אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לפתח שיחה עם מישהו? איך לדעת על מה לדבר עם מישהו? איך למצוא נושאי שיחה? על איזה נושאים לדבר, איך לדובב מישהו? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע את המנהל, nlp טריקים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp לאנשי מכירות, nlp להורדה, nlp וחרדות, NLP שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מסרים תת הכרתיים, מהו nlp, להתמודד עם התנגדויות לקוח, להגדיל את המכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ללמוד רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, ייעוץ אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, אוטוסוגסטיה, NLP עובד, NLP טכניקות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לנהל משא ומתן, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום לגבר, מאמן עסקי, לשכנע אנשים בטלפון, NLP סוגסטיה, ראפור, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע טוב, קורס nlp, שיטות מכירה, NLP ומכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לפתח שיחה עם מישהו? איך לדעת על מה לדבר עם מישהו? איך למצוא נושאי שיחה? על איזה נושאים לדבר, איך לדובב מישהו? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איך ליצור שיחה מעניינת? כישורי שיחה, איך לגרום למישהו להיפתח? נושאים לשיחה
איך לפתח שיחה עם מישהו שלא זורם איתך בשיחה?

אליעד כהן מסביר כיצד ניתן לפתח שיחה עם אדם שלא משתף פעולה ולא מגלה עניין בשיחה. המצב המתואר הוא כאשר מנסים לדבר עם מישהי והיא מגיבה בצורה יבשה, לא מעוניינת במיוחד לזרום בשיחה, אך מצד שני אינה מתעלמת או חוסמת לגמרי. לדוגמה, כאשר שואלים אותה "מה שלומך?" והיא עונה בתשובות קצרות כגון "בסדר" או "נדבר אחר כך", ונותנת תחושה של סגירות.

אליעד כהן מסביר שהסיבה לכך שהיא אינה זורמת בשיחה היא שהיא פשוט לא מעוניינת לדבר. הוא מבהיר כי השאלה אינה מדוע היא לא רוצה, אלא מה לעשות במקרה כזה בפועל. הוא מציע פתרון מעשי ופשוט: לשים לב בדיוק לפרטים שהאדם השני כן מנדב במהלך השיחה, גם אם אלו פרטים קטנים מאוד.

לדוגמה, אם שאלת "איך עבר הסופ"ש?" והתשובה שקיבלת היא "בסדר, למדתי בבית", אז צריך להתמקד במילה "למדתי", מכיוון שזו לא הייתה תשובה מינימלית, והתוספת הזו היא מידע אפשרי שהיא לא הייתה חייבת לתת. על פי אליעד, המידע שנמסר בצורה לא מחויבת הוא פתח לשיחה. מכאן עליך ליצור סדרה של שאלות שיכולות לפתח את השיחה מתוך אותו פרט קטן שנתנה.

לדוגמה, מתוך המילה "למדתי", ניתן להוציא שאלות רבות:
  • מה למדת?
  • היה לך קל ללמוד?
  • היה לך קשה ללמוד?
  • נהנית מללמוד?
  • למדת הרבה או מעט?
  • מתי למדת?
  • למדת לבד או עם מישהו?
  • למדת מספר או מאתר אינטרנט?
כך, גם אם בהתחלה האדם לא היה מאוד פתוח, אפשר עדיין לפתח איתו שיחה מעניינת ולהמשיך ממנה לנושאים נוספים. עצם העובדה שהאדם נתן מידע שהוא לא היה חייב לתת, מעידה על כך שישנו פתח אפשרי לפיתוח שיחה, אפילו קטן מאוד.

אליעד כהן מוסיף שהקושי העיקרי של אנשים הוא שהם מנסים לכוון את השיחה לכיוון מסוים, למשל להיפגש או להשיג משהו אישי עבורם. כאשר הפוקוס נמצא על המטרה הסופית (כגון להזמין לפגישה), הם מפספסים את ההזדמנויות הקטנות באמצע הדרך, ואז הם חווים חסימה ואכזבה. במקום זאת, הוא ממליץ להתמקד ברצון לשוחח על מה שהאדם השני מעוניין בו. אם השיחה תתמקד בנושאים שהוא אוהב, גם בלי קשר אליך באופן אישי, הוא יקשר בתת מודע את התחושה הטובה מהנושא לשיחה איתך, וכתוצאה מכך ירגיש טוב יותר כלפיך.

