אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, פרסומות, לשכנע שופט, ניתוח טקסטים, זוגיות nlp, מכירות ושיווק, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את עצמי ללמוד, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, סודות ההשפעה הסמויה, לשכנע בעל לעוד ילד, מהו nlp, שכנוע עצמי, לשכנע את האקסית לחזור, טיפים למכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה, NLP הגדרה, טיפול בהתנגדויות, דיבייטינג, לשכנע את חברה שלך, אומנות השכנוע, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, גישת ה nlp, ניהול משא ומתן, קורס nlp, שיטת טיפול nlp, nlp מטפל, לשכנע את עצמי, הזדהות רגשית, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, חומר על nlp, ניתוח רטורי, איך לשכנע את חברה שלך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
איך לשכנע באמצעות הקצנת ודאות?

אליעד כהן מסביר לעומק שיטה פסיכולוגית פשוטה אך יעילה, שמטרתה לשכנע אחרים או אפילו את עצמך, על ידי שימוש בעיקרון של אי - הוודאות הטבעית של המוח האנושי. הבסיס לשיטה הוא ההנחה שהמוח לא מסוגל להיות בטוח בשום דבר במאה אחוז. אם ניקח כל רעיון בעולם ונדרוש מאדם להיות בטוח בו במאה אחוז, ללא שום ספק וללא שום אפשרות שיחשוב אחרת בעתיד, התשובה שתתקבל תמיד תהיה "אני לא באמת בטוח".

כאשר רוצים לשכנע אדם ברעיון מסוים, במיוחד כאשר הוא חושב את ההפך, הדרך שאליעד מציע היא פשוטה: צריך לקחת את הרעיון המנוגד, זה שאותו אדם מאמין בו כרגע, ולשאול אותו: "האם אתה בטוח במאה אחוז שזה נכון? האם אתה בטוח במאה אחוז שאין שום אפשרות שאתה טועה?". כך למשל, אם יש חבר שלא רוצה לצאת איתנו ואנחנו רוצים לשכנע אותו לבוא, נוכל לשאול אותו: "אתה בטוח במאה אחוז שאין לך בכלל חשק לצאת? אתה בטוח שאין שום אפשרות קטנה שאולי בכל זאת בא לך?". מה שקורה במוח האדם ברגע ששואלים אותו שאלות כאלה, הוא מתחיל לבדוק עם עצמו ומגלה מיד שהוא לא באמת בטוח לגמרי, וזה מאפשר לשנות את דעתו בקלות רבה יותר.

איך להתמודד עם מניפולציית הקצנת ודאות?

אליעד כהן מדגיש שכדי להתמודד עם הטכניקה הזו, חשוב מאוד להיות מודעים אליה ולהכיר את המנגנון הפסיכולוגי שעומד מאחוריה. אם מישהו שואל אותך: "האם אתה בטוח ב - 100% שאתה רוצה לעשות כך וכך?", הדרך להתגונן היא פשוטה - להכיר בכך שאתה לא חייב להיות בטוח לחלוטין כדי להמשיך לחשוב את מה שאתה חושב או לעשות את מה שאתה רוצה לעשות. לדוגמה, אם שואלים אותך: "אתה בטוח שלא תשרף בגיהנום אחרי שתמות?", התגובה הנכונה היא "אני לא בטוח ב - 100%, אבל אני עדיין חושב שזה יותר הגיוני לי לחשוב כך". כלומר, עצם קיום הספק לא מחייב לשנות את הדעה.

כיצד להשתמש בשיטה לשכנוע עצמי?

השיטה לא מתאימה רק לשכנוע אחרים, אלא גם לשכנוע עצמי. אם למשל מישהו נמצא בדיאטה ורוצה להימנע מאכילת עוגה, אבל הוא מתקשה להתאפק, הוא יכול להשתמש בשיטה הזו על עצמו ולשאול: "האם אני בטוח ב - 100% שאני רוצה לאכול את העוגה הזאת? האם אין שום אפשרות שאני בעצם לא רוצה לאכול אותה?". השאלה הזו יוצרת ספקות לגבי הוודאות הראשונית של הרצון, ומאפשרת לאדם לקבל החלטה שלא לאכול את העוגה מתוך הבנה שהוא לא בטוח לחלוטין שזה מה שהוא רוצה.

איך מתמודדים כשהמוח משתמש בשיטה הזו לרעה?

