אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, גישת NLP, אימון מכירות, NLP מה זה, תכנות התת מודע, NLP סוגסטיה, טיפים למכירות, NLP ומכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפול בהתנגדויות, ייעוץ רטורי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתראיין בטלוויזיה, איך לשכנע את הבוס, סודות ההשפעה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אישה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, nlp בחינם, שיפור כושר שכנוע, nlp ביטחון עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לנהל משא ומתן, סודות ה nlp, NLP איך זה עובד, nlp חינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע עובדת, אוטוסוגסטיה, מיומנות רטורית, איך לשכנע לקוחות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר?

אחת הבעיות המרכזיות שבהן נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם הם מתבקשים למכור מוצר במחיר שנראה להם מוגזם. תחושה זו עשויה לנבוע משתי סיבות עיקריות:
  • המוכר הוא הבעלים של העסק ואינו יכול להוריד מחיר בשל עלויות גבוהות או מלאי יקר שקיים אצלו.
  • המוכר הוא שכיר ולא קובע את המחיר, לכן אין לו אפשרות להוזיל את המחיר למרות שהוא מרגיש שהמוצר יקר מדי.
אליעד מביא דוגמה מהתוכנית "יצאת צדיק", שבה מתקן מכונת כביסה גבה 500 שקלים על תיקון שכלל לא ביצע בפועל. כאשר נשאל למה לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. הדוגמה מדגישה את הבעייתיות במצב שבו המוכר מרגיש לא נוח עם המחיר שהוא גובה.

כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה?

אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או אי - נוחות על כך שהוא מוכר במחיר גבוה. התחושה הזאת משפיעה על יכולתו למכור ועל ההתנהלות שלו מול הלקוח. למשל, מוכר מסגרת משקפיים שקונה אותה בעשרה שקלים ומוכר באלף שקלים, עלול להרגיש שהוא מרמה את הלקוח גם אם ישנן הוצאות שיווק, פרסום, ותחזוקה שמצדיקות את המחיר.

אליעד מסביר כי יש דרך אחרת להסתכל על המחיר: המוכר אינו מוכר רק את המוצר עצמו אלא את הערך שהלקוח מקבל מהשירות, מהנוחות, מהמהירות, ומהעובדה שאינו צריך להשקיע זמן נוסף בחיפושים. במילים אחרות, הלקוח משלם עבור תועלת ולא רק עבור המוצר הפיזי עצמו.

האם המחיר תלוי בעלות המוצר או במה שהלקוח מוכן לשלם?

אליעד מסביר שמחיר המוצר לא חייב להיות תלוי ישירות בעלות של המוצר או במחיר שוק שלו. במקום זאת, המחיר נקבע לפי התועלת שהלקוח מפיק ממנו. הוא נותן דוגמה קיצונית: מכירת מים במדבר במיליון דולר. לכאורה המחיר גבוה מאוד ביחס לעלות, אך מצד הלקוח במדבר, זה יכול להיות המחיר הנכון כי זה מה ששווה לו התועלת של המוצר באותו רגע. הוא מציין כי המחיר צריך להיות מבוסס על הערך שהלקוח רואה במוצר ולאו דווקא על המחיר המקורי שלו.

איך איש המכירות יכול להתמודד עם רגשות האשמה על המחיר?

כדי שאיש המכירות לא ירגיש אשמה על המחיר הגבוה, אליעד מציע לו לשנות את נקודת המבט שלו על מה שהוא מוכר ללקוח:
  • להבין שהלקוח מוכן לשלם את המחיר ולכן המחיר הוא לגיטימי.
  • לראות את התועלת הכוללת שהלקוח מקבל ולא רק את המוצר עצמו.
  • לשכנע את עצמו שהוא נותן ללקוח ערך מוסף שמצדיק את המחיר, אפילו אם ניתן לקנות את המוצר במקום אחר בזול יותר.
בנוסף, אליעד מדגיש שהקושי לראות לקוחות משלמים מחיר גבוה נובע מההשלכה העצמית של המוכר, כלומר, המוכר מדמיין שהוא עצמו הלקוח ולכן הוא מזדהה עם התחושה שהלקוח כביכול "נדפק". אם המוכר יבין שזה לגיטימי שמישהו ימכור לו במחיר גבוה ויראה בכך גם תועלת לעצמו, יהיה לו קל יותר למכור לאחרים במחיר גבוה.

