תרומה ועזרה לאתר
שתף
הצטרף כחבר וקבל:
אלפי הרצאות מלאות לצפייה!
אלפי מאמרים מלאים לקריאה!
אלפי MP3 להורדה למחשב!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניהול משא ומתן עסקי, להעביר מסר תת הכרתי, טכניקות מכירות, ללמוד לשכנע, קורס דמיון מודרך, nlp שתילת מחשבות, nlp תרגילים, איך לשכנע ילדים, מאמן אישי, מיומנויות מכירה, אימון nlp, nlp הצלחה במכירות, ללמוד לשכנע אנשים, אסטרטגיות משא ומתן, לימודי דמיון מודרך, ספר nlp, לשכנע לקנות, איך לשכנע לקוחות, מניפולציות בטקסט, לימודי שכנוע, nlp הפרעות אכילה, איך למכור יותר טוב, nlp לאנשי מכירות, דמיון מודרך ו nlp, לנסח טקסט משכנע, מטפל אישי, יכולת שכנוע, השפעה על התת מודע, הצלחה בשכנוע, אנשי מכירות, ניתוח טקסטים, הדרכה אישית, השפעה סמויה, לימוד nlp בחינם, התנגדויות במכירה, nlp גישת, טקסט שכנוע,
יעוץ אישי לכל נושא בחיים!
050-3331-331
הדף
הקבוצה

הדף
הקבוצה
טיפול נפשי ייעוץ אישי מאמן אישי אימון אישי

ניהול משא ומתן עסקי: תקציר◄ ... על ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות ... ◄לצפייה בהרצאה בנושא ניהול משא ומתן עסקי - לחץ כאן...


תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...

מבוא לניתוח NLP, להבין את משמעות החיים, איך להגיע לאושר האמיתי? מהו האושר האמיתי? ללמוד NLP, מצא את ההבדלים, איך להבין את עצמך? מהי הדרך אל האושר האמיתי? להבין אנשים, חלק 1
מבוא לניתוח NLP, להבין את משמעות החיים, איך להגיע לאושר האמיתי? מהו האושר האמיתי? ללמוד NLP, מצא את ההבדלים, איך להבין את עצמך? מהי הדרך אל האושר האמיתי? להבין אנשים, חלק 1 - פרומו הרצאה על מבוא לניתוח NLP, להבין את משמעות החיים, איך להגיע לאושר האמיתי? מהו האושר האמיתי? ללמוד NLP, מצא את ההבדלים, איך להבין את עצמך? מהי הדרך אל האושר האמיתי? להבין אנשים, חלק 1 - פרומו ועוד... לחץ להמשך...

אימון אישי / קאוצינג / יעוץ / חינוך / פסיכולוגיה הפוכה / אמונה עצמית - איך לעזור למי שלא מאמין בעצמו?
...להראות לו, שהוא כן יכול לשנות את מצבו. אבל לא חייבים להראות לאדם שהוא יכול לשנות את מצבו. אלא אפשר בצורה פשוטה, ללכת בצורה של פסיכולוגיה הפוכה, ולומר לאדם: שהוא אכן צודק, בכך שהוא לא יכול לשנות את מצבו, ושעליו ללמוד לחיות עם מצבו. כי האושר, הוא פנימי. והאדם יכול ללמוד להיות מאושר בכל מצב. ומי שלא מאמין שהוא יכול לשנות את מצבו, ומי שלא רוצה לקחת אחריות, ומי שהוא מתעצל, ומי שאין לו חשק לחזק את הבטחון העצמי שלו ולהאמין בעצמו ולעשות שינוי עם עצמו, אפשר פשוט לנסות לעזור לו להשלים עם מצבו כפי מה שהוא. כאשר צריך לזכור, שאם האדם באמת ישלים עם מצבו, הרי שזאת שלמות, בדיוק כפי שהוא ישנה את מצבו. ומה שקורה בד"כ, זה שכאשר אומרים לאדם שהוא אכן צריך ללמוד לחיות עם המצב שלו בלי לשנות אותו, אז האדם פתאום מגלה בעצמו את הצד ההפוך, דהיינו, את האמונה שלו בעצמו. ואם האדם לא ישתנה אלא רק יקבל את עצמו, זה טוב באותה המידה כאילו שהוא שינה את עצמו. אבל בד"כ כאשר קשה לאדם להשתנות, וכאשר אומרים לו שהוא צריך לקחת אחריות... לחץ להמשך...

