אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח שלך? ✔לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח שלך?, איך לשכנע את עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התניה קלאסית, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, אומנות השכנוע, שיטות מכירה, NLP דימוי עצמי, NLP לימוד באינטרנט, זוגיות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לימודי דמיון מודרך, זיהוי מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע בנים, לשכנע את האשה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP דיכאון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מניפולציות, NLP סדנא, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אנשים לתרום, לשכנע מורה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שפת גוף, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp לאנשי מכירות, NLP הנחות יסוד, NLP לימוד עצמי, איך לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע לקנות מוצר, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
איך לגרום ללקוח לומר "כן" ולבצע רכישה?

כאשר רוצים לשכנע אדם לומר "כן" לשאלה מסוימת, כגון "האם תרצה לקנות את המוצר?", השיטה הישירה ביותר היא להציג לו מידע משכנע שיגרום לו באמת לרצות להגיד כן. אם המוצר טוב, ויש לנו את כל ההסברים לכך, אז האדם אכן יגיד כן מתוך רצון אמיתי. אך מה קורה במקרים שבהם רוצים לשכנע את האדם להגיד כן או לא, לא משום שזו באמת דעתו אלא משום שיש לנו אינטרס מסוים? במקרים אלו יש להבין איך עובד המוח האנושי.

המוח פועל בעיקר מתוך הרגל, ופעמים רבות אינו בודק לעומק כל החלטה מחדש. למשל, אם אדם מגיע למקור מים זורמים בטבע, הוא יבדוק תחילה אם המים ראויים לשתייה. אחרי כמה פעמים שהמים נמצאים כראויים לשתייה, האדם יפסיק לבדוק ויהפוך את השתייה להרגל. כך גם כאשר אדם שותה מים מהברז בבית, הוא אינו שואל בכל פעם מחדש אם המים בטוחים, כי כבר התרגל לכך שהם כן.

כך בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר "כן". כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית של הסכמה. המטרה היא לגרום למוח שלו להתרגל למילה "כן", כך שכשנשאל אותו את השאלה החשובה באמת, הוא כבר יהיה רגיל להגיד "כן" אוטומטית. לדוגמה, לפני ששואלים אותו אם הוא רוצה לקנות מוצר, שואלים אותו שאלות נוספות עליהן הוא יגיד "כן", כדי להרגיל אותו להסכים. לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר "לא", צריך להרגיל אותו למילה "לא" על ידי שאלות שיקבלו תשובה שלילית.

מה הטעות הנפוצה ביותר בשכנוע לקוחות?

טעות נפוצה מאוד בשכנוע לקוחות היא ליצור אצל הלקוח תחושת אי - נוחות או התנגדות לפני שמגיעים לשאלה החשובה. למשל, אם אדם נכנס לחנות ואינו אוהב את העיצוב או סובל מריח רע או מטמפרטורה לא נעימה, הוא מפתח התנגדות כלפי החנות, מה שמקטין משמעותית את הסיכוי שיקנה את המוצר. גם אם המוכר שואל את הלקוח שאלות והלקוח מסכים איתו בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר חווה תחושת התנגדות, הדבר יקטין את הסיכוי להסכמה הסופית.

כלומר, לפני שמנסים לשכנע לקוח במשהו, חשוב לא ליצור קונפליקט או חוסר הסכמה בשאלות הקודמות, כי המילה "לא" נשארת בתודעה ומקשה על השכנוע בהמשך. במקום לשאול את הלקוח "האם אתה לא רוצה את הגרסה המתקדמת?", יש לשאול "האם אתה רוצה את הגרסה הפשוטה?". כך נמנעים מהמילה "לא", והמוח של הלקוח מתרגל ל"כן".

מתי דווקא כדאי לתת ללקוח להתנגד?

