אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? ✔אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך?, יצירת עוגנים nlp, לשכנע ילדים, סדנת מכירות, לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע בעל לעוד ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP מכירות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, להתראיין נכון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, מאמן אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע מורה, NLP דוגמאות, טיפול בהתנגדויות, איך לשכנע את הבעל, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP מטרות, NLP קשב וריכוז, לשכנע בוויכוח, איך לשכנע את החברה, הזדהות רגשית, השפעה על אנשים, לשכנע גבר להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיפור יכולת הדיבור, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp שינוי, התנגדות לקוח, NLP המלצות, NLP סדנא, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, להצליח למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
איך לגרום למישהו להאמין לך כשיש לו ספקות?

כאשר אדם שואל אותך שאלה חשדנית, מאשימה או לא נעימה, ואתה מעוניין לשכנע אותו שאתה דובר אמת, קיימת דרך אפקטיבית במיוחד ליצירת אמון: חזרה והסבר של השאלה עצמה לפני שאתה נותן תשובה. לפי אליעד, כאשר אדם חש חוסר אמון, הסיבה העיקרית לכך היא תחושה שאתה מסתיר משהו או מנסה להתחמק. הדרך לפתור זאת היא באמצעות תגובה ישירה לשאלה עצמה, אבל לפני התשובה, חשוב מאוד לחזור על השאלה בצורה מפורטת ולפרט אותה בצורה שתראה לצד השני שהבנת בדיוק מה הוא שואל ולמה הוא שואל זאת.

מדוע חזרה על השאלה יוצרת אמינות?

כשאדם מאשים אותך, למשל, "למה גנבת?", יש שתי דרכים נפוצות להגיב. דרך אחת היא להתחמק במהירות: "לא גנבתי, מה פתאום, זה לא אני". דרך זו פחות אמינה משום שהיא משדרת פחד מהשאלה, כאילו יש משהו להסתיר. הדרך השנייה, המומלצת על ידי אליעד, היא דווקא להשהות את התשובה ולהגיד לאותו אדם: "רגע, אתה בעצם אומר שגנבתי, נכון? למה אתה חושב שגנבתי?" אתה מחזיר את השאלה אליו, מה שמעיד שאתה לא מפחד ממנה ואין לך סיבה להתחמק. זה גורם לצד השני להאמין לך יותר.

איך מוכר יכול להגביר אמינות מול לקוח שמתנגד למחיר?

אם לקוח שואל: "למה זה כל כך יקר?" אליעד ממליץ לא לענות מיד, אלא קודם כל לחזור על השאלה: "אתה שואל אותי בעצם למה המוצר הזה כל כך יקר, נכון?" אפשר גם להרחיב את השאלה, להגיד למשל: "אתה כנראה תוהה מדוע המחיר שלי גבוה יותר משל המתחרים, אולי אתה מרגיש שהמחיר מוגזם או שאתה חושב שהוא אמור להיות נמוך יותר, זה מה שאתה שואל, נכון?" הפעולה הזאת מראה שאתה מבין אותו לגמרי ושאין לך סיבה להסתיר את הנושא. רק אחרי שהסברת והרחבת את השאלה אתה נותן לו את התשובה. זה משדר אמינות, פתיחות ויוצר כימיה בין אישית טובה יותר.

האם יש גבול להרחבת השאלה?

כן, צריך להיזהר שלא להגזים בהרחבת השאלה. אם מישהו שואל אותך "למה בגדת בי?", ואתה מתחיל לפרט יותר מדי: "את אומרת לי שבגדתי בך, בגלל שאיחרתי, בגלל שדיברתי בטלפון, בגלל שפעם היה סיפור דומה עם מישהי אחרת?" אם תגזים בפירוט, הצד השני יכול להיתקע בשאלה ולשכוח להקשיב לתשובה שלך. הוא עשוי להתחיל להאמין עוד יותר להאשמה עצמה. לכן חשוב להרחיב את השאלה מספיק כדי להראות שאתה לא מפחד להתמודד איתה, אבל לא יותר מדי.

למה אנשים לפעמים לא מבינים את התשובה שלך?

אליעד מסביר שהרבה פעמים אדם לא מבין את התשובה שלך כי הוא בעצמו לא מבין עד הסוף מה הוא באמת שואל. הוא לא בטוח שהוא שאל את השאלה הנכונה, או שהוא לא הציג את כל המידע שהיה לו בראש. למשל, אם מישהו שואל אותך: "למה הגעת מאוחר ובגדת בי?" ואתה עונה: "לא בגדתי, פשוט נתקעתי בעבודה", יכול להיות שהוא לא יקבל את זה כי השאלה האמיתית שמטרידה אותו היא משהו אחר לגמרי, למשל: חשדות קודמים שיש לו כלפיך.

במקרה כזה, כאשר אתה חוזר על השאלה ומבהיר: "אתה שואל אותי את זה בגלל מקרה קודם שקרה בינינו, או כי כבר איבדת בי אמון בגלל משהו אחר, נכון?" אתה עוזר לו להבין טוב יותר מה הוא באמת שואל. אחרי שהבין את עצמו, הוא יוכל להקשיב לתשובה שלך ולהאמין לה יותר.

איך להשתמש בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה?

כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון.

כיצד להתמודד בביטחון עם האשמות קשות כמו בגידה?

אם אתה יודע בוודאות שלא עשית משהו שמאשימים אותך בו, אליעד ממליץ אפילו "לשחק" קצת עם השאלה. למשל, אם בת הזוג שלך אומרת: "בגדת בי!" ואתה בטוח שלא עשית זאת, במקום להיכנס לפאניקה או להתגונן מיד, אתה יכול לשאול בנחת: "את בעצם אומרת לי שבגדתי בך? יש לך הוכחות או משהו?" אתה יכול אפילו להרחיב: "את חושבת ככה כי ראית משהו מסוים, או בגלל שקרה משהו בעבר, נכון?" בכך אתה מראה ביטחון מלא, כי אתה יודע שאתה חף מפשע. מי שאין לו מה להסתיר לא מפחד להיכנס לעומק השאלה עצמה.

איך נכון להשתמש בשיטה הזו בצורה חכמה?

חשוב לבצע את השיטה במינון ובחוכמה. לא להגזים בהרחבת השאלה עד כדי איבוד המיקוד בתשובה, אך גם לא להתחמק ממנה. יש למצוא את האיזון המדויק שבו הצד השני מרגיש שהבנת אותו לעומק, ובמקביל נשאר פתוח וממוקד לקבל את התשובה שאתה עומד לתת לו.

איך לגרום למישהו להקשיב לתשובה שלך?

אליעד מסביר שלפעמים אדם לא באמת מקשיב לתשובה שלך, כי הוא עדיין טרוד בשאלה עצמה - האם הוא שאל נכון, האם הוא באמת העביר את מה שמטריד אותו. על ידי חזרה והסבר מפורט של השאלה, אתה עוזר לו "לחתום" שהבנת אותו. רק אז הוא יהיה פנוי להקשיב באמת לתשובה שלך, ולהאמין לך.
איך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך?

כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינה נעימה או מאשימה אותך במשהו, חשוב לדעת כיצד ליצור אמון ולגרום לו לקבל את תשובתך. זה יכול להיות לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או בת זוג שמאשים בבגידה, או כל סיטואציה שבה מישהו מפקפק בכנות שלך.

השיטה: לחזור על השאלה ולהסביר אותה

אחת הדרכים החזקות ביותר ליצור אמון היא לחזור על השאלה של הצד השני ולהסביר לו אותה. לדוגמה, אם מישהו בא אליך ואומר לך: "למה גנבת?", אפשר לענות ישירות "לא גנבתי", אך דרך טובה יותר תהיה לומר: "אוקיי, אתה בעצם אומר שאני גנבתי. למה אתה חושב שגנבתי?" בכך אתה מפגין פתיחות לשאלה ואינך בורח ממנה.

דוגמה למוכר ולקונה

אם לקוח שואל: "למה זה כל כך יקר?", ניתן לענות ישירות או לחלופין לחזור על השאלה: "אוקיי, אז אתה שואל למה זה יקר, נכון? אני אסביר לך את זה."

ניתן להרחיב ולהעמיק:

"אתה שואל למה זה יותר יקר מהמתחרים? למה המחיר גבוה מהציפיות שלך? למה אתה חושב שזה צריך להיות זול יותר? זה מה שאתה שואל, נכון?"

הרחבת השאלה לא רק מראה שאתה מקשיב, אלא גם מאפשרת לצד השני להרגיש שמבינים אותו. היא גם גורמת לו להיות פתוח יותר לקבל את התשובה.

מדוע השיטה הזו יוצרת אמון?

אדם שמשקר או מסתיר משהו יטה לברוח מהשאלה ולמהר לתת תשובה ישירה. לעומת זאת, כאשר אתה חוזר על השאלה, מסביר אותה, ואפילו מחזק את הלוגיקה שלה - אתה משדר ביטחון ואמינות.

למשל, אם בן או בת הזוג שואלים: "למה בגדת בי?"

אפשר לענות "לא בגדתי" מיד, אך עדיף לשאול:

"את אומרת שבגדתי בך? למה את חושבת כך? בגלל שבאתי מאוחר? בגלל שהייתי בטלפון יותר מדי? בגלל שקרה משהו אחר?"

כך, במקום להתגונן מיד, אתה מראה שאתה מוכן להתמודד עם ההאשמה ושהיא אינה מאיימת עליך.

חשוב לא להרחיב יתר על המידה

אם תחזק את השאלה יותר מדי, הצד השני עלול להיתקע בשאלה עצמה ולא יהיה פנוי להקשיב לתשובה שלך. לדוגמה, אם בן או בת הזוג שואלים למה בגדת, ואתה מתחיל לפרט להם את כל הסיבות האפשריות, הם עלולים להתמקד בהן ולא בתשובה שלך.

לכן, יש לבצע את השיטה במינון נכון - לחזור על השאלה ולהסביר אותה, אך לא להרחיב אותה יותר מדי.

כאשר מישהו לא מבין את התשובה שלך

הרבה פעמים אנשים לא מבינים תשובות כי הם לא הבינו את השאלה שלהם עד הסוף. כאשר אדם מקבל תשובה אך אינו מסופק ממנה, ייתכן שהוא לא הגדיר לעצמו היטב את מה שהוא באמת רוצה לדעת.

לכן, כאשר אתה חוזר על השאלה ומסביר אותה, אתה מסייע לו להבין את עצמו טוב יותר. לאחר שהוא מסכים שהשאלה נוסחה היטב, הוא יהיה פתוח יותר לשמוע את התשובה שלך.

שימוש בגישה זו במסגרת טיפולית או בשיחות קשות

כאשר רוצים לומר למישהו משהו ויודעים מראש שהוא לא ירצה לשמוע, ניתן להשתמש בשיטה הזו.

לדוגמה, אדם שואל אותך: "מה לעשות אם יש לי בעיה כזו וכזו?"

במקום ישר לתת תשובה, תוכל לחזור על השאלה:

"אתה שואל אותי מה לעשות במקרה כזה וכזה, נכון?"

ברגע שהוא מאשר שזה מה שהוא רוצה לדעת, הוא יהיה הרבה יותר קשוב לתשובה שתיתן לו.

לסיכום

כשמישהו שואל אותך שאלה או מאשים אותך במשהו:
  • אל תמהר לתת תשובה ישירה.
  • חזור על השאלה שלו והסבר לו אותה.
  • הראה שאתה מבין את הלוגיקה שמאחוריה.
  • תן לו להרגיש שאתה מקשיב לו באמת.
  • בסוף, תן את התשובה שלך בצורה ברורה.
ביצוע נכון של השיטה יגרום לצד השני להרגיש אמון כלפיך ולהיות פתוח יותר לקבלת תשובתך.

למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il איך ליצור אמון, איך לשדר אמינות, איך לענות על שאלות קשות, איך לטפל בהתנגדויות ועוד.
התמודדות עם חשדות, היא חושדת בי, הוא חושד בי, לגרום למישהו לסמוך עליך, יצירת כימיה בין אישית, תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך להסיר חשד?
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
... דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה? וכאן אבאר עוד ... אם לא תדבר איתו בכלל על זה, אז הוא עלול לחשוד שאתה הולך לארגן לו מסיבת הפתעה. ואם ברצונך לגרום לו, לא לחשוד בך שאתה הולך לארגן לו מסיבת הפתעה. באפשרותך לנדב לו מידע, על כך שכן היית רוצה להפתיע אותו במשהו, לעשות ...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
... - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות המרכזיים בתורת השכנוע ובתורת המכירות, שאומר שככל שהאדם ...
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
...מה החשיבות של לחזור על דברי הצד השני? החזרה על דברי הצד השני משדרת לו שאתה מקשיב באמת ומבין אותו, וזה מאפשר לו להתרכז בהקשבה לדעות שלך. לדוגמה, אם בת הזוג שלך אומרת שהיא רוצה לטייל בשבת ואתה רוצה לנוח, במקום לדחות את בקשתה מיידית, כדאי לחזור על מה שהיא אמרה: אני מבין שאת רוצה לטייל בשבת. לאחר מכן, תוכל להסביר את עמדתך. השיטה הזאת משדרת אכפתיות ומבנה את השיחה בצורה כזו שהיא מאפשרת לבן אדם להקשיב לך. כיצד להשתמש בטכניקה הזאת מול לקוחות? כשהלקוח אומר למה זה כל כך יקר?, לפני שאתה מתחיל להסביר את המחיר...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...לחשוף דברים לא נעימים עליהם. אליעד מציין כי גם אדם לא ישר יכול להשתמש בטכניקה הזו בצורה מניפולטיבית, על ידי כך שהוא מנחה את הצד השני לשאול רק שאלות בטוחות, שאלות שהוא כבר הכין מראש את התשובות להן. אך זו לא הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...X הוא יפה, זה נקרא אובייקטיבי. אז בהתחלה אפשר לומר, אני חושב ש X הוא יפה. ואז נותנים לגיטימציה לדבר להיות אפשרי בצורה סובייקטיבית. ואחכ הופכים אותו למחויב, ומדברים עליו בצורה אובייקטיבית, שX הוא יפה, מנקודת מבט אובייקטיבית ולא סובייקטיבית. וגם כאן, המסר העיקרי הוא, שמי שרוצה להיות מומחה מכירות / מומחה שיווק / מומחה שכנוע וכולי, עליו ללמוד היטב לעומק, את ההבדלים שבין דבר שהוא מחויב לבין דבר שהוא אפשרי. ועליו לדעת ברמת כל מילה של דיבור, האם היא מחייבת את הדבר, או מאפשרת אותו. ואז בזמן אמת האדם יודע...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
...אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות ואת הנחות היסוד הסמויות שיש בתוך השאלה. ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה / שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו?! תוספת: שים לב למניפולציות שנעשו כאן עליך הקורא. לדוגמה האם אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות, שותל מחשבה, שלזהות הנחות יסוד, זאת הצלחה, כאשר זה לא בהכרח נכון. וגם המשפט ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה / שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו, שותל מחשבה שאומרת, ששאלת הסחה, מטרתה לרמות אותך, שלא בהכרח שזאת האמת. בקיצור, לשמור...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...לאדם לבדוק את אמיתות הסיפור, כך זה יוצר אצלו יותר מאמץ, שהוא ינסה להימנע ממנו, ואז ממילא זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יאמין למה שאומרים לו. ואיך אפשר להעלות את רמת הקושי של הבדיקה הפנימית שהאדם בודק את הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, אתה מציג אותו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה שאתה אומר לדעתי צריך לעשות כך או אחרת, או לדוגמה אני חושב שצריך לעשות כך או אחרת, או לדוגמה זכור לי / אני זוכר שקרה כך או אחרת או לדוגמה אני מבין שכך...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לא לחשוד בך?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם אפשר למכור? תכנים שיווקיים מקצועיים אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות לגרום לאיש מכירות האם למכור רק מוצרי יוקרה? האם להיות כנה עם הלקוח? סוגים של צרכים של הלקוח לגרום ללקוחות לרצות אותך לשכנע מישהו לבקש ממך לשכנע ילד לסדר איך לומדים nlp? לבחור חברת שיווק עומס מכירות להכיר את הלקוח הפוטנציאלי לבנות אמון מחדש הלקוח רוצה איך למכור נדלן? שיווק ועודף ביקוש מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? להתיש לקוח איך ללמד את איש המכירות? המוצר הכי גרוע לקוח ששואל בטלפון לפטר את הלקוח איך לבחור מנהל שיווק? רמת הוודאות של הלקוח בעסקה הרגשת אמון לגרום למישהו להרגיש טוב עלויות תמחור מוצר הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה איך לגרום למישהו לקנות? איך לתמחר מוצר יותר יקר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות שיווק אורגני בלבד לגרום ללקוח לקנות שימוש בבחורות בפרסומות לגרום למישהו ברעיון לראיין מנהל מכירות איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? להתגונן משכנוע התאמה של המוצר ללקוח איך לגרום למישהו להרגיש חזק? לעשות קמפיין שיווקי השווי האמיתי של המוצר לפעמים לקוח לפתח קריירה במכירות איך ליצור אמון עם האקסית? nlp לימודים איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מבחן לאיש מכירות הסבר של איש מכירות בעל פה איך להעביר ללקוח חומר מקצועי? טעויות של שכנוע רכישת מוצר לשקר לקוח לשכנע קבוצה של אנשים חוסר ההשפעה של ברק אובמה איך מוכרים ללקוח? סודות השכנוע לשכנע פקיד להיפגש עם לקוח לשכנע ילד לאכול פחות לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית איך למכור מוצר בינוני? מגוון מוצרים להחזיק במלאי לעבוד עם לקוח משוגע לשכנע ילד לעשות שיעורי בית איך לדבר בשפה של הלקוח? יצירת הזדהות עם לקוח חוק סימון מוצרי מזון איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? להיות החבר הכי טוב של הלקוח איך לעבוד עם לקוח משוגע? ליצור ללקוח צורך חדש לקוחות שלא מכירים את המוצר לגלות אמפתיה כלפי הלקוח לשתול מחשבות ללקוח להיות עשיר ממכירות לשתול מחשבה למוכר למכור מוצרי מידע איך למכור מוצר ביותר כסף? אתה איש מכירות לשפר את יכולת השכנוע לתעדף את הכנת חומרