אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, שיטת טיפול nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפים למכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע בן זוג, NLP לימודים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP לימוד עצמי, שכנוע ושינוי עמדות, nlp קורס, אסטרטגיה שיווקית, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, אימון מכירות, לשכנע חברים לצאת, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP למאמנים, לשכנע הורים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, חוקים בהשפעה ושכנוע, איך לשכנע בנות, לשכנע את, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, לשכנע אבא, עבודה ב nlp, איך לשכנע לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אשה להיות איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
איך אפשר לאהוב משימות שאתה שונא לעשות בעסק שלך?

אנשים רבים שמנהלים עסק מתמודדים לעיתים קרובות עם מצב שבו הם מאוד אוהבים חלק מהמשימות שלהם, אך שונאים או משתעממים ממשימות אחרות. אליעד כהן מסביר איך ניתן להפוך את המשימות השנואות או האפורות למשהו שאפשר באמת לאהוב ולהתרגש ממנו. המטרה היא למצוא דרך שבה האדם יוכל להתחבר למשימות שהוא לא אוהב ולבצע אותן מתוך תחושת סיפוק והנאה אמיתית.

למה אתה אוהב את מה שאתה אוהב לעשות?

אליעד כהן מתחיל בכך שחשוב להבין קודם כל למה אדם אוהב לבצע את המשימות שהוא אוהב בעסק שלו. לדוגמה, אומן שאוהב מאוד לצייר אבל לא אוהב למכור את הציורים שלו, צריך קודם כל להבין מה הוא אוהב בציור. לדוגמה, יכול להיות שהוא נהנה מתחושת חופש, ביטוי עצמי ויצירתיות בזמן הציור. כדי להתחיל לאהוב את המשימות שהוא פחות מתחבר אליהן, עליו לנסות למצוא את אותה תחושת חופש וביטוי אישי גם במשימות שהוא שונא, כמו מכירות ושיווק.

איך להפוך כל משימה בעסק ליצירת אומנות?

אחת הדרכים המרכזיות להפוך משימות משעממות ליותר מעניינות היא לראות אותן כתהליך יצירתי. אליעד מסביר שבמקום לחשוב על כתיבת הצעת מחיר כמשהו שחייבים לעשות ושרק רוצים לסיים אותו, יש להתייחס אליו כאל אתגר אומנותי. בדיוק כפי שאומן משקיע מחשבה ורגש בציור שלו, כך גם אפשר להשקיע מחשבה, רגש ויצירתיות בהכנת הצעת מחיר. לדוגמה, במקום סתם לכתוב הצעת מחיר רגילה ומשעממת, אפשר לשאול את עצמך: איך אפשר לנסח את הצעת המחיר בצורה הכי מרשימה ומושכת? איך להפוך אותה למיוחדת ושונה מאחרות? כך האדם מוצא עניין במשימות אלו כי הן הופכות עבורו לאתגרים יצירתיים ומרגשים.

איך לאהוב למכור ולהתגבר על הפחד ממכירות?

רבים מהעסקים, במיוחד אומנים ויוצרים, לא אוהבים את תהליך המכירה ואף פוחדים ממנו. הסיבה לכך היא שרואים במכירה סוג של עימות או מאבק עם הלקוח, מה שגורם לתחושת מתח ואי - נעימות. אליעד מסביר שניתן לשנות את הגישה ולהפוך את תהליך המכירה לחוויה חיובית ומעניינת. לדוגמה, אפשר לראות את המכירה כמשחק אסטרטגי מרתק, או כהזדמנות לספר סיפור משכנע ומעניין על המוצר. אדם שאוהב ליצור יכול להסתכל על המכירה כחלק בלתי נפרד מהיצירה שלו - ליצור סיפור סביב המוצר, למצוא את הדרך הכי מעניינת להציג אותו, וליהנות מתהליך התקשורת עם הלקוח. ברגע שמכירה הופכת לתהליך יצירתי, היא יכולה להיות מרגשת ומלאת עניין.

איך להפוך כל פעולה בעסק לאתגר?

דרך נוספת שאליעד מציע לאהוב את כל המשימות בעסק, גם המשעממות ביותר, היא להציב לעצמך אתגר לבצע אותן בצורה הטובה ביותר בעולם. הגישה של "אני עושה משהו רק כדי לסיים אותו" מובילה בהכרח לשעמום. אך אם האדם מחליט שהוא רוצה להיות הכי טוב בעולם בכתיבת הצעות מחיר או בניהול משא ומתן עם לקוחות, הוא מוצא עניין ומוטיבציה בפעולה. לדוגמה, במקום לראות ניהול חשבונות כנטל, אפשר לראות בכך הזדמנות להגיע לשלמות ולדיוק כלכלי. שיחת משא ומתן יכולה להפוך ממשימה מעיקה למשחק אסטרטגי שבו המטרה היא להגיע לעסקה הטובה ביותר.

