. בדוגמה השנייה אומרים "עוד לא" (מרמז שזה בדרך) ומיד ממשיכים לחלק החיובי ("אני בדיוק מסיים").

למה חשוב להתייחס גם למילים חיוביות?

כאשר קיימת אינפורמציה חיובית, כדאי דווקא להרחיב עליה. אם כבר כן הוכנו הדוחות, במקום לענות בקצרה: "כן, הכנתי את הדוחות", אפשר לפרט: "כן, הכנתי אותם, בדקתי כמה פעמים, הוספתי פירוט מלא, והם מוכנים להגשה". כך מחזקים את ההיבט החיובי מול הלקוח.

כיצד לספור מילים ולהתייחס לפרקי זמן?

כל מילה מייצרת אצל השומע חוויה. ככל שמדובר במשהו שלילי, רצוי לומר אותו בכמה שפחות מילים ובכמה שפחות זמן. אם יש אפשרות להעביר מידע שלילי בשנייה אחת במקום בחמש שניות, עדיף לבחור באפשרות הקצרה. לעומת זאת, אם מדובר במידע חיובי, כדאי לפרט ולהרחיב, להוסיף הסברים, לחזור על הרעיון כמה פעמים ולאפשר ללקוח לספוג את האינפורמציה החיובית בצורה מקיפה.

איך להתמודד עם טעויות בזמן מתן הסבר חיובי?

לפעמים אפשר אפילו להסביר את הדבר החיובי בצורה עקומה בכוונה, כדי לחזור ולהסביר שוב ולהדגיש אותו יותר. לדוגמה, אם רוצים להדגיש יתרון גדול במוצר, אפשר להסביר אותו באופן לא ברור תחילה, לראות שהלקוח לא הבין, ואז להסביר זאת שוב, בפירוט רב יותר. כך נוצר מצב שמדגישים את היתרון פעמיים במקום פעם אחת.

מדוע יש לשים לב בזמן אמת לכל מילה?

בזמן שיחה, יש נטייה טבעית להוסיף משפטים או לחזור על מילים מבלי לשים לב לכך. אם לא עוקבים אחר מה שנאמר, עלולים לחזק מידע שלילי או להקהות מידע חיובי באופן לא רצוי. כאשר מודעים לכל מילה, אפשר לשלוט טוב יותר בהשפעה של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר.
עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, לפעמים יש גילוי נאות שאתה צריך, חייב להגיד או לפעמים הוא שואל שאלה ואתה חייב לתת תשובה. אתה לא רוצה לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר.

עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה כזה, מה לעשות? מה עושים במקרה כזה כשאתה צריך לתת מידע ואתה לא רוצה לתת אותו אבל אתה חייב לתת אותו?

ש: יש לך שתי אפשרויות.

אליעד: ואתה לא משקר, אתה לא אמור לשקר.

ש: ואני לא משקר, אני יכול להעצים את החיסרון בצורה חסרת פרופורציה שזה יהיה כמו צחוק ואני יכול להקטין.

אליעד: מה זה אומר?

ש: לדוגמה, אם יש לי, סתם לדוגמה, יש לי נגיד מוצר ויש לו חיסרון, "או בדיוק הגעת לחיסרון אז זהו הוא כל כך רע", כאילו מעצים את החיסרון כמו שמישהי אומרת לך "בגדת בי? בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם", סתם לדוגמה, מעצים את זה בצורה כאילו "כן בגדת".

אליעד: שאתה שם את זה על האבסורד כאילו.

ש: כן, כן בגדת אתה מספר את האמת אבל אתה מעצים את זה כאילו שזה ישמע "טוב טוב, בסדר" או להקטין, כאילו זאת אומרת.

אליעד: תראה, קודם כל מה שאתה אומר זה נכון אבל יש "המהות של מה שאמרתי היא נכונה". המהות של מה שאמרת היא תקטין תגרום לו לראות את זה כיותר קטן.

