אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP המלצות, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, nlp עוגנים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מאמן אישי, אמנות השכנוע, לשכנע את, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, ניתוח תוכן, זיהוי מניפולציות בטקסט, nlp לחינוך ילדים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, לשכנע בן זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע אבא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שפת גוף, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע את עצמי, להתמודד עם התנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע משקיע, איך לשכנע את בעלי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
איך לבחור מנטור להצלחה?

אליעד כהן עוסק בהרצאה בניתוח תופעת המנטורים להצלחה ובגורויים בתחום ההתפתחות האישית. הוא מציין שבעבר הדרך להצלחה הייתה פשוטה וברורה - מי שרצה להצליח בתחום כלשהו, היה לומד אותו דרך ניסיון ישיר, כמו ללמוד בישול ממסעדן או סנדלרות מסנדלר מיומן. השיטה הישירה הזו הייתה נפוצה מאוד. עם הזמן, התפתחה תופעה חדשה של מנטורים וגואורים שהציעו לעזור לאנשים להצליח, מבלי בהכרח להיות בעלי ניסיון מעשי בתחום שבו הם מייעצים.

המציאות של המנטורים לעיתים מתעתעת - לא כל מי שמטיף להצלחה אכן יכול להעביר ידע אמיתי ומבוסס. אליעד מציין שאלה שהתפרסמו כמנטורים רבים פעמים לא באמת הצליחו בתחום אותו הם מלמדים. השאלה עולה, אם אדם הצליח כל כך בתחום שלו, למה הוא ימליץ על כך לאחרים? דוגמה לכך היא שף גדול שלא ירצה ללמד אחרים להיות שפים, משום שהם יתחרו בו. אם הוא פרש מהמ profession בגלל סיבות אישיות, אז יש סיכוי שיסכים להדריך, כי הוא כבר לא מתחרה.

ההבדל בין מומחים אמיתיים למנטורים ללא ניסיון

אליעד מציין את ההבדל הקריטי בין שני סוגי המנטורים. סוג אחד כולל את המנטורים שמלמדים מתוך ניסיון אישי שהביא להצלחה אמיתית. דוגמאות לכך הן אנשים כמו ביל גייטס או וורן באפט שהיו מצליחים בעסקים ומעבירים את הידע שלהם מתוך ניסיון אמיתי. הסוג השני הוא מנטורים שמלמדים אחרים מבלי שיהיה להם הצלחה בתחום המיועד. אלו לעיתים יכולים להיות אנשים שהצליחו למכור את עצמם כמומחים להצלחה מבלי שהשיגו הישגים משמעותיים בשדה עיסוקם.

התרמית של המנטורים - מכירת חלומות

בהמשך, אליעד מתאר את תעשיית הגורואים להצלחה שמבוססת על מכירת חלומות. לדוגמה, אנשים טוענים להקים 30, 50 או אפילו 100 חברות, אך כשהולכים לבדוק את הנתונים, מסתבר שהחברות הללו לא היו פעילות או לא ייצרו ערך ממשי. ברוב המקרים, החברות היו רק כלי שיווקי לאדם שמכר קורסים וסדנאות על "איך להצליח". כאן ניכרת התופעה של "הצלחה מדוברת" ולא "הצלחה מעשית".

איך לזהות מנטור אמיתי?

אליעד מציע שכשאנחנו בוחרים מנטור, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מספר שאלות קריטיות:
  • האם המנטור הצליח בתחום שבו הוא מלמד? האם יש לו הישגים מוכחים?
  • האם הוא ניהל עסקים אמיתיים והתמודד עם אתגרים אמיתיים?
  • האם הוא מיישם בעצמו את העצות שהוא נותן?
  • האם הוא מלמד דברים שהוא אישית בדק והצליח בהם?
  • האם הוא מבסס את דבריו על נתונים אמיתיים או בעיקר על סיפורים?
ההמלצה היא תמיד לקחת אחריות אישית על הבחירות ולבדוק את כל המידע שמתקבל. אל תסמוך על אף אחד בעיניים עצומות, גם אם הוא נשמע משכנע מאוד.