אליעד נותן דוגמה נוספת להמחשת הרעיון:

כאשר שואלים "מה קורה?" והתשובה היא "כלום מיוחד, אני הולכת לישון כי כואב לי הראש", למרות שהתשובה נראית סגורה, האדם עדיין נתן מידע נוסף ("הולכת לישון", "כואב לי הראש") שהוא לא היה מחויב למסור. מהנקודה הזאת אפשר לפתח שיחה על פרט זה ("מה קרה? למה כואב הראש?"), וכך ליצור הזדמנות לשיחה טובה יותר.

אליעד כהן מדגיש שברוב המקרים שאנשים לא מצליחים לפתח שיחות מעניינות, זה לא בגלל שאין להם נושאים, אלא בגלל שהם לא שמים לב להזדמנויות הקטנות שנמצאות בתשובות של האדם השני. הם חושבים רק על התוצאה הסופית (כגון מפגש), ואז מפספסים את הצעדים בדרך.

על איזה נושאים כדאי לדבר כדי שיאהבו אותך?

כדי לגרום למישהו לאהוב אותך ולרצות לדבר איתך, אליעד כהן מסביר שכדאי לדבר איתו על דברים שהוא אוהב ללא קשר אליך. למשל, אם הבחורה...
נניח שאתה מנסה לפתח שיחה עם מישהי עד כאן הבנת?

ש: כן.

אליעד: והיא לא בא לה עליך בכלל עד כאן הבנת?

ש: כן.

אליעד: נניח אבל נניח שהיא לא שונאת אותך או חוסמת אותך אבל היא כל הזמן אומרת לך נגיד אתה שואל אותה "מה שלומך? בסדר, מה קורה? בסדר" כל מיני כאלה היא לא זורמת בשיחה, עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה עם מישהו שהוא לא מתקשר לא זורם זאת השאלה.

ש: למה אמרת בכלל בשאלה שלך?

אליעד: מה בכלל?

ש: לא בא עליך בכלל זה חשוב?

אליעד: חשוב כן חשוב כי אם היא הייתה רוצה אז אתה מדבר איתה, לא משנה הקצנתי בכלל הכוונה אפילו בכלל.

ש: זה ידוע שזאת הסיבה באמת שבגלל שהיא לא בא לה בגלל זה היא ככה מדברת?

אליעד: כן נגיד שכן.

ש: או היא עצמה ביישנית או יש לה איזה קושי.

אליעד: לא אין לה שום קושי היא לא בה לה לדבר איתו, כן עכשיו המהות של השאלה היא איך לפתח עם מישהו שיחה בהנחה שהוא לא זורם איתך בשיחה זאת השאלה בעצם, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה?

ש: כן.

אליעד: מה השאלה?

ש: לפתח שיחה עם מישהו שלא מעוניין לזרום איתי בשיחה.

אליעד: במה זה מתבטא לדוגמה על כל שאלה תמיד תשובות סגורות "נדבר אחר כך נחזור אליך יותר מאוחר" כל מיני כאלה זה לא מישהו שחוסם אותך לגמרי אבל מצד שני לא זורם.

ש: כן אז אפשר אני הייתי מנתח את זה ככה הייתי יש לבן אדם הזה רצון יש לבחורה הזאת רצון לא לתקשר איתי, נכון אז הייתי מחפש רצון שיכול להיות יותר גדול מהרצון שלה לא לתקשר איתי.

אליעד: אני שאלתי שאלה מה לעשות אתה עכשיו מספר סיפור אתה מספר את הפילוסופיה שמאחורי התשובה שלך אני שאלתי מה לעשות בכלל מה לעשות.

ש: לשלוח לה הודעה בנושא שמעניין אותה יותר.

אליעד: כן היא לא מתעניינת אתה שולח לה את הנושא הכי מעניין היא לא מתעניינת אין לא מעניין אותה כלום.

ש: אז אין מה לעשות.

אליעד: אוקי אתה אומר אין מה לעשות בסדר, הלאה מה אתה אומר?