האם אפשר לאהוב גם משימות יומיומיות ומשעממות?

אליעד מסביר שהגישה הזו אינה מוגבלת רק לעסקים, אלא רלוונטית גם למשימות יום - יומיות כמו ניקיון הבית, טיפול בילדים או עמידה בפקקים. אפשר למצוא עניין ומשמעות בכל דבר, אם מתייחסים אליו כהזדמנות להתפתח, ליהנות ולהביע יצירתיות. למשל, ניקיון הבית יכול להיות חוויה יצירתית אם מחליטים להפוך אותו לאומנות - איך לנקות בצורה היעילה, המדויקת והנעימה ביותר, כיצד לסדר את הבית באופן הכי מרשים ומספק, וכך להפוך את המשימה המשעממת למשהו מספק ומעניין.

הסוד להצלחה: למצוא את התועלת הרגשית בכל משימה

הסוד של אליעד כהן לאהוב משימות אפורות או שנואות הוא למצוא בכל פעולה את התועלת הרגשית שגורמת לאדם הנאה אמיתית. כאשר האדם מזהה איזו תחושה או חוויה הוא מקבל מהמשימות שהוא אוהב, הוא יכול להעתיק את אותה התחושה גם למשימות שהוא פחות אוהב. ככל שהאדם מאתגר את עצמו לראות את המשימות ה"משעממות" כהזדמנות ליצירה וביטוי עצמי, הוא יוכל להפוך אותן למרגשות ומהנות, וכך להצליח יותר בעסק וגם ליהנות מהדרך.
איך אפשר לאהוב משימות בעסק שאתה לא אוהב לעשות?

כאשר אדם מנהל עסק, ישנן משימות שהוא אוהב לבצע וישנן משימות שהוא שונא או משתעמם מהן. לדוגמה, אומן עשוי לאהוב לצייר אך לשנוא למכור את ציוריו. כדי להצליח בעסק, עליו לבצע את כל ההיבטים הנדרשים, כולל שיווק, מכירות, ותמחור.

כדי להתחיל לאהוב משימה שנראית משעממת או מעיקה, יש להבין מדוע אוהבים את המשימות שאוהבים. לדוגמה, אם אדם אוהב לצייר כי זה מאפשר לו לבטא את עצמו וליצור, הוא יכול לנסות לראות את אותה חוויה גם במכירה - להפוך אותה לתהליך יצירתי שבו הוא "מצייר" תמונה של הציור בעיני הלקוח.

איך אפשר להפוך כל משימה ליצירת אמנות?

אחד המפתחות לאהוב משימות הוא להתייחס אליהן כיצירה אומנותית. בדיוק כפי שאומן משקיע בציור את כולו, כך ניתן להשקיע מחשבה ויצירתיות גם במכירה, בכתיבת הצעת מחיר או בתכנון תקציב. אם נראה משימה כמשהו טכני שצריך להיפטר ממנו, היא תיראה לנו משעממת. אך אם נתייחס אליה כאתגר יצירתי, היא תהפוך למעניינת יותר.

למשל, כתיבת הצעת מחיר יכולה להיות חוויה אמנותית - כיצד אפשר לנסח את ההצעה באופן המרשים ביותר? כיצד להפוך אותה לאטרקטיבית ולמושכת? ברגע שמתייחסים למשימות בעסק כהזדמנות להשתפר ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר, הן הופכות לאתגר מרגש.

איך אפשר לאהוב מכירה ולהתגבר על הפחד ממנה?

אנשים רבים מפחדים למכור כי הם רואים זאת כמאבק מול הלקוח. אך אפשר לראות מכירה כמשחק אסטרטגי או כהזדמנות לספר סיפור מעניין על המוצר או השירות. ניתן למצוא סיפוק בכך שהצלחת לשכנע מישהו בערך של מה שאתה מציע.

אם מישהו אוהב אומנות, הוא יכול לראות את תהליך המכירה כחלק מהאומנות שלו - יצירת תקשורת, הצגת הציור באור הנכון, והתאמת המסר ללקוח.

איך אפשר להפוך כל דבר בעסק לאתגר?

המפתח לאהוב את כל המשימות בעסק הוא להציב לעצמך אתגר להיות הטוב ביותר. אם ניגשים למשימה בגישה של "אני רק רוצה לסיים עם זה", היא תשעמם. אך אם מתייחסים אליה כמשהו שדורש מחשבה ודיוק - היא יכולה להפוך למעניינת.