אליעד מסביר שהמוח שלנו לפעמים משתמש בשיטה זו דווקא כדי למנוע מאיתנו לפעול או לקבל החלטות. לדוגמה, אם אדם רוצה להתחיל עסק חדש או לעשות פעולה מסוימת, המוח יכול לשאול: "אתה בטוח שאתה רוצה להקים עסק? אתה בטוח שאתה לא תתחרט על כך?". השאלות האלה יוצרות ספק ואי - וודאות שמשתקות את האדם. במקרים כאלה, הדרך להתמודד עם המוח היא לתקוף את המחשבה עצמה בחזרה. לדוגמה, אפשר לשאול את המוח: "אתה בטוח שאני חייב להיות בטוח כדי לעשות את זה? אולי מספיק שאני רוצה לעשות את זה אפילו ב - 2% יותר מאשר לא רוצה, כדי שזה יהיה לגיטימי שאפעל כך?". הטכניקה של "הפוך על הפוך" זו מאפשרת לאדם להתקדם למרות הספק.

מה ההבדל בין החלטה שמבוססת על ודאות לבין החלטה שמבוססת על רוב יחסי?

אליעד מסביר בצורה מאוד מפורטת את ההבדל בין שתי דרכים לקבל החלטות:
  • הדרך הראשונה מבוססת על ודאות מוחלטת - האדם עושה פעולה רק אם הוא בטוח ב - 100% שהוא רוצה אותה.
  • הדרך השנייה והנכונה יותר לפי...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת טיפ בנושא של שכנוע גם בנושא של שכנוע עצמי וגם בנושא של שכנוע של אחרים, גם להסביר איך לשכנע לתת איזו שיטה מאוד מאוד ספציפית וגם להסביר איך להתגונן מהשיטה הזאת להסביר גם איך היא פועלת וגם איך להתגונן מהשיטה הזאת. אז השיטה הולכת ככה, השיטה מבוססת על הרעיון שאומר שהמוח לא מסוגל להיות בטוח בשום דבר, אוקי זאת אומרת כל רעיון בעולם שניקח שבן אדם חושב אותו אם נשאל אותו "האם אתה בטוח בכך ב100%" אם בן אדם יחפור עם עצמו "האם אני ב100% ללא כל ספק, ללא כל צילו של ספק האם אני בטוח בכך" התשובה תהיה "לא", דהיינו, "אני לא באמת בטוח בכך" בכל דבר שהוא ככל שמקצינים כל רעיון בעולם כאשר בן אדם יבדוק, ככל שמקצינים את רמת הביטחון של האדם הנדרשת ביחס לאותו רעיון כך האדם יהיה פחות בטוח באותו רעיון.

מה זה אומר בפרקטיקה זה אומר בפרקטיקה שאם לדוגמה רוצים לשכנע מישהו להסכים לרעיון מסוים ואותו בן אדם כמובן חושב את אותו הדבר ההפך מה שבעצם צריך לעשות זה לשאול אותו "האם אתה בטוח ב100% שההפך נכון", לדוגמה שנגיד רוצים ללכת לאיפשהו רוצים לצאת נגיד יש בן אדם שלא רוצה לצאת אז בעצם אנחנו רוצים לשכנע אותו שלצאת זה טוב ואותו בן אדם חושב שלצאת זה לא טוב או אפילו בא נאמר שלאותו בן אדם יש לו ספק אם לצאת זה טוב או לצאת זה לא טוב ואנחנו נגיד רוצים לשכנע אותו לצאת, אוקי אז מה שצריך לעשות במקרה כזה לדוגמה אחת האפשרויות זה לשאול את אותו בן אדם "אתה בטוח ב100% שאתה לא רוצה לבוא איתנו, אתה בטוח ב100% שאין לך חשק לצאת איתנו, אתה בטוח ב100% שאין אפשרות שאולי בא לך לבוא איתנו".

דהיינו, מה אנחנו בעצם עושים אנחנו לוקחים את הרעיון שאנחנו לא רוצים שהבן אדם יחשוב אותו ומצמידים אליו רמת וודאות מאוד גדולה שואלים את אותו בן אדם "אתה בטוח בזה שזה ככה וככה", עכשיו אוטומטית ברגע שעושים כזה דבר המוח אומר "וואלה אני לא בטוח", "לא בטוח, יפה אז בוא איתנו". עכשיו אם אנחנו לדוגמה יודעים שמישהו לא רוצה לעשות משהו מסוים והוא בטוח בכך שהוא באמת לא רוצה לעשות את הדבר הזה אז במקרה כזה לדוגמה אנחנו לא נשאל אותו "האם אתה בטוח" כי אנחנו יודעים מראש שהוא יגיד "כן אני בטוח", אז מה עושים אז שואלים אותו "האם אתה בטוח בזה ב100% האם אין שום אפשרות שיכול להיות שתחשוב אחרת" דהיינו, מקצינים את רמת הוודאות הנדרשת מאותו בן אדם כדי להזדהות עם הרעיון הספציפי.

