אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח שלך? ✔איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח שלך?, לשכנע חברים לצאת, NLP מכירות, סודות ההשפעה, מה זה לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp בחינם, גישת NLP, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP פחדים, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, איך לנצח בוויכוח, מה זה nlp, טיפול בהתנגדויות, nlp בעברית, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP טיפים, סודות התת מודע, רטוריקה, nlp לחינוך ילדים, מניפולציה, שיטת ה nlp, טיפול בהתנגדות לקוח, מיומנות רטורית, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדויות מכירה, ניהול משא ומתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ללמוד דיבייטינג, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה, ייעוץ תקשורתי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את המנהל, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח.

אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע הוויזואלי ואחר כך את המידע הממשי, או להפך? כי לכאורה, זה אותו הדבר, אבל האם זה באמת אותו הדבר?

והתשובה לכך היא שכל מקרה לגופו. אבל לצורך העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו.

לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ללקוח מידע ממשי שהוא רואה אותו דרך החושים שלו, הרי שהמידע הזה נתפס אצל הלקוח כמידע יותר אמין. דהיינו, הלקוח רואה בחושים שלו, משהו יותר ממשי, שיותר קל ללקוח להבין שמה שאומרים לו זו האמת, כי הוא רואה בעין שלו את מה שאומרים לו.

במילים אחרות, במצגת שעושים ללקוח בעל פה, יש יותר רכיב של אמונה, שצריכים לגרום ללקוח להאמין לך למה שאתה מספר. לעומת זאת, כאשר מראים ללקוח מידע ממשי, הרי שהלקוח פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה בחושים שלו, את מה שאתה מספר לו. וכאשר הלקוח חושב שהוא פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה במו עיניו את מה שאתה מספר לו, הרי שממילא הוא יותר מאמין למה שאתה מספר לו.

וזה בעצם אומר, שברמת העיקרון, הלקוח יותר יאמין כאשר מראים לו משהו ממשי בעין שלו, מאשר כאשר מספרים לו סיפור כלשהו בעל פה.

