אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP מטרות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע טוב, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות מכירה, הבסיס למכירות nlp, לשכנע את עצמי ללמוד, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טיפול אישי, איך לנצח בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע גבר להיות איתך, טיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp גישת, NLP סדנא, טקסט משכנע, ייעוץ תקשורתי, NLP הנחות יסוד, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות קניה, טקטיקת מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מומחה מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע את הבוס,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה.

לדוגמה: הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך.

ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". אז אפשר פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח.

אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו.

כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו.

ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי.

ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת הספק, היא נתינת סיבות לאותה התנגדות. כי הצורך לתת סיבה למשהו, זה מחליש את אותו הדבר. כי יש דבר שהוא מחויב, ושהוא לא צריך סיבות. ומה שצריך סיבות, זה אומר שהוא רק אפשרי בלבד, ושהוא אינו מחויב ושהוא לא מוכרח להיות נכון. וכאשר מנסים להבין את הסיבה של איזה דבר, הרי שבעצם זה שמנסים להבין את הסיבה של הדבר, בעצם זה מחלישים את הדבר עצמו.

כי אפשר להאמין לאיזה רעיון, ובכך לחזק אותו, על ידי זה שלא מטילים בו ספק. ואפשר גם לנסות להבין את הסיבה של איזה דבר. ובכך שמבקשים סיבה לנכונות הדבר, בכך בעצם אומרים, שהדבר הוא לא מוכרח להיות נכון, ושאפשר להטיל בו ספק.

ויש גם הטלת ספק סמויה. דהיינו, שלא מראים ללקוח בצורה ברורה ומפורשת שמטילים ספק בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. "אשמח שתסביר לי את מה שאמרת שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, ואשמח להבין את זה טוב יותר". ואז הלקוח בעצם יחזור עוד פעם על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר.

ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא רוצה את המוצר, אז אפשר במקום לשאול אותו "למה אתה לא רוצה את המוצר", במקום זה אפשר לשאול אותו "אשמח שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה.

ועוד יש לשים לב, כי לפעמים הלקוח לא באמת אמר סיבה לכך שהוא לא רוצה את המוצר. וכאשר שואלים אותו, "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שאתה לא רוצה את המוצר". בשאלה עצמה, יש בעצם משמעות נסתרת, שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר.

כי לפעמים סתם אין ללקוח חשק לקנות את המוצר. וכאשר שואלים אותו "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שבגללה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, או "מה אמרת שהסיבה לכך שאתה לא רוצה לקנות את המוצר", בעצם בכך בעצם מעבירים לו מסר שאומר, שכאילו זה וודאי שהוא אמר סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. ואז בעצם הלקוח מרגיש שהוא חייב לנמק למה הוא לא רוצה את המוצר. ובכך בעצם הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו אחר להרגיש... איך לעשות ראפור? להתמודד עם קושי למכור משא ומתן לבכירים איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? נקבע מחיר של מוצר צעד בונה אמון קמפיינים שיווקיים להתחבר עם הלקוח למכור מוצר פגום לקוח עצוב למכור ללקוח פגישה חוויית הלקוח בתהליך המכירה ניתוח סיבתיות ומכירות איש מכירות מצוין איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? האם nlp מומלץ? תחושת קרבה עם לקוח נטישת לקוחות תסריט שיחה עם לקוח איך להכיר לקוח? איך למכור ללקוח מוצר? לגרום למישהו להתאהב להסכים עם לקוח בצורה נכונה איש מכירות צריך להיאבק בלקוח מכירות למתקדמים לשכנע אנשים בעלי סמכות איך לבחור לקוח? לגרום למישהו להיקשר ללמוד לקבל סירוב מלקוח לשכנע בשאלה איך למכור מוצר גרוע? מנטורים למכירות למכור מוצר גרוע לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו להציג ללקוח מחיר זול לגרום למישהו לחשוב על משהו להצליח בעסק אם אני שונא למכור מוצר בעטיפה לשכנע לקוח שלך לקנות לקוח שמבקש הנחה איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח שכנוע יחסי בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? למכור מוצר בלי חשק לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך לשכנע קבוצה של אנשים לרמות לקוח למכור בכיף לספק ערך ללקוח איך לתכנן את השיווק? מוצר לא מושלם שינוי עמדות ושכנוע מחיר ללקוח בתהליך מכירה לתאר מוצר nlp טיפולי למכור רק מוצרי פרימיום שכנוע שכלי לקוח כועס למה הלקוח מפחד להחליט? ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו צורך של לקוח מניעי הרכישה של הלקוח למכור ללקוח שמח כמה כסף לבקש מלקוחות? מניפולציות על לקוחות לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים אוטוסוגסטיה עצמית האם המוצר מתאים ללקוח? למכור קורס באינטרנט מנהל צריך להיות איש מכירות מניפולציות בקריאת מחשבות לשכנע מישהו להפליל מה הלקוח מחפש? לתת אמון איך להצליח בתפקיד איש מכירות? מכירות למתחילים למכור מנייה בהפסד לשכנע עובד בעבודה השקעה באיש מכירות למכור את עצמך בראיון עבודה להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח בונה אמון לשכנע את ההורים לשכנע מישהו לא לרצות אותך התנגדות בשיחת מכירות בטלפון לקבל הנחה על מוצר מחלקת המכירות מול מחלקת היצור למה לשאול את הלקוח שאלות? מוצרי מזון משא ומתן בחוסר תום לב איך לענות ללקוח? שיקוף והשפעה על אדם אחר שכנוע פנימי עמוק לשנות מחיר של מוצר שיטות לניהול משא ומתן לקוח שואל בשיחת הטלפון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, רטוריקה, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 23_12_2025 השעה 17:45:08 - wesi28