אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע דוד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP התניה קלאסית, הדרכה אישית, דרכים לשכנע, nlp בעברית, nlp וחרדות, דמיון מודרך, איך לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, דיבייטינג, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP שיטות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, להתראיין בטלוויזיה, NLP תבניות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, אומנות הראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, קורס מכירות, תורת המשחקים, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מניפולציות, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טקטיקת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בחורה לצאת איתך, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, אמנות הנאום, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:18תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
איך לפתח שיחה ולגרום לאדם להרגיש בנוח?

אליעד כהן מסביר שבתקשורת בין - אישית, ובעיקר כשמנסים לפתח שיחה עם מישהו, קיימת חשיבות גדולה לסוג השאלות שנשאלות. שאלות הן כלי מרכזי ביצירת שיחה נעימה, מעניינת וזורמת. כאשר שואלים מישהו שאלות במהלך השיחה, בעצם מביעים התעניינות באותו אדם וגורמים לו להרגיש טוב. אולם, כדי ליצור אווירה נעימה באמת, חייבים להקפיד על סוג השאלות ששואלים ועל הדרך שבה שואלים אותן.

אחד הדגשים החשובים שאליעד נותן הוא להימנע משאלות שמכניסות את האדם השני לקונפליקט או אי - נוחות. לדוגמה, שאלות שהאדם לא מעוניין לענות עליהן, או שאלות שיש להן לפחות תשובה אחת שעלולה לגרום לאי - נוחות. הרבה פעמים אנשים מנסים לשאול שאלות כדי לפתח שיחה, אבל לא תמיד הם מודעים לכך שהשאלות שהם שואלים עשויות להיות רגישות או בלתי נעימות לשומע.

כיצד להימנע משאלות שמכניסות את האדם לקונפליקט?

אליעד מדגים כיצד ניתן לבדוק מראש אם השאלה מתאימה או לא מתאימה לשיחה. לפני ששואלים שאלה, צריך לדמיין את התשובות האפשריות שיכולות להינתן ולבחון אותן מהזווית של הצד השני. חשוב לשאול את עצמנו: "אם אני הייתי במקומו, האם הייתי מרגיש בנוח עם כל אחת מהתשובות האפשריות?". כך אפשר לזהות מראש אם השאלה עלולה לגרום לאי - נוחות, ואז להימנע מלשאול אותה או לשנות אותה לנוסח עדין יותר.

לדוגמה, אם אדם נשאל לגבי מצב הזוגיות שלו בדייט, ויש סיכוי שהוא בדיוק סיים מערכת יחסים והוא עצוב מכך, אז זו שאלה שעלולה לגרום לו אי - נוחות. לכן, חשוב לדאוג לשאול שאלות שהמענה עליהן יהיה נוח ונעים לאדם, ושלא יגרמו לו להרגיש פגוע או במבוכה.

אליעד ממליץ גם על כך שבאופן כללי כדאי לבצע ולידציה לשאלה לפני ששואלים אותה - כלומר, לבדוק בראש מראש האם מדובר בנושא שבכלל כדאי לשוחח עליו. לא רק התשובות עצמן חשובות, אלא גם ההקשר הכללי של השיחה.

מתי כדאי לגרום לאדם להרגיש לא בנוח בשיחה?

לפעמים, מסביר אליעד, יש מצבים בהם דווקא רוצים שהאדם השני ירגיש לא בנוח. גם במקרה כזה, הטכניקה פשוטה: שואלים שאלות שיודעים מראש שהצד השני יעדיף לא לענות עליהן או שאלות שהתשובה עליהן תיצור בו אי - נוחות. לדוגמה, אם רוצים לגרום לאדם להרגיש חוסר נוחות, אפשר לשאול אותו שאלה מאוד אישית או כזו שחושפת פרט שהוא מתבייש בו. זה כמובן לא מומלץ בשיחה רגילה או בדייט, אבל זוהי טכניקה אפשרית שיכולה לשמש במצבים מסוימים.

למה חשוב להימנע משאלות שיוצרות אי - נוחות?

אליעד מדגיש ששאלה לא נעימה יכולה ליצור מצב בו האדם השני חייב לתת תשובה שהוא מרגיש איתה רע, או אפילו שהוא מתבייש בה. מצב כזה יוצר אצלו רגש שלילי כלפי השואל. השאלה בעצם הופכת ל"מלכודת", והאדם השני לא רק שלא ירגיש בנוח, אלא עלול גם לפתח רגשות שליליים כלפי השואל עצמו.

לדוגמה, אם מישהו ישאל מישהי במהלך דייט "מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית בזוגיות?", ייתכן שהתשובה שלה תגרום לה אי - נוחות, במיוחד אם היא לא רוצה לחשוף שהיא רווקה כבר זמן רב, או בדיוק יצאה מקשר שכואב לה להזכיר. במצב כזה, למרות שהמטרה הראשונית הייתה לפתח שיחה וליצור קשר נעים, השאלה עלולה לפגוע וליצור תחושה לא נעימה.