ש: אני יוצא מתוך הנחה שיש משהו שמעניין אותה צריך למצוא לחפש את המשהו הזה שכן מעניין.

אליעד: אבל מה לעשות בפועל עכשיו הוא בן אדם בשיחה מה לעשות תגיד לו תחפש מה מעניין אותה הוא אומר מעניין אותה לדבר על אינדיאנים כאילו התחביב שלה זה אינדיאנים וברגע שאתה מתחיל לדבר איתה על אינדיאנים גם על זה היא לא מדברת איתך, עוד פעם זה לא מצב שהיא חוסמת אותך לגמרי זה לא מצב שהיא לא עונה לגמרי אומנם אבל הכל יבש קר משפטים סגורים תשובות סגורות אף פעם לא שואלת שאלות שום כלום.

ש: והיא כל הזמן גם פנים אל פנים?

אליעד: כל הזמן ככה פנים אל פנים יותר גרוע זה לא באמת משנה כי מה זה משנה כן בא נגיד שזה פנים אל פנים רק פנים אל פנים גם פנים אל פנים רק בכתב לא משנה בהנחה שזה המצב מה לעשות, מה אתה מציע?

ש: לא יודע אולי הייתי עוקץ אותה על זה שהיא מתנהגת בצורה הזאת.

אליעד: אין בעיה עקצת אותה והיא בכלל לא מגיבה לזה לא היא לא מגיבה לזה.

ש: למה מה.

אליעד: אני אפסול את שניכם, כן יפה זה לא עוזר ניסית לא עזר מה התשובה הפשוטה?

ש: השאלה למה היא לא רוצה.

אליעד: ככה לא בא לה עליך.

ש: למה זאת השאלה.

אליעד: ככה היא נשואה לא משנה למה מה זה משנה למה עכשיו מה זה משנה למה.

ש: אם הייתי יודע מה המניע אז הייתי יודע איך.

אליעד: אני רוצה תשובה גנרית שתהיה נכונה באופן פשוט תשובה פשוטה, טוב התשובה היא ממש פשוטה אוקי תסתכלו בן אדם אתה מנהל שיחה עם מישהו מישהי עכשיו לצורך העניין אם היא לא הייתה רוצה לדבר איתך בכלל בשום תנאי בשום כלום היא הייתה עושה חסום ובזה זה נגמר נכון לא עונה לא כלום אבל היא עוד מתקשרת אבל סגור תשובות סגורות, עכשיו מה שצריך לעשות צריך לשים לב כשאתה נגיד שואל שאלה אתה שואל אותה שאלה היא עונה תשובה לשים לב איזה חלקים בתשובה שלה מחויבים ואיזה חלקים בתשובה שלה אפשריים, מה זאת אומרת איזה חלקים בתשובה שלה היא הייתה חייבת לענות לך ואיזה חלקים בתשובה שלה היא לא הייתה חייבת לענות לך והיא ענתה לך ושזה אומר היא נידבה מדי.

לדוגמה "איך עבר הסופ"ש? בסדר" אוקי זה סגור "איך עבר הסופ"ש? בסדר הייתי בבית" עכשיו מצד אחד "לא עשיתי כלום הייתי בבית" אוקי מצד אחד התשובה סגורה בן אדם לא מנסה לפתח איתו שיחה אתה מנסה לפתח שיחה על מה היה בסופ"ש היא אומרת לך "הכל בסדר הייתי בבית" או "לא עשיתי שום דבר מיוחד הייתי בבית" נגיד "לא עשיתי כלום רק ישבתי למדתי לא עשיתי כלום ישבתי למדתי", עכשיו אתה מצפה שהיא תפתח שיחה שהיא תשאל וזה אבל אין פיתוח שיחה היא אומרת לך "לא עשיתי כלום רק למדתי" עכשיו שים לב אתה שאלת שאלה "מה עשית" נגיד "איך עבר הסופ"ש" עכשיו מה התשובה המינימלית ביותר שהיא יכלה לענות לך "סבבה" או "שום דבר מיוחד" זה המינימלית ביותר.