עכשיו, אני רוצה שאתה תשים לב גם אתה, נגיד כשמישהו שואל אותך שאלה והרבה פעמים אתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה ואתה נותן את התשובה, יש הרבה מקרים כאלה במשך היום כשמישהו שואל שאלה, ואתה נותן תשובה ולא בא לך לתת את התשובה, ואתה חייב לתת אותה.

עכשיו, מה שאני אומר זה דבר כזה לשים לב שכשאתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה, כשאתה נותן אותה כמה שיותר קצר ואתה מיד מעביר נושא למשהו שאתה רוצה להגיד אותו.

ש: אתה עושה את זה הרבה.

אליעד: בעיקרון מה שאתה חושב שאני עושה הרבה. סתם, עכשיו בא תסתכל, תראה, אני אתן לכם דוגמה. לדוגמה נגיד כשמישהו אומר לך "תגיד לי, הכנת את הדוחות?". סתם לדוגמה להגיד "הכנת את הדוחות?" אז יש מישהו שיגיד לו "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי ככה וככה אבל ככה וככה" זה נגיד מישהו שנכשל, במה הוא נכשל? בזה שהוא חזר פעמיים על זה שהוא לא הכין את הדוחות. "הכנת את הדוחות? לא, לא הכנתי את הדוחות", למה חזרת על זה פעמיים? "הכנת את הדוחות? עוד לא אבל", קודם כל לפני המילה "לא" תוסיף "עוד", "עוד לא" שזה "עוד מעט" וישר תלך "לאבל". אפילו אני נותן לכם דוגמה, אני מחדד אפילו אם הוא יגיד "לא, לא הכנתי", למה חזרת פעמיים על המילה "לא"? למה נתת לו תחושה של "לא" פעמיים?

עכשיו נגיד מישהו אומר לך "תגיד לי" ונגיד שהכנת את הדוחות, מישהו אומר לך "תגיד הכנת את הדוחות?", אל תגיד לו "כן, הכנתי את הדוחות" תגיד לו "כן, הכנתי...". כאילו אל תגיד לו "כן" זה אומר בדבר הטוב.

ש: כאילו פעמיים, חיזוק פעמיים החלשה פעם אחת.

אליעד: בדיוק, לא אבל את זה אף פעם לא פעמיים או פעם אחת, אני בא להגיד, אפילו ברמה של מילים למה הוספת עוד מילה? למה היית צריך להוסיף מילה? למה הוספת את המילה הזאת?

במוח, למה? אני אסביר לכם. כשאתה מעביר לבן אדם אינפורמציה הוא נכנס לחוויה. מהרגע שהוא שואל אותך שאלה ואתה נתת לו תשובה, עכשיו, בזמן שנתת לו את התשובה סופרים את זה בשניות, תוך כמה שניות העברת לו את האינפורמציה. אם אמרת לו את האינפורמציה בחמש שניות, יכולת להגיד לו את זה בשניה אחת ואם זה אינפורמציה לא טובה פישלת, אז היית צריך להגיד לו בשנייה אחת למה בכלל בחמש שניות הוא יכול להגיד גם במיל. אם יכולת להעביר את האינפורמציה במילה למה נתת לו בכלל בחמש מילים.

אם אתה מעביר אינפורמציה שאתה לא רוצה להעביר אותה אתה צריך לספור את המילים, לספור את האותיות וגם רצוי מאוד לתחום את זה מקדימה לרעתו ומאחורה בלהראות טוב. ולעומת זאת אם אתה מספר משהו טוב ואתה יכול לספר את זה בעשרים שניות למה סיפרת את זה בחמש שניות? מה אתה מתקמצן? אתה בא למכור לו אתה בא לשכנע אותו. תספר, תוסיף, תחזור, תפרגן, תבאר, תביא מילים נרדפות, תביא פירושים, תביא נימוקים, אפילו תסביר את עצמך לא טוב כדי להסביר את זה אחר כך עוד פעם יותר טוב. אל תסביר ישר לתשובה הנכונה, תסביר תשובה עקומה בשביל אחר כך להסביר את זה עוד פעם בתשובה יותר טובה.

