אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp הדרכה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, אימון עסקי, ללמוד nlp בחינם, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שתילת מחשבות, דמיון מודרך ו nlp, זיהוי מניפולציות בטקסט, אימון מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בשיטת nlp, איך לשכנע אשה להתחתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ראפור, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מכירות, לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP תקשורת, לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP תת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקת nlp, תשובות בראיון, NLP הגדרה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp שינוי, מטפל nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
כאשר מישהו לא מסכים איתך וברצונך לשכנע אותו, באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים אפשריות. כאן נסביר חלק מהדרכים, וגם חלק מהיתרונות והחסרונות של כל דרך.

אז כאשר מישהו לא מסכים עם דעתך, עומדות לרשותך מספר אפשרויות.

אפשרות 1 - לשלול את דבריו לגמרי, ולהציג את דעתך הנגדית.

אפשרות 2 - להסכים עם דבריו בצורה מלאה, ואח"כ לגרום לו לנסות לחשוב את ההפך, שזאת בעצם דעתך המקורית.

אפשרות 3 - להסכים עם דבריו בצורה חלקית, ואח"כ לנסות להוסיף את דעתך על דעתו.

לדוגמה: נניח שמישהו חושב שדבר כלשהו הוא רע, ואתה חושב שאותו הדבר הוא טוב.

אפשרות 1 - לשלול לגמרי את דעתו, ולומר לו שהוא טועה לגמרי, ושהדבר הוא טוב ולא רע.

אפשרות 2 - להסכים עם דבריו, שאכן הדבר הוא רע ולא טוב. ואח"כ לנסות לשכנע אותו שהדבר הוא טוב ולא רע.

אפשרות 3 - להסכים איתו שהדבר הוא אכן גם רע, ושהוא גם צודק. אבל שאעפ"כ הדבר הוא גם טוב ושהוא לא רק רע.

ואם ננסח את האפשרויות בצורה של גם / רק. אז האפשרויות הן:

1 - לומר לו שהוא רק טועה ושאתה רק צודק.

2 - לומר לו שהוא רק צודק, ואח"כ לנסות לשכנע אותו שהוא רק טועה ורק אתה צודק.

3 - לומר לו שהוא אכן גם צודק, אבל גם אתה צודק.

ועכשיו נסביר את היתרונות ואת החסרונות של כל דרך.

האפשרות הראשונה היא, שלילה מוחלטת של דעתו של היריב, והסכמה מוחלטת עם הדעה שלך. בדרך הזו יש יתרונות שונים. כגון לדוגמה, שהדרך הזו מערערת לגמרי את שיווי המשקל הרגשי של היריב שלך. כי בעצם שוללים לגמרי את דעתו. כי אם מסכימים קצת עם דעתו, זה משאיר לו קצת תחושת ביטחון עצמי. אבל ברגע שלא מסכימים איתו לגמרי, זה יוצר אצלו סוג של זעזוע רגשי ופנימי, שגורם לו לחוסר ביטחון עצמי בדרך שלו.

כי האדם מטבעו רוצה שיתנו לו לגיטימציה. והאגו של האדם רוצה להרגיש שהוא צודק. וברגע ששוללים לגמרי את מה שהאדם אומר, שאומרים לו שהוא רק טועה ושרק ההפך של דבריו הוא הנכון, זה יוצר אצלו זעזוע גדול בדבריו, גורם לו להתבלבל, מכניס אותו ללחץ נפשי, וגורם לו לא להיות בטוח, במה שהוא הכי בטוח.

בצורה הזאת, האדם ששללו את דבריו לגמרי, מתחיל לחשוב שאולי הוא משוגע, ושאם הצד השני מדבר בביטחון מלא, שרק הדעה שלך צודקת, ושהדעה שלו היא רק טעות, זה גורם לאדם להרגיש ששוללים ממנו את כל הלגיטימציה שלו, והוא מתחיל להטיל ספק עמוק בדעה של עצמו.

כי כנ"ל, כאשר מסכימים אפילו קצת עם האדם, זה גורם לו לחזק את האגו שלו ואת הביטחון העצמי שלו בעצמו. וזה יוצר אצל האדם תחושה של ביטחון עצמי בדרך שלו. ואז לפעמים זה גורם לו להתעקש יותר מידי, שהוא רק צודק. וזה הכל בגלל שהסכימו איתו שהוא גם צודק. או בגלל שנתנו אפילו טיפת לגיטימציה לדעתו. ואז הוא מתחזק בדעתו, ואח"כ זה יוצר קושי לשכנע אותו להסכים רק עם הדעה הנגדית, או גם עם הדעה הנגדית.

ומנקודת המבט הזו, הכי טוב, זה לשלול לגמרי את דעתו של היריב שלך. ולהראות לו 0 אחוז לגיטימציה ו 0 אחוז סבלנות, ולא להכיל בכלל את דעתו. אלא לשלול אותה מכל וכל. להתעלם ממנה לגמרי. להתייחס אליה כאילו היא כלום, כאילו היא בכלל לא קיימת. ואם אתה מוכרח להתייחס אליה, אז אל תתייחס אליה בכבוד כלשהו. אלא תתייחס אליה, כאילו היא מחלת נפש וכאילו היא שיגעון מוחלט.

ומנקודת המבט הזו, מומלץ להתייחס לדעה של היריב, כאילו שמחויב המציאות שהוא רק לא צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שהוא צודק. ושהוא רק טועה ושהוא לא צודק, אפילו לא בטיפה אחת קטנה. והדבר הזה מערער אצל האדם את הביטחון שלו בדעה העצמית שלו, ומאפשר לו לראות ולקבל את הדעה הנגדית לדעה שלו.

ונחדד: גם אם אתה חושב שהיריב שלך גם צודק, אבל לא רק צודק. גם במקרה כזה, לפעמים, אם תסכים איתו שהוא גם צודק, זה יכול לגרום לו להחזיק בדעה שלו שהוא רק צודק. ולכן מנקודת המבט הזו, הכי מומלץ זה לנקוט את העמדה ההפוכה והמנוגדת לגמרי לדבריו, ולומר לו שהוא רק טועה ולא גם צודק. ואחרי שהוא כבר איבד את הביטחון העצמי שלו בעצמו, עכשיו אפשר להציג לו תיאוריה חדשה לגמרי, שבה, הדעה הקודמת שלו, היא גם צודקת וגם שגויה.

וזה בעצם היתרון הקיים בשלילה מוחלטת של דעתו של היריב שלך. שהיא ערעור הביטחון העצמי שלו בעצמו, ולגרום לו לחשוב שהוא משוגע. ואח"כ אפשר להציג לו את הדעה הנגדית.

אבל, בדרך הזו יש גם חיסרון מאוד גדול. והוא, שלפעמים הגישה הזאת יוצרת בדיוק את התוצאה ההפוכה והנגדית. וישנם מקרים, שבהם, אתה חושב שהשני גם צודק וגם טועה. והוא חושב שהוא רק צודק ושרק הוא צודק. ואם תאמר לו שהוא רק טועה, זה ימנע ממנו להסכים איתך, שהוא גם צודק וגם טועה, והוא ימשיך להחזיק בדעתו שהוא ואך ורק הוא צודק.

וההסבר הוא, שלפעמים האדם מרגיש שמערערים לו את הביטחון העצמי שלו בעצמו. ואז לפעמים האדם מרגיש סוג של איום קיומי על דעתו ועל האגו שלו ועל הגאווה שלו. ואז לפעמים הדבר הזה גורם לאדם להיות מוכן לשקר ולהיות מוכן לסבול ולהיות מוכן לעשות כמעט הכל, כדי להמשיך להיות צודק, כדי לשמור על האגו שלו.

ואם לדוגמה אתה חושב שמישהו הוא רק טועה ושרק אתה צודק. אז מהיבט מסוים, אם תסכים איתו שהוא גם צודק, אז זה ישמור על האגו שלו. ואז הוא לא ירגיש מאוים. ואז אח"כ יהיה יותר קל לשכנע אותו שהוא לא רק צודק אלא גם צודק וגם טועה, או רק טועה.