עכשיו היא נתנה תשובה שהיא קצת מעל המינימלי היא אמרה לך נגיד "לא עשיתי שום דבר מיוחד למדתי" אוקי זאת אומרת שהיא בעצם פיתחה איתך שיחה על משהו למרות שזה נראה לך שהיא לא פיתחה איתך שיחה היא פיתחה איתך שיחה על זה שהיא למדה אז מה שאתה צריך לעשות זה לא משנה על מה רצית לדבר איתה לא משנה לאיפה חתרת שהשיחה תלך היא נידבה מידע טיפה הוסיפה פרט "למדתי" עכשיו צריך שיהיה לך בראש גם זה צריך ללמוד לעשות את זה צריך שיהיה לך בראש עשרים שאלות "מה למדת היה לך קל ללמוד היה לך קשה ללמוד היה לך כייף ללמוד, למדת הרבה למדת קצת מתי למדת למדת לבד למדת עם מישהו, למדת מספר למדת מזה" למצוא שאלות עכשיו יש לך עשרים שאלות לשאול אותה על "למדת" עכשיו תפתח משהו תשאל משהו על ה - "למדת" על "מה למדת".

אוקי עכשיו עוד פעם איך למצוא את השאלות איך לפתח שיחה זה נושא בפני עצמו צריך ללמוד אותו אחרי שיש לך עשרים שאלות בשלוף שאתה יכול שמישהו אומר לך משפט לשאול אותו על זה עשרים שאלות ואיך תדע איזו שאלה הכי טובה גם זה נושא בפני עצמו כי צריך לדעת מה עדיף האם עדיף לשאול אותה "מה למדת" האם עדיף לשאול אותה "איפה למדת" האם עדיף לשאול אותה "כמה למדת" מה עדיף זאת שאלה, איך לדעת מה עדיף נושא בפני עצמו אבל המהות היא אפשר גם כשאתה מדבר עם מישהו אם הוא משתף פעולה טיפה אפילו אם הוא מנדב מידע טיפה אומר משהו לדוגמה נגיד אתה מדבר עם מישהי "מה קורה? לא קורה שום דבר מיוחד כואב לי הראש אני הולכת לישון".

עכשיו אומנם היא חתכה את השיחה נכון השיחה נחתכה כאילו "אל תדבר איתי" לא נידבה מדי לא כלום תשובות יבשות אבל מצד שני היא הוסיפה פרט שהוא לא היה מחויב היא הוסיפה פרט שהוא אפשרי, זאת אומרת היא יכלה לתת תשובה יותר מינימלית היא נתנה תשובה היא אמרה "אני הולכת לישון" או "כאב לי הראש" אמרה משהו.

ש: ועצם זה זה אומר שיש שמה פתח.

אליעד: כן עכשיו אני אתן עוד דוגמה נגיד "מה אתה עושה" היא יכולה לכתוב לך "עסוקה" והיא יכולה לכתוב לך "בעבודה" עכשיו לכאורה זה אותו דבר "בעבודה" ו - "עסוקה" אותו דבר "היא לא יכולה לדבר איתי היא אומרת לי שהיא עסוקה שהיא בעבודה" אבל המילה "בעבודה" זה כבר פירוט של ה - "עסוקה" נכון "מה קורה בעבודה" עכשיו זה כאילו הבן אדם לא רוצה לדבר איתך הוא לא מפתח שיחה אבל מצד שני היא לא אמרה לך "כלום" או "עסוקה" היא אמרה לך "בעבודה" זה כאילו היא נידבה משהו טיפה מידע, עכשיו אז מה שצריך לעשות זה לתפוס את המידע שהיא נידבה ולפתח עליו שיחה.

עכשיו למה רוב האנשים זה לא עובד מהרבה מאוד סיבות 1. כי הם לא יודעים לשאול שאלות 2. כי השאלות שהם יודעים לשאול זה שאלות גרועות הרבה פעמים אבל בא נלך להיבט אחר כי כשהם מפתחים שיחה הם מנסים לנתב את השיחה לאיפשהו.

ש: לאיפה שהם רוצים.