איך צמחונות ואכילת בשר קשורים לבעיית המחיר היקר?

אליעד עושה השוואה בין הקושי של מוכר למכור מוצר יקר לבין קושי של אנשים טבעונים או צמחונים שמתנגדים לאכילת בשר בגלל הזדהות עם בעלי חיים. הצמחונים מניחים שהחיות סובלות מתוך השלכה עצמית, כלומר, הם מזדהים עם הסבל שלהן, כפי שאיש המכירות מזדהה עם התחושה של הלקוח...
עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל את המחיר בגלל העלויות בגלל כאילו המחויבים שלו ועדיין הוא חושב שזה יקר מדי כי הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר יותר בזול או מה שזה לא יהיה והוא לא יכול להוזיל את המחיר הוא נתקע עם מלאי ישן והמלאי הישן עלה לו יקר והוא יש לו מחויבויות או מה שזה לא יהיה ותשובה שניה אפשר להגיד שהוא יכול להגיד "אני שכיר אני לא יכול להוזיל את המחיר" והוא עדיין צריך למכור מוצר שיקר.

השאלה היא זה מה עושים האם מחויב, איך המוכר יכול להתמודד עם זה שהוא חושב שהמוצר שהוא מוכר ללקוח יקר מדי זאת השאלה. זה מתחבר בהיבט כזה או אחר לתוכנית "יצאת צדיק או יצאת רשע" מכירים את התוכנית הזאת? יפה ששמה הרבה פעמים ביקשו הרבה כסף על משהו שהוא כביכול מעט כסף שווה כביכול מעט כסף, עכשיו ואז היה איזה בן אדם נגיד שהוא סיפר שהוא תיקן משהו למרות שהוא לא תיקן ואמרו לו "למה ביקשת 500 שקל למה לא ביקשת יותר?" עכשיו אם הוא היה רוצה לגנוב הוא לא היה גונב יותר מהיבט מסוים אז הוא אמר "לא אני חשבתי שמגיע לי 500 שקל אבל אם הייתי אומר לו מגיע לי 500 הוא היה אומר לא רוצה לתת לך אז אמרתי לו מראש איזה סיפור כדי שייתן לי את ה - 500" זה היה אחד מהם ההוא שתיקן את מכונת הכביסה אחד מהמתקנים. בכל מקרה השאלה היא זה בהנחה שבן אדם מרגיש רע.

ש: ההוא ששרף את החוט היה אחד ששרף עשה חבלה ממש.

אליעד: כן הוא רצה להפוך את זה למחויב, אוקי עכשיו השאלה עוד פעם מה יעשה איש המכירות שמרגיש שקשה לו למכור כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי נלך על המקרה הקלאסי שבמדובר בשכיר שאמרו לו תמכור מוצר והוא אומר המוצר יקר.

ש: צריך לשכנע את הקונה שזה מחיר טוב.

אליעד: אין לו בעיה לשכנע שזה מחיר טוב הוא מרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח, הבנת הלקוח אין לו בעיה לשלם הבעיה היא במוכר שמרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי.

ש: אז שיגדיל את היתרונות של המוצר הזה בפני עצמו ואז.

אליעד: ולמה הוא חושב יקר מדי? כי הוא אומר הוא יכול לקנות את זה שם יותר בזול, מה זה קשור שהוא יגדיל את היתרונות?

ש: לא שיש במוצר הזה משהו, אתה נותן איזה שירות יותר טוב מסוים.

אליעד: אין והוא לא נותן שירות יותר טוב הוא נותן שירות יותר גרוע.

ש: אז קודם כל שמחויב שאם המוצר יקר מדי לדעתו הוא לא יכול למכור אותו הוא רע לו מזה בא נבדוק את המחויב הזה בוא נשלול אותו יותר מזה.