סיכום: הצלחה היא תוצאה של עבודה קשה ובחירה מושכלת של מקורות הלימוד שלך

בסופו של דבר, אליעד מסביר שחשוב להיות זהירים בבחירת המנטור ולהימנע מהבטחות להצלחה מהירה. הצלחה דורשת זמן, השקעה ומאמץ. אם תבחר ללמוד ממישהו שמסוגל להוכיח את הצלחתו במעשים, יש לך סיכוי טוב ללמוד ולהצליח. אל תסכים להסתפק רק בעצות שלא מבוססות על ניסיון אמיתי ואל תתפתה להבטחות "קצרות דרך" שמציעים גורואים ומנטורים לא מוכחים.
גורויים להצלחה, מנטורים ושאלת האמינות - מי באמת יכול ללמד אותך להצליח?

בעבר, הדרך להצלחה הייתה פשוטה וברורה - אם רצית להצליח במשהו, היית נכנס לתחום ולומד אותו דרך עשייה ישירה. אם חלמת להיות שף, היית הולך ללמוד בישול, מתנסה בעבודה במטבח, צובר ניסיון ומתקדם. אם רצית להיות סנדלר, היית לומד את המלאכה ממישהו שמבין בה, מתחיל לעבוד כשוליה, ולאורך השנים הופך לבעל מלאכה מיומן. הידע הועבר דרך ניסיון מעשי ולא דרך הרצאות או קורסים כלליים על "איך להצליח".

בהמשך, צמחה תופעה חדשה - מנטורים להצלחה, גורויים למיניהם ואנשים שטוענים כי הם יכולים ללמד אותך איך להצליח בכל תחום, גם אם הם עצמם לא בהכרח הצליחו בו. כך נוצר המודל שבו במקום ללמוד ישירות דרך עבודה מעשית, פונים ל"מומחים" שמתיימרים להדריך להצלחה. כאן מתעוררת השאלה - אם אדם באמת כל כך מוצלח בתחום שלו, למה שהוא ילמד אותך? הרי אם הוא היה שף דגול, ייתכן שלא היה לו זמן או רצון ללמד אחרים להיות שפים, אלא הוא היה ממשיך להתמקד בעשייה שלו.

מדוע מומחים אמיתיים לא תמיד הופכים למנטורים?

קח למשל אלוף עולם באגרוף - האם הוא ילמד אותך להיות אלוף העולם? כנראה שלא, כי זה עלול ליצור לו תחרות. למה שהוא ישתף אותך בכל הסודות שלו? אם הוא עדיין פעיל ורוצה לזכות בתחרויות, הוא יעדיף לשמור את כל המידע לעצמו. לעומת זאת, אם מדובר באלוף לשעבר שפרש מהתחום, אולי יהיה לו אינטרס ללמד אחרים כי הוא כבר לא מתחרה. כך למעשה נוצרו תחומי המנטורינג והגורויים - אנשים שהיו מצליחים בעבר ועכשיו עוסקים בללמד אחרים.

ההבדל בין מומחה אמיתי למנטור ללא ניסיון

לא כל מי שמלמד אותך הצלחה באמת מבין בנושא. יש הבדל בין שני סוגי מנטורים:
  • מנטור שהיה מומחה אמיתי בתחום מסוים - מישהו שהצליח בעסקים, ניהל חברות, הקים מותגים, היה ספורטאי מקצועי, והשיג הישגים אמיתיים מוכחים. אדם כזה יכול ללמד אותך מתוך הניסיון האישי שלו.
  • מנטור שכל מומחיותו היא בחלוקת עצות - אדם שלא הצליח בעצמו, לא ניהל עסקים או השיג הישגים מרשימים, אבל מוכר עצמו כמומחה להצלחה, למרות שאין לו בסיס אמיתי להוכיח את יכולותיו.
אז איך מבדילים בין שני הסוגים? נניח שאתה מחפש ללמוד עסקים. אם ביל גייטס או וורן באפט היו מלמדים אותך איך לעשות עסקים, זה היה הגיוני, כי הם באמת הצליחו בעסקים. אבל מה לגבי מישהו שכל ההצלחה שלו היא בלמכור קורסים על איך להצליח? האם זה אומר שהוא באמת מבין איך לבנות עסק, או שהוא פשוט יודע לשווק את עצמו כגורו?