ובכל מקרה, כאשר שוללים לגמרי את קיומו העצמי ואת דעתו האישית של האדם השני, לפעמים זה גורם לו לערעור הביטחון העצמי שלו לגמרי, ואז הוא משחרר את האחיזה שלו בדעה שלו, והוא יותר מסוגל להבין את הדעה הנגדית לדעה שלו. ולפעמים זה גורם לו עוד יותר להתעקש על הדעה שלו, אפילו אם הוא הבין שהוא טועה. והכל זה רק כדי להגן על הכבוד האבוד שלו. מה שנקרא נצחנות / הרצון לצאת צודק וכיו"ב.

ועד כאן הסברתי את האפשרות שבה אומרים לאדם שהוא רק טועה ושרק אתה צודק.

ועכשיו נסביר עוד אפשרות נוספת, והיא, להסכים עם האדם לגמרי שהוא רק צודק, ואח"כ משם לנסות להוביל אותו להבנה של הדעה שלך, שהיא יכולה להיות שהיריב שלך גם צודק וגם טועה, או רק טועה.

והאפשרות הזאת אומרת, שאם אתה לא מסכים עם מישהו, אז באפשרותך לגרום לו להבין שאתה מסכים איתו לגמרי, ושהוא רק צודק. ואח"כ לנסות להביא אותו להסכמה שונה, שבה הוא יבין שהוא גם טועה ולא רק צודק. או שהוא יסכים שהוא רק טועה ורק אתה צודק.

והיתרונות של השיטה הזאת הם, שברגע שאתה מסכים עם היריב שלך לגמרי, זה בעצם "מרדים" אותו לגמרי, וזה בעצם כמו לתת לו כדורי שינה, שגורמים לו לאבד את הערנות שלו. כי אם לא מסכימים עם האדם, ומראים לו שלא מסכימים אותו, זה גורם לו להישאר עירני ולרצות לצאת צודק ולהוכיח שהוא צודק, כדי לא לאבד את הכוח שלו.

והאפשרות הזאת אומרת, שאם ברצונך לגרום למישהו לשנות את דעתו, אז באפשרותך לגרום לו להרגיש 0 אחוזי איום, ו 100 אחוז הסכמה שלך עם דעתו. ואז האדם משחרר את כל מנגנוני ההגנה שלו, שגורמים לו לרצות להישאר צודק.

ואז אחרי שהאדם חושב שאתה מסכים איתו, אז עכשיו אפשר בצורה זהירה להתחיל להעביר את המסר שלך, בו זמנית בנוסף למסר שלו, בלי שהוא ישים לב, שאתה בעצם אומר את ההפך ממה שהוא אומר.

לדוגמה: מישהו אומר שצריך לעשות דבר כלשהו. אם תאמר לו שלא צריך לעשות את אותו הדבר, אז זה גורם לו להיות עירני, ולהמשיך להתעקש שצריך לעשות את אותו הדבר. ולכן, באפשרותך לומר לו, ברור שאתה צודק, כן אתה צודק, ברור שצריך לעשות את אותו הדבר. וזה גורם לו להבין ולחשוב שאתה מסכים איתו ב 100%.

ואח"כ אתה פשוט אומר את מה שאתה חושב, כאילו זה בעצם מה שאמרתם קודם. דהיינו, שאתה אומר את מה שאתה עצמך חשבת קודם, אבל אתה עושה את זה, כאילו אתה בעצם חוזר על ההסכמה שלך איתו.

ונכון, שזה בעצם לא הגיוני ושזה בעצם סוג של סתירה לוגית. אבל אעפ"כ, לפעמים אחרי שאתה מסכים עם הבן אדם, אז הוא כבר קיבלת את מנת החנופה ותשומת הלב שהוא רצה לקבל, והוא מרגיש שהוא כבר קיבל מספיק כבוד שחיזק לו את האגו ואת הגאווה שלו. ועכשיו אם תגיד את מה שאתה חשבת קודם, אז הוא פחות יתנגד למה שאתה חושב, למרות שבעצם אתה אומר את ההפך של מה שהוא חושב.

והרעיון הוא, ליצור הזדהות מלאה עם הדעה של הצד השני. ואח"כ פשוט להביע דעה שונה / דעה נגדית, שתיראה כהמשך / כחלק / כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפ"כ גם זו שיטת שכנוע, לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים.

