אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח שלך? ✔זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח שלך?, לשכנע מישהו לקנות, nlp עבודה, איך לשכנע אשה לחזור, אימון מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, מכירות ושיווק, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע גבר לחזור, מה זה לשכנע, לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, מטפל אישי, NLP דוגמאות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, הכנה לראיון, nlp לצפייה, איך לשכנע גבר לחזור, איך למכור יותר טוב, NLP טראומה, NLP לימודים, NLP פיתוי, NLP ודמיון מודרך, כושר שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע לקנות, עבודה ב nlp, NLP למאמנים, התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, השפעה על אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP למטפלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח מתנגד לביצוע העסקה.

ובנוסף, עליך להיות מסוגל להבחין, מתי כל הסיבות שהלקוח נותן, הן רק סיבות כיסוי, שבאותו להסתיר ולכסות על הסיבה האמיתית, שאותה הלקוח לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפ"כ העסקה לא מתבצעת.

כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית שלו, וכך ממילא הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה.

והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. ז"א שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו "שמיעה טובה", אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע "לשמוע", שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו.

וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות שאותן הוא עצמו מציג? תשובה: על ידי זה שהוא יודע לשים לב, לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, לתיאור סיבת ההתנגדות שלו. ועל ידי זה שהוא יודע לשים לב, לאינטונציה / שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות, היכן הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא באמת מאמין למה שהוא עצמו אומר.

והדרך לדעת מתי הלקוח עצמו לא מאמין למה שהוא עצמו אומר, היא על ידי זה שבודקים עד כמה הלקוח מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה עובדתית / מוחלטת / אובייקטיבית. ועד כמה הוא מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה של פירוש / יחסי / סובייקטיבי.

כי מי שישים לב יראה, כי כאשר האדם מדבר על עובדות, אז הוא מדבר בצורה אחת. לדוגמה: האדם אומר "יורד עכשיו גשם". וכאשר האדם מדבר על פירוש, הוא מדבר בצורה אחרת. לדוגמה: "נראה לי שהולך לרדת היום גשם". ואם מדובר על יום גשום באמת, אז האדם יאמר "קח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". ואם מדובר ביום שבו רק אולי יהיה גשם, אז האדם יאמר "כדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או לדוגמה שהאדם יאמר "אני חושב שכדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או שהאדם יאמר "אולי ירד גשם, אז תיקח מטריה" וכיו"ב.

