אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מיומנות רטורית, דיאטת nlp, לשכנע בראיון, סודות הסוגסטיה, לשכנע בנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, מיומנויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיפור כושר שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, שיטות לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, יועץ אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP עוגן, הדרכה אישית, שיטות nlp, איך לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, יצירת עוגנים nlp, להתמודד עם התנגדות במכירה, איך לשכנע את עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, שתילת מחשבה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp פסיכולוגיה, איך לשכנע הורים, דרכים לשכנע אנשים, מניפולציות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
איך אפשר לאהוב משימות שאתה שונא לעשות בעסק שלך?

אנשים רבים שמנהלים עסק מתמודדים לעיתים קרובות עם מצב שבו הם מאוד אוהבים חלק מהמשימות שלהם, אך שונאים או משתעממים ממשימות אחרות. אליעד כהן מסביר איך ניתן להפוך את המשימות השנואות או האפורות למשהו שאפשר באמת לאהוב ולהתרגש ממנו. המטרה היא למצוא דרך שבה האדם יוכל להתחבר למשימות שהוא לא אוהב ולבצע אותן מתוך תחושת סיפוק והנאה אמיתית.

למה אתה אוהב את מה שאתה אוהב לעשות?

אליעד כהן מתחיל בכך שחשוב להבין קודם כל למה אדם אוהב לבצע את המשימות שהוא אוהב בעסק שלו. לדוגמה, אומן שאוהב מאוד לצייר אבל לא אוהב למכור את הציורים שלו, צריך קודם כל להבין מה הוא אוהב בציור. לדוגמה, יכול להיות שהוא נהנה מתחושת חופש, ביטוי עצמי ויצירתיות בזמן הציור. כדי להתחיל לאהוב את המשימות שהוא פחות מתחבר אליהן, עליו לנסות למצוא את אותה תחושת חופש וביטוי אישי גם במשימות שהוא שונא, כמו מכירות ושיווק.

איך להפוך כל משימה בעסק ליצירת אומנות?

אחת הדרכים המרכזיות להפוך משימות משעממות ליותר מעניינות היא לראות אותן כתהליך יצירתי. אליעד מסביר שבמקום לחשוב על כתיבת הצעת מחיר כמשהו שחייבים לעשות ושרק רוצים לסיים אותו, יש להתייחס אליו כאל אתגר אומנותי. בדיוק כפי שאומן משקיע מחשבה ורגש בציור שלו, כך גם אפשר להשקיע מחשבה, רגש ויצירתיות בהכנת הצעת מחיר. לדוגמה, במקום סתם לכתוב הצעת מחיר רגילה ומשעממת, אפשר לשאול את עצמך: איך אפשר לנסח את הצעת המחיר בצורה הכי מרשימה ומושכת? איך להפוך אותה למיוחדת ושונה מאחרות? כך האדם מוצא עניין במשימות אלו כי הן הופכות עבורו לאתגרים יצירתיים ומרגשים.

איך לאהוב למכור ולהתגבר על הפחד ממכירות?

רבים מהעסקים, במיוחד אומנים ויוצרים, לא אוהבים את תהליך המכירה ואף פוחדים ממנו. הסיבה לכך היא שרואים במכירה סוג של עימות או מאבק עם הלקוח, מה שגורם לתחושת מתח ואי - נעימות. אליעד מסביר שניתן לשנות את הגישה ולהפוך את תהליך המכירה לחוויה חיובית ומעניינת. לדוגמה, אפשר לראות את המכירה כמשחק אסטרטגי מרתק, או כהזדמנות לספר סיפור משכנע ומעניין על המוצר. אדם שאוהב ליצור יכול להסתכל על המכירה כחלק בלתי נפרד מהיצירה שלו - ליצור סיפור סביב המוצר, למצוא את הדרך הכי מעניינת להציג אותו, וליהנות מתהליך התקשורת עם הלקוח. ברגע שמכירה הופכת לתהליך יצירתי, היא יכולה להיות מרגשת ומלאת עניין.

איך להפוך כל פעולה בעסק לאתגר?