אבל מה שאני אומר עכשיו ואני אגיד את זה עוד פעם, שכמה שמה שאני אומר עכשיו נראה פשוט וברור, בזמן אמת אם אתה תשים לב כשמישהו שואל אותך שאלה הרבה פעמים אתה מקשקש הרבה קישקושים שאם אתה אומר אחר כך "רגע למה אמרתי את זה בכלל הייתי צריך להגיד משהו אחר".

אפילו ברמה של מילים, למה חזרת פעמיים על המילה "לא"? למה אמרת "אבל"? היית צריך להגיד את זה אחרת. הבנו? מה מהות התשובה? מהות התשובה היא כזאת, אם אתה צריך להביא לו אינפורמציה שאתה לא רוצה להעביר אותה תצמצם אותה כמה שיותר. קודם כל תצמצם אותה אפילו ברמת זמן בשעון, כמה שפחות איך אני יכול להעביר לו את זה בכמה שפחות מילים.

אלא מה, שאם אתה לא שם לב לדיבור שלך אז אתה מתחיל לקשקש ואתה לא שם לב שאתה דופק את עצמך, אתה מתחיל לזמר בחקירה. אוקי, אבל אם אתה כל מילה שאתה מוציא מהפה אתה מודע אליה אז אתה סופר את האותיות, אתה סופר אתה אומר "זה פה רגע, אני עוד יכול להסתבך, אני אספור את המילים, אני אגיד אותן בדיליי, פה זה אני אתן את זה יותר באורך". אתה הבנת? מה אתה הבנת?

ש: זה כמו שהבאת לנו פעם שיעור להסתכל על מה שכתוב.

אליעד: נכון.

ש: זה היה שיעור טוב.