למרות החשיבות של יצירת הרגל של הסכמה, ישנם מקרים בהם כדאי דווקא לאפשר ללקוח להתנגד לפני שמגיעים לשאלה המרכזית. לעיתים האדם מרגיש שהוא חייב להביע התנגדות כדי לא להרגיש שנוצל או ש"עבדו עליו". לדוגמה, אדם שחותם על חוזה עשוי להרגיש צורך לשנות משהו בחוזה, אפילו דבר קטן, כדי לא להרגיש שסתם חתם. אם לא נאפשר לו להתנגד לדבר קטן, הוא עלול להביע את ההתנגדות בדיוק בנקודה הקריטית ביותר עבורנו, למשל בהחלטה הסופית האם לקנות או לא.

במקרה כזה, עדיף לתת לאדם להביע התנגדות בנושא פחות משמעותי לנו, כדי שירגיש ש"יצא ידי חובת התנגדות". לאחר שהביע התנגדות, אפשר לחזור ולשאול אותו שאלות נוספות שייצרו תחושת הסכמה, כך שהוא יהיה מוכן...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמה לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמה נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמה "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ונעמיק לפעמים רוצים לגרום לבן אדם להגיד כן ולפעמים רוצים לגרום לבן אדם להגיד לא השאלה איך עושים את זה.

אחת הדרכים, עכשיו כמובן שעל פי הצורה הפורמלית ביותר הדרך לגרום לבן אדם להגיד כן היא על ידי שכשנשאל אותו את השאלה אז באמת הוא ירצה להגיד כן, זאת אומרת לדוגמה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" אם באמת המוצר יהיה טוב ונסביר לו את כל ההסברים שהמוצר טוב או המוצר לא רע וכו' אז הוא יקנה את המוצר הוא יגיד כן. כנ"ל לגבי לא אם אנחנו נשאל אותו את השאלה הנכונה ונסביר לו את כל המידע הנכון ומצד האמת הוא ירצה להגיד לא אז הוא יגיד לא.

אבל לפעמים רוצים שהבן אדם יגיד כן או שהוא יגיד לא למרות שזה לא באמת ככה, אוקי אז איך גורמים לבן אדם לעשות כזה דבר אז מי שיודע איך המוח עובד אז הוא יודע שהמוח בעיקרון חלק גדול מאיך שהוא עובד הוא עובד מתוך הרגל, מה זאת אומרת עובד מתוך הרגל? לדוגמה נגיד בן אדם נמצא בשטח אוקי ואז הוא רואה מים איפשהו סתם מים זורמים, האם הוא ישתה את המים שזורמים? תשובה תלוי הוא יבדוק אפשר לשתות את המים הוא ישתה אי אפשר לשתות את המים הוא לא ישתה.

אם נגיד לדוגמה מודיעים "יש זיהום במים בברזים" האם בן אדם ישתה את המים? לא הוא לא ישתה את המים ואם פעם בשבוע מודיעים "יש זיהום במים", האם בן אדם ישתה את המים? תשובה הוא יבדוק יש שם זיהום במים אין זיהום במים, אפשר לשתות את המים אי אפשר לשתות את המים. אוקי ובדרך כלל כשבן אדם ניגש לברז הוא לא שואל את עצמו "האם אפשר לשתות את המים?" למה כי הוא רגיל לכך שאפשר לשתות את המים, זאת אומרת הוא שאל את עצמו בפעם הראשונה שבן אדם ניגש לברז לשתות מים המוח שלו ישאל אותו "זה בסדר לשתות את המים האלה? כן תשתה אותם", אוקי פעם הבאה "זה בסדר לשתות את המים האלה? כן תשתה אותם", פעם נוספת "זה בסדר לשתות את המים האלה? כן תשתה אותם" ואז הבן אדם כבר התרגל ואז הוא הולך לשתות את המים והוא לא בודק אם המים טובים או לא טובים.

