אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ללמוד nlp, התנגדויות מכירה, nlp למתקדמים, לשכנע לקוח לקנות, סדנת nlp, לשכנע בעל, שכנוע ושינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מדריך אישי, אוטוסוגסטיה, חומר על nlp, אימון מכירות, לשכנע אישה, nlp גישת, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את המורה, יכולת שכנוע, NLP דימוי עצמי, אמנות הנאום, התמודדות עם התנגדות מכירה, איך למכור מוצר, NLP שפע, שיטת nlp, לימוד דמיון מודרך, איך למכור נכון, ללמוד רטוריקה, מניפולציות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, תורת המשחקים, לשכנע שכנה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף?

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים שלהם היא

איך לעשות יותר כסף?

אליעד כהן הציג בהרצאתו כיצד נכון לגשת לשאלה זו ואיך לבצע את הניתוח הנכון כדי להגיע לפתרונות אפקטיביים ומדויקים יותר. אליעד הדגיש שהגישה הנכונה לשאלה זו היא לא לחפש מיד תשובות אקראיות, אלא לחזור אחורה ולהבין תחילה את העיקרון או החוקיות הבסיסית של יצירת כסף.

מה הטעות הנפוצה שאנשים עושים כשהם מנסים להרוויח יותר?

רוב האנשים, כאשר הם שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף, להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך אליעד כהן מדגיש שזו גישה לא נכונה מכיוון שהיא לא מטפלת בשורש העניין. במקום להמציא פתרונות חדשים לפני שמבינים לעומק מהי החוקיות האמיתית של עשיית כסף, יש להבין תחילה את העיקרון הבסיסי לפיו העסק פועל.

מהי החוקיות הבסיסית של עשיית כסף?

לפי אליעד, החוקיות הפשוטה ביותר של עשיית כסף היא

לקנות בזול ולמכור ביוקר

. כל סוג של עסק, בכל תחום, חייב להתבסס על עיקרון זה. אליעד מציין שכדי להגדיל רווחים, על בעל העסק להבין בדיוק כיצד הוא מיישם את העיקרון הזה בעסק שלו. למשל, עליו לבחון מהו היתרון התחרותי שלו - איזה מוצר או שירות הוא יכול לספק במחיר נמוך יחסית, וכיצד הוא יכול למכור אותו במחיר גבוה יותר וליצור מרווח רווח גדול יותר.

איך לבצע ניתוח נכון של שאלת הרווחיות בעסק?

כדי לנתח את השאלה "איך לעשות יותר כסף?" בצורה מדויקת, על בעל העסק לבצע את הפעולות הבאות:
  • להבין היטב כיצד העסק שלו עושה כסף כיום - מהו המוצר או השירות המרכזי שלו ומהי הדרך שבה הוא קונה בזול ומוכר ביוקר.
  • לבדוק כיצד ניתן לשפר את המרווח בין הקנייה והמכירה בעסק הנוכחי שלו, לפני שמחפשים כיוונים חדשים.
  • לא להוסיף מוצרים חדשים או להיכנס לפרויקטים חדשים בלי לבדוק לעומק אם העלויות החדשות והסיכון שווים את זה, במיוחד אם אין לו יתרון תחרותי ברור בתחום החדש.
  • לוודא שכל רעיון להגדלת רווחים מתאים לעיקרון הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר.
למה עסקים נכשלים כאשר הם מנסים להתרחב?

אחת הדוגמאות שאליעד כהן נותן היא שאנשים נוטים להיכנס לתחומים חדשים, שבהם אין להם שום יתרון אמיתי, ולכן ההוצאות והסיכונים שלהם גדלים בצורה משמעותית. במקום זאת, הוא ממליץ לבדוק לעומק את התחום הקיים שבו הם כבר פועלים, ולמצות את כל האפשרויות הקיימות שם, כמו שיפור עלויות הייצור, שיפור המוצר או השירות הקיים, שדרוג האופן שבו הם משיגים את המוצרים, והדרך שבה הם משווקים את המוצר או השירות שלהם.

מהי החשיבות של ניתוח החוקיות לפני קבלת החלטות?