אליעד: בדיוק עכשיו נגיד אתה רוצה להזמין אותה לצאת איתך זה מה שאתה רוצה ואתה בראש שלך עכשיו אתה חותר "איך אני גורם לה לקפוץ עלי איך אני גורם לה להיפגש" זה מה שאתה בראש שלך יושב לך בראש אבל היא עוד רחוקה משם הרחק הרחק כי אפילו לדבר איתך בוואטסאפ היא לא רוצה אפילו לדבר איתך בטלפון אין לה על מה לדבר איתך אז מה בשביל מה היא תפגוש אותך, עכשיו אם אתה בפוקוס מה לעשות כדי לפגוש אותה או כדי להשיג את מה שאתה רוצה אבוד כי אתה לא רואה את ההזדמנויות שיש לך בדרך אבל אם אתה אומר "אני המטרה שלי לעשות לה טוב זאת המטרה שלי אני רוצה לדבר איתה על מה שהיא רוצה" תדבר איתה תראה איזה מידע היא נותנת.

כל פעם שהיא נותנת מידע שהוא אפשרי ולא מחויב לתת אותו זאת אומרת היא אמרה משהו האם היה מחויב שהיא תגיד אותו או שהיא יכלה להגיד פחות ממנו היא יכלה להגיד פחות נכון שיש פה מילה נוספת שהיא אמרה נכון שהיא יכלה לא להגיד את זה וזה עדיין היה נשמע הגיוני אז היא אמרה את המשפט הזה אז בא תנסה לפתח שיחה על המשפט הזה, הבנו הבנת שיש תשובה זה היה מסובך.

ש: יש אתה שאלת אותי מה אני צריך לכתוב.

אליעד: בסדר גמור אוקי הבנת את התשובה?

ש: כן.

אליעד: אז מה התשובה מה הבנת?

ש: ברגע שאני מזהה שהבחורה היא נותנת תשובות אפשריות.

אליעד: מה זה אומר אפשריות?

ש: תשובות שיכולות להיות להן עוד אופציות נוספות.

אליעד: היא מנדבת היא מוסיפה מידע שהיא לא הייתה חייבת להוסיף אותו.

ש: נכון היא מוסיפה מידע יש מגוון אפשרויות של תשובה והיא בנושא מסוים יש נגיד.

אליעד: הפואנטה זה לא על המגוון הפואנטה שיש תשובה יותר מינימלית.

ש: מינימלית.

אליעד: לא זה חשוב לא על המגוון יש תשובה יותר מינימלית.

ש: יותר קצרה יותר מסכמת.

אליעד: יותר מתומצתת.

ש: שהיא בעצם לא רוצה לדבר על זה כן היא יותר מתומצתת שזה מראה לי בעצם שהיא לא רוצה לפתח את הנושא אבל אם היא נותנת איזושהי תשובה שהיא קצת יותר פתוחה אז זה נותן פתח.

אליעד: עכשיו כלפי חוץ זה ביחס לציפייה שלך אתה יכול לחוות שזאת תשובה סגורה שהיא לא רוצה לדבר איתך אבל מה האמת שהיא באמת לא רוצה לדבר איתך זה באופן יחסי.

ש: וברגע שהיא נותנת תשובה שהיא פחות סגורה אבל היא עדיין לא רוצה לדבר איתי.

אליעד: עכשיו רוב הסיכויים שהיא לא רוצה לדבר איתך שאתה לא יודע לפתח איתה שיחה היא מדברת איתך על משהו ואתה לא מתייחס למה שהיא אמרה אתה מתייחס למשהו אחר אבל אם אתה פיקח ואתה רוצה שמישהו יאהב אותך שאלת אותה "מה קרה לך היום? שום דבר מיוחד עבדתי קשה ורואה טלוויזיה" לא הוסיפה כלום אבל עדיין היא בחרה להגיד משהו נכון אז זה נכון שאתה רוצה לנתב את זה לאיפשהו אבל היא בחרה לשתף אותך במשהו אתה יכול לדבר איתה על מה שהיא רוצה.

