...
הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור
הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת
הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא
להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור
הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת
ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור
הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת
הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת
הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה ... והאדם חווה סוג של
הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו. ובין חווית ה"אני" לבין חווית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי ... זה רצוי מאוד ליצור
הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. ... ממנו. וברגע שיש יצירת
הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את ... והוא, שלפעמים יצירת
הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמא במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו ... שהלקוח היה רוצה
להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה "אני" הלקוח רוצה
להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק ה"אני" שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמא: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל ... בתחום כלשהו. אם תיצור
הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו שהוא לא אוהב את עצמו. ולכן במקרה כזה לדוגמא, עליך ... של דבר, יצירת
הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח ... ליצור הפרדה וחוסר
הזדהות, בין ה"אני" של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר בהבנת תת המודע של הלקוחות שלך, כך אתה מסוגל להגדיל ...