דרך נוספת שאליעד מציע לאהוב את כל המשימות בעסק, גם המשעממות ביותר, היא להציב לעצמך אתגר לבצע אותן בצורה הטובה ביותר בעולם. הגישה של "אני עושה משהו רק כדי לסיים אותו" מובילה בהכרח לשעמום. אך אם האדם מחליט שהוא רוצה להיות הכי טוב בעולם בכתיבת הצעות מחיר או בניהול משא ומתן עם לקוחות, הוא מוצא עניין ומוטיבציה בפעולה. לדוגמה, במקום לראות ניהול חשבונות כנטל, אפשר לראות בכך הזדמנות להגיע לשלמות ולדיוק כלכלי. שיחת משא ומתן יכולה להפוך ממשימה מעיקה למשחק אסטרטגי שבו המטרה היא להגיע לעסקה הטובה ביותר.

האם אפשר לאהוב גם משימות יומיומיות ומשעממות?

אליעד מסביר שהגישה הזו אינה מוגבלת רק לעסקים, אלא רלוונטית גם למשימות יום - יומיות כמו ניקיון הבית, טיפול בילדים או עמידה בפקקים. אפשר למצוא עניין ומשמעות בכל דבר, אם מתייחסים אליו כהזדמנות להתפתח, ליהנות ולהביע יצירתיות. למשל, ניקיון הבית יכול להיות חוויה יצירתית אם מחליטים להפוך אותו לאומנות - איך לנקות בצורה היעילה, המדויקת והנעימה ביותר, כיצד לסדר את הבית באופן הכי מרשים ומספק, וכך להפוך את המשימה המשעממת למשהו מספק ומעניין.

הסוד להצלחה: למצוא את התועלת הרגשית בכל משימה

הסוד של אליעד כהן לאהוב משימות אפורות או שנואות הוא למצוא בכל פעולה את התועלת הרגשית שגורמת לאדם הנאה אמיתית. כאשר האדם מזהה איזו תחושה או חוויה הוא מקבל מהמשימות שהוא אוהב, הוא יכול להעתיק את אותה התחושה גם למשימות שהוא פחות אוהב. ככל שהאדם מאתגר את עצמו לראות את המשימות ה"משעממות" כהזדמנות ליצירה וביטוי עצמי, הוא יוכל להפוך אותן למרגשות ומהנות, וכך להצליח יותר בעסק וגם ליהנות מהדרך.
איך אפשר לאהוב משימות בעסק שאתה לא אוהב לעשות?

כאשר אדם מנהל עסק, ישנן משימות שהוא אוהב לבצע וישנן משימות שהוא שונא או משתעמם מהן. לדוגמה, אומן עשוי לאהוב לצייר אך לשנוא למכור את ציוריו. כדי להצליח בעסק, עליו לבצע את כל ההיבטים הנדרשים, כולל שיווק, מכירות, ותמחור.

כדי להתחיל לאהוב משימה שנראית משעממת או מעיקה, יש להבין מדוע אוהבים את המשימות שאוהבים. לדוגמה, אם אדם אוהב לצייר כי זה מאפשר לו לבטא את עצמו וליצור, הוא יכול לנסות לראות את אותה חוויה גם במכירה - להפוך אותה לתהליך יצירתי שבו הוא "מצייר" תמונה של הציור בעיני הלקוח.

איך אפשר להפוך כל משימה ליצירת אמנות?

אחד המפתחות לאהוב משימות הוא להתייחס אליהן כיצירה אומנותית. בדיוק כפי שאומן משקיע בציור את כולו, כך ניתן להשקיע מחשבה ויצירתיות גם במכירה, בכתיבת הצעת מחיר או בתכנון תקציב. אם נראה משימה כמשהו טכני שצריך להיפטר ממנו, היא תיראה לנו משעממת. אך אם נתייחס אליה כאתגר יצירתי, היא תהפוך למעניינת יותר.

למשל, כתיבת הצעת מחיר יכולה להיות חוויה אמנותית - כיצד אפשר לנסח את ההצעה באופן המרשים ביותר? כיצד להפוך אותה לאטרקטיבית ולמושכת? ברגע שמתייחסים למשימות בעסק כהזדמנות להשתפר ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר, הן הופכות לאתגר מרגש.

איך אפשר לאהוב מכירה ולהתגבר על הפחד ממנה?

אנשים רבים מפחדים למכור כי הם רואים זאת כמאבק מול הלקוח. אך אפשר לראות מכירה כמשחק אסטרטגי או כהזדמנות לספר סיפור מעניין על המוצר או השירות. ניתן למצוא סיפוק בכך שהצלחת לשכנע מישהו בערך של מה שאתה מציע.

אם מישהו אוהב אומנות, הוא יכול לראות את תהליך המכירה כחלק מהאומנות שלו - יצירת תקשורת, הצגת הציור באור הנכון, והתאמת המסר ללקוח.

איך אפשר להפוך כל דבר בעסק לאתגר?

המפתח לאהוב את כל המשימות בעסק הוא להציב לעצמך אתגר להיות הטוב ביותר. אם ניגשים למשימה בגישה של "אני רק רוצה לסיים עם זה", היא תשעמם. אך אם מתייחסים אליה כמשהו שדורש מחשבה ודיוק - היא יכולה להפוך למעניינת.

למשל, במקום לראות את ניהול החשבונות כטרחה, אפשר לראות זאת כהזדמנות להגיע לשלמות פיננסית בעסק. במקום לראות שיחת משא ומתן עם לקוח כמשהו מעיק, אפשר לראות בה משחק שבו המטרה היא להגיע לעסקה המושלמת.

איך אפשר לאהוב גם דברים יומיומיים ומשעממים?

הגישה הזו אינה חלה רק על עסק, אלא גם על משימות יומיומיות כמו ניקיון הבית או עמידה בפקקים. אפשר למצוא עניין אפילו במטלות הכי פשוטות, אם מתייחסים אליהן כהזדמנות לפתח מיומנויות או ליהנות מהן בדרך יצירתית.

לסיכום, הדרך לאהוב משימות שנראות משעממות או מעיקות היא למצוא בהן אתגר, לראות בהן הזדמנות לביטוי אישי ולנסות להפוך אותן לתהליך יצירתי. מי שמצליח לראות בכל דבר הזדמנות להשתפר ולהיות הטוב ביותר, יוכל למצוא עניין בכל משימה שהוא עושה.
לצאת ידי חובה, להיות הכי טוב בעולם, לעשות משהו הכי טוב, איך לאהוב משימות אפורות? איך לאהוב משימות שנואות? איך לאהוב משימות משמימות? איך לאהוב עבודה משעממת? איך לא לפחד למכור? איך לאהוב להוציא הצעות מחיר? איך להפוך כל דבר לאומנות? איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? איך לאהוב למכור ללקוחות? איך לאהוב תהליך מכירה? איך לאהוב להתווכח עם לקוח? איך לנהל עסק נכון? משימה משעממת, משימה אפורה, משימה לא מעניינת, איך להצליח בעבודה? איך למצוא עניין בעבודה משעממת? לעשות כסף מאומנות, איך להקים עסק מצליח? הצלחה בעסקים, אימון עסקי, אימון לאנשי מכירות, אימון למנהלי עסקים
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
...יש להבין לעומק את הסיבה לרצון המקורי של מי שהציע. אליעד מבהיר שחשוב לשאול תחילה את עצמך: למה בכלל אני רוצה ללכת למסעדה? אם הסיבה האמיתית היא חיזוק הקשר הזוגי, למשל, ייתכן שהפתרון הוא לא דווקא ללכת למסעדה, אלא למלא את הרצון המקורי בדרך אחרת. מה הטעות שאנשים עושים כאשר מנסים לשכנע אחרים? לפי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר היא לנסות לשכנע לפני שבדקת אם קיימת הסכמה על הנחת היסוד. למשל, אם מישהי מנסה לשכנע מישהו ללכת למסעדה, צריך קודם לבדוק אם בכלל יש הסכמה משותפת ששניהם רוצים לבלות יחד. אם הבסיס המהותי של...
איך לשכנע משוגעים? טיפול בחולי נפש, טיפול בהפרעות אישיות, הפרעות פסיכולוגיות, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות נפשיות, מחשבות שווא של גדלות, פרנויות, פסיכיאטריה, מחלות נפש, הפרעת אישיות גבולית
איך לשכנע משוגעים? טיפול בחולי נפש, טיפול בהפרעות אישיות, הפרעות פסיכולוגיות, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות נפשיות, מחשבות שווא של גדלות, פרנויות, פסיכיאטריה, מחלות נפש, הפרעת אישיות גבולית
...שלו ולהכניס אותן לתוך הראש שלנו, ולבדוק איך הן היו יכולות להיות נכונות. ברגע שנמצא את הגרעין האמיתי מאחורי האשליה, נוכל לעזור לו להשתחרר ממנה. לדוגמה, אם אדם חושב שמנסים להרעיל אותו, אנחנו צריכים להבין למה הוא מרגיש מאוים, ולנסות למצוא בתוך עצמנו איך היינו מתמודדים עם הפחד הזה. חשוב לא להכניס לו מחשבות חדשות שהוא עדיין לא חשב עליהן, שכן הן עלולות רק להחמיר את מצבו. לכן נדרש איזון עדין מאוד בהתמודדות איתו. האם יש קשר בין גלגולים קודמים והפרעות נפשיות? אליעד מסביר שאין צורך לפנות להסברים מיסטיים כמו...
חינוך ילדים, הבן לא מוצא עבודה, לעזור לבן שלך, איך להשפיע על הבן שלי? הורים לבעלי תשובה, הורים לחוזרים בתשובה, בן חוזר בתשובה, איך לעזור לילד שלי? איך לשכנע את הילד שלי?
...עם החיים באופן כללי. הוא טוען שלעיתים קרובות העניין הדתי הוא תוצאה של מצוקה עמוקה יותר, והבן פונה לדת משום שהוא מתקשה להתמודד עם המציאות. כדי לפתור את הבעיה הזאת, אליעד מציע: שההורה ילמד בעצמו איך לדבר נכון עם הילד. להקליט שיחות עם הילד, להביא אותן לניתוח מקצועי, וללמוד מה לומר לו בכל סיטואציה. ללמוד טכניקות לתקשורת נכונה, כלומר, ללמוד כיצד להגיב נכון לטענות של הבן, ולא רק לדבר בצורה אימפולסיבית ולא אפקטיבית. הוא גם מציע להורה לבוא עם הילד לסמינר דתי, ולהפוך את המצב לשיחה אמיתית, שבה גם ההורה וגם...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
...מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את העסקה הבאה שלך? (מידע נוסף אפשרי לראות כאן לבחור את הלקוח וגם כאן הלקוח האידיאלי שלך). שאלה 2 - נניח שהיית פוגש את הלקוח הזה, והיית צריך לומר לו דבר אחד שיגרום לו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו במשפט אחד? ואם היו לך כמה דקות לשכנע אותו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה...
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
...הטובה ביותר להשתפר ביכולות וויכוח ושכנוע היא להתאמן על ערעור טענות שאנחנו עצמנו מאמינים בהן. ככל שנתאמן יותר על זיהוי וערעור ההנחות שלנו, כך נפתח מיומנות גבוהה יותר לנתח ולהבין טיעונים של אנשים אחרים. הוא מסביר שאם אנחנו יכולים למצוא חולשות בטענות שלנו, נוכל בקלות למצוא חולשות גם בטענות של אחרים. באמצעות תרגול מתמיד של פירוק טענות והבנת ההנחות שלהן, אפשר להגיע למצב שבו כמעט כל טענה הופכת להיות ברת ערעור, ולמעשה לנצח בכל ויכוח באמצעות יכולת ניתוח עמוקה של הנחות היסוד. איך לנצח בוויכוחים? שכנוע ורטוריקה...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
...את ההצעה שלך. ולשם כך כדאי שהוא ירגיש שיש ביניכם הסכמה והרמוניה. אבל איך אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שיש הסכמה והרמוניה, כאשר בעצם אין הסכמה והרמוניה? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל ברמת העיקרון כאשר יש אי הסכמה עם לקוח, אפשרי לסגור את השיחה במשהו שכן יש לכם עליו הסכמה. דהיינו, תנסה לסגור את השיחה במשהו שאתם כן מסכימים עליו. תמצא משהו שאתם כן מסכימים עליו ותזכיר את זה ללקוח, שאתם כן מסכימים על משהו מסוים. איך בדיוק? כל מקרה לגופו. אבל יש כאן עוד היבט יותר מתוחכם. נניח שהלקוח מבקש X ואתה מתנגד ל X. מה...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר. כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי קודם, סיכוי סיכון, אלטרנטיבות וכמה שורת הרווח שלך תצא בסופו של דבר, בכל אחד מהתרחישים. דהיינו, עליך לבדוק באיזה תרחיש לדעתך יהיה לך יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך. ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
...נניח שהלקוח הזה שאתה מדבר איתו, על זה שהוא לדוגמה מתעניין ברכישת רכב, ונניח שאתה היית החבר הכי טוב שלו והוא היה חושב שאתה מבין בזה ומומחה בענייני רכבים, האם הוא היה שמח לפגוש אותך להתייעץ איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן. במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה באמת לעזור לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת מתעניין...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד נכון המוצר הזה טוב עבורי. וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
...זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך / לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מומחה בשיווק, פרסומות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 16:09:11 - wesi28