תרמית ההצלחה - מנטורים שמוכרים חלומות

כאן נכנסת לתמונה תעשיית הגורויים שמבוססת על מכירת חלום. ישנם אנשים שמספרים לך שהם הקימו 30, 50 ואפילו 100 חברות, אבל כשהולכים לבדוק - רואים שהחברות האלו לא באמת פעלו או ייצרו ערך ממשי. במקרים רבים, אותן חברות היו פשוט אמצעי לשיווק עצמי, או חלק ממודל עסקי שבו המוצר העיקרי היה קורסים על "איך להקים עסקים".

לדוגמה:
  • הם אומרים שהם הכניסו מיליוני שקלים - אבל לא מדברים על רווחים. הכנסה זה לא אותו דבר כמו רווח. יכול להיות שהם הכניסו 10 מיליון שקל, אבל ההוצאות שלהם היו 9.9 מיליון שקל. האם זו באמת הצלחה?
  • הם טוענים שהקימו מאות עסקים - אבל בפועל, רובם היו רק רישומים חוקיים ללא פעילות ממשית.
  • הם מספרים לך שהשקיעו "מיליון דולר בלימודים" - כאילו זה הופך אותם ליותר חכמים. אבל האם ההשקעה הזו באמת הפכה אותם לטובים יותר, או שהם פשוט הוציאו כסף על קורסים וסדנאות כדי לשווק את עצמם טוב יותר?
השיטה הזו מבוססת על יצירת אשליה - במקום להציג הצלחה ממשית, יוצרים נרטיב שגורם לך לחשוב שמדובר באנשים מוצלחים. זה עובד כי אנשים נמשכים להבטחות מהירות ופשוטות להצלחה.

כיצד לזהות מנטור אמיתי?

לפני שאתה משלם על קורס או ייעוץ ממנטור כלשהו, שאל את עצמך כמה שאלות חשובות:
  • האם המנטור הצליח בעצמו בתחום שהוא מלמד עליו? האם יש לו הישגים מוכחים?
  • האם הוא ניהל עסקים אמיתיים, התמודד עם אתגרים אמיתיים, והגיע לתוצאות?
  • האם הוא מיישם בעצמו את העצות שהוא נותן לך?
  • האם הוא מלמד רק דברים שבדק ועבדו לו באופן אישי?
  • האם הוא מבסס את דבריו על נתונים אמיתיים, או בעיקר על סיפורים ומילים יפות?
האחריות היא עליך - אל תסמוך על אף אחד

בסופו של דבר, הצלחה היא תוצאה של עבודה קשה, חשיבה ביקורתית ובחירה מושכלת של מקורות הלימוד שלך. אין קיצורי דרך. אתה לא יכול להאמין לכל אחד שטוען שהוא "מומחה להצלחה".

גם אם מישהו נשמע מאוד משכנע, זה לא אומר שהוא צודק. אל תקבל עצות בעיניים עצומות - בדוק אותן, נסה אותן, וראה האם הן עובדות עבורך. גם המנטורים הטובים ביותר יכולים לטעות.

הדבר הכי חשוב הוא לקחת אחריות על החיים שלך, לבדוק כל עצה שאתה מקבל, ולבחון האם היא באמת נכונה. אם לא תבדוק בעצמך, גם אם העצה טובה, יכול להיות שתבין אותה לא נכון - ואז היא לא תעבוד עבורך.