לסיכום, ההמלצה של אליעד כהן לפיתוח שיחה נעימה ונוחה היא תמיד לחשוב מראש על ההשפעה של השאלה על האדם השני, ולבחור שאלות שיספקו מענה נעים ולא יאיימו על תחושת הנוחות של המשתתף בשיחה. אם מתחשבים בכך, אפשר בקלות ליצור אווירה נעימה, לקדם את השיחה ולהעמיק את הקשר.
עכשיו אני רוצה לתת איזה טיפ מסוים אוקי בנושא של פיתוח שיחה ואיך לגרום לבן אדם השני להרגיש בנוח בפיתוח שיחה או איך לגרום לבן אדם השני לא להרגיש בנוח, לפעמים רוצים לגרום לו להרגיש בנוח ולפעמים רוצים לגרום לו לא להרגיש לא בנוח. עכשיו אולי זה ישמע טריוויאלי אבל כידוע הרבה דברים שנראים טריוויאלים הם לא באמת טריוויאלים, בכל מקרה הרעיון אומר שכשמפתחים שיחה ושואלים מישהו שאלה מה שצריך לעשות, חלק מפיתוח שיחה זה בעצם שאלת שאלות כששואלים את הבן אדם השני שאלות וככה מפתחים שיחה.

מראים לו שמתעניינים בו ואז שואלים אותו שאלות ומפתחים שיחה אז הרעיון אומר כששואלים שאלה צריך לשים לב שלא יהיה מצב שמכניסים את הבן אדם השני לקונפליקט בגלל השאלה. לדוגמה כששואלים אותו שהוא לא רוצה לענות עליה או לדוגמה שאלה שאחת מהתשובות לא תהיה נוחה לו כי הרי לפעמים בן אדם מפתח שיחה ומנסה לשאול שאלות והוא לא שם לב שהוא שואל שאלות שהבן אדם השני לא רוצה לדבר על הנושא או שאחת מהתשובות עלולה לגרום לו להרגיש לא בנוח.

ולכן פרקטית לפני ששואלים מישהו שאלה כאשר מפתחים שיחה, לפני ששואלים אותו שאלה תחשוב בראש שלך "אוקי מה התשובות שהוא יכול לתת לי והאם אני הייתי נותן את התשובות האלה האם אני חושב שאני הייתי מרגיש לא בנוח מאחת מהתשובות" גם באופן כללי או "איזה סיבות יכולות להיות לו להרגיש לא בנוח מהשאלה שלי" דהיינו, למה הוא לא ירצה לדבר על הנושא הזה זהו זה הטיפ.

אז עוד פעם כאשר שואלים מישהו שאלה לשים לב גם שהוא רוצה לדבר על הנושא הזה באופן כללי כאילו לעשות ולידציה לדבר הזה וגם לבדוק את כל אחת מהתשובות האפשריות לשאלה לוודא "שגם אם הוא יגיד לי ככה וגם אם הוא ככה הוא ירגיש בנוח" כדי לא להכניס אותו לאיזה מלכודת שהוא יצטרך לתת תשובה שהוא לא מרגיש איתה בנוח ואז הוא דווקא ישנא אותך על זה ששאלת אותו שאלה.

ש: זאת גם דרך לגרום לבן אדם להרגיש לא טוב.