אליעד כהן מדגיש מאוד את החשיבות של חשיבה מסודרת וניתוח מדויק של כל שאלה כלכלית. הוא מסביר שבמקום לחפש פתרונות מהירים לשאלות כמו "איך להרוויח יותר כסף", יש לעצור ולבחון היטב מהי החוקיות שעליה מתבססת השאלה. רק אחרי שמבינים לעומק את הבסיס והחוקיות, ניתן להתחיל לגזור מתוכה פתרונות מעשיים ומדויקים יותר. לדוגמה, אם בעל העסק ינסה להגדיל את הכנסותיו על ידי הורדת מחירים או על ידי כניסה לתחום לא מוכר, הוא ימצא עצמו בהפסדים, כי הוא פועל בניגוד לחוק הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר.

האם תמיד צריך פתרון מורכב או רחוק?

אליעד הביא...
איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה?

במהלך ההרצאה, נגע אליעד כהן בשאלות מרכזיות העוסקות כיצד עושים יותר כסף, כיצד יש לגשת לשאלות מהותיות בתחום הכלכלה והעסקים, ואיך לנתח בעיות בצורה שתוביל להצלחה כלכלית. הוא התחיל בשאלה בסיסית של "איך עושים יותר כסף?" ושם דגש על החשיבות בהבנת החוקיות הבסיסית שמובילה לעשיית כסף ולא בהמצאת רעיונות אקראיים.

מהם הגורמים שיכולים לעזור בהגדלת הרווחים?

אליעד הציג את הדוגמה של אדם עם עסק שמרוויח כבר כסף, אך הוא שואל את עצמו איך להרוויח יותר. אחת התשובות השגויות לכך היא להוסיף פרויקטים חדשים או מוצרים נוספים, מבלי להבין קודם את מהות הדרך בה הוא עושה כסף. אליעד טוען שזו לא הדרך הנכונה אלא יש לחזור לבסיס ולבחון את עקרונות עשיית הכסף. הוא הדגים זאת בכך שברגע שמבינים את החוקיות, אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים.

מה היא החוקיות של עשיית כסף?

החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא פשוטה - לקנות בזול ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או שירות אתה מספק ואיך אתה מבצע את העסקה בצורה שתשאיר לך רווח. אליעד הדגיש שוב ושוב את הצורך להבין את הבסיס של השאלה לפני שמתחילים להמציא פתרונות חדשים.

מהו הגורם המרכזי לכישלונות בעסקים?

כשהוא דיבר על הסיבות שיכולות להוביל לכישלון, הוא הצביע על כך שעסקים רבים מנסים להוסיף פרויקטים או מוצרים חדשים מבלי להבין את שורש הבעיה - הם לא משפרים את הדרך בה הם עושים כסף, אלא פשוט מוסיפים עוד פרויקטים מבלי להבין את החוקיות שיכולה להנחות אותם.

מהם הכלים המעשיים להגדלת הכסף?

אליעד ציין שאחת מהטעויות הנפוצות היא כניסה לתחום חדש מבלי להבין את היתרון התחרותי שבו. הרבה אנשים מנסים לפתח מוצרים חדשים או להתעסק בתחום שאינו עוסק בו, תוך שהם שוכחים את מה שהם כבר עושים בצורה טובה. אליעד הסביר שכשנכנסים לתחום חדש, העלויות והסיכון גדלים ולכן צריך לבדוק היטב האם יש מקום לשדרג את המוצר או השירות הקיים לפני שמחפשים תחומים חדשים.

מהי שיטת החשיבה בה יש לנקוט לפני שמקבלים החלטות כלכליות?

