אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח לקנות ממך? ✔יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח לקנות ממך?, לשכנע לקוח, איך לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לגרום לאישה, איך לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע טוב, NLP שכנוע, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע בת זוג, לשכנע את האשה, לשכנע שופט, התמודדות בראיון, השפעה על אנשים, סדנאות nlp, מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP אומנות הפיתוי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp תרגול, לשכנע את החברה, nlp מזה, לשכנע חברים לצאת, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לשכנע אנשים, איך לכתוב טקסט משכנע, הצלחה בשכנוע, איך לשכנע את ההורים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, דיאטת nlp, לשכנע את המפקד, nlp טכניקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, משא ומתן, לשכנע בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP שיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל כאן נסביר, על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר?

וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים.

אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך.

במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך.

ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך.

וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אא"כ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך.

כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן.

במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך.

ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך.

אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו.

ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך אז לפעמים צריכים ללכלך על המתחרים שלך ולפעמים צריך גם להמליץ על המתחרים שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח / יצירת אמון עם הלקוח / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח לקנות ממך?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לגרום ללקוח לקנות ממך?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה הוא התת מודע? איך לשכנע אקס? לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו מוצר לא רווחי fomo של לקוח התנגדויות של לקוח לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות לגרום למישהו לספר לשכנע מישהו לפרש לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להתחבר איתך למכור את עצמי בביטחון עצמי חוצפה של לקוחות לגרום למישהו לרצות דווקא אותך לקוחות שרוצים מחיר זול לקוח רוכש מוצר איש מכירות כריזמטי בניית אמון עם לקוח שנאה לאיש מכירות לשכנע מישהו לא לשכוח אותך יכולת למכור משהו להיות נחמד ללקוח חומרי שיווק טובים למה קשה לשכנע אנשים? להציג ללקוח מוצר לדוגמה שאלות לאנשי מכירות טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך שאלה פתוחה של לקוח יצירת חומר שיווקי צורך של הלקוח להצליח כאיש מכירות לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך עלויות השיווק והמכירה האם nlp עובד? לקוח שהכי חשוב לו המחיר משפך שיווקי באונליפנאס מסר שיווקי שכנוע הטמעת מסרים לשכנע לקוח לאהוב באפשרותך להשפיע על אנשים השכנוע של ביבי שיטת שיווק ליצור לקוחות מרוצים לקוח שמציב אולטימטום פרסום חומר שיווקי שיווק נכון לגרום למישהו לוותר עליך שכנוע ישיר או שכנוע עקיף שיווק אורגני בחינם להיות יותר חזק מהלקוח באיזה מילים למכור? המשפך השיווקי לא עובד איך לשדר אמון? מניפולציות של המוח לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה כל אחד יכול להשתכנע לשכנע מישהו לרצות סקס הלקוח מוכר לאיש המכירות לשכנע מישהו לומר את האמת לגרום למישהו לחשוק בך טיפים למכירות איך לעשות שכנוע? תמחור מוצר יקר לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה למה הוא לא רוצה למכור? הזדהות עצמית לשכנע מישהי להתאהב בך שאלה של לקוח איך להשפיע על מישהו? להתייחס לבוס כאל לקוח האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להציב יעדי מכירות לשכנע חולה נפש לקבל טיפול לשכנע מנהל לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר לכתוב מסרים שיווקיים לשכנע אדם לשנות את עמדתו מוצרים משלימים ראפור בצורה נכונה איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה התמודדות עם לקוח עצבני תשובה ללקוח לומר ללקוח רק את האמת לשכנע ילד לא לשקר לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו אוהב למכור נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה מי הלקוחות שלי? איך לתכנן שיווק? לתת ללקוחות להשתמש במוצר ללמוד להיות כריש מכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי למה לקוח צריך לחשוב על זה... איך ליצור הזדהות עם לקוח? לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו המוצר הכי יקר שיש אפשרויות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, פרסומות, מכירות בנושאי איך לגרום ללקוח לקנות ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 03:56:41 - wesi28