אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע את הלקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לשכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מומחה במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התנגדויות לקוח, טיפול אישי, טיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp תרגול, שיטת nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, nlp שיטת טיפול, איך לשכנע את הבעל, NLP התניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע את המפקד, עזרה איך לשכנע, nlp לאנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לכתוב טקסט משכנע, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע גבר להביא ילד, התמודדות עם התנגדות קניה, nlp מזה, מומחה בשיווק, nlp פסיכולוגיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע אשה לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, לסביות, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, הטרוסקסואליות, ביסקסואליות, דו מיניות, קוקסינל, הפרעת זהות מגדרית, זהות מינית, שכנוע, טרנסגנדר
...אליעד מציג גישה ייחודית לשכנוע, שבה קודם כל לא מנסים לשכנע את האדם שמה שהוא רוצה לעשות הוא לא בסדר או רע. לדבריו, להגיד לאדם שמשהו שהוא עושה הוא רע לא באמת עובד, כי אם האדם כבר בטוח במה שהוא רוצה, הוא לא ישנה את דעתו בקלות. במקום זה, אליעד ממליץ לבדוק מדוע האדם מרגיש צורך לעשות שינוי זהות או שינוי נטייה מינית, ולהבין את הצורך העמוק שמסתתר מאחורי הרצון הזה. לדוגמה, אם אדם טרנסגנדר מרגיש שהוא נולד בגוף הלא נכון, אליעד ממליץ קודם למצוא את החוויה המקבילה אצלנו. למשל, אדם מרגיש שנולד למשפחה הלא נכונה...
הרב יוסי מזרחי, בחורה לא בתולה, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שקרים של מחזירים בתשובה, נשים לא צנועות, המחרטטים בתשובה, אישה לא בתולה, הומואים דתיים, נטייה מינית, גייז דתיים
...זו באופן יומיומי. הוא מדגים כיצד רבנים כמו אלו שדיבר עליהם נדב אבוקסיס בוחרים להתעלם מעבירות חמורות שהם עצמם מבצעים, בעוד שהם בוחרים להתרכז דווקא בעבירות כמו משכב זכר, כי זה יותר נוח מבחינתם וכי זה פופולרי יותר לעיסוק בשיח הציבורי. לדוגמה, הוא מתאר מצב שבו נדב אבוקסיס סיפר על רב שהגיב בצורה סובלנית להומואים, אבל למעשה ההתנהגות הזאת נובעת מצביעות ולא מסובלנות אמיתית. לפי אליעד, הרב בחר בתגובה הזאת כי הוא עצמו עובר על עבירות אחרות והוא יודע שאין לו זכות לשפוט אחרים, ולכן מגיב בצביעות. איך מתמודדים...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...לפרסום ממומן. אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים. לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן. אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
...ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כסף לבקש על מוצר איך לשכנע שיש סיבה? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות איזה חומרי שיווק להכין? כימיה עם הלקוח הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה למכור בזול חייב למכור האם אני עושה שיווק טוב? להגדיל את החשיפה של המוצר תהליכי שכנוע לשכנע למכור כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר כמות לקוחות פוטנציאלים איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה מוצר בעטיפה איך למכור סמים? רעיון למוצר חדש בניית משפך שיווקי אני שונא למכור לזהות הזדמנויות לשכנע גיוס מנהל שיווק איך לענות ללקוח שאומר? איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? להרגיש בנוח למכור לתת ללקוחות שירות תגמול איש מכירות איך לשווק מוצרי מידע? השקעה בשיווק לטווח קצר שכר איש מכירות למכור לאנשים שיווק לפי תיעדופים אמון עם הלקוח אמון עם אנשים שכנוע בטקסט לקוח לא רוכש מוצר יקר שיווק לטווח מיידי להיראות כמו איש מכירות למכור יותר... איך לגרום למישהו לחשוב עליך? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? לשכנע מישהו לשנוא אמפתיה כלפי לקוח לתת סיבה להנחה ללקוח אסור ליצור הזדהות איך להגדיל מכירות? מוצר יוקרתי איך לא לתת הנחה ללקוח? להתחבר עם לקוח לצמצם את סל המוצרים חומרי שיווק ויזואליים לקוחות שלא מכירים אותך אלטרנטיבות של לקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? לשכנע מישהי שמנה לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות התנגדויות מכירות בטלפון איך לזהות מניפולציות בשכנוע? איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? האפשרויות האחרות של הלקוח לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לענות לשאלה של לקוח איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? שכנוע ובחירה חופשית לענות מראש להתנגדויות של הלקוח לעבוד עם המון לקוחות התמודדות עם לקוחות בעייתיים זיהוי מניפולציות בטקסט איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? תחושה של זרות עם לקוח איך ליצור תוכן שיווקי? מחיר שמותאם אישית ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לתכנן הכנת חומרי שיווק לידים של לקוחות לתת מוטיבציה לאנשי מכירות התנסות הלקוחות במוצר מניעי הרכישה של לקוח שכנוע גלוי לקוחות לא מרוצים לשכנע ילד להאמין לקוח שרוצה הכי זול שיש שמחה של לקוח לשכנע ילד לאהוב משהו השפעה סמויה חוק סימון מוצרים הגדלת אמון של לקוח לשכנע אנשים לא חכמים לגרום למישהו לא לשקר להסתיר את היתרונות של המוצר לשכנע בוחרים להצביע לך ליצור חוסר אמון להציג ללקוח שירות לדוגמה חייב לעשות איתור צרכי לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, הדרכת מכירות, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1870 שניות - עכשיו 07_09_2025 השעה 00:05:52 - wesi28