אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח שלך? ✔לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח שלך?, לשכנע אנשים לתרום, לימוד nlp בחינם, אומנות הנאום, NLP פיקאפ, לשכנע עובדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מסרים לתת מודע, איך לשכנע את ההורים, סודות ה nlp, שאלה איך לשכנע, NLP תבניות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את החברים, nlp לחינוך ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע גבר להיות איתך, שיטות מכירה, לשכנע אמא, NLP שכנוע, לשכנע הורה, לשכנע אשה, איך למכור רעיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע לקוח לקנות, אסטרטגיות שכנוע, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך להצליח למכור, NLP מה זה, יחסי ציבור, מדריך אישי, יכולת לשכנע, לנתח טקסטים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה שאלה: האם כדאי לטפל בהתנגדויות של לקוח מראש, או שכדאי שהוא יעלה אותן ורק אחכ לטפל בהן. תשובה: אם אתה יודע בוודאות שהלקוח יעלה התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור להגיב להתנגדות הזאת בצורה מסוימת ואתה יודע בוודאות שהתגובה שלך הזאת תעזור לך להשיג את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה. כי מאוד יכול להיות שללקוח...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...הוא יודע לדבר בצורה הגיונית, דברים שהם רק אמונה. ואז השומע חושב שהסבירו לו הסבר שכלי, למרות שבאמת בסך הכל מכרו לו אמונה שנראית בצורה של שכל. כי ברגע שאומרים לאדם דבר של אמונה, אז הוא קולט שאולי מרמים אותו ואז הוא מטיל ספק בדבר. ולכן, הכי טוב, זה לקחת את מה שרוצים שהאדם יאמין, ולעטוף לו את זה בצורה הגיונית ושכלית, בלי להזכיר שום מילה של אמונה. כאשר בעצם מוכרים לו אמונה, בעטיפה של שכל. ועוד נקודת התבוננות בעניין, והיא, שכאשר רוצים לשחרר את האדם מהאחיזה שלו בדעה הנגדית, שם כן צריך להפעיל טכניקות של...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...הבא. והוא שכאיש מכירות, עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב שרכישת המוצר תעשה לו, יותר טוב מאשר רע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו כלקוח. דהיינו, לקוח לא קונה מוצר, שאתה חושב שהוא טוב. לקוח קונה מוצר שהוא חושב שהוא טוב. לקוח לא קונה מוצר שאתה היית קונה עבורך, אלא לקוח קונה מוצר, שהוא חושב שיעשה לו טוב עבורו, מנקודת המבט שלו כלקוח. וזה נכון שאם תאמין במוצר, אולי יהיה לך יותר קל להסביר ללקוח למה המוצר טוב, אבל זה לא הכרחי כדלקמן. בנוסף, הלקוח לא רוכש מוצר שהוא רק טוב, הלקוח גם לא רוכש מוצר...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...לו להרגיש טוב בללכת לעשות לו קניות אני לא מוכן לעשות דברים מסוימים ויש דברים שאני רוצה לעשות אבל עדיין יש, זה לא אתה לא עושה לו טוב רק במוצר שאתה נותן לו אתה עושה לו טוב גם מסביב. בסופו של דבר נגיד שהוא בא אליך נגיד לדוגמה ללמוד תחום מסוים אוקי הוא לא משלם לך כסף רק על מה שלימדת אותו הוא משלם כסף על זה שבאופן יחסי כשהוא יצא ממך הוא הרגיש יותר טוב מאשר אם הוא לא היה יוצא ממך שזה בעצם אומר אם הוא לא היה בא לא היה הולך למישהו אחר. לדוגמה נגיד שהוא נכנס אליך נגיד עם חרדה שהוא יכשל במבחן ואתה לימדת אותו...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...אתה יכול לנצח, גם אם הלקוח לא קנה. כי אם הלקוח קנה או לא, זה לא תמיד תלוי בך מסיבות שונות. אבל אתה יכול לשחק די טוב ולנצח במשחק, ועדיין הלקוח לא יקנה מסיבות שונות. כי אתה מציב לעצמך את הגבול כמה אתה מתעקש עם הלקוח והיכן הם גבולות הגזרה שלך, בלנסות לשכנע את הלקוח. כי המאמץ שלך לשכנע את הלקוח, הוא רק עד היכן שאתה בוחר להתאמץ מול הלקוח. ועד לאותה הנקודה, אתה בהחלט יכול להצליח, גם אם לא תהיה מכירה בפועל. לסיכום, חשוב על הטוב היחסי שכן יכול לצאת ללקוח מהמוצר שלך. חשוב על זה שיש אפשרות שהלקוח שלך כן יעשה...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו. ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך. ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...שאתה החנות ירקות היחידה שיש בשכונה. והיתרון שלך על כל שאר המתחרים שלך, הוא שאתה נמצא בשכונה ושאף אחד אחר לא נמצא בשכונה. במילים אחרות, לפעמים, יש דברים במציאות שהם לכשעצמם סוג של בידול עסקי ויתרון תחרותי שיש לך על פני המתחרים שלך, גם אם לא תיצור במיוחד בידול עסקי. למרות שגם אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא הקרבה לבית, עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא הכי קרוב לבית, דהיינו, שתזכיר ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי להזכיר להם את הבידול העסקי שלך. לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח שלך?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום ללקוח שלך?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להחליף מחשבות לקוח מקבל הנחה לשכנע לקוח לאהוב אותך שכנוע אובייקטיבי למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר לגרום למישהו לרצות להסכים איתך נולדת איש מכירות שכנוע ברמת הפוטנציאל האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? איך למכור בזול? ליצור התניה משכנעת כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? לשכנע ילד לא לפחד איך לגרום לאנשי המכירות למכור? לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך לקוח עושה השוואה לגרום למישהו לסלוח רצון לתת ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? לשכנע עובד בעבודה מניפולציות שיווקיות של מנטורים שיטת שכנוע לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש איך לחשוב כמו הלקוח? דרך החשיבה של הלקוח מה הלקוח שלך רוצה? להיות nlp master practitioner הרגשה של אמון מתי לשקר ללקוח? איך למכור כשאתה בחרדה? איך ליצור אמון עם אנשים? סוגי מוצרים להציע ללקוחות שיטות לשכנע אנשים שיווק יהפוך את המכירות למיותר מקצועיות בעיני הלקוח תכנון מסע לקוח היצע של מוצר איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? לגרום ללקוח להאמין איבוד לקוחות והעלאת מחירים מתי להציג ללקוח את המחיר? ראפור של מנטורים רצון הלקוחות לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך להשיג לקוחות? למכור בלי לנסות למכור לשכנע שאתה מנומס טעויות של מנהלי מכירות איך להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור? לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש ממי ללמוד שיווק? איך לשכנע את האקסית? לגרום למישהו להרגיש לא בנוח לעבוד עם לקוח שמפר חוזה להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות התמודדות של אנשי מכירות שיחה יוצאת ללקוח איך למכור את המוצר ולא את עצמך? מה צריך ללמוד כדי למכור? לקוח אומר אין לי כסף משכנעים לקוחות המוצר יעזור ללקוח לשכנע מישהו לא לעשות משהו איך נקבע מחיר של מוצרים? לטפל בהתנגדות של הלקוח מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? איש מכירות או יועץ מקצועי צוות מכירות טלפוני איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? למכור למרות שקשה ביטחון עצמי למכור לעשות מניפולציה איך ליצור אמון? לגרום ללקוח שמח האלטרנטיבות של הלקוח שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להצליח למכור את עצמך להניע עובדים למכור לקוח צריך לחשוב על זה... איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? לגרום לאיש מכירות לגרום למישהו לא לחשוד איך לשכנע שאנשים משתנים? ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט עקרונות שכנוע למה אין לי חשק למכור? איך לפרסם ללקוחות? איך למכור סדנא? האם לקרוא ללקוח בשמו? הלקוח אומר לשכנע אקסית לחזור למכור למישהו משהו כמה כסף לבקש מלקוח? למה לעשות שיווק? אין תשובה לשאלה של לקוח קריירה במכירות תוכן שיווקי פרובוקטיבי לעבוד במכירות בקלות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, שיווק, סוגסטיה בתחום איך לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 23:16:42 - wesi28