למשל, במקום לראות את ניהול החשבונות כטרחה, אפשר לראות זאת כהזדמנות להגיע לשלמות פיננסית בעסק. במקום לראות שיחת משא ומתן עם לקוח כמשהו מעיק, אפשר לראות בה משחק שבו המטרה היא להגיע לעסקה המושלמת.

איך אפשר לאהוב גם דברים יומיומיים ומשעממים?

הגישה הזו אינה חלה רק על עסק, אלא גם על משימות יומיומיות כמו ניקיון הבית או עמידה בפקקים. אפשר למצוא עניין אפילו במטלות הכי פשוטות, אם מתייחסים אליהן כהזדמנות לפתח מיומנויות או ליהנות מהן בדרך יצירתית.

לסיכום, הדרך לאהוב משימות שנראות משעממות או מעיקות היא למצוא בהן אתגר, לראות בהן הזדמנות לביטוי אישי ולנסות להפוך אותן לתהליך יצירתי. מי שמצליח לראות בכל דבר הזדמנות להשתפר ולהיות הטוב ביותר, יוכל למצוא עניין בכל משימה שהוא עושה.
לצאת ידי חובה, להיות הכי טוב בעולם, לעשות משהו הכי טוב, איך לאהוב משימות אפורות? איך לאהוב משימות שנואות? איך לאהוב משימות משמימות? איך לאהוב עבודה משעממת? איך לא לפחד למכור? איך לאהוב להוציא הצעות מחיר? איך להפוך כל דבר לאומנות? איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? איך לאהוב למכור ללקוחות? איך לאהוב תהליך מכירה? איך לאהוב להתווכח עם לקוח? איך לנהל עסק נכון? משימה משעממת, משימה אפורה, משימה לא מעניינת, איך להצליח בעבודה? איך למצוא עניין בעבודה משעממת? לעשות כסף מאומנות, איך להקים עסק מצליח? הצלחה בעסקים, אימון עסקי, אימון לאנשי מכירות, אימון למנהלי עסקים
זוגיות כמראה, איך לפרגן? על מה לפרגן? השתקפות עצמית, על מה אנשים מפרגנים? מה אתה חושב על עצמך? דימוי עצמי, אהבה עצמית, מערכות יחסים, איך לפרגן לבחורה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב?
זוגיות כמראה, איך לפרגן? על מה לפרגן? השתקפות עצמית, על מה אנשים מפרגנים? מה אתה חושב על עצמך? דימוי עצמי, אהבה עצמית, מערכות יחסים, איך לפרגן לבחורה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב?
...שמצביעה על כך שהוא לא רוצה להיות איתנו מספיק, אנו נפגעים כי אנו מיד מפרשים זאת כחיסרון בעצמנו. למשל, אם בן הזוג רוצה להיפגש איתך רק פעם בשבועיים או פעם בחודש, את מיד עלולה להרגיש לא מעניינת או לא טובה מספיק. זאת משום שאת כבר חושבת את זה על עצמך, ובן הזוג פשוט שיקף לך את תחושתך הפנימית. אילו היית בטוחה לגמרי בעצמך ובכך שאת מעניינת או טובה, היית פחות נפגעת כי היית מבינה שהבעיה היא אצלו, ולא אצלך. אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: אילו היית יודעת בוודאות...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
...דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח גדול לשלם מראש על אלף שעות, אבל במחיר מופחת של חמש מאות שקלים לשעה. לכאורה מדובר בהכנסה מיידית משמעותית, אך לפני שהוא מסכים לכך, עליו לשאול את עצמו האם הוא יכול למכור את השעות האלה ללקוחות אחרים במחיר מלא בעתיד. אם כן, הוא למעשה נועל את עצמו במחיר נמוך, מפספס הזדמנות לקבל תשלום מלא, ובכך מפסיד כסף בטווח הארוך. במקרים כאלה, עסקה שנראית מפתה כעת עלולה להתגלות כהחלטה גרועה בהמשך. השאלות שצריך לשאול לפני מתן...
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
...לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? איך להשקיע בעובדים באופן שיגרום להם להצטיין? מוטיבציה לעובדים לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב עובד מצוין פיתוח עובדים פיתוח חשיבה לעובדים התייעלות ארגונית איך לגרום לעובדים להצטיין? איך ללמד את העובדים לחשוב? איך לגרום לעובדים שלך להיות טובים כמוך? מוטיבציה לעובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, עובד מצויין, פיתוח עובדים, פיתוח חשיבה לעובדים, לפתח את החשיבה של העובדים, התייעלות ארגונית, איך לגרום לעובדים להצטיין? איך ללמד...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות? אליעד נתן דגש על החשיבות של השניות הראשונות בהן התוכן יוצר את הרושם הראשוני. לדבריו, בימינו, כשמדובר בסרטונים, 5 השניות הראשונות הן קריטיות למטרת תפיסת תשומת הלב של הלקוח. אליעד ציין כי יש להבין את מטרת התוכן לפני יצירתו - האם המטרה היא רק למשוך...