ולפעמים אפילו האדם מוכן שתעשה אחרת ממה שהוא אומר שהוא רוצה שתעשה, ובתנאי שתאמר לו שאתה באמת חושב שהוא צודק, ושאתה אכן צריך לעשות מה שהוא רוצה שתעשה. ואח"כ מבחינתו שבפועל תעשה אחרת מדבריו, אבל שזה לא יהיה בצורה פורמאלית, כי זה יפגע לו בדימוי העצמי שלו וכיו"ב.

ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שברגע שאתה מסכים לגמרי עם הדעה של היריב שלך, אז זה גורם לו להזדהות רגשית איתך, ואז כאשר הוא מסתכל עליך, הוא בעצם רואה את עצמו. ויצירת ההזדהות הזאת, גורמת לו להרגיש, שאתה, זה בעצם הוא. כי כאשר אתה מסכים איתו, אז בעיניו, אתה הופך להיות הוא.

ואז ממילא, אח"כ, גם אם תגיד הפוך, הוא יכול להסכים איתך. כי הוא חושב שזה הוא עצמו אומר את מה שאתה אומר.

ויותר מזה, הוא גם יכול להיות מוכן לחשוב שהוא בעצם משנה את דעתו, כאשר אתה עצמך אומר לו את דעתך המקורית, שהיא שונה מדעתו.

ז"א, שאם תגיד לאדם שהוא טועה, הוא לא רוצה לצאת טועה, ואז הוא יתנגד לדעתך. אבל אם תסכים איתו שהוא צודק, אז תהיה הזדהות רגשית. ואז כאשר תעלה את הדעה המקורית שלך, למרות שהיא מנוגדת לדעתו של היריב שלך, אז גם אם היריב שלך ישים לב שבעצם יש כאן עכשיו דעה נגדית לדעתו, אז היריב שלך יכול להתייחס לזה, שזה כאילו הוא עצמו משנה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית שלו עצמו, ולא מתוך כניעה של האגו שלו.