ולכן מכך נובע שכדאי קודם כל להציג ללקוח את המידע ברמה הוויזואלית הממשית, לפני שמספרים לו סיפורים בעל פה. ולמה? כי התוקף שיהיה בתת המודע של הלקוח...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק אחכ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו. לדוגמה: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמה תהיה טעות. משום שלא בטוח שאתה רוצה בכלל לגרום...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך. דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...לאפשרויות האחרות של הלקוח, ובשקלול של החסרונות הנובעים מרכישת המוצר שבעיני הלקוח. דהיינו, הלקוח יקנה כל מוצר שהוא יחשוב שיש לו יתרונות ברכישת המוצר מנקודת המבט שלו, גם אם יש במוצר הזה חסרונות, גם מנקודת המבט של הלקוח. ובתנאי, שמנקודת המבט של הלקוח, רכישת המוצר, היא יותר טובה מרעה, עבור נקודת המבט של הלקוח. ולכן כאיש מכירות, המחשבה שאומרת שאם אתה לא היית קונה את המוצר הזה, הרי שהמוצר הזה גרוע עבור הלקוח, ושאז ממילא אתה מרגיש שאתה דופק את הלקוח, זוהי מחשבה שקרית ושגויה. כי עליך לחשוב מנקודת המבט של...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...בתחום שלך אך הלקוח לא רוצה לעבוד איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את עצמך במצב כזה, תוכל לשקול אם כדאי להימנע מהגישה הטכנית ולהתמקד יותר ביצירת חוויית שירות חיובית עבור הלקוח. איך לנהל עסקים עם לקוחות בצורה טובה יותר? איך לשפר את המיומנויות הבין - אישיות שלך? מה חשוב לדעת על מכירת שירותים מקצועיים? איך ליצור קשר אישי עם לקוחות בצורה אפקטיבית? ההבדל בין מוצר לבין תחושה שירותית עכשיו...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...המוצר שלך ולבדוק אם המוצר שלך מתאים לו או לא. אל תנסה למכור את המוצר שלך, תנסה להכיר ללקוח את המוצר שלך. אתה לא חייב למכור את המוצר, אתה כן חייב לגרום ללקוח שלך להכיר את המוצר שלך, לדעת את האמת על המוצר שלך. כשהלקוח מעלה התנגדות מכירה, נסה להבין האם ועד כמה היא משקפת את האמת, או שמא יש כאן כשל של הסברה. שהלקוח לא מבין את המוצר, או מעלה התנגדות מכירה שאינה משקפת את האמת. שאז עליך להסביר ללקוח את האמת. הלקוח לא חייב לקנות, אבל הוא חייב להבין את האמת לגבי המוצר שלך ולא להעלות התנגדויות מכירה שאינן...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי. אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות רלוונטי גם למוצרים אחרים שיכולים להתאים לתוכן השיווקי שלך. דהיינו, נניח שאתה רוצה למכור מטבחי יוקרה. ונניח שאתה רוצה ליצור סרטונים שמסבירים, לא רק למה דווקא לרכוש ממך את המטבחים...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך. אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיוב? אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח שלך?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום ללקוח שלך?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם להכין חומרי שיווק? לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר איך לחלץ לאחור במשא ומתן? כימיה עם לקוח מניפולציה לקנות ולמכור פיתוח מוצר מחיר ללקוח בתהליך מכירה לקוחות מלחיצים רטוריקה הגדלת לקוחות שיחת חולין עם לקוח איך להצליח למכור? חומרי שיווק נכונים מתי לומר ללקוח את המחיר? לשכנע שאתה מנומס לשכנע אדם לראות ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות להיות מומחה מכירות שתילת מחשבה מוצרים רעים למכור את המוצר הכי יקר איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך? מומחה שיווק מנהל שיווק גרוע חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים משפך שיווקי אורגני ניהול משא ומתן מתוחכם איך עובד שכנוע? לפתח מוצר משבר אמון מניפולציות בהתנצלות התנגדות מכירות מה המטרה של השיווק? לגרום למישהו לשנוא מה זה שיווק טוב? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? לשכנע מישהו שיש לו בחירה להציג ללקוח אפשרויות לגרום ללקוח להיות נאמן לקוח שרוצה לבטל עסקה לשכנע בחורה לאהוב אותך לעמוד בפני מניפולציות ראפור עם התת מודע סלוגן שיווקי להביא ערך ללקוח מנטורים לשיווק לא להצליח למכור מה לא לבקש במשא ומתן? לקוח חושש לקבל החלטה להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לשכנע לקוח לאהוב לקוח שהכי חשוב לו המחיר התפקיד של המכירות לעשות מבצעים ללקוחות שימוש בשם של הלקוח מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? להיראות כמו איש מכירות להדריך אנשי מכירות צעד בונה אמון טיפים לשיווק ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות מניפולציות על לקוחות איך לשכנע אנשים לחשוב? איך להרגיש טוב למכור? לגרום ללקוח להאמין שיקוף והשפעה על אדם אחר איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו האם ללכלך על מוצרים מתחרים? לגרום ללקוח לא לעזוב אותך המוצר שלך יקר קבלת החלטות של לקוח השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות הפרת אמון צורך אמיתי של הלקוח התנגדויות בשיחת מכירות למה לא לתת הנחה ללקוחות? לשכנע אנשים לאהוב לקוחות שמכירים את המותג שלך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה המלצות של לקוחות מה הצורך של הלקוח? nlp ליצור ללקוח תחושת fomo איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? איך לשכנע לקוח לקנות? מה הלקוח מחפש? עמלת מכירות למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? לשכנע מישהו להשתכנע להיות תותח מכירות להתייחס אל הבוס כלקוח מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? איזה מוצר למכור? תהליך של שכנוע מול לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מומחה בשיווק, תת מודע בתחום איך לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 23:06:00 - wesi28