ומי שישים לב יש פה עוד איזה היבט מסוים שזה לא רק לשאול את הבן אדם "האם אתה בטוח" זה גם לשאול אותו "האם אין אפשרות", לדוגמה לא רק לשאול את הבן אדם "האם אתה בטוח שאתה לא רוצה לבוא איתנו" לשאול אותו "האם אתה בטוח שאין אפשרות שאתה רוצה לבוא איתנו" כי "אין אפשרות" הרבה יותר קל לבן אדם להגיד "לא בא לי לבוא" מאשר שהבן אדם יגיד לעצמו "אין אפשרות שאני רוצה לבוא איתכם". אוקי אז בקיצור אני אחזור על הפרינציפ עוד פעם לוקחים את הרעיון שאנחנו רוצים שהבן אדם לא יחשוב אותו, אנחנו רוצים שהבן אדם לא ירצה לעשות משהו מסוים או לא יחשוב משהו מסוים ואז אנחנו מציגים את הרעיון הזה ושואלים "האם אתה בטוח שבמאה אחוז שזה ככה, האם יכול להיות שתיאורטית תחשוב אחרת, האם אתה בוודאות מוחלטת חושב שאין סיכוי שככה וככה" אוטומטית בן אדם לא יכול להיות בטוח בשום דבר ולכן זה מקל עלינו לגרום לו לחשוב את ההפך.

עכשיו מה השיטה פה שעובדת, הנושא הוא פשוט ברגע ששואלים בן אדם האם אתה בטוח שככה וככה ברגע ששואלים אותו את השאלה הזאת אוטומטית שותלים לו במוח מחשבה שבעצם אומרת לו, יש פה סוג של מניפולציה שבעצם אומרת לו "תקשיב זה יהיה בסדר אם תעשה את מה שאתה רוצה לעשות", שאנחנו לא רוצים שהוא יעשה "יהיה בסדר בתנאי שאתה בטוח שככה וככה". מה זאת אומרת אני אסביר בעיקרון בן אדם לא בטוח בשום דבר למרות שיש אנשים שהם בטוחים שהם בטוחים גם בזה הם לא בטוחים ובוא נניח שגם מה שאני אומר עכשיו זה לא בטוח אבל זה לא סותר את זה שגם הם לא בטוחים אוקי אז בגדול בן אדם לא בטוח בשום דבר, עכשיו לפי מה בן אדם מחליט החלטות לפי מה בן אדם מחליט מה לחשוב וכו' בסופו של דבר בן אדם חושב שמשהו מסוים נכון לא בגלל שהוא בטוח שזה נכון אלא בגלל שהוא יותר חושב שזה נכון מאשר שהוא חושב שזה לא נכון.

זאת אומרת מספיק שבן אדם ב51% חושב שמשהו מסוים זה נכון הוא ילך עם זה, יכול להיות שיהיו לו ספקות אבל עדיין הוא בסוף ילך עם זה למה כי ב51% הוא חושב את מה שהוא חושב, לדוגמה נגיד בן אדם רוצה לאכול את העוגה ורוצה גם לא לאכול את העוגה בן אדם בדיאטה לדוגמה גם רוצה לאכול את העוגה וגם לא רוצה לאכול את העוגה בסוף אם הוא יחליט לאכול את העוגה זה לא בגלל שהוא בטוח שהוא רוצה לאכול את העוגה זה בגלל שהוא באופן יחסי יותר רוצה לאכול את העוגה מאשר לא רוצה לאכול אותה. אוקי זאת אומרת ההחלטות בסופו של דבר מתקבלות לאו דווקא לפי ביטחון של 100% אחוז אלא לפי ביטחון של אחוז אחד יותר מאשר ההפך ולכן כששואלים בן אדם לדוגמה בן אדם נגיד בדיאטה, אוקי והוא רוצה לאכול נגיד את העוגה ואנחנו רוצים שהוא לא יאכל את העוגה ואז לדוגמה נגיד שואלים אותו "אתה בטוח ב100% שאתה רוצה לאכול את העוגה הזאת", עכשיו מה בעצם עשינו לו פה שתלנו לו מחשבה בראש שאומרת לו "זה יהיה בסדר שתאכל את העוגה הזאת רק אם אתה בטוח ב100% שאתה רוצה לאכול אותה", אבל האמת שזה לא נכון כי מצד האמת הוא יכול לאכול את העוגה והתשובה שאמורה להתקבל היא "אני לא בטוח במאה אחוז שאני רוצה לאכול את העוגה אבל עדיין אני יותר רוצה לאכול אותה מלא רוצה לאכול אותה".

אוקי זאת אומרת שימו לב יש שתי דרכים לקבל החלטה דרך אחת אומרת "אני יותר רוצה את זה ולכן אני עושה את זה" דרך שניה אומרת "אני בטוח שאני רוצה את זה ולכן אני עושה את זה", אוקי כששואלים בן אדם "האם אתה בטוח שככה וככה" זה בעצם לשתול לו מחשבה שאומרת לו "אתה צריך לקבל את ההחלטה רק אם אתה בטוח שככה וככה" אבל זה לא בהכרח נכון. עכשיו אותו דבר מי שהבין את מה שאמרתי אז ככה בעצם גם אפשר להתגונן מהדבר הזה נגיד שמישהו "מה אתה בטוח שאתה ככה וככה", "לא אני לא בטוח" אוקי אבל אני גם לא חייב להסכים איתו אני יכול להגיד "אני לא בטוח אבל עדיין אני לא רוצה את זה" כאילו גם אם יש ספק זה עדיין לא אומר שחייבים להסכים עם הצד השני, מישהו שואל אותך "אתה בטוח שאחרי שתמות לא תישרף בגיהנום" נגיד, "לא אני לא בטוח בזה אבל זה עדיין יותר הגיוני לי" לדוגמה. אוקי כל מיני רעיונות כאלה ואחרים ולכן צריך לשים לב שכל רעיון הלוגיקה של השיטה הזאת היא די פשוטה, אוקי כל רעיון בעולם אם שואלים בן אדם "האם אתה בטוח ב100% ללא כל צל צילו של ספק ושל שום אפשרות אי פעם שתחשוב אחרת" שום בן אדם בעולם לא יכול להיות בשום רעיון בעולם להיות בטוח בו ונכלל בזה את מה שאני אומר כרגע וכו' וזה כבר נושא אחר.

אוקי ולכן כאשר רוצים עוד פעם לגרום למישהו לשנות את דעתו פשוט לוקחים את מה שאנחנו רוצים שהוא לא יחשוב ואנחנו שואלים אותו "אתה בטוח בזה ב100% תגיד לי אין שום אפשרות שאת טועה, יכול להיות שאולי תחשוב אחרת" כל מיני ניסוחים כאלה ואחרים שבעצם שותלים לו את המחשבה "זה בסדר שתחשוב את זה רק אם אתה בטוח", הדרך להתגונן מזה היא בדיוק הפוכה על ידי זה שאומרים "כן גם אם אני לא בטוח אני עדיין לא רוצה את זה". עכשיו מה שהסברתי עכשיו זה היה בעצם איך לשכנע מישהו אחר ובעצם איך להיזהר כאשר מישהו מנסה להפעיל עליך מניפולציה אוקי אבל מצד האמת בן אדם יכול ליישם את השיטה הזאת גם על עצמו נגיד לדוגמה בן אדם רוצה לא לאכול, בן אדם נגיד בדיאטה והוא רוצה לא לאכול את העוגה והמוח שלו אומר לו "תאכל את העוגה" אז מה שבן אדם יכול לעשות כדי לגרום לעצמו לא לאכול את העוגה ולשמור על הדיאטה זה לשאול את עצמו "האם אני בטוח ב100% שאני רוצה לאכול את העוגה" אין אפשרות שהמוח יגיד "כן", אוקי ואם בן אדם אומר "כן שאלתי את עצמי אם אני בטוח והמוח אמר כן" אז הוא לא מספיק שאל את עצמו האם הוא בטוח כי אם הוא היה אומר לעצמו "האם יכול להיות שאי פעם אחשוב אחרת האם בכל ליבי בכל מאודי אני מאמין שזה כך ולא אחרת" התשובה אף פעם לא יכולה להיות "כן" כי המוח לא יכול להיות אף פעם בטוח בשום דבר.