עכשיו ב - 99.9% שאם אתה תפתח איתה שיחה על מה שהיא רוצה זה יעשה לה טוב פעם הבאה היא תשתף יותר ופעם הבאה היא תשתף יותר כי אתה לוקח את מה שהיא מדברת לא משנה על מה היא מדברת דבר על זה...
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
...האחרים הוא היה אומר תראה הם אולי אין להם תאוות אבל מה עם תאווה מינית גם אין להם תאווה מינית בכלל? כאילו כי התאווה המינית זה כאילו נחשב לדבר שאין אפשרות להיפטר ממנו מה שזה לא יהיה והוא גם סיפר שכשהוא היה ילד אז הוא כאילו החליט שהוא רוצה להיפטר מכל התאוות מכל הרצונות שלו ואז בא אליו השטן, זה סיפור כזה ואז בא אליו השטן אומר לו תקשיב בא נעשה דיל אני עוזר לך כל התאוות שאתה רוצה להיפטר אתה נפטר, מה אתה רוצה שלא תהיה לך תאוות כבוד? לא יהיה לך, שלא יהיה...
איך לענות למישהו? איך להתווכח עם מישהו? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מהי אינטואיציה? ככה מרגיש לי, ככה נראה לי בלי סיבה, רטוריקה, דיבייטינג, איך לענות בויכוח? לא יודע למה, לשכנע שיש סיבה
איך לענות למישהו? איך להתווכח עם מישהו? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מהי אינטואיציה? ככה מרגיש לי, ככה נראה לי בלי סיבה, רטוריקה, דיבייטינג, איך לענות בויכוח? לא יודע למה, לשכנע שיש סיבה
...סיבה, גם אם אינו מודע אליה. איך גורמים לאדם להטיל ספק באינטואיציה שלו? אליעד מציע דרך אפקטיבית לגרום לאדם להטיל ספק באינטואיציה שלו. הוא מציע להמחיש זאת באמצעות דוגמה פשוטה: נניח שאדם אומר לך שמשהו נכון כי ככה זה מרגיש לו. במקרה זה, אתה יכול להציג בפניו דוגמה של דבר אחר שהוא מרגיש ללא סיבה, ולשאול אם גם הדבר השני מרגיש לו נכון באותה מידה. הוא יראה שזה לא אותו הדבר, ואז יבין שאולי התחושה הפנימית שלו אינה מהווה ראיה חותכת. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
...והעובד רואים אחד את השני כשותפים עסקיים ולא כיררכיה של עליונות ותחתוניות, הדינמיקה משתנה לטובה. גם בעסק שבו עובדים נמצאים תחת מעביד, אפשר לשפר את היחסים באופן שיביא לתפוקה ושביעות רצון הדדית גבוהה יותר. התייחסות לעובד כאל שותף עסקי - במקום לחשוב על העובד ככפוף, יש מקום להסתכל עליו כמי ששיתוף פעולה עמו חשוב להצלחת הארגון. שיפור חוויית העבודה - כמו שמעסיקים משקיעים בשיפור חוויית הלקוח, כך גם עליהם להשקיע בשיפור חוויית העובד, כך שיפיקו יותר מהעבודה...
איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה?
...לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה? וכאן אסביר לגבי תחושה של איש מכירות שמקבל לא מלקוחות, דהיינו, איש מכירות שמנסה למכור ומקבל סירוב מלקוחות שלא רוצים לקנות. ובעקבות כך, אותו איש מכירות מרגיש רגשות של ייאוש תסכול עצבים וכיוב. והשאלה היא, האם הרגשות האלו הגיוניים? האם הגיוני מצד השכל וההיגיון שאיש מכירות ירגיש את...
אם היית אלוהים מה היית עושה, ניסוי מחשבתי, איך זה מרגיש להיות אלוהים? איך זה מרגיש להיות בעל כוחות על? האיש הכי חזק בעולם, יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, יכולות על טבעיות, שליטה במציאות בכח המחשבה, הכל כרצונך תמיד
אם היית אלוהים מה היית עושה, ניסוי מחשבתי, איך זה מרגיש להיות אלוהים? איך זה מרגיש להיות בעל כוחות על? האיש הכי חזק בעולם, יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, יכולות על טבעיות, שליטה במציאות בכח המחשבה, הכל כרצונך תמיד