אליעד: יפה נכון אז בא נשאל אותו למה אתה לא רוצה למכור מוצר, עכשיו דרך אגב הרבה אנשים לדוגמה לא מרוויחים כסף כי הם לא רוצים לבקש מחיר "יקר מדי" זה תמיד סובב סביב "היקר מדי", מרגיש לא בנוח לבקש מחיר יקר מדי ואז אם הוא שומע מישהו שמבקש על אותו מוצר אפילו פחות טוב מחיר יותר יקר הוא אומר הוא גנב הוא רמאי או מה שזה לא יהיה.

ש: אתה אומר הוא לא נותן שירות יותר טוב?

אליעד: לא בהנחה נגיד שזה אותו דבר, יש בעיה לאנשים לבקש כסף כי היקר יש את הקטע של היקר מדי נגיד אתה קונה בשקל, נגיד אתה קונה משהו בשקל אני אתן לכם דוגמה נגיד בן אדם קונה מסגרת למשקפיו עלה לו עשרה שקלים הוא מוכר את זה באלף שקל יקר מדי, נכון יש חנויות כאלה ואז אחר כך הוא עושה לך פרסומת "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי אני אתן לך אותו ב - 70% הנחה" ואז אתה אומר "רגע אם הוא חושב שזה מוצר צריכה בסיסי למה רק עכשיו הוא עושה את זה ב - 70% הנחה? זאת אומרת שלפני ה - 70% הנחה הוא דפק אותי" הרי אם הוא היה אומר משקפיים זה מוצר בסיסי אז כל הזמן זה זול.

ש: אבל הוא הפך את זה עכשיו לבסיסי.

אליעד: רק עכשיו זה נהיה בסיסי.

ש: זה שהוא הוריד את ה - 70% זה נהפך לבסיסי.

אליעד: אבל הוא לא אומר מעכשיו 70% הנחה על כל החנות לנצח, הוא אומר "לא, עכשיו יש מבצע זה מוצר צריכה בסיסי" ובשאר השנה אז מה הרווחת עליה עוד 70% אבל זה מוצר צריכה בסיסי.

ש: למי אולי בשבילו זה בסיסי.

אליעד: לא בפרסומת זה כאילו לכאן או לכאן, אוקי בכל מקרה נגיד הוא קנה את המסגרת בעשרה שקלים מכר אותה באלף שקל אלפיים שקל ונגיד שיש לו עלויות תפעול מאה שקל, בסדר אז הוא מכר באלף שקל עכשיו השאלה היא מבחינה מצפונית רגשית בן אדם אומר "אני לא יכול למכור כזה דבר אני יודע שאנחנו קונים את זה בעשרה שקלים, מה אני מוכר לו את זה" אז אפשר להגיד לו שיש עלויות ופה ושם ועלויות פרסום אתה מראש עושה את זה יקר ואז אתה צריך לחסות את עלויות הפרסום אז אתה צריך למכור את זה ביקר. בכל מקרה השאלה היא איך בן אדם יכול למכור ביוקר ולהרגיש עם זה בנוח מה אתה אומר?

ש: רציתי להגיד עוד שני דברים שאפשר לחשוב עליהם אחד זה שכשאתה מוכר משהו למישהו אם הוא מוכן לשלם אתה מוכר לו לפי כמה שהוא מוכן לשלם זה אחד.

אליעד: אבל אתה מרמה אותו.

ש: אני לא מרמה אותו, רגע שנייה המכירות הם לא הולכות לפי כמה באמת עולה המוצר וכמה ערכים של זה אלא לפי כמה בן אדם משלם.

אליעד: למה לא מה זה נראה לך הגיוני למכור למישהו מים במדבר במיליון דולר כוס מים?

ש: לא אבל נראה לי שאם המים אני מוכר אותם לאסקימוסים במיליון דולר והוא מוכן לשלם אז זה בסדר יש לו אפשריות לא לקנות.