והרעיון שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע להקשיב למילות הקישור של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה "אני חושב שאין לי צורך במוצר הזה". או לדוגמה האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמה "אני...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק אחכ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו. לדוגמה: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמה תהיה טעות. משום שלא בטוח שאתה רוצה בכלל לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדות הזאת. כי אולי הוא בכלל לא חושב על המתחרים שלך. בנוסף, התשובה שאתה אמור לענות ללקוח שלך לגבי היתרונות שלך על המתחרים שלך, אמורה להיות מותאמת ללקוח שלך באופן ספציפי...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...ודרך הנקודה הזאת לנסות למכור את המוצר וכולי. כי בסופו של דבר, אתה לא רוצה שהוא ירכוש את המוצר שאתה מוכר, אלא שהוא ירכוש ממך את המוצר שאתה מוכר. לסיכום: חובה עליך לזכור, כי בסופו של דבר אתה רוצה לסגור עסקה בפועל. ואתה לא רוצה רק לשכנע את הלקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שאתה מנסה למכור, ושבסופו של דבר הוא ירכוש אותו מהמתחרים שלך. אלא אתה רוצה שהוא ירכוש את המוצר ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן עליך להתחיל מהשאלה שהיא, מה יגרום ללקוח לסגור איתי עסקה ולא לסגור עסקה עם המתחרים שלי. ויתכן שעליך ליצור ללקוח...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...בלי להזכיר שום מילה של אמונה. כאשר בעצם מוכרים לו אמונה, בעטיפה של שכל. ועוד נקודת התבוננות בעניין, והיא, שכאשר רוצים לשחרר את האדם מהאחיזה שלו בדעה הנגדית, שם כן צריך להפעיל טכניקות של המרה ממחויב לאפשרי. דהיינו, בלי שום אמונה, רק שכל נקי, ורק אמת מוחלטת, עם הטלת ספק בכל דבר. ואחכ עושים את הפעולה ההפוכה, של יותר אמונה ופחות שכל, ופחות מוחלטות ויותר יחסי, וכך גורמים לאפשרי להפוך להיות מחויב. ועוד הבדל יש בין אפשרי למחויב, והוא, שהאפשרי הוא נכון מבחינה סובייקטיבית, והמחויב הוא נכון מבחינה אובייקטיבית...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך להאמין בו?! וכאשר אתה תאמין במוצר שלך, אז יהיה לך הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...לגבי עצמו. איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב? הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו? איך נכון להתנהל...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...לשחק די טוב ולנצח במשחק, ועדיין הלקוח לא יקנה מסיבות שונות. כי אתה מציב לעצמך את הגבול כמה אתה מתעקש עם הלקוח והיכן הם גבולות הגזרה שלך, בלנסות לשכנע את הלקוח. כי המאמץ שלך לשכנע את הלקוח, הוא רק עד היכן שאתה בוחר להתאמץ מול הלקוח. ועד לאותה הנקודה, אתה בהחלט יכול להצליח, גם אם לא תהיה מכירה בפועל. לסיכום, חשוב על הטוב היחסי שכן יכול לצאת ללקוח מהמוצר שלך. חשוב על זה שיש אפשרות שהלקוח שלך כן יעשה לו טוב להשתמש במוצר שלך. חשוב על זה שאתה בא לעזור ללקוח להבין את המוצר שלך, להכיר את המוצר שלך ולבדוק...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...סרטונים שמסבירים, לא רק למה דווקא לרכוש ממך את המטבחים שלך, אלא גם למה באופן כללי כדאי לרכוש מטבח חדש ואתה רוצה לתת כל מיני הסברים כלליים לגבי מטבחים, שיגרמו לאנשים להבין שאתה מומחה באופן כללי בייצור מטבחים. במקרה כזה עליך לדעת, שנכון שיש הרבה חומרי שיווק ומסרי שיווק שיכולים לגרום ללקוח לרצות לרכוש גם מוצרים שמתחרים במוצר שלך. אבל עדיין כאשר הלקוח נחשף למידע ממך, הרי שאתה אמור לגרום ללקוח להתחבר אליך, באמצעות המידע שאתה מעביר לו באופן כללי. לדוגמה: נניח שאני אסביר למישהו, איזה רכב כדאי לו לרכוש...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול. ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר עגבניות באיכות ממוצעת כמו של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל חשיפה ממוצעת כמו שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים / לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת,...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה. ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח שלך?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לגרום ללקוח שלך?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו האם להביא לקוחות חדשים? מחיר ללקוח בתהליך מכירה למכור רק מוצרי פרימיום הוצאת הצעת מחיר ללקוח לפנות ללקוח בשמו הפרטי לדבר עם הלקוח בשפה שלו מהם הצרכים של הלקוח? למכור כל דבר לכל אחד איש מכירות יצירתי להתמחות במכירות הלקוח קונה לגרום למישהו אחר איך ללמוד nlp? לשכנע מישהו לפרש למכור רק מוצרים סוג א לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע ילד לעשות דיאטה שיטות שכנוע פוליטיות איך נקבע מחיר של מוצר? לקוח חושש לקבל החלטה לשכנע מישהו להימשך אלי למכור מכירות איזה לקוחות כדאי לך לבחור? סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? סוגים של צרכים של הלקוח לגרום למישהו לומר איך להדריך אנשי מכירות? שיטות ליצירת ראפור מסרים לתת מודע שכנוע בפרסום טראומות של לקוח עלות מוצר מחלה של אנשי מכירות איך לבחור את הלקוח האידיאלי? לשכנע גבר לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום לשכנע מישהו בתור חבר מוצר ממוצע איך לגרום למישהו לאכול בריא? איך לגרום למישהו להגיע? לגרום למישהו להרגיש לא בנוח יועץ מקצועי או איש מכירות ליצור ראפור איך להיכנס לתת מודע? איך לשכנע מישהו לסלוח לך? לגרום ללקוח לאהוב מבצעי מכירות לגרום לאקס לתת בך אמון קשה למכור מוצר יקר להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר מוצרי מדף למה למכור כמה מוצרים? לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח ללמד אנשי מכירות כמה הנחה לתת ללקוח? שיווק אורגני איך לגרום למישהו לסמוך עליך? עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח איך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח? עבודה לאיש מכירות אפיון צרכים עם הלקוח איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך למכור למרות שקשה? הגדלת כמות לקוחות מה הלקוח חושב שהוא רוצה? יחסי אמון מניפולציות על לקוחות למה ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? שיווק ישיר לייצר מוצר יותר זול מה גורם למוצר להיות יקר? למכור נכון ולהרוויח מרגיש שהמוצר יקר איך להיות בטוח במוצר שלי? שיווק גלוי האם אפשר לשכנע כל אחד? מכירה ללקוח איך לשתול מחשבות לאקס? הקמת מערך מכירות כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? לקוח חשדן למכור ללקוח בהתכתבות לגרום למישהו לרצות אותך לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה לשכנע מישהו לתת לך הנחה איך להתמודד עם תחרות שיווקית? אושר למכור להפר אמון לקוחות בעיתיים איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לשכנע אישה לאהוב אותך למכור סדנא ביותר כסף לשכנע אקס לחזור אליך האם למכור זה כיף? האם לקרוא ללקוח בשמו? משא ומתן למנהלים בכירים טקסט שכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, רטוריקה, מניפולציות בתחום איך לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 23:05:56 - wesi28