אוקי שזה נושא בפני עצמו אבל לכן מה שאני בעצם בא להגיד כשבן אדם יש לו שתי מחשבות והבן אדם רוצה לחשוב מחשבה אחת יותר ממחשבה אחרת הוא יכול לשכנע את עצמו בדיוק בשיטה הזאת נגיד שהמוח אומר לו "תאכל את העוגה", "אתה בטוח ב100% שאתה רוצה לאכול את העוגה". נגיד דוגמה אחרת נגיד שבן אדם רע לו מאיזה משהו נגיד בן אדם פיטרו אותו אוקי ועכשיו רע לו, בן אדם רוצה שלא יהיה לו רע אז מה שבן אדם יכול לעשות המוח אומר לו "פיטרו אותך זה רע" בן אדם יכול לשאול את עצמו "אני בטוח ב100% שאם פיטרו אותי זה רע, 100% בטוח אין בזה שום דבר טוב אין שום אפשרות שיצא מזה דבר טוב, אני בטוח ב100%" עכשיו מה האמת שבשביל שבן אדם ירגיש רע הוא לא צריך להיות בטוח שזה רע מספיק שהוא יותר חושב שזה רע מאשר טוב והנה הוא מרגיש רע, זאת אומרת בן אדם שפיטרו אותו אם הוא היה חושב שזה יותר טוב מרע היה לו טוב באופן יחסי ואם הוא היה חושב שזה יותר רע מטוב רע לו באופן יחסי אבל מה שבן אדם יכול לעשות ברגע שרע לו במשהו לשאול את עצמו "אני בטוח ב100% שזה ככה ולא אחרת", עכשיו השאלה "האם אני בטוח שזה ככה ולא אחרת" אוטומטית היא מנטרלת את המחשבה ואז הבן אדם יכול לחשוב "טוב אז אני עושה את ההפך".