אליעד: לא, במדבר עכשיו אתה מנצל את זה שהוא במדבר אתה מוכר לו במיליון דולר כוס מים.

ש: כן זה בסדר, למה משום ש...

אליעד: ואם זה יהיה שני מיליון?

ש: גם הכל בסדר אם הוא משלם זה הכל בסדר.

אליעד: אני חשבתי להגיד זה לא בסדר צריך לקחת יותר.

ש: רגע עוד משהו שרציתי להגיד מה שמקודם אמרנו.

אליעד: כן או יכול לקחת יותר.

ש: שאתה לא מוכר לו את המוצר ספציפי שכמה הוא עולה והעלויות שלו אלא אתה מוכר לו את מה שזה נותן לו מה שזה ממלא לו ומה שממלא לו בשבילו באותו רגע זה שווה את המחיר הזה ולכן זה לא משנה.

אליעד: מה שאמרת זה נכון שתי התשובות הן אותה תשובה בערך, מה אתה רוצה להגיד?

ש: רציתי להוסיף לתשובה שלו שאת החוויה שהיא לא רק באותו רגע אלא גם אחרי זה.

אליעד: מה שהלקוח מקבל?

ש: כן.

אליעד: בוא אבל ננתח את זה בצורה ישרה, מה אתה רוצה להגיד?

ש: שגם בכלל כשאתה רוצה למכור משהו יקר אתה יכול לשכנע את עצמך שבכלל שאתה עושה לו טובה שאתה דופק אותו היום בקטן כי ככה הוא יטיל ספק בעתיד ולא יידפק בגדול כי עדיף לו לאכול את ה - 200 שקל שלך אקסטרה.

אליעד: אם זה אלפיים שקל?

ש: אלפיים.

אליעד: אם זה מאתיים אלף?

ש: שלא יחטוף אותה בדירה אחר כך בעוד מאתיים אלף.

אליעד: ואם דופק אותו בדירה?

ש: אם הוא כזה טיפש שילמד בסוף להיות חכם.

אליעד: אם אתה דופק אותו בדירה אתה אומר בוא נדפוק אותו נגנוב אותו נשדוד אותו כדי שלא ליצר הרע לעבוד עליו בגדול. אוקי בא נראה מה המחויב לנו, אוקי מה הבן אדם אומר? בן אדם אומר שהוא מרגיש רע קשה לו למכור "למה אתה לא מוכר? אני רגיש שהמוצר יקר מדי", מה אנחנו יודעים שאם מישהו קשה לו לעשות משהו מה זה אומר? שהוא חושב שזה עושה לו יותר רע מטוב. עכשיו בא נשאל את עצמו למה כשהוא מוכר ללקוח ביותר יקר למה זה עושה למוכר יותר רע מטוב, מה ההיגיון בזה למה זה עושה לו יותר רע? לדוגמה "אני מרגיש שאני מרמה אותו", "אז מה אם אתה מרמה אותו מה הבעיה למה זה עושה לך רע?".

ש: כאילו אתה לא רוצה שירמו אותך גם.

אליעד: יפה כי יש את ההשלכה העצמית לכן מה זה אומר השלכה עצמית, למה נגיד אנשים טבעונים או חלק מהטבעוניים טבעוניים / צמחוניים נגיד נגד אכילת בשר? כי הם מדמיינים כאילו אוכלים אותם לצורך העניין, עכשיו ופה יש כמה היבטים היבט אחד יכול להיות שאם היית פרה לא היה אכפת לך שאוכלים אותך הרי אתה לא יודע מה הפרה מרגישה בדיוק רק סוג של האנשה שאתה עושה לפרה אתה מאניש אותה נותן לה תכונות, אתה מניח שהיא מפחדת מהמוות אתה מניח שהיא וכו' ואז אתה מלביש את זה, אבל זה היבט אחד היבט שני הדרך הכי טובה להתמודד עם צמחוני או טבעוני שאומר "תראה איך אתה מתעלל בבעלי חיים" להגיד לו "לא רק שלא אכפת לי שמתעללים בבעלי החיים גם אותך אם צריך גם אם היה חוקי גם אותך אני אוכל".

ש: רגע למה זאת דרך יותר טובה תסביר.

אליעד: כי זה כאילו לשלול, הרי מה המחויב שלו? הוא אומר לך "תראה מה לא אכפת לך, מה לא היית רוצה שיתעללו בבני אדם נכון אז למה מתעלל בבעלי החיים?" אתה אומר "אין לי בעיה בכלל גם בני אדם בך אני גם אותך עשים על המנגל אם זה היה חוקי" ומהיבט מסוים גם כן נכון, יש איזה היבט שאומר אם אתה לא מסוגל לשחוט את הפרה אל תאכל אותה, בסדר אז מסוגל לשחוט את הפרה מסוגל ליותר מזה אבל עדיין רק אוכל את הפרה מהסופר. עכשיו אז בא נחזור להיבט של הנושא בן אדם מרגיש רע למה הוא מרגיש רע? כי הוא כאילו כשהוא כביכול דופק את הלקוח בחוויה שלו דופק את הלקוח אז הוא מרגיש כאילו דופקים אותו וזה עושה לו רע, הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח ומרגיש שמרמים אותו ואז זה עושה לו רע כי כשהוא עושה כאילו על הלקוח הוא מרגיש שקורה לו רע תוך כדי.

אוקי עכשיו קודם כל יש פה כמה עניינים קודם כל היבט אחד שהאם באמת כשמישהו מוכר לך ביותר יקר ממה שאתה יכול, נגיד לדוגמה קנית מוצר באלף שקל בדקת אלף שקל ואז איך שקנית אותו באלף שקל אתה רואה בחנות ליד 500 שקל, קרה כזה דבר? קרה כזה דבר ואתה עוד חשבת שדפקת את ההוא שמוכר באלפיים ואז התברר לך שבכלל ההוא שמוכר באלפיים הוא בכלל זה אותו חנות של האלף והוא עשה את החנות של האלפיים בשביל שתקנה באלף, וההוא דפק אותך ומישהו אחר דפק יכולת לקנות ב - 500. עכשיו השאלה היא איך הבן אדם מכיל את זה על עצמו האם מחויב שזה רע מול עצמו, ברגע שבן אדם קנה מוצר נגיד באלף ומתברר לו שהוא יכול היה לקנות את זה ב - 500, מתברר שבכלל היה לו את זה בבית בחינם מתברר שהוא בכלל היה יכול להשיג את מדוד שלו בחינם.

ש: זה כמו שלמשל עם פלאפונים אם היה מחכה עוד חודשיים היה יורד.

אליעד: נכון אם היית מחכה עוד חודשיים עוד יומיים והיה מבצע נגיד או אם היית מחפש יותר בבית היית רואה שיש לך את זה בכלל, היית רואה שאתה לא צריך את זה בכלל, האם מחויב שהבן אדם ירגיש מזה רע מול עצמו כקונה?

ש: לא.

אליעד: למה לא?

ש: כי אם הוא יכול להגיד לעצמו טוב הפעם קניתי, יופי פעם הבאה אני אעשה סקר.

אליעד: לא אבל בפעם הזאת אבל דפקו אותך רימו אותך, איך אתה יכול לא להרגיש רע מזה שכביכול דפקו אותך כרגע?

ש: כי אני אגיד לעצמי עכשיו אני מרגיש רע אבל אני יודע.

אליעד: לא איך אנחנו יכולים שעכשיו לא תרגיש רע?

ש: בן אדם באותה שנייה עושה "אוקי הרגשתי רע" אחרי שנייה אומר "טוב מאוד שהרגשתי רע".

אליעד: לא אבל אנחנו רוצים לנטרל את זה, אם הבן אדם חושב שרע לו הוא לא ירצה לעשות רע לשני אנחנו מנסים, מה שאני מנסה כרגע לעשות זה לגרום לכך שאם אתה שיעשו את זה לך אתה לא תחשוב שזה רע או האם מחויב שאתה תחשוב שזה רע אם אתה תגיד "לא גם אם עושים את זה לי אני יכול לראות בזה דבר טוב", אוקי אז אתה יכול לראות דבר טוב בזה שאתה עושה את זה מול הלקוח.

