אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח שלך? ✔איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח שלך?, NLP לעסקים, לימודי רטוריקה, להתמודד עם התנגדות מכירה, איך לשכנע את חברה שלך, לשכנע בת זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, ראפור, זיהוי מניפולציות בטקסט, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, סודות ההשפעה, אמנות הנאום, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, רטוריקה, nlp הדרכה, אומנות הסוגסטיה, לשכנע מישהו לקנות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, אומנות התקשורת, לשכנע עובדת, מיומנויות שכנוע, לשכנע למכור, סודות המשא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, סדנת מכירות, זוגיות nlp, הכנה לראיון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, מניפולציות, לשכנע בנים, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP מה זה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה?

והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור מסוים. ועלינו להבין היכן יש לנו יותר סיכוי להגיע להתאמה עם הלקוח ועם צרכי הלקוח, והיכן כנראה שתהיה לנו יותר התנגדות עם הלקוח.

לדוגמה, יהיה לנו יותר קל לגרום ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו.

ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח.

לדוגמה, קודם כל נשאל את הלקוח, איזה סגנון חופשה הוא מחפש? ונאמר לו שיש לנו בדיוק את מה שהוא צריך וכולי. אחר כך נשאל אותו לגבי המחיר, וגם כאן ניצור התאמה. וכל הנ"ל לאו דווקא בסדר הזה, ורק אחרי שכבר יש התאמה עם הלקוח, רק עכשיו נדבר איתו על המיקום של החופשה. שאז יהיה לנו הרבה יותר קל לטפל בהתנגדות של המיקום, אחרי שהלקוח כבר חושב שיש התאמה עם פרמטרים אחרים שהוא מחפש.

ומה נעשה אם הלקוח בהתחלת השיחה מנסה להתעקש לדבר איתנו על המיקום של החופשה, או על החלק במוצר שלנו, שכלפיו יש הכי הרבה התנגדות...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק אחכ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו. לדוגמה: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמה תהיה טעות. משום שלא בטוח שאתה רוצה בכלל לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדות הזאת. כי אולי הוא בכלל לא חושב על המתחרים שלך. בנוסף, התשובה...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה. כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחויב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אחכ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחויב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...היא ברורה לך. אבל היא גם לא בהכרח נקודת המבט שלך כאיש מכירות. וזה שאתה היית קונה את המוצר וזה שאתה מאמין במוצר, זה עוזר לך להתחבר לנקודת המבט של הלקוח. אבל זה לא באמת הכרחי. ובפועל זה אומר, שעליך כאיש מכירות לחשוב מנקודת המבט של הלקוח בלבד. האם אתה חושב שעבור הלקוח, העסקה הזאת בטוח רעה? האם אין ללקוח שום יתרון כלשהו מביצוע העסקה? האם העסקה הזאת עושה ללקוח רק רע, מכל היבט אפשרי בכל זמן כלשהו? האם זאת האמת, שהעסקה הזאת, רק רעה, מנקודת המבט של הלקוח? או שאולי מנקודת המבט של הלקוח, יכול להיות שיש יתרונות...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין. מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען? אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...לו. לא בגלל שהמוצר שלי מושלם, ולא בגלל שהמוצר שלי בהכרח יפתור ללקוח את כל הבעיות שלו בחיים שלו, אלא בגלל שיש במוצר שלי יתרונות כלשהם, שעבור הלקוח שלי יכולים לעשות לו טוב. במילים אחרות, אל תחפש מוחלט ואל תנסה לעשות טוב באופן מוחלט ללקוח שלך. אלא בדוק האם ומה התועלת היחסית שיכולה להיות ללקוח שלך מרכישת המוצר. כמו כן, אל תיכנס בנעלי הלקוח שלך ואל תעשה את החישובים שלו כאילו אתה הוא. אלא תשאיר לו לקבל את ההחלטה שלו. לדוגמה, אל תחשוב שאם המוצר שאתה מוכר לא מתאים לך, אז בהכרח שהוא לא יתאים ללקוח שלך. כי...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום. ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיוב. וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך בידול עסקי. ואיך עושים בידול עסקי? אז יש בזה המון עניינים, אבל ברמת העיקרון צריכים להתאים את הבידול העסקי לקהל היעד שלך. דהיינו, אתה צריך קודם כל להבין מי קהל היעד שלך, מי אתה רוצה שירכוש ממך, מי אתה רוצה...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיוב? אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח שלך?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום ללקוח שלך?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אדם להיות מאושר למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? להתקבל לעבודה כאיש מכירות איכות של מוצר ראיון עבודה למשרת איש מכירות איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? להוזיל את עלות השיווק כל אחד יכול ללמוד למכור לתת ללקוחות שירות יכולות השכנוע של ברק אובמה לקוחות שמכירים אותך איך לשכנע מישהו להסכים איתך? לומר ללקוח את כל האמת זיהוי טכניקות שכנוע לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך האם להתעקש עם הלקוח? ביטחון עצמי של איש מכירות ליצור מכנה משותף עם הלקוח לגרום למישהו לדבר טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות האם ניתן לשכנע כל אחד? בניית אמון איך לגרום למישהו לבקש? שכנוע עסקי איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה להפר אמון מניפולציות מכירה להתחמק משאלה של לקוח לתכנן את השיווק הבעת הזדהות עם ההתנגדות להתאים את התשובה ללקוח איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? איך לעמוד בעומס מכירות? לגרום למישהו לחשוב על משהו למכור קורס באינטרנט כמה מוצרים למכור? שכנוע מהיר איך למכור מוצר בעייתי? לגרום למישהו לעשות משהו החזר כספי ללקוח תכנון יעדים לאנשים מכירות לשכנע ילד לא לפחד נולדת איש מכירות אסטרטגיית שימור לקוחות האם לתת ללקוח הנחה? לגרום למישהו לא להסכים לשכנע שאתה צודק שכנוע פנימי ביחס למוצר שכנוע יחסי לשכנע אחרים למכור לעצמי שכנוע יתר למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? מניפולציות של מחזירים בתשובה לשכנע אישה איך להשיג המלצות של לקוחות? למכור למישהו להתמודד עם תחרות שיווקית התנגדויות בזמן מכירות למה לעשות שיווק ללקוחות? הצבת גבולות ללקוח להציג ללקוח דירה לדוגמה לשכנע מישהו להתעניין במשהו לקצר את התהליך של הלקוח להחליט איך למכור את המוצר? לגרום ללקוח להרגיש חלש איך לגרום למישהו להתאהב? פגישות פיזיות עם לקוחות הסברים של איש מכירות המוצר יעזור ללקוח מתי למכור את עצמך ללקוח? לחזור על השאלה של הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח אופי גרוע של איש מכירות שיווק לא יעיל איש מכירות מוצלח אמונות בתת מודע עולם המושגים של הלקוח איך לגרום ללקוח להבין? למכור כל דבר לכל אחד משכנעים לקוח לבקש עוד כסף מלקוחות איך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם? איך אנשים משתכנעים? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? להגיב ללקוח לשכנע מישהו בתור חבר לנהל אנשי מכירות איך לשכנע ילד לאכול ירקות? למכור בקלות למכור ללקוח מוצר גרוע לא לדפוק לקוח איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? למה אני לא מצליח למכור? למכור בשיחת טלפון להכיר את שפת הלקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, למכור, NLP בתחום איך לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1875 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 23:14:31 - wesi28