אליעד: נכון ואם אתה רוצה לגרום לו להרגיש לא טוב אתה יכול לשאול אותו שאלות שאתה חושב שהוא לא רוצה לדבר עליהן אמת לאמיתה. טוב הבנו את הסיפור?
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
...השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות...
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
...את המוטיבציה. חשוב להימנע מהמחשבה הזאת ולהאמין בעצמך ובמוצר שלך, גם אם המצב נראה מאתגר. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור, הסיכוי להצליח גדל משמעותית. מהי חשיבת שפע ואיך היא יכולה להשפיע על מכירות? אליעד מציין את חשיבת השפע, שהיא הגישה שלחשוב על אפשרויות רבות להצלחה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד, חשיבת שפע מאפשרת למוכר לראות את האפשרות למכור בכל מקום ובכל זמן. כשיש למוכר גישה כזו, הוא לא מרגיש שהוא תלוי במכירה אחת בלבד ויכול...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
...הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות של המוצר שלנו,...
אם היית אלוהים מה היית עושה, ניסוי מחשבתי, איך זה מרגיש להיות אלוהים? איך זה מרגיש להיות בעל כוחות על? האיש הכי חזק בעולם, יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, יכולות על טבעיות, שליטה במציאות בכח המחשבה, הכל כרצונך תמיד
אם היית אלוהים מה היית עושה, ניסוי מחשבתי, איך זה מרגיש להיות אלוהים? איך זה מרגיש להיות בעל כוחות על? האיש הכי חזק בעולם, יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, יכולות על טבעיות, שליטה במציאות בכח המחשבה, הכל כרצונך תמיד
...שאיפה ואין התקדמות. למעשה, בן אדם שמבין זאת, לא ירצה להשתמש בכוחו. הוא יבין שהקיום שלו עצמו תלוי בכך שיש דברים שהוא רוצה ואינו משיג מיד. המשמעות של הרצון היא המתח בין מה שיש לבין מה שאין - ואם הכל כבר קורה, אין עוד משמעות לדבר. האם כוחות - על באמת משפרים את חיי האדם? ניקח לדוגמה מישהו שיש לו את היכולת לשכנע כל אדם בכל דבר. אם הוא ישתמש בכוחו ללא הגבלה, אנשים יהפכו לרובוטים, וזה יאבד כל משמעות - הוא יוכל לדבר אליהם כמו שהוא מדבר אל קירות, כי לא תהיה...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות? אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך את הלקוח להמשיך לצפות בסרטון, או שמא ליצור קשר ישיר עם המוצר או השירות המוצע. כיצד לבנות...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
...עם מה שאתה עצמך אמרת בצורה מאוזנת קודם לכן?! ואם האדם יצליח להיות מסוגל להזדהות עם כל הרעיונות בעולם, בצורה הקיצונית ביותר שלהם, ממילא לא יהיה ניתן להפעיל עליו שום מניפולציה של הקצנה. כי הוא חסין הקצנה. ובסיכומו של דבר, מי שרוצה לשפר את כושר השכנוע שלו, ומי שרוצה לנצח בדיבייטינג ומי שרוצה להיות מומחה ברטוריקה וכיוב, עליו להתמחות ברמת ניתוח רעיונות. ולדעת כל רעיון איך אפשר להקצין אותו להיכן שהוא רוצה, כדי לחדד דברים לצורך הבהרה, וגם כדי לגרום לאדם...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
...לך להרגיש בנוח עם זה שזה לגיטימי לגמרי שאתה חוזר בך ושהוא לא יעשה לך רגשות אשמה וכיוב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת. במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר? אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש...
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
...רוצה לרצות לעשות כסף סתם כך, ללא סיבות, הדרך היא להתעמת עם המחשבה ההפוכה. המוח אומר לך: למה שתרצה לעשות כסף בלי סיבה? ועליך להשיב למוח בצורה לא הגיונית: ככה, אני רוצה לעשות כסף סתם כי ככה אני רוצה. בהתחלה זה ייראה מוזר או לא טבעי, אך אם תחזור על כך מספיק פעמים, המוח עשוי לקבל את האמונה הזאת כרצון פשוט, ללא צורך בהסברים נוספים. מה הקשר בין רצונות לבין נטל ההוכחה בוויכוחים? אליעד משתמש במושג נטל ההוכחה כדי להסביר כיצד לנצח בוויכוחים פנימיים וחיצוניים...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8
...לו להרגיש יותר בנוח במחיצתך, כי הוא בעצם מרגיש שאתה קרוב אליו, ושלאדם קרוב בדכ פחות צריך להודות. כמו שהאדם לא מודה לעצמו, כך האדם מודה פחות למי שקרוב אליו יותר. ובכך שאתה מבהיר לשני שהוא לא צריך להודות לך, הוא מרגיש יותר קרבה, והוא גם מרגיש בנוח לידך, והוא לא מרגיש חלש מולך לא מרגיש רע מכך שהוא מרגיש חלש, במהלך השיחה איתך. אבל מצד שני, אם הוא לא צריך להודות לך, הוא גם פחות מעריך את מה שהוא מקבל ממך. ולעומת זאת, אם הוא מרגיש שהוא כן צריך להודות לך...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
...לסיכום: 1 - צריכים לבנות אמון עם הלקוח באופן כללי, כדי לנטרל סיבות של חוסר אמון שגורמות לו להסתתר מאחורי המקלדת. 2 - צריכים לגרום לו להבין שבכל מקרה הכל גם יהיה מתועד, למקרה שהוא צריך תיעוד וסדר ועזרה לקבל החלטה מתוך מידע כתוב. 3 - צריכים לנהל את השיחה בצורה שיהיה לו יותר קל לנהל אותו בעל פה, מאשר בהתכתבות. ואז יתכן, שפתאום נבין שאותו אדם הוא אולי חירש אילם, ואז נחשוב אולי על מקרה פרטני, על איך אפשרי לעזור לו לעבור איתו למימד יותר ממשי מאשר התכתבות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, מכירות, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:13:20 - wesi28