ש: השאלה שלך בעצם איך אני כקונה לא ארגיש רע באותו רגע.

אליעד: עובדתית קנית מוצר מאה שקל אלף שקל הלכת לבית ראית מוכרים את זה במאה שקל, בין אם מוכרים את זה מחיר קבוע מאה שקל ובין אם זה מבצע מאה שקל ובין אם זה לא יודע מה, אז מה קופץ לך לראש? למה לא קניתי ליד הבית, יפה ואז רע לך אז מה עושים מה עושים אם רע לך מזה מה עושים? אתה שואל את עצמך "למה באמת לא קניתי ליד הבית אז למה לא קניתי ליד הבית? כי לא היה לי כוח לבדוק כי לא היה לי כוח לחפש, כי לא רציתי לשאול", יפה ל - "לא רציתי לשאול" יש מחיר אתה שילמת את מחיר המוצר פלוס על ה - "לא רציתי לשאול" לזה שאתה חוסך מעצמך לשאול יש לזה מחיר למה כי אם כל פעם שאתה קונה מוצר אתה תעשה סקר שוק יומיים אתה אומנם תקנה יותר בזול כנראה אבל מצד שני אתה בזבזת יומיים בשביל לקנות.

יש עלות העלות של זה שאתה נכנס עושה שלוש דקות בוחר מאיפה לקנות, נכנס לחנות הראשונה וקונה יש לזה עלות אבל אתה קיבלת תועלת על זה, זה לא רק נזק נגרם לך גם תועלת גם תועלת, אוקי התועלת היא בזה שחסכת כאב ראש חסכת פה חסכת שם. ולכן אם בן אדם מבין את זה מול עצמו אומר "מה האמת?" אתה יכול להגיד "פעם הבאה "אני לא מעוניין בתועלת הזאת" או "ראיתי שלא שווה לי את התועלת הזאת אני אבדוק עוד" אבל עובדתית קיבלת את זה במחיר יותר יקר אבל קיבלת משהו בתמורה קיבלת את החיסכון במאמץ ללכת לצד השני של הקניון ככה זה עובד. עכשיו אם מסתכלים על זה מהזווית הזאת ואז מה נשאלת השאלה האם כשקנית את זה זה היה שווה לך את הכסף או לא, וזאת השאלה.