מה זה אומר? זה אומר שבעיקרון המוח רגיל לדברים מסוימים והמוח לא תמיד אוהב להתאמץ לנתח כל דבר מחדש ולכן זה בעצם אומר שאם אנחנו רוצים לגרום למישהו להגיד כן מה שצריך לעשות זה לגרום לו להגיד כן לאו דווקא במובן כן אלא במובן של הסכמה, לגרום לו להסכים על הרבה מאוד דברים ואז גם אם נשאל אותו איזה שאלות שאנחנו יודעים מראש שהוא יסכים להם ואז לשאול אותו עוד שאלה שאנחנו יודעים שהוא יסכים ואז להגיד לו עוד משהו שאנחנו יודעים שהוא ירצה את זה, ואז להגיד לו עוד משהו שאנחנו יודעים שהוא מאוד ירצה את זה ושהוא מאוד יסכים איתנו ושהוא יגיד כן ואז ברגע ששואלים אותו את השאלה הבאה אז המוח של השומע של הלקוח לא תמיד בודק "רגע זה טוב לי או לא טוב לי?" המוח כבר רגיל להגיד כן, ברגע שהמוח כבר רגיל להגיד כן המוח יגיד כן.

אותו דבר כמובן לגבי לא אם אנחנו רוצים לשאול בן אדם שאלה ואנחנו רוצים שהוא יגיד לנו לא אז נשאל אותו כמה שאלות שהוא יגיד לנו "לא אני לא רוצה את זה" ואז נגיד לו "ואת זה ואת זה אתה רוצה?", "לא אני לא רוצה את זה" למרות שלא בהכרח יש בכלל קשר בין הדברים יכול להיות שדווקא בגלל שהוא לא רוצה את הדברים הראשונים דווקא הוא צריך כן לרצות את הדבר שאחר כך אבל שותלים לו במחשבה, נגיד לדוגמה "אתה רוצה שדאע"ש יהרגו אותך? לא, אתה רוצה שהחמאס יהרגו אותך? לא, אתה רוצה את זה וזה? לא, אתה רוצה שביבי יאבד את השלטון? לא", "למה לא דווקא כן אולי כן, אולי דווקא כדי שלא יהיה גרעין לאיראנים אולי דווקא בשביל זה צריך להחליף את ביבי, אולי זאת התשובה מי יודע להחליף אותו במישהו יותר קיצוני ממנו זה לא משנה במי אבל אולי דווקא בשביל שלא יהיו את הבעיות אולי דווקא כן צריך להחליף לדוגמה את ביבי".

לצורך העניין זה היה סתם כדימוי, אוקי אותו דבר גם באופוזיציה "אתם רוצים מחירי דיור יקרים? לא, אתם רוצים בעיות כאלה וכאלה? לא, אתם רוצים את ביבי בשלטון? לא", "מי אמר אולי דווקא בשביל שלא יהיו את הבעיות האלה כן צריך אותו בשלטון, למה אתם יותר טובים ממנו מי החליט שאתם יותר טובים ממנו הוא עשה ככה וככה, נכון שאתם לא רוצים את זה? יפה אז אתם לא רוצים אותו למה אתם יותר טובים אולי אתם תעשו יותר גרוע". מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר ככה המוח חושב בצורה של הרגל המוח לא מנתח כל דבר בפני עצמו ולכן כשרוצים לגרום למישהו להגיד כן ולהסכים על משהו צריך לפני כן ליצור לו תחושה שהוא מסכים, ליצור לו כמה שיותר תחושה של הסכמה או אי הסכמה לפי ההקשר ואז לגרום לו לכך שגם מה שנשאל אותו אחר כך זה מגדיל את הסיכוי שהוא יסכים או לא יסכים לפי מה שהיה קודם.

מה אפשר לגזור מכך, מהרעיון הזה מה אפשר בעצם ללמוד? אפשר בעצם ללמוד לשים לב לדבר אחר נוסף אם רוצים לשכנע מישהו במשהו ורוצים נגיד שהוא יסכים צריך לשים לב להיזהר מאוד שלפני שמדברים איתו על הדבר שאנחנו רוצים שהוא יסכים שלפני כן אנחנו לא מדברים איתו על שום דבר שיכול ליצור קונפליקט. זאת אומרת אם אנחנו יודעים נגיד רוצים למכור ללקוח איזה מוצר, אני ארחיב את זה יותר קצת נגיד רוצים למכור ללקוח מוצר אסור לגרום ללקוח להרגיש לא בנוח בחנות, אם הלקוח ירגיש לא בנוח בחנות כי בחנות יש ריח של סיגריות כי העיצוב לא מוצא חן בעיניו כי הטמפרטורה שם לא טובה אוטומטית זה גורם ללקוח לא לרצות לקנות את המוצר, למה? הוא כבר אומר "אני לא מסכים עם מה שקורה פה המקום הזה לא עושה לי טוב גם את המוצר אני לא ארצה לקנות".