אליעד: מעניין, טוב.
אליעד כהן נוכל, ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן שקרן, שאלות על אליעד כהן, אליעד כהן טיפש, אליעד כהן שרלטן, סתירות של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? למה להטיל ספק באליעד כהן? מניפולציות של אליעד כהן, אליעד כהן רמאי
אליעד כהן נוכל, ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן שקרן, שאלות על אליעד כהן, אליעד כהן טיפש, אליעד כהן שרלטן, סתירות של אליעד כהן, למה לא להאמין לאליעד כהן? למה להטיל ספק באליעד כהן? מניפולציות של אליעד כהן, אליעד כהן רמאי
...שלו דבר אחד בלבד: שלא יאמינו לו, לא יאמינו לעצמם, וימשיכו להטיל ספק בכל מה שהם שומעים וחושבים. המטרה שלו היא לגרום להם לפתח חשיבה עצמאית ולא לקבל שום דבר כמובן מאליו. האם אליעד כהן הוא שקרן? סתירות של אליעד כהן למה לא להאמין לאליעד כהן? אליעד כהן מניפולציות האם אליעד כהן נוכל? איך לבדוק מה נכון? שקרים של אליעד כהן, הדרך של אליעד כהן, השיטה של אליעד כהן, למה אליעד כהן משקר? למה אליעד כהן סותר את עצמו? קושיות על מורה רוחני, קושיות על הצדיק, סתירות...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
...גם הטענה הזאת היא אמת. אבל מי שיודע לעשות לעומק ניתוח סיבתיות, יודע שהסיבה לא מחייבת את התוצאה ושהמסקנה שלכאורה מתבקשת, שהיא לכתוב את מה שאתה רוצה שהאדם השני יחשוב ושאם הוא יחשוב את זה, הוא יאשר את הבקשה שלך, הטענה הזאת היא לא אמת. ואסביר למה. זה נכון שאנחנו רוצים שמישהו יחשוב X. זה גם נכון שאם הוא יחשוב X הוא יאשר את הבקשה שלנו. אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לכתוב לו את X כמו שהוא בצורה מפורשת. כי צריכים לעשות הפרדה, בין מה הוא צריך לחשוב כדי לאשר...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...מצב ויש לשקול את המצב הספציפי. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי תכונה מסוימת בעצמו, יש לו סיכוי להעדיף את ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי...
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
...רוצה סכום X שהוא גבוה ממה שכולם יודעים שמקובל לקבל על התפקיד שלך בשוק העבודה, אז תגיד שזה מה שאתה רוצה, ושזה מה שאתה שווה ושאתה תביא לעסק יותר תועלת ממה שאתה מבקש. אבל אל תשתמש בקלף של במקום אחר מציעים לי יותר. כי זכותך לרצות את מה שאתה רוצה, גם בלי קשר למה שמישהו אחר מציע לך. מידע נוסף בנושא, כאן וכאן כמה כסף לבקש בראיון עבודה? וכאן ציפיות שכר. ולא, זאת לא חוצפה. כי אם מישהו אומר אני רוצה X וזהו. אז אולי פחות הגיוני לשאול אותו שאלות אחרות. אבל אם...
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן
...היא העברת נושא. דהיינו, פשוט להעביר נושא, מהנושא של השאלה אל כל נושא אחר. ואת זה עושים בצורות שונות. גם על ידי עטיפה קדמית של תשובה סגורה עם ריבוי משמעויות. וגם על ידי עטיפה אחורית של שאלה פתוחה וחוזרת לצד השני. והרעיון הוא, שכאשר אתה שואל מישהו שאלה, זה בעצם גורם לו להתמקד בעצמו, וזה סוג של מוציא אותו מפוקוס ומריכוז. כי ברגע ששואלים את האדם שאלה, זה גורם לו להצטרך להיות מרוכז בעצמו. וזה גורם לו להתחיל לחפש תשובה, שזה תהליך שדורש מאמץ מחשבתי כלשהו...
איך להפוך אויב לאוהב? איך להפוך שונא לאוהב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתפייס עם מישהו? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לפתור קונפליקטים? גישור משפחתי, גישור זוגי, שינוי התנהגותי
איך להפוך אויב לאוהב? איך להפוך שונא לאוהב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתפייס עם מישהו? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לפתור קונפליקטים? גישור משפחתי, גישור זוגי, שינוי התנהגותי