אם אתה אומר "כשקניתי את זה לא היה שווה לי הכסף" אז למה קנית? אתה אומר...
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
...פעם לפני הרצון? ש: רצון לדיאטה למשל, בסדר לפניו אין רצון לדיאטה. אליעד: זאת לא האמת יש פחות רצון לדיאטה. ש: פחות רצון לא משנה. אליעד: לא אל לא משנה תדייק אתה יודע, איך מתחילות שאלות כי אתה לא מדייק במשהו לא מדייק אומר לא משנה, איך מתחילות מוסר אינפורמציה לא נכונה ואתה אומר טוב מה זה משנה עוד אינפורמציה לא נכונה מה זה משנה ואז שתיהן נהיה לך סתירה ואתה אומר לא יש לי שאלה. ש: פחות רצון, פתאום צץ רצון כלשהו נכון? אליעד: הוא לא צץ הוא מתחזק ועדיין נשאר...
מנהיגות, שקרים של מנהיגים, שינוי דעה של מנהיג, אינטרסים של מנהיג, בחירות פוליטיות, החלטות פוליטיות, מלחמה בטרור, דברים שרואים מכאן לא רואים משם, מניפולציות פוליטיות
מנהיגות, שקרים של מנהיגים, שינוי דעה של מנהיג, אינטרסים של מנהיג, בחירות פוליטיות, החלטות פוליטיות, מלחמה בטרור, דברים שרואים מכאן לא רואים משם, מניפולציות פוליטיות
...מוחלט לחיסול הטרור. הוא נותן דוגמה ממאבקי ישראל בחמאס וטוען שמנהיגי ישראל לא באמת מנסים לחסל לחלוטין את הטרור, אלא מבצעים פעולות מוגבלות בכוונה תחילה. הוא מסביר כי ראשי ממשלה אינם באמת רוצים לחסל את האויב לחלוטין, אלא מעדיפים להכות בו שבעתיים - מושג של אליעד כהן לתאר פעולות תגובה מוגבלות שאינן פותרות את הבעיה באופן קבוע, אלא רק מאריכות את הסכסוך. האם מנהיגים באמת מוכנים להקריב את ביטחונם האישי? אליעד כהן מסביר כי מנהיגים אינם מוכנים לסכן את עצמם...
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
...נגיד שיש לו 20% רוצה להפסיק לעשן ו - 80% רוצה לעשן, עוד פעם 20% הוא רוצה לא לעשן 80% הוא רוצה כן לעשן מה הוא יעשה בפועל יעשן כי הוא 80% רוצה לעשן. עכשיו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לגרום לו להפסיק לעשן מספיק שניקח את ה - 80% האלה ונטיל בהם ספק למה אתה רוצה לעשן? כי ככה וככה, מי אמר מה זה משנה תמצא דרך אחרת אז החלק של ה - רוצה להמשיך לעשן או רוצה לעשן החלשנו אותו ואז נשאר החלק של רוצה להפסיק לעשן רוצה לא לעשן. לעומת זאת הבן אדם שלא רוצה להפסיק לעשן...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
...או ללמוד יכולה להיות שהילד לא מבין את הנושא שבו מדובר. במקרה כזה, הוא מעדיף לשתוק ולהתעלם מהשיחה, מתוך תחושת מבוכה או פחד מלהודות שהוא לא מבין. לעיתים, ילדים לא רוצים להודות בכך שהם לא מבינים נושא, ולכן הם מעדיפים לסגת ולהימנע מהשיחה. הסיבה השנייה היא שהנושא פשוט לא מעניין אותם. אם מדובר במשהו שהם לא מוצאים בו ערך או קשר לחיים שלהם, הם לא יראו סיבה להקשיב. הילד גם יכול לחשוב שהדבר שמנסים להסביר לו רק יגרום לו נזק או לא יקדם אותו, ולכן הוא ימנע מלהתמודד...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
...אחורה ולהבין תחילה את העיקרון או החוקיות הבסיסית של יצירת כסף. מה הטעות הנפוצה שאנשים עושים כשהם מנסים להרוויח יותר? רוב האנשים, כאשר הם שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף, להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך אליעד כהן מדגיש שזו גישה לא נכונה מכיוון שהיא לא מטפלת בשורש העניין. במקום להמציא פתרונות חדשים לפני שמבינים לעומק מהי החוקיות האמיתית של עשיית כסף, יש להבין תחילה את העיקרון...
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
ניהול משא ומתן עם אויב, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך ליצור חברות עם מישהו? איך להרגיש חבר של מישהו? איך לשכנע מישהו בתור חבר? איך ליצור כימיה עם מישהו? איך לא לריב עם מישהו?