אוקי זאת אומרת, עכשיו יש אנשים שלא שמים לזה לב הם עוברים עם הבן אדם על הסעיפים אומרים לו "זה אתה רוצה? כן, אתה לא רוצה? כן, אתה רוצה לא רוצה כן רוצה" ובסוף אומרים לו "טוב עכשיו אתה רוצה ככה וככה?" אבל כבר קודם היו לו התנגדויות כלפי המוכר, זה מגדיל את הסיכוי שתכף הוא יתנגד עוד פעם ולכן לשים לב אם רוצים לשכנע מישהו במשהו לשים לב שלפני ששואלים אותו את השאלה שאנחנו רוצים שהוא יענה עליה כן של לא יהיו שאלות שהוא ענה עליהן לא כי המילה "לא" הוא צריך לשכוח אותה הוא צריך לזכור את המילה "כן".

ושימו לב נחדד אפילו עוד יותר אני אקצין את זה נניח שנשאל את הבן אדם "אתה רוצה את הגרסה הפשוטה או את הגרסה המתקדמת?" ואז נגיד הוא יגיד "לא אני לא רוצה את הגרסה המתקדמת אני רוצה את הגרסה הפשוטה" לכאורה עכשיו, או נגיד שנשאל אותו "תגיד לי אתה רוצה שניתן לך את המחיר המלא או שאתה רוצה הנחה?" אז הוא יגיד "לא אני לא רוצה את המחיר המלא תן לי הנחה", אוקי עכשיו לכאורה זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן כי ביררנו את הצרכים שלו והוא אמר שהוא לא רוצה את זה ואת זה והוא כן רוצה את זה ואת זה אז הנה הוא יגיד לנו כן כי עשינו בדיוק את מה שהוא רוצה אבל הבן אדם במוח שלו המילה "לא" היא הייתה רצה לו ב - memory בזיכרון שלו יש את המילה "לא", המילה "לא".

לא אמורה להיות שם לא לשאול אותו שאלות שהוא יגיד עליהן לא, כן לשאול שאלה אחרת איך בדיוק לנסח את השאלה זה נושא אחר, אוקי אבל לשים לב אם אנחנו רוצים שבן אדם יגיד כן לא לדחוף לו את המילה "לא" לתוך השיחה שהוא לא ישמע המילה הזאת הוא לא שמע אותה הוא לא זכר את המילה הזאת הוא זכר את המילה "כן, כן, כן" גם על מה שרצינו הוא בסוף יגיד כן. אוקי אני מחדד גם אם התשובה שהוא יגיד לא היא מתוך הסכמה, זאת אומרת גם אם תיווצר הסכמה באמצעות שכאילו שאלה מסוימת שנשאל אותו "תגיד לי זה בסדר מבחינתך שלא יהיה ככה וככה?" והוא יגיד "כן זה בסדר מבחינתי שלא יהיה ככה וככה" לא יודע מה, בפורמלי באידיאל לשים לב שהוא לא אומר על דברים שהוא לא רוצה אותם הוא צריך להיות בתחושה שהוא רוצה.

לדוגמה "זה יהיה בסדר מבחינתך שיהיה ככה וככה?" במקום להגיד לו "זה יהיה בסדר מבחינתך שלא יהיו שלושה קירות אלא ארבעה?" להגיד לו "זה יהיה בסדר מבחינתך שיהיו ארבעה קירות?" הוא יגיד "כן זה בסדר מבחינתי שיהיו ארבעה קירות" לא להגיד לו מה לא להגיד לו מה כן, למה? כי במוח שלו אנחנו רוצים למחוק את המילה "לא" אנחנו רוצים להשאיר רק את המילה "כן". אותו דבר גם הפוך אם אנחנו רוצים שמישהו תכף יגיד לנו לא על איזה משהו בוא נדחוף את המילה "לא", נדחוף את המילה "לא" ואת המילה "כן" נמחק אסור לשאול שום שאלה שהוא יגיד עליה כן. אם אנחנו רוצים שאחר כך הוא יגיד לא אסור לנו, הכוונה באידיאל אסור שהלקוח יזכור שיש מילה כזאת "כן" הוא צריך לזכור רק את המילה "לא".

אוקי כל מה שאמרתי עד עכשיו זה נכון אבל יש עוד היבט, לפעמים דווקא כן כדאי ליצור את ההתנגדות עם הלקוח לפני שרוצים להגיע איתו להסכמה. זאת אומרת בעיקרון המוח חושב מתוך הרגל מאחר שהמוח חושב מתוך הרגל לכן כדאי להרגיל את המוח להסכים או לא להסכים לפי מה שרוצים שהוא יעשה בסוף, כדאי למחוק לו את המילה "לא" כדי שהוא יגיד כן כדאי למחוק לו מהמוח את המילה "כן" כדי שהוא יגיד לא לפי מה שרוצים ואף על פי כן יש מצבים שדווקא כן כדאי לגרום לו לא להסכים בשביל שאחר כך הוא כן יסכים. איך יכול להיות כזה דבר? אז התשובה היא כזאת לפעמים בן אדם יש לו בראש מחשבה שאומרת לו "אני חייב לא להסכים עם...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...אתה יודע בוודאות שהלקוח יעלה התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור להגיב להתנגדות הזאת בצורה מסוימת ואתה יודע בוודאות שהתגובה שלך הזאת תעזור לך להשיג את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך. דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחויב. ועוד עניין נוסף בין המחויב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחויב, על ידי אמונה. כי כדי להפוך דבר שנראה כמחויב, לדבר שהוא רק אפשרי, לשם כך צריך לא להאמין לשום דבר, אלא להטיל ספק בכל דבר, ואז הדבר הופך להיות רק אפשרי בלבד. ולכן, כדי להפוך דבר אפשרי לדבר מחויב, בהחלט כן צריך להשתמש באמונה, ולא רק בשכל. דהיינו...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...מנקודת המבט של הלקוח, היתרון היחסי הקטן הזה, והתועלת הקטנה ביותר שרכישת המוצר מביאה ללקוח, אולי עבור הלקוח זאת התועלת החשובה ביותר שיש?! ולכן, לא באמת חובה להאמין במוצר שלך. ולא חובה להרגיש רע, כאשר אתה מוכר מוצר שאתה לא מאמין בו, או שאתה לא היית רוכש אותו. כי לפעמים, עבור הלקוח, מאוד כדאי לו לרכוש את המוצר הזה, ביחס לנקודת המבט שלו כלקוח. כמו הדוגמה הקלאסית, שלפעמים מוכר חושב, שהמוצר שלו יקר מידי ולא שווה את הכסף. אבל עבור הלקוח, שבדכ יש לו הרבה יותר כסף, מאשר יש לאיש המכירות, הרי שעבור הלקוח,...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא גם מול עובדים. עובד לא נשאר אצלך רק בגלל הכסף אלא בגלל תחושת הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר. האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך? אליעד מדגיש שלפעמים יש צורך למצוא את האיזון הנכון. אם המטרה שלך היא שהלקוח ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
...הלקוח והיכן הם גבולות הגזרה שלך, בלנסות לשכנע את הלקוח. כי המאמץ שלך לשכנע את הלקוח, הוא רק עד היכן שאתה בוחר להתאמץ מול הלקוח. ועד לאותה הנקודה, אתה בהחלט יכול להצליח, גם אם לא תהיה מכירה בפועל. לסיכום, חשוב על הטוב היחסי שכן יכול לצאת ללקוח מהמוצר שלך. חשוב על זה שיש אפשרות שהלקוח שלך כן יעשה לו טוב להשתמש במוצר שלך. חשוב על זה שאתה בא לעזור ללקוח להבין את המוצר שלך, להכיר את המוצר שלך ולבדוק אם המוצר שלך מתאים לו או לא. אל תנסה למכור את המוצר שלך, תנסה להכיר ללקוח את המוצר שלך. אתה לא חייב למכור...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם. החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...שאתה רוצה שירכוש ממך, הוא ירכוש ממך דווקא בגלל 3 סיבות מתוך ה 10 הבדלים שיש בינך לבין עסקים אחרים. במקרה כזה לצורך העניין, אתה צריך ליצור בידול עסקי, לא באופן כללי שידבר על 10 ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות הלקוחות שלך. אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך לעשות בידול עסקי, כי יש לך בידול עסקי טבעי, גם בלי שתעשה משהו מיוחד. לדוגמה, נניח שאתה חנות הירקות היחידה בשכונה. אז במובן מסוים, יש לך בידול עסקי טבעי, שהוא שאתה החנות ירקות...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח שלך?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לגרום ללקוח שלך?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אופי של איש מכירות שיטות תגמול לסוכני מכירות לגרום למישהו להודות באמת לגרום ללקוח שלך לגרום לאנשים nlp חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים קביעת יעדי מכירות טעויות בשכנוע למתקדמים איך לבנות יעדי מכירות? שפת הגוף של הלקוח לשכנע מישהו לרצות להסכים איתך ראפור למתקדמים איך להצליח בתור איש מכירות? מסע שיווקי לגרום ללקוח לעבוד איתך הסוד להצליח במכירות איך להתמודד עם מניפולציה? איך לשכנע אנשים שיש לך? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? לתת ללקוחות לימוד nlp לגרום למישהו באופן אקראי מה הכי כדאי למכור? קורס nlp לשכנע מישהו לשנוא אותך להיכנס לתת מודע לקוחות ממליצים באינטרנט בעד nlp הזדהות עצמית הגדלת אמון של לקוח במוצר מהן 3 המטרות של השיווק? החלטה של לקוח לעשות מבצע מכירות ליצור אמון עם שותפים עסקיים איש מכירות רובוטי אנשי מכירות מתחילים לשכנע את התת מודע מניפולציות של מנהיגים מוצר מסוים פיתוח המוצר לגרום ללקוח להאמין לגרום למישהו להתאהב לעצור את השיווק איך למכור מוצר קשה למכירה? לשכנע מישהו לעשות כרצונך תמחור מוצר בטלפון טיפים לאנשים מכירות לגרום למישהו להאמין למשהו משפך שיווקי בחינם איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? פחד לעשות מניפולציות הפרת אמון מוצרים סוג ב... צוות מכירות לגרום ללקוח למכור לך את עצמו לשכנע מישהו אחר לאהוב גיוס אנשי מכירות למכור בלי איש מכירות לקוח איך לעשות מניפולציות רכישה? לקוח עוזב את המתחרים איך לשתול מחשבות? מניפולציות פסיכולוגיות חיפוש לקוחות איך למכור מוצרים באינטרנט? למכור מוצרים באינטרנט לשתול מחשבה למוכר אמון של לקוח באיש המכירות איך לגרום למישהו לא להיפגע? למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? מוצר יוקרתי לקוחות רעים למכור ללקוח ולא לעצמך שיחת מכירות לקוחות רלוונטיים אני לא טוב במכירות איך לשכנע את התת מודע? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להציג ללקוח? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך ליצור ראפור? להביא ערך ללקוח לשכנע מישהו לדבר איתך לקוח שדופק ברז לתמחר מוצר יותר יקר לגרום ללקוח לשכנע מישהי לרצות אותך איך להסביר מוצר יקר? מניפולציות בזוגיות אסטרטגיות שכנוע לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לא להזדהות ללמוד מכירות איך לשקר לקוח? לשכנע ילדים לאכול בריא איש מכירות עם אופי גרוע לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לשכנע אנשים עקשנים האם למכור רק מוצרי פרימיום? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, דמיון מודרך, השפעה בנושא איך לגרום ללקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 23:15:02 - wesi28