כי אם תגיד לו שהוא טועה, אז אם הוא יסכים לשנות את דעתו, זה יהיה מתוך זה שהוא נכנע לדעתך, וזה פוגע לו באגו שלו. כי הוא צריך לשנות את דעתו, בגלל כוח חיצוני לו. והוא חווה שהוא מוכרח להסכים איתך, וזה פוגע בו. אבל אם תגיד לו שאתה מסכים איתו, ואח"כ תציג את הדעה הנגדית. אז לפעמים האדם יהיה מוכן להסכים עם הדעה הנגדית, כי זה נותן לו את התחושה, שהוא עצמו בוחר לחשוב את הדעה הנגדית, ושהיא לא נכפית עליו...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
...במילים אחרות אתה לא בטוח שהם חברים שלך. ש: בדיוק. אליעד: נכון? ש: כן. אליעד: יפה אבל לא דיברתי על זה את אמרת יש אנשים שאני לא בטוחה אם הם חברים שלי או לא ולכן אני אעדיף לא לעבוד איתם. ש: אפשר להיות בטוחה? אליעד: זאת לא המהות של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם הוא יותר יקר למה כי את סומכת כי את חושבת שהוא לא ידפוק אותך כי את חושבת שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא לא יקמבן אותך, משהו כזה, את תעדיפי לקנות רכב...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
...והחיסרון הוא בכך, שלפעמים זה גורם לו עוד יותר להתחפר ולהיאחז בדעה שלו. ולפעמים האדם עצמו לא מאמין לעצמו, ואם הוא רואה שאתה מביע הזדהות איתו, זה גורם לו עוד יותר להתחיל להאמין בעצמו, ואז לפעמים עוד יותר קשה לגרום לו לשנות את עמדתו. ולכן צריך להיות מודע ליתרונות ולחסרונות שיש בכל דרך. ולדעת שלפעמים יותר טוב להביע חוסר הזדהות מוחלט עם הצד השני, כדי לזעזע אותו לראות גם את הצד השני. דהיינו, גם אם אתה חושב שהוא גם צודק, עדיין לפעמים יותר קל לומר לו שהוא...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
...על מנת שלא יתקבל כמה שחדש הוא לא חדש. מה קורה כאשר הצגת המוצר מוקדמת מידי? המצב השכיח ביותר הוא כאשר אדם מאמין במוצר שלו ובטוח שהוא טוב. הוא מציג אותו ללקוח או בן הזוג, אך לא מקבל את התגובה הרצויה. אם הלקוח או בן הזוג מסרבים לקבל את המוצר, התחושה הראשונה היא לחץ. בתגובה לכך, האדם ממהר לעשות שינוי, אך בדרך כלל זהו שינוי שטחי. לדוגמה, במקרה של מכירת מוצר, האדם משנה מעט את המוצר, עוטף אותו בעטיפה חדשה ומציע אותו שוב ללקוח. אך מה קורה כאשר הלקוח בודק...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא גר בירושלים והמוכר גר גם הוא בירושלים, כדאי למוכר לומר ללקוח: גם אני גר בירושלים!. אם הלקוח מציין למי הצביע בבחירות והמוכר מצביע לאותה מפלגה, הוא יכול לומר זאת...
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
...לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה? הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי הערך שהם מספקים ללקוחותיהם. פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - נוחות גדולה כאשר מגיע הרגע לבקש כסף. אליעד כהן מדגיש שהבעיה נובעת מאמונות והנחות יסוד פנימיות שצריך לבדוק אותן לעומק כדי להבין מאיפה הן מגיעות...
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
...יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב איך אפשר לגרום למישהו להיות יותר חכם? כאשר רוצים להפוך מישהו לחכם יותר, ראשית כל, חשוב להבין מה משמעות הביטוי חכם. לפי אליעד כהן, חכם הוא אדם שחושב בהיגיון. לכן, אם רוצים לגרום לילד, בן זוג, עובד או כל אדם קרוב לחשוב בצורה חכמה יותר, המטרה המרכזית היא ללמד אותו לחשוב בהיגיון. מה המשמעות...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
...הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר. אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ללא היסוס, כי היתרון אמנם קטן, אך הוא בטוח. לעומת זאת, אם אין ודאות מוחלטת ברווח שיקבל, האדם ידרוש יתרון גדול משמעותית כדי לקחת את הסיכון, כמו אנשים שמהמרים על הבית שלהם כדי לזכות בכל הקזינו. כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה. מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח? אליעד מדגיש שחשוב...
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
...משמעות המילים והשפעתן על התקשורת. אליעד מסביר כיצד כל מילה בפסקה או במשפט היא חלק משמעותי ביצירת ההשפעה הרצויה. מהו ניתוח NLP וכיצד הוא קשור למכירות? ההרצאה מתמקדת גם ב - NLP (Neuro-Linguistic Programming) ככלי עזר לשיפור כישורי מכירה. אליעד מציין כי כדי להבין את הכוונה וההשפעה של טקסטים יש לבצע ניתוח מעמיק של המילים, הביטויים, סדר המילים והפסיקים. כך לדוגמה, הוא מבצע ניתוח של משמעות השימוש במילים כמו נקודת תורפה ומדגיש את השפעתן הרבה בשיחה. כשאתה...
טיפול בהתאבדות, איך למנוע התאבדות? לתכנן התאבדות, איך להרוג את עצמך? איך להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, מחשבות אובדניות, מחשבות על מוות
...לצורה שבה השאלות מוצגות. אליעד נותן דוגמה למישהו שרוצה לירות בעצמו באקדח. לדבר על עצם האפשרות שהוא ישתמש באקדח לא בהכרח תגרום לו לעשות את זה. למעשה, אפשר לשוחח על האופציה הזאת בצורה לא מחייבת, כך שהאדם מבין שהוא לא חייב לבצע את המעשה בפועל. השיחה יכולה לאפשר לאדם לבחון מחדש את המחשבות שלו, ולראות שהוא לא בהכרח חייב לממש את הרצון להתאבד, גם אם הוא חושב על כך ברצינות. כיצד אפשר להשתמש בשיחה על התאבדות כדי למנוע את המעשה? אליעד מסביר שבסופו של דבר,...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, שיפור מכירות, מומחה מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4540 שניות - עכשיו 01_07_2025 השעה 00:01:26 - wesi28