אוקי עכשיו צריך...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...לדברים שלנו, מהמצגת שנראה לו אותה בעין הממשית שלו, זה ייתן תוקף יותר גדול למה שאחר כך נספר לו בסיפור בעל פה. דהיינו, שמצגת מוחשית בעין + מצגת של סיפור בעל פה, תהיה יותר חזקה אצל הלקוח, מאשר סיפור בעל פה ורק אחר כך מצגת מוחשית בעין. ולמה? כי כאשר אנחנו מספרים ללקוח סיפור בעל פה, אנחנו רוצים שהוא כמה שיותר יאמין לסיפורים שלנו. וכאשר קודם כל מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן...
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
...בראשו צריכה להיבחן בשאלה: האם זאת האמת?, האם זאת כל האמת? או אולי זה לא נכון?. כאשר בן אדם עורך את הבדיקות הללו באופן קבוע, הוא מגדיל את הסיכוי שלא ישקרו אותו. חשוב להיות מודע למניפולציות שנעשות על ידי אחרים. אליעד מציין שמניפולציות הן לא תמיד מכוונות, אלא לעיתים מגיעות מאנשים שגורמים להטעיה מבלי שהם עצמם מודעים לכך. הסיבה המרכזית לכך שאנשים יכולים להימנע מליפול בפח של שקרים ומניפולציות היא שהמחשבות שלהם הן הפילטר הראשוני לכל מידע שהם מקבלים. אם...
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...אני קיים. הוא מסביר שהמשפט נראה חכם אך הוא למעשה מניפולציה. כשאדם אומר אני חושב משמע אני קיים, הוא למעשה כבר מניח את קיומו מראש. אליעד מדגיש שהמחשבה אינה הוכחה חד - משמעית לקיום, כי ברגע שאתה חושב, כבר הנחת מראש שאתה קיים, ולכן אין כאן הוכחה אמיתית לקיום אלא רק הנחת יסוד סמויה. מה ההבדל בין מציאות אובייקטיבית לבין תחושה סובייקטיבית? אליעד מסביר שיש הבדל בין דברים אובייקטיביים לסובייקטיביים. למשל, קיומו של חתול בחדר הוא לכאורה אובייקטיבי - יש או אין...
איך להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך, לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב, להטיל ספק בשכל, לא להאמין לשכל, חוסר היגיון
איך להרגיש טוב בלי רע? להרגיש רק טוב, לא להרגיש רע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך, לשקר את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב, להטיל ספק בשכל, לא להאמין לשכל, חוסר היגיון
...ספק בהיגיון. לדבריו, כל עוד האדם מאמין להיגיון שלו, לא ייתכן שיצליח להרגיש טוב בלבד, משום שההיגיון תמיד יקבע שאם יש טוב, חייב להיות גם רע, ולהפך. לכן, המפתח לאושר מוחלט הוא ביכולת של האדם לומר לעצמו משפטים חסרי היגיון לכאורה, כמו אני רוצה את המצב וגם לא אכפת לי מהמצב, ולשכנע את עצמו באמת ובתמים שזה נכון. אליעד נותן דוגמה קיצונית עוד יותר: אם האדם מאבד סכום כסף משמעותי, ההיגיון אומר שהוא חייב להיות אומלל בגלל ההפסד. אבל אם האדם יכול לשכנע את עצמו...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...X. אבל יתכן שהלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך, כן מספק פתרון X. כי אולי המתחרה שלך הצליח לגרום ללקוח שלך לחשוב שגם הוא מספק פתרון X. ואולי אפילו הוא הצליח לגרום ללקוח שלך, לחשוב שאתה דווקא לא מספק פתרון X. ולכן עליך לנסות להבין מה יגרום ללקוח שלך לרכוש את המוצר ממך ולא מהמתחרים שלך. ודרך שם להתחיל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה. ולא לחשוב רק דרך השאלה של מה יגרום לו לרצות לרכוש את המוצר באתה מוכר באופן כללי, אלא מה יגרום לו לרכוש ממך ולא מהמתחרים...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי. אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך...
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
...מה לדעתך המראה הזה משדר? וכך נחשפים לפירושים שיש לו לגבי מה שהוא מחשיב ליפה ומושך. דרך נוספת היא להשתמש בשאלות כלליות יותר, כמו האם אתה חושב שנשים אוהבות גברים רזים או מלאים? ומשם להתקדם אל ההעדפות האישיות שלו. כאשר הוא יתחיל לדבר, הוא יחשוף את הפירושים שלו לגבי מה מושך אותו. לאחר שנחשפים הפירושים הללו, ניתן לשנות אותם בעזרת שאלות מנחות. מה קורה אם האדם לא יודע למה הוא נמשך לסוג מסוים של אנשים? במקרים שבהם האדם אינו יודע להסביר מדוע הוא נמשך לסוג...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...שכנוע הבעת התנגדות איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה? כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה. מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית? נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס מים. במקום להיענות...
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
...בהיגיון שלו, גם אם הוא נראה חסר היגיון לחלוטין עבורך או עבור הסביבה. הבעיה המרכזית בשכנוע של משוגעים או אנשים שמוגדרים כלא חכמים היא חוסר ההבנה של הלוגיקה הפנימית שלהם. אליעד מסביר שכדי להצליח לשכנע, אתה חייב קודם להבין את האדם השני בצורה עמוקה. עליך לנסות ולהבין מה הוא רוצה, מה הוא חושב, ולמה הוא חושב את מה שהוא חושב. אך מה קורה כאשר האדם שמולך הוא משוגע ואתה לא מצליח להבין את ההיגיון שלו כלל? אליעד כהן מציע כאן פתרון מעשי. הוא מסביר שעל מנת לשכנע...
ניהול דיונים, האם דוגמה היא הוכחה? מתי דוגמה היא הוכחה? סוגים של הוכחות, דוגמה או הוכחה, רטוריקה, ויכוחים, לוגיקה, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, הפרט לא מעיד על הכלל, הסקת מסקנות, לכל נברא יש בורא, שום דבר לא נוצר מעצמו
ניהול דיונים, האם דוגמה היא הוכחה? מתי דוגמה היא הוכחה? סוגים של הוכחות, דוגמה או הוכחה, רטוריקה, ויכוחים, לוגיקה, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, הפרט לא מעיד על הכלל, הסקת מסקנות, לכל נברא יש בורא, שום דבר לא נוצר מעצמו
...לא יכולה להיבחן כהוכחה עבור כלל רחב יותר. כדי להוכיח את הכלל, דרושה הוכחה ששופכת אור על כלל רחב שמכסה את כל האפשרויות והמצבים. האם הדוגמה יכולה לשמש כהוכחה במקרים אחרים? אליעד גם מציין את ההיבט הפילוסופי של השאלה, במיוחד בהקשר של טענות כמו הכל נוצר ממישהו או לכל נברא יש בורא. דוגמה שניתנת כאן היא הדוגמה של יצירת העולם על ידי אלוהים. השאלה היא האם דוגמה כזו, שבה מוצגת הוכחה לפרט מסוים, יכולה לשמש כהוכחה לטענה הכללית אודות יצירת העולם. המסקנה כאן היא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, אוטוסוגסטיה, שיפור מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:10:12 - wesi28