...את רצונו באמת אבל אני מבחינתי באתי ומילאתי את רצונו באמת ורציתי לשפר את היחסים וכאילו באתי בלב טהור מה שנקרא לא היו לי אינטרסים ולא זה בוא נשפר את היחסים. אליעד: לא מההתחלה, באמת? ש: כן אבל הוא תפס את זה שאני באה לדפוק אותו. אליעד: זאת אומרת שהוא לא רצה את זה. ש: הוא לא רצה את זה. אליעד: אז את לא מילאת את רצונו עשית נגד רצונו. ש: בגלל זה העצה הזאת לא טובה. אליעד: אוקי אז מה הפתרון אז מה את מציעה? ש: להבין מה באמת הוא רוצה. אליעד: אז זה מה שאמרתי...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
...איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? פסיכולוגיה הפוכה, הוא מצב שבו עושים סוג של מניפולציה ושקר על היריב כדי לנצח אותו. גורמים לו לחשוב דבר אחד, אך עושים דבר אחר. כמו כן, פסיכולוגיה הפוכה, יכולה גם להיות חיובית. משום, שניתן לעזור לבן אדם על ידי פסיכולוגיה הפוכה, דהיינו, בצורה מתוחכמת בלי שהוא ירגיש. כיצד? כאשר רוצים להראות לאדם הטועה את הדרך, בדכ מנסים להסביר לו, למה הוא טועה ולמה הדעה האחרת היא האמת. וכאשר מנסים להסביר לאדם, למה...
סיפורי התנך, מיתולוגיה יוונית, מיתולוגיה יהודית, איך לגרום לילד להאמין בסיפורי התנך ולא בסיפורי הנצרות? יהדות או נצרות, איך לגרום למישהו להאמין במשהו ספציפי? סתירה בין אמונות, אמונות סותרות, מפלצת מתחת למיטה, פחדים של ילדים ממפלצות
סיפורי התנך, מיתולוגיה יוונית, מיתולוגיה יהודית, איך לגרום לילד להאמין בסיפורי התנך ולא בסיפורי הנצרות? יהדות או נצרות, איך לגרום למישהו להאמין במשהו ספציפי? סתירה בין אמונות, אמונות סותרות, מפלצת מתחת למיטה, פחדים של ילדים ממפלצות
...לא אמיתיים או דמיוניים. לדוגמה, בתוך המיתולוגיה היהודית (התנך), להוסיף הסבר שבו נאמר שאלוהים בכוונה המציא סיפורים נוספים, כמו סיפורי היוונים, כדי לבחון מי באמת מאמין בו. כך, הילד לא יראה סתירה ישירה בין הסיפורים, אלא יבין שהסיפור השני הוא חלק ממשהו רחב יותר, ולכן אין הוא צריך לבחור בין אמיתות סותרות. איך ניתן להתמודד עם פחדים של ילדים ממפלצות? בנוסף, אליעד מתייחס לפחדים נפוצים אצל ילדים, כמו פחד ממפלצת מתחת למיטה. הוא ממליץ להסביר לילד שלא כל דבר...
לשמור על הזוגיות, לבקש ממישהו לעשות משהו עבורך, לתת למישהו לאהוב אותך, לספר שרע לך, לבקש ממישהו בקשה, לבקש ממישהו משהו, האם לבקש או לא לבקש? איך לגרום לה לאהוב אותך? איך לשמור על זוגיות טובה לאורך זמן? לספר שרע לך
לשמור על הזוגיות, לבקש ממישהו לעשות משהו עבורך, לתת למישהו לאהוב אותך, לספר שרע לך, לבקש ממישהו בקשה, לבקש ממישהו משהו, האם לבקש או לא לבקש? איך לגרום לה לאהוב אותך? איך לשמור על זוגיות טובה לאורך זמן? לספר שרע לך
...זאת השאלה, לא בהנחה שהוא לא רצה לאכול זה לא לך תכין לי אתה הולך לקפה תכין לשנינו בהנחה שהוא עושה את זה בשבילך ואך ורק בשבילך ואך ורק בגלל שהוא אוהב אותך אם הוא לא היה אוהב אותך ולא היית מבקשת לא עושה מאה אחוז לא עושה את זה לא מביא לו שום תועלת. ש: זה קרה לי הרבה פעמים בזוגיות ורציתי לעשות את זה כאילו זה עשה לי טוב לעשות את זה. אליעד: את צודקת אבל לא דיברנו עלייך שאלתי כללי עכשיו. ש: באופן כללי אז זה תלוי מה יש אנשים שלא ירצו לעשות את זה בשביל מישהו...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...שבדבריו ולהבין לאן הוא מכוון. אם יש לך הבנה טובה של השיחה ושל ההקשר שלה, יהיה לך קל יותר לדעת איזו מילה או משפט הוא מתכוון לומר. דרך שנייה, שהינה מתקדמת יותר, היא לנסות להבין את המהות או הרגש שהאדם השני רוצה להעביר ולא רק את המילה המדויקת. במצב כזה, אפילו אם לא תדייק במילה המדויקת שהוא רצה לומר, עדיין תוכל לומר את מהות הדברים שלו, והוא ירגיש שזוהי בדיוק כוונתו. לדוגמה, אם מישהו אומר: היה לי ממש כיף בסוף השבוע, הייתי בים, ובים היה ממש..., ואתה משלים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, למכור, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6100 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 00:14:57 - wesi28