זוגיות, מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
זוגיות, מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...כל מילה? ש: לא במה שמעניין אותי. אליעד: יפה אז במה זה תלוי אז קודם כל האם זה תלוי בהתחלת הקריאה או בסוף הקריאה או אם את קוראת את העיתון בפעם הראשונה או בפעם העשירית זה תלוי בכמה את חושבת, תראי להתעמק במשהו זה דורש מאמץ המוח צריך להתאמץ מה הוא אמר מה הוא התכוון מה הוא חושב זה מאמץ עכשיו בן אדם מתאמץ לפי כמה שהוא חושב שיביא לו תועלת המאמץ הזה לפי כמה תועלת, עכשיו התועלות יכולות להיות כל מיני תועלות יכול להיות תועלת של לעשות טוב יכול להיות תועלת שהשיחה...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
...או קלות עשוי לשדר תחושה של חוסר ביטחון, בכך שלא מדובר בשכנוע הטוב ביותר, אלא שכנוע שדורש עוד שיפור. הוא מבצע ניתוח מעמיק של איך כל מילה יכולה לשנות את המסר הסמוי שמעביר הטקסט. כיצד להשתמש בטכניקות שכנוע בצורה חכמה? בסיום ההרצאה, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקות שכנוע לא רק במילים פשוטות, אלא גם בהבנת מבנה הטקסט, צורת השאלות והשפעתן על תודעת הקורא. הוא מציין את החשיבות של לא להסתפק בשכנוע פשוט, אלא למצוא את הדרך הייחודית והאפקטיבית ביותר להשתמש בטכניקות...
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
...את זה וזה לא עבד לי. מהם היתרונות והמגבלות של השכנוע השכלי? שכנוע שכלי הוא אמצעי מצוין להבהיר ולהסביר רעיונות, אך לא תמיד הוא הדרך המוצלחת ביותר לשנות דעות של אחרים. לעיתים קרובות, אנשים לא ישתכנעו מתוך הסבר שכלי בלבד, אלא נדרש להם גם תהליך רגשי או חווייתי. אליעד כהן טוען כי לא תמיד השכנוע בשכל עוזר, ולעיתים יש צורך במפגש רגשי כדי להעביר את המסר בצורה אפקטיבית. מה הקשר בין רגשות לשכל בתפיסת המציאות? כאשר מדובר בשאלות של תפיסת המציאות, יש את ההבחנה...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
...ישירות. אליעד מביא דוגמה איך זה משפיע על החלטות של לקוחות או בני זוג - שאלה כמו האם תרצה לאכול במסעדה בשרית? יוצרת אפשרות מבלי להטיל לחצים ישירים. מהי השפעת השימוש במילת השאלה איך בהקשרים שיווקיים? השימוש במילת השאלה איך נותן תחושה של יכולת ושל אפשרות. לדוגמה, כששואלים איך אתה יכול לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר?, המוח של הקורא או השומע יתחיל לחשוב על דרכים או פתרונות, והם מתחילים להרגיש שזה אפשרי. זה שונה משאלה איך לעשות, שהיא פחות ממוקדת ומעוררת...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנל של למכור שירותי צביעה, אתה 1 - צובע בצורה יותר נקייה שומר על הניקיון של הבית, יותר מאחרים. 2 - אתה מביא את הצביעה לרמת גימור ויופי יותר מאחרים. 3 - אתה משתמש בחומרים מאוד איכותיים, יותר מאחרים. 4 - אתה עומד בלוחות זמנים באופן מדויק, יותר מאחרים. אז כאשר לקוח שואל אותך, כמה עולה לצבוע את הבית, אתה יכול לענות לו את התשובה הבאה: המחיר תלוי במספר גורמים, ברמת השמירה על הניקיון של הבית, ברמת הגימור...
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
...עוד דרך אתה צריך לקחת את הסיבה למה אתה חושב שזה טוב לישון עוד שעתיים ולהביא את ההפך שלה, זאת אומרת כל פעם כשאתה רואה סיבה למה יותר טוב לישון עוד שעתיים כי? ש: אני אהיה יותר עירני יותר חזק. אליעד: יפה מה רע בלהיות יותר עירני חזק, הבנת את הכיוון מה רע בלהיות יותר עירני וחזק כי אם אתה תהיה יותר ערני אתה יותר מודע לבעיות של החיים עדיף להיות חצי ישן במשך היום ככה אתה לא מודע לבעיות. מה רע בלהיות יותר חזק כי אם אתה יותר חזק יש לך אשליה יותר חזקה שאולי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, טיפים, NLP ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4297 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 05:53:09 - wesi28