מניפולציות, אנשים מניפולטורים, להאמין לשקרים של עצמך, מניפולציות על אנשים, לשקר אנשים אחרים, לשקר את עצמך, שקר עצמי, מניפולציה עצמית, אין שכל אין דאגות, לעשות מניפולציות
...זה טיפשי מדי". ש: אין הבדל מבחינת הטוב של זה או הרע של זה אבל זה שיש שני ידיים זה אי אפשר. אליעד: לא מכל בחינה אין הבדל, זה בכלל להגיד שיש לך שתי ידיים ולהגיד שאין לך ידיים זה להגיד את אותו דבר. ש: את זה אני לא יכול להבין. אליעד: "זה נראה לי כמו משהו טיפשי מדי". ש: כל פעם שאני לא מבין את זה לא הייתי אומר שזה טיפשי כאילו. אליעד: אוקי אתה לא מבין את זה כי אתה לא תופס את זה, לא משנה ברמה הלוגית מישהו שהוא מאוד חכם בשלב מסוים הוא כבר להיראות בעינייך משוגע זה אתה מבין? ש: כן אני מבין את זה מאוד אפילו ממש מבין. אליעד: אם עכשיו יבוא חוצן. ש: כמו למשל שבא ואן גוך וחתך לעצמו את האוזן ואם השנים התברר שהוא גאון ולא משוגע כמו שחשבו. אליעד: מי אמר? ש: כן התברר נכון זה מטופש. אליעד: אז מתברר אז אם התברר שהיה גאון אולי כולם נהיו משוגעים כמוהו לכן הם חושבים ככה ש: נכון אתה יכול להגיד שהדעה הרווחת עליו השתנתה כאילו. אליעד: בסדר אבל זה לא אומר כלום. טוב הבנת אם לא הבנת אז? ש: תסבול בשקט. אליעד: תסבול בשקט... לחץ להמשך...

לשכנע מישהו להתחתן, לשכנע מישהו להביא ילדים, בעד להתחתן, נגד להתחתן, בעד להביא ילדים, נגד להביא ילדים, לשכנע לא להתחתן, לשכנע לא להביא ילדים, בעיות בזוגיות, לא רוצה להתחתן, לא רוצה ילדים
לשכנע מישהו להתחתן, לשכנע מישהו להביא ילדים, בעד להתחתן, נגד להתחתן, בעד להביא ילדים, נגד להביא ילדים, לשכנע לא להתחתן, לשכנע לא להביא ילדים, בעיות בזוגיות, לא רוצה להתחתן, לא רוצה ילדים - פרומו הרצאה על לשכנע מישהו להתחתן, לשכנע מישהו להביא ילדים, בעד להתחתן, נגד להתחתן, בעד להביא ילדים, נגד להביא ילדים, לשכנע לא להתחתן, לשכנע לא להביא ילדים, בעיות בזוגיות, לא רוצה להתחתן, לא רוצה ילדים - פרומו ועוד... לחץ להמשך...

אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
...הוא כאילו יותר חווה שהוא מתפשר. עכשיו מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו אפשרות אחת הוא לא יודע שהוא התפשר הוא אומר "זה מה שהיה אין ברירה אחרת" אבל לעומת זאת אתה יכול להגיד שאם יש לו כמה אפשרויות "אבל אם בחרתי אני בחרתי" מצד שני כשאתה בחרת אתה בעצם התפשרת. ש: נראה לי שהראשון אבל יותר מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה "להתפשר" לא כל כך עולה בראש. אליעד: עוד פעם? ש: כמו המחקר הזה שעשו. אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת? ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני... אליעד: "רואה את הדברים כרגע". ש: המילה "להתפשר" לא עולה לי בראש. אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר "אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר". ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום... לחץ להמשך...

לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3
...היית מציג אותה כמוחלטת, היה יותר קל להבין שהיא אינה נכונה. אך כאשר אתה אומר שרק בד"כ / כמעט תמיד זה כך או אחרת, אז השומע שחושב לעצמו על המקרים שבהם מה שאתה אומר, זה לא נכון, הוא משייך את זה למקרים שהם היוצאי דופן ממה שקורה בדרך כלל. ז"א שהמילה "בדרך כלל / כמעט תמיד" היא כאילו תשובה סמויה לשאלה הסמויה של השומע ששואל את עצמו, מי אמר שזה נכון, הרי יש מקרים שזה לא נכון. ואז בעצם אתה מגלה אמפטיה לגבי השאלה שלו, וכאילו אתה אומר לו: נכון שיש מקרים שזה לא כך, אבל זה רק יוצא דופן. אבל בדרך כלל זה אכן כך. כי יותר קל לסתור טענה שנאמרת כשחור ולבן, וקל להוכיח שהיא לא נכונה, מאשר לסתור טענה שנטען שהיא נכונה בדרך כלל, שכדי לסתור אותה צריך להתחיל לספור כמה מקרים יש סך הכל וכמה מקרים היא נכונה וכמה לא... נניח שאתה רוצה לומר למישהו איזו טענה, ואתה חושש שהוא יאמר לעצמו, מי אמר שמה שאתה אומר זה נכון, באפשרותך להוסיף לפני הטענה שלך אמירה שתשדר לו שאכן ניתן לחשוב שאתה לא צודק, אך זו לא האמת. כי האמת היא שאתה... לחץ להמשך...

ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה - פרומו הרצאה על ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה - פרומו ועוד... לחץ להמשך...

תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה. ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחוייב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחוייבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך. והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחוייב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת. ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחוייב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחוייב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחוייב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי... לחץ להמשך...

NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
...סוכר או אין סוכר", "יש סוכר" יכול להיות סבבה "אין סוכר" יכול להיות סבבה "ללא הבנת" חיסכון ולכן יכול להיות מצב שדווקא יהיה הפוך. מה זאת אומרת דווקא הפוך נגיד שהשימוש הפוזיטיבי הוא יהיה החיסרון נגיד "מה הפסדת, מה פספסת את מה שאמרתי" אתה לא תגיד "מה לא פספסת את מה שאמרתי" דווקא "הפספת" הוא החיסרון זאת אומרת מה שאני בעצם בא לומר שהצורת ביטוי עצמה מעבר לשאלה שמסתתרת "בהבנת או לא הבנת", "לא הבנת" זה גם כן יש איזה מסר נוסף שמולבש על השאלה זאת כאילו שאלה שבצורת השאלה אתה כאילו אומר משהו של תרתי משמע כי זה לא רק "הבנת או לא הבנת" יש בזה גם עוד משמעות נוספת. הבנת את זה, תגידי מה לא הבנת את זה "לא הבנתי עזוב אותי הבנתי". ש: יש אנשים שמשתמשים שמתי לב יש אנשים שמשתמשים במקום להגיד "הבנת או לא הבנת" אומרים "האם אני מסביר את עצמי מספיק, האם זה נשמע הגיוני". אליעד: נכון מה ההבדל שאם אתה אומר "הבנת או לא" אתה בעצם אומר לו "תראה אני הסברתי בסדר אם הבנת או לא עכשיו החיסרון הוא אצלך", אתה אומר "הסברתי את עצמי... לחץ להמשך...




באפשרותך לשלב אצלך באתר, תיבת מאמרים נגללת, שמתעדכנת כל שעה במאמרים חדשים ... באמצעות הקוד הבא:    מידע נוסף - כאן




אתה מוזמן ליהנות מייעוץ אישי של אליעד כהן (050-3331-331) בנושאים:



ייעוץ אישי / נפשי / כללי / עסקי / מקצועי / בכל תחום!



נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך מאמרים + ספרים + וידאו של מניפולציות, לשכנע, משא ומתן, אימון עיסקי, אוטוסוגסטיה, להשפיע, רטוריקה, שכנוע בתחום ניהול משא ומתן עסקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.


תרום לאתר / עזור לאתר     Ω     צור קשר     Ω     אליעד כהן: 050-3331-331     Ω     האתר נבנה ומתוחזק על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.2192 שניות
עכשיו 24_09_2014 השעה 01:22:13
wesi28