חשיבה מסודרת וניתוח מדויק של השאלה הם חלקים חיוניים בתהליך קבלת ההחלטות. אליעד הדגיש כי לפני שמסיקים מסקנות, יש להבין את החוקיות הפנימית של כל שאלה או בעיה. לדוגמה...
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
...מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית מהי טכניקת ההוכחה בדרך השלילה? הוכחה בדרך השלילה היא טכניקת הוכחה לוגית המבוססת על עקרון השלישי הנמנע, לפיו כל טענה חייבת להיות או נכונה או שקרית, ואין אפשרות שלישית. בשיטה זו, מניחים שהטענה ההפוכה היא נכונה, ואז בודקים את ההשלכות הנובעות מכך. אם בהנחה ההפוכה יש סתירה או פרדוקס, אז יש להסיק שההנחה ההפוכה שגויה, ולכן הטענה המקורית חייבת להיות נכונה. לדוגמה, אם רוצים...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה. זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד עזוב לא בא לי להתעסק...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
...מילים שכאשר האדם שומע אותן, הוא חש כלפיהן סוג של דחייה. ומילים מושכות, הן מילים שכאשר האדם שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של משיכה. וכאשר אתה משכנע את האדם השני, עליך להשתמש כמה שיותר במילים מושכות, כאשר אתה מדבר על מה שאתה רוצה שהוא יעשה יחשוב, וכמה שיותר במילים דוחות, כאשר אתה מדבר איתו על מה שאתה רוצה שהוא לא יעשה יחשוב. דהיינו, ליצור אצל האדם התניה תת הכרתית, בין המילים שדוחות אותו, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יתרחק ממנו. ובין המילים שמושכות אותו...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש נוח, בטוח יותר, ומצליח להבין את הערך המוצע לו באופן ברור. לדבר עם הלקוח בשפה שלו פירושו להשתמש בעולם המושגים המוכר ללקוח, המתאים לתחום העיסוק שלו, לרמת הידע שלו ולהעדפותיו. בכך הלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו ואת צרכיו, וכך יש סיכוי גבוה יותר לסגור עסקה מוצלחת. איך הלקוח חושב במהלך תהליך המכירה? במהלך תהליך המכירה, הלקוח חושב בעיקר על עצמו ועל איך המוצר או השירות יוכל...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
...בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה מאוד טוב, עד כדי כך שגם חמור יוכל למכור, ושגם רובוט...
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
אומנות השכנוע, לשכנע משוגעים, לשכנע אנשים לא חכמים, איך להבין משוגעים? איך להפוך משוגע לחכם? הפרעות נפשיות, בעיות נפשיות, מחלות נפש, טיפול במשוגעים
...עליך לנסות ולהבין מה הוא רוצה, מה הוא חושב, ולמה הוא חושב את מה שהוא חושב. אך מה קורה כאשר האדם שמולך הוא משוגע ואתה לא מצליח להבין את ההיגיון שלו כלל? אליעד כהן מציע כאן פתרון מעשי. הוא מסביר שעל מנת לשכנע משוגע, אתה צריך להיות מסוגל בעצמך לחשוב כמוהו, או לכל הפחות להבין את ההיגיון הפנימי שמנחה אותו. אם אינך מסוגל כלל להבין אותו, לא תצליח לשכנע אותו. הדרך שאליעד מציע היא להיות קצת משוגע בצורה מבוקרת. כלומר, לקחת את הדברים שנראים לך ברורים, הגיוניים...
הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
...עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי. מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך? האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
...שיש לו רצון, זמן, כסף ויכולת וכולי. האם אתה צריך למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. אבל בהחלט שיש רמות שונות של מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ולראות האם באמת המוצר מתאים לו, גם זה מאבק. תהליך המכירה מלא במאבקים. וכאן צריך יכולת רגשית של איש המכירות בתהליך המכירה. דהיינו, צריך יכולת רגשית של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא נאבק בלקוח. ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. כי יש אנשי מכירות רעים ונוכלים, שלא קשה להם למכור ללקוח...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
...הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. לעיתים הלקוח יכנס לחנות ויהיה פתאום רעב למשהו, אך לא ידע מה בדיוק הוא רוצה לאכול. במקרה כזה, אנשי המכירות צריכים להפעיל יצירתיות ולמצוא דרך להציע לו פתרון. זה נכון במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל להניע אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח גם אם הוא לא יודע להגדיר אותם במדויק. האם יש דרכים לא הגיוניות למכור? אליעד מדגיש שיש...
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
...אדם להבין רעיון מורכב יותר מאשר הסברים ישירים. לפי אליעד, חכם אמיתי הוא מי שיודע לקחת כל סיטואציה ולהלביש עליה משמעות עמוקה, כדי שהסיפור ייחרט בזיכרון של האדם וישפיע עליו לטווח ארוך. הוא מתאר שחוכמה אמיתית היא לראות איך כל פרט קטן קשור למבנה גדול יותר של המציאות, ולכן סיפורים פשוטים כביכול יכולים להיות משמעותיים הרבה יותר מתיאוריות מורכבות של אנשים פחות עמוקים. איך לשתול מחשבות? שכנוע למתקדמים חשיבה מופשטת איך להשפיע על התת מודע? מה ההבדל בין משל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, קואצינג, שיפור מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 07:07:54 - wesi28