...רע למה הוא לא רק רע עכשיו אתה פחות שונא אותו אפילו תאהב אותו, תמצא בוא שלושה דברים טובים ללמה הוא טוב שהוא נגדך עכשיו תגיד אוקי עכשיו אני רוצה לדבר איתו שישנה את זה כחבר. אבל המסר שאני מנסה להגיד כאן זה לפני שאתה מדבר איתו באמת תחשוב עליו דברים טובים כאילו שב תחשוב חצי שעה על הבן אדם דברים טובים ואז תלך לדבר איתו ואם אתה יכול אם אתה הולך לדבר איתו בעוד שבוע כל יום תחשוב עליו חצי שעה דברים טובים ואז כשאתה תדבר איתו אתה תהיה חבר שלו ואז יש סיכוי פי...
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
...איך עזרה יתרה הופכת אדם לחסר אחריות? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של הבנת הגבול בין עזרה מועילה לעזרה מזיקה. לפעמים, כשאנחנו עוזרים לאדם יותר מדי פעמים, הוא מתרגל לכך ומתחיל להסתמך על העזרה החיצונית במקום על יכולותיו האישיות. לדוגמה, אם אדם תמיד מקבל סיוע כשהוא נתקל בקשיים, הוא עלול להתרגל לכך ולהפסיק להתאמץ. כך הוא מאבד את המוטיבציה ואת היכולת להתמודד לבד. הוא מביא דוגמה של ילד שמנסים לעזור לו כל הזמן: אם בכל פעם שילד נתקל בבעיה ההורים מתערבים ופותר...
איך לענות למישהו? איך להתווכח עם מישהו? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מהי אינטואיציה? ככה מרגיש לי, ככה נראה לי בלי סיבה, רטוריקה, דיבייטינג, איך לענות בויכוח? לא יודע למה, לשכנע שיש סיבה
איך לענות למישהו? איך להתווכח עם מישהו? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מהי אינטואיציה? ככה מרגיש לי, ככה נראה לי בלי סיבה, רטוריקה, דיבייטינג, איך לענות בויכוח? לא יודע למה, לשכנע שיש סיבה
...אליעד מתאר מצב שבו מישהו אומר לך: הסרט הזה גרוע, מבלי שראה אותו או יודע עליו משהו, פשוט כי ככה הוא מרגיש. במצב כזה, ניתן לשאול את האדם שאלות שיגרמו לו להבין שהוא אינו עקבי. לדוגמה, אפשר לשאול אותו מה דעתו על סרט אחר שהוא אינו מכיר, ואם הוא לא יכול לתת דעה ברורה, להסביר לו שזה אומר שיש סיבה שבגללה הוא כבר החליט שהסרט גרוע או טוב. כך אפשר להראות לו שהוא בעצם מתבסס על סוג של סיבה, גם אם אינו מודע אליה. איך גורמים לאדם להטיל ספק באינטואיציה שלו? אליעד...
אומנות הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים
אומנות הפיתוי, איך למנוע גירושים? איך לשכנע אנשים? NLP, להפוך מחויב לאפשרי, איך לבנות מערכת יחסים? איך ליצור אהבה? גישור זוגי, מניעת גירושין, איך לא להתגרש? לשמור על שלום בית, יעוץ גירושים
...מעדיף שמישהו יציל אותך ממה שאתה רוצה גם זה קיים, לפעמים אתה אומר אה תודה שהוא מציל אותי מהרצון של עצמי גם זה יש. עכשיו ברמה העקרונית אני אומר עוד דבר לפעמים יותר קל להפוך דבר להיפוכו בבת אחת, לפעמים יותר קל להפוך דבר להיפוכו דרך האמצע שלו. ש: לא, אבל למה היא רוצה שהוא יקבל את מה שהיא? אליעד: תקשיב אתה רגע אחד, תקשיב משהו פשוט, מה האמת? שיש שני צדדים למטבע כל אחד ממנו אפשרי באותה מידה. עכשיו אם הוא יגיד לה, היא אומרת לו אני רוצה להתגרש אם אתה אומר...
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
...לא נעימה לכם, אל תגיבו מיד בכעס אלא קודם כל נסו להבין. האווירה של תקשורת פתוחה מאפשרת לאנשים לומר את האמת מבלי חשש, וכך נוצרת מערכת יחסים מבוססת אמון והבנה. התמודדות עם פחד משאלות ישירות איך לברר אמת בלי ליצור ריחוק איך מייצרים תקשורת פתוחה ביחסים דרכים לקבל את עצמך ואת האחר ללא תנאי איך נוצרת הסיטואציה שבה מפחדים לשאול שאלה? לפעמים רוצים לדעת מידע מסוים ממישהו - עובד, בן זוג, ילד, או כל אדם אחר. עולה חשש שאם נשאל אותו ישירות, הוא יילחץ, ירגיש מותקף...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, אימון אישי, מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4648 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 09:27:24 - wesi28