אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לימודי nlp, מיומנות מכירה, איך לכתוב טקסט, מאמן אישי, NLP סדנא, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע את הבנק, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע את החברים, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את בן הזוג, לשכנע בנות, יחסי ציבור, איך למכור נכון, NLP שיווק, לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע שכן, לשכנע בת זוג, NLP ודמיון מודרך, טיפול בהתנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לימוד nlp, שכנוע, מומחה שיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אימון nlp, טיפים למכירה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2
מהן 4 השיטות המרכזיות לשכנוע אנשים לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר כי קיימות ארבע דרכים עיקריות לשכנע אנשים, וכולן מבוססות על שינוי התפיסה שלהם לגבי המציאות או לגבי הרצונות שלהם. לפי אליעד, כל אדם חווה טוב או רע בהתאם להבדל שבין מה שהוא חושב שקורה לבין מה שהוא חושב שהוא רוצה שיקרה. כלומר, תחושת הטוב או הרע לא תלויה ישירות במציאות עצמה, אלא במחשבות של האדם עליה.

מה ההבדל בין המציאות לבין התפיסה שלנו?

אליעד מסביר שהמציאות עצמה אינה הבעיה, אלא התפיסה שלנו היא זו שיוצרת לנו טוב או רע. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם אדם מרגיש שחם לו, התחושה השלילית נוצרת כי הוא חושב שחם לו יותר ממה שהוא רוצה שיקרה. אליעד מדגיש כי לעיתים אין באמת הבדל בין המציאות למה שאנו חושבים עליה, אך במקרים רבים יש הבדל ברור. כלומר, לא תמיד מה שאנחנו חושבים שקורה תואם את המציאות עצמה.

לדוגמה, אם מישהו חושב שיורד עליו גשם וזה מפריע לו, הבעיה אינה הגשם אלא המחשבה שלו על הגשם. אם יצליח לשנות את המחשבה, הוא לא יסבול.

איך ניתן לשנות את התחושה בלי לשנות את המציאות?

אליעד מפרט שניתן לשנות את התחושה בשתי דרכים עיקריות:
  • לשנות את מה שאנחנו חושבים שקורה.
  • לשנות את מה שאנחנו חושבים שאנחנו רוצים שיקרה.
הוא מביא דוגמה להמחשה: אדם מתלונן שקיבל מעט אוכל בצלחת. אפשרות אחת היא להסביר לו שהוא קיבל מספיק אוכל, וזו בדיוק הכמות הנכונה עבורו, ואז התפיסה שלו לגבי מה שקורה משתנה והוא ירגיש טוב יותר. האפשרות השנייה היא להסביר לו שעדיף לו לקבל מעט אוכל כי זה בריא יותר או מועיל לו, וכך לשנות את הרצון שלו עצמו, והוא שוב ירגיש טוב.

האם עדיף לשנות את הרצון או את התפיסה של המציאות?

לפי אליעד, ההחלטה אם לשנות את הרצון או את תפיסת המציאות תלויה במצב. לפעמים קל יותר לשנות את המציאות עצמה, ולפעמים קל יותר לשכנע את האדם שהמציאות היא אחרת או שהרצון שלו שונה ממה שחשב. הוא מדגיש ששינוי הרצון לעיתים קל יותר, כי לא תמיד אפשר לשנות את המציאות הפיזית.

לדוגמה, הוא מציג סיטואציה שבה אדם מוטרד כי "רודפים אחריו שועלים". אפשרות אחת היא לחסל את השועלים במציאות הפיזית. האפשרות השנייה, אם לא ניתן או לא רוצים לשנות את המציאות, היא לשכנע אותו ששום שועל לא באמת רודף אחריו. בצורה כזו, בלי ששינינו כלום במציאות, האדם ירגיש טוב יותר.

האם לשנות את המחשבה שלנו זה...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...הוא מקום קיים ושהוא יכול להגיע אליו פיזית. שלב שלישי - עדיפות האופציה: יש לשכנע את האדם שהאופציה המוצעת עדיפה וטובה יותר מהאלטרנטיבות הקיימות. לדוגמה, על האדם להאמין שהשהייה בים נעימה או משתלמת יותר להישאר בבית. שלב רביעי - יכולת מעשית: יש לגרום לו להאמין שהוא אכן מסוגל לבצע את הפעולה. האדם צריך להאמין שיש לו את הכלים, הזמן או המשאבים הנדרשים כדי לפעול בכיוון הזה. איך להכניס לאדם רעיון בלי שהוא יתנגד אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון...
איך לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה
...של הלקוח? האם באמת כדאי להיות מוכר חכם או מוכר טיפש? ולמה ומתי עדיף להקטין ראש ולא להגדיל ראש? ואיך להיות מוכר חכם באמת? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה כאיש מכירות, תהיה גם טיפש וגם תלמד להקטין ראש, כאשר הלקוח מביע התנגדות כלשהי. ואל תגדיל ראש ואל תהיה חכם שמבין את ההתנגדות של הלקוח. ואסביר: חכם, מבין דבר מתוך דבר ולא שואל את מה שלא צריך לשאול. טיפש סתום לעומת זאת, לא מבין שום דבר, לא מבין את הקשר בין דברים פשוטים, וממילא הוא ישאל כל דבר, ולא יבין...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...כך נורא, ואפילו יחווה סיפוק מכך, כי הוא מקשר בין הפעולה לבין התוצאה החיובית שהיא הכסף שהוא מרוויח. איך אפשר לשכנע ילד לא לעשות משהו שלילי? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להפסיק לעשות פעולה שלילית (למשל, אלימות או כל התנהגות לא רצויה אחרת), אפשר להשתמש בשיטת ההתניה השלילית: בכל פעם שהילד יפעל באלימות, הוא יקבל עונש בלתי נמנע. אם הילד ישוכנע שאין לו ברירה אלא לסבול מהעונש בכל פעם שהוא אלים, המוח שלו יתחיל לקשר את הפעולה הזאת לסבל, והוא יפסיק לרצות להיות...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
...העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים לכשעצמו. אבל אסביר כאן עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים...
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
...מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים איך לבחור מנטור עסקי להצלחה אמיתית? אנשים רבים שרוצים להצליח בתחום העסקים, להרוויח כסף ולהיות מיליונרים פונים כיום לעזרת מנטורים שונים באינטרנט, שמבטיחים ללמד אותם כיצד לעשות זאת. אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד לבדוק אם מנטור כזה אכן ראוי ללמוד ממנו. הוא מציג שאלות חשובות...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
...גם דעתך X. ומההיבט הזה, ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר, על ידי שינוי הסיבות שגורמות לו לחשוב כך או אחרת. כי במהות, אף אחד לא חייב לחשוב שום דבר. אבל יש גם נקודת מבט נוספת, שאומרת, שאתה אף פעם לא באמת חייב לחשוב כך או אחרת. ושאם בן אדם ייקח מחשבה כלשהי שהוא בטוח שהוא חייב לחשוב אותה ויברר עם עצמו, למה הוא חושב דווקא כך או אחרת. הוא יראה, שתמיד יש גם רכיב אקראי כלשהו, שגורם לו לחשוב דווקא כך או אחרת. או במילים אחרות, אתה חושב דווקא כך ולא אחרת, סתם כך בלי...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
...צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה ללקוח. וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה הלקוח...
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
...ביותר לשכנוע אמיתי היא להציע ניסוי אישי: לומר לאותו אדם תנסה להפסיק לאכול בשר ומלח לתקופה של כמה חודשים, תעשה בדיקות דם לפני ואחרי, תראה איך אתה מרגיש, ואז תחליט בעצמך האם זה באמת טוב לך או לא. כלומר, השיטה של אליעד היא שיטה שמבוססת על ניסוי וטעייה, ועל נתינת אפשרות לאדם להיווכח בעצמו בתוצאות השינוי. למה חשוב לא לנסות למכור אמת מוחלטת בתזונה? אליעד מדגיש שאחד הקשיים המרכזיים בשכנוע לתזונה בריאה נובע מכך שבריאות היא נושא מורכב וסובייקטיבי. הוא מדגיש...
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
...או מופשטת. היא חשובה כדי לנהל דיונים ולנצח בוויכוחים. הוא מבהיר כי אם תבינו שכל דבר הוא רק יחסי וששום דבר אינו מוחלט, תוכלו לנצח בכל ויכוח, כי תוכלו תמיד למצוא את הנקודה היחסית שעליה מתבסס הצד השני ולערער אותה. לפי ההיגיון של אליעד, אדם שתופס שכל רעיון הוא יחסי ושאין דבר מוחלט יכול להתמודד טוב יותר עם מצבי קונפליקט ודיאלוגים. הוא יהיה מסוגל לשאול את השאלות הנכונות שיובילו את האדם השני להבין את הסתירה הפנימית שבתוך הטענות שלו עצמו. איך לנצח בוויכוח...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
...לפי רווח, יש להגדיר במדויק האם מדובר ברווח נקי, תפעולי, לפני או אחרי מס, באיזו שיטת חישוב משתמשים, ומתי בדיוק הנתונים נסגרים. הגדרות ברורות אלה מונעות מהעובד להגדיל באופן מלאכותי את הבונוס שלו. מה חייבים לקחת בחשבון כשבונים מודל תגמול לעובדים? כשבונים מודל תגמול לעובדים בכירים או מנהלים, יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות: התגמול חייב להיות מאוזן ולכלול מספר פרמטרים שונים, ולא תחום בודד. חשוב להגדיר מושגים מדויקים כמו רווח, מחזור, ומכירות. יש לקבוע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, להשפיע, לשכנע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2070 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 16:40:27 - wesi28