...יותר היא - מה אתם באמת רוצים? אם היה לכם כוח אינסופי, מה הייתם עושים איתו? האם שליטה מוחלטת במציאות הופכת את החיים לחסרי משמעות? לכאורה, להיות אלוהים, או להיות בעל כוח בלתי מוגבל, נראה כמו חלום. אבל מי שיחווה את זה, יגלה במהרה שדווקא חוסר הגבולות הזה מביא לריקנות. אם כל מה שאתה רוצה מתממש מיד, אין יותר רצון, אין יותר אתגר, אין יותר התרגשות. החיים הופכים לריקים כי אין מאבק, אין שאיפה ואין התקדמות. למעשה, בן אדם שמבין זאת, לא ירצה להשתמש בכוחו. הוא...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
...לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד. אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים. איך להעביר...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
...השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש רגשות אשמה ורע מולך. וכמו שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב. ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה...
איך להבין אנשים? איך לדעת למה מישהו מתכוון? שכנוע עצמי, למה מישהו אומר משהו? למה מישהו חושב משהו? אחד בפה ואחד בלב, אומר דבר אחר ומתכוון להפך, אומר הפוך ממה שחושב, מניפולציה עצמית
איך להבין אנשים? איך לדעת למה מישהו מתכוון? שכנוע עצמי, למה מישהו אומר משהו? למה מישהו חושב משהו? אחד בפה ואחד בלב, אומר דבר אחר ומתכוון להפך, אומר הפוך ממה שחושב, מניפולציה עצמית
...אם מישהו אומר אני לא רוצה לדבר איתך, ייתכן והוא דווקא כן רוצה לדבר, אבל הוא אומר זאת כדי לשכנע את עצמו לא לדבר איתך, כי נפגע ממך ורוצה להגן על עצמו מכאב או אכזבה. האדם בוחר להגיד משפט מסוים כי אם הוא היה מודה באמת, זה היה גורם לו להרגיש רע. אדם שנפגע ממישהו יגיד אני לא רוצה לדבר איתו, לא בגלל שהוא לא רוצה, אלא דווקא בגלל שהוא כן רוצה לדבר איתו מאוד. המשפט נאמר כדי להפחית כאב או כדי לשכנע את עצמו שהקשר כבר לא חשוב לו. מה המשמעות של פעולות הפוכות?...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
...עולה לי. אליעד: לא למה לא עולה ועוד איך שעולה. ש: זה עולה איזה שליחות משהו. אליעד: נכון אבל זה עולה הרבה כסף. ש: כן? אליעד: כן הרבה מעוד כסף. ש: השתמשתי בזה אולי פעמיים. אליעד: מה ההגדרה של הרבה מאוד כסף גם כן. ש: מה זה להגיע תרופות? אליעד: אתה עכשיו צריך שמישהו יביא לך את התרופה מבית מרקחת הוא ילך יביא לך את התרופה אז אם זה חד פעמי זה כמה מאות שקלים אבל זה נוח לך ואם זה פעם בחודש זה עולה ככה ואם זה זה אז זה עולה ככה למה כי ככה נוח לך. תראי אל תעשי...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
...מול העיניים שלו. ולכן הוא מעדיף להתכתב. סיבה נוספת יכולה להיות, שהלקוח מעדיף שהכל יהיה בכתב, לצורך התיעוד. כי אולי אנשי מכירות רימו אותו בעבר וחזרו בהם. אולי כשזה בכתב, יותר קל לו להבין מה מדברים איתו, כי הוא מבין דברים לאט, כי אולי הוא מתקשה לנהל שיחות בעל פה. אולי כשזה כתוב מול העיניים שלו, יותר קל לו לנתח את המידע ולקבל ככה החלטה. במילים אחרות, יתכנו - 1 בעיות טכניות של שמיעה דיבור וכולי. 2 - יתכנו בעיות של חוסר אמון, במובן שהוא יחשוש שיותר קל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לפתח שיחה עם מישהו? איך לדעת על מה לדבר עם מישהו? איך למצוא נושאי שיחה? על איזה נושאים לדבר, איך לדובב מישהו? איך לגרום למישהו לדבר איתך? איך ליצור שיחה מעניינת? כישורי שיחה, איך לגרום למישהו להיפתח? נושאים לשיחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מאמן עיסקי, לקוחות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4258 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 16:00:56 - wesi28