לסיכום

בעולם שבו כולם יכולים לקרוא לעצמם "מנטורים", חשוב שתהיה זהיר. חפש אנשים שהוכיחו את עצמם במעשים, לא רק בדיבורים. אל תתפתה להבטחות נוצצות להצלחה מהירה. קח אחריות על ההחלטות שלך, בחן את המידע שאתה מקבל, והתקדם בדרך הנכונה עבורך.
איך לבחור מנטור לקריירה? איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטור לעסקים? איך לבחור מנטור להתפתחות אישית? איך לבחור מנטור לסטארט אפ? איך לבחור מנטורינג למנהלים? מומחים לכלום, מנטורים לחלוקת עצות, איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור יועץ זוגי? איך לבחור מנטור עסקי? האם צריך מנטור? סוגים של מנטורים, מנטורים שרלטנים, ציטוט של רבי נחמן על ידי אליעד כהן, מי רוצה להיות מנטור? איך להיות מליונר? מוצרי מידע, סנדלר הולך יחף, מומחים לחלק עצות, מנטורים מומלצים, מנטור מומלץ, כסף באינטרנט, איך לזהות שרלנטים? הכנסות או רווחים, כמה חברות הקמת? הקמת חברות, הצלחה בעסקים, הצלחה בקריירה
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
...עליהן, זה עדיין לא אומר שהוא יסכים איתך. שזה אומר, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק מהן הנחות היסוד ההכרחיות שעליהן הוא מוכרח להסכים איתך, כדי שהוא יהיה מסוגל להסכים עם הטענה הסופית שלך. אבל אחכ עליך לבדוק ולראות, איזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן רק יאפשרו לו להסכים איתך על הטענה הסופית. ואיזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן כמעט יאלצו אותו להסכים איתך על הטענה הסופית שלך, ושם כמובן עליך לתת את הדגש של השכנוע שלך ואת עיקר מאמצי...
מוטיבציה שלילית, הנעה שלילית, איך לא לתת מוטיבציה? להחליש מוטיבציה, מוטיבציה מניפולטיבית, הורדת מוטיבציה, החלשת מוטיבציה, מוטיבציה רעה, שכנוע מניפולטיבי, החלפת הסיבה, מוטיבציה נמוכה
מוטיבציה שלילית, הנעה שלילית, איך לא לתת מוטיבציה? להחליש מוטיבציה, מוטיבציה מניפולטיבית, הורדת מוטיבציה, החלשת מוטיבציה, מוטיבציה רעה, שכנוע מניפולטיבי, החלפת הסיבה, מוטיבציה נמוכה
...יכול להירתע ולא לרצות לעשות דיאטה כלל. המוטיבציה שהייתה אמורה לעזור הופכת להיות מניפולציה שלילית או מוטיבציה רעה. מדוע נתינת סיבות לא נכונות פוגעת במוטיבציה? אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שלכל אדם יש את הסיבות האישיות שלו מדוע הוא רוצה לבצע פעולה מסוימת. אם אדם מנסה לתת מוטיבציה לאחר ומציג בפניו סיבות שונות או מנוגדות לסיבותיו המקוריות של האדם, הוא עלול לגרום לו להרגיש חוסר הזדהות מוחלט עם הרעיון כולו. כתוצאה מכך, אותו אדם עשוי לדחות את הפעולה, למרות...
סודות המשיכה, סודות האהבה, לגרום לבחורות להתחיל איתך, לגרום לבחורים להתחיל איתך, פלירטינג, פלירטוט, לפלרטט, זוגיות, איך ליצור משיכה? איך נוצרת משיכה? איך יוצרים משיכה? איך ליצור אהבה?
סודות המשיכה, סודות האהבה, לגרום לבחורות להתחיל איתך, לגרום לבחורים להתחיל איתך, פלירטינג, פלירטוט, לפלרטט, זוגיות, איך ליצור משיכה? איך נוצרת משיכה? איך יוצרים משיכה? איך ליצור אהבה?
...אוקי. אליעד: תקשיב הוא בעצם רוצה לדעת מה הוא יכול לעשות כדי לגרום לבחורות להתחיל איתו בסדר נכון? אתה רואה אתה רואה את זה בעיניים שלו למה כי הוא ישר לקח לפירוש שלו לעניין. טוב תסתכל בוא אני אסביר לך, אני אסביר עוד פעם את השאלה שלו השאלה שלו היא מה גורם לכך שיש אנשים שמעדיפים לדבר עם אנשים כאלה ולא עם אנשים אחרים ולא מההיבט הפילוסופי של למה הם מעדיפים את זה ולא את זה אלא מה המחנה המשותף של אלה שמעדיפים לדבר איתם, נכון זה לא למה הוא מעדיף בלונדינית...
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
...מורכבים יותר או כאלו שהוא פחות מבין בהם. לדוגמה, כאשר הלקוח רוצה לקנות רכב, בית, שירותי ייעוץ, או מוצר טכנולוגי מתקדם. במקרים כאלה, הלקוח לא רק סומך על איכות המוצר, אלא גם על המוכר. במקרה כזה, המוכר לא מוכר רק את המוצר, אלא גם את עצמו. כלומר, הלקוח מחפש את תחושת הביטחון לא רק מהמוצר, אלא גם מהמוכר. הקשר בין רמת הספק של הלקוח לבין חשיבות המוכר ככל שהמוצר מסובך יותר להבנה וככל שהלקוח מרגיש יותר חוסר ודאות לגבי העסקה, כך יש לו צורך גדול יותר להרגיש...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
...שלו ולחשוב על טובת החברה? התשובה אליה לא תמיד פשוטה. עובדים רבים לא מבינים איך העבודה שלהם משתלבת במערכת הכללית של החברה. אליעד מציין כי כדי שזה יקרה, העובד צריך להבין את ההשפעה הישירה של עבודתו על הצלחה של הארגון ולראות את הערך שהוא מביא. אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
...של העניין האם באמת צריך ליצור קרבה האם זאת האמת? ש: לא. אליעד: למה לא אולי כן, מה המהות של השיחה של התחלת השיחה? ש: אני אגיד לך מה אני חושב אני חושב שחשוב זה ליצור כמה שיותר מהר אינטרס אצל הבן אדם שאתה. אליעד: הקונה. ש: הקונה כן. אליעד: כן. ש: אצל זה שאמור לשלם. אליעד: ליצור לו אינטרס שמה? ש: ישר ליצור לו אינטרס לשוחח איתך ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד. אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...לפי אליעד, כאשר אדם שומע את השם הפרטי של עצמו, זה יוצר את התחושה שהוא לא רק מישהו, אלא מי שמזוהה איתו, מה שמוביל לתחושת קרבה. זה יכול לקרות גם בשיחה על אדם אחר, כאשר השם הפרטי של אותו אדם מהדהד אצל השומע תחושות אישיות. עם זאת, אליעד מדגיש כי לא כל מקרה מתאים לשימוש בשם פרטי, ויש מקרים שבהם שימוש בשם פרטי עשוי ליצור דווקא ריחוק. הוא מביא דוגמה שבה, כשמדובר על מקום עבודה או נושא מקצועי, השימוש בשם הפרטי של מישהו עשוי ליצור תחושת זרות, במיוחד אם מדובר...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
...אותך, אחד מלמדים אותך את הטכניקה, שתיים גם יש לך פסיכולוג צמוד שיסביר לך תקשיב איך חטפת את האגרוף, לא רק מה לעשות בפרקטיקה אלא גם מה לעשות ברמה הנפשית איך להתמודד עם הלחץ, איך להתמודד עם המתח, איך להתמודד עם זה וזה אותו דבר בזמן מכירה. בזמן מכירה כדי להצליח אתה צריך שני דברים, אתה גם צריך לדעת את הטכניקה אם הוא אומר ככה תגיד ככה, הוא אמר התנגדות כזאת תגיד ככה, הוא אמר ככה תגיד ככה אבל יש גם את הדברים הרגשיים, למה קשה לך להגיד את זה, למה יותר קל לך...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
...של המכירה אתה לא בא למכור לו אתה חבר שלו, אתה רק עוזר לו אתה מסביר לו מה שזה לא יהיה. אוקי לכאורה נשמע מאוד הגיוני יחד עם זאת צריך לדעת שיש בעיתיות בנושא הזה והיא שלפעמים הלקוח לא טיפש ולפעמים הלקוח מצפה שמישהו יבוא למכור לו ולפעמים דווקא אם מישהו מתיידד עם הלקוח יותר מדי או מנסה להתיידד עם הלקוח יותר מדי לפעמים זה לא בא טוב והלקוח אומר רגע מה הוא מנסה לרמות אותי? אני באתי לקנות אז תמכור לי תספר לי על המוצר הזה, דבר לעניין מה אתה מבלבל לי במוח מה...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...במה שכן תלוי בך? מבחינת תסריט השיחה וכולי. וכאן אתה כן יכול לחוות המון הצלחות, גם אם תקבל לא מהלקוח, וגם אם לא תהיה עסקה. כי אתה כן מצליח לנהל את המשא והמתן בצורה מאוד טובה במה שכן תלוי בך. במילים אחרות, אל תנסה למכור בכח. אל תמדוד את עצמך לפי כמות המכירות שביצעת. כן בכח תכריח את עצמך לנסות להשתפר בתהליך המכירה שלך. וכן תמדוד את עצמך, לפי ניתוח שלך את תהליכי המכירה שאתה מבצע, בעיקר בטיפול בהתנגדויות הלקוח מכל ההיבטים השונים, אבל לא לפי התוצאה של...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מכירות, דיבייטינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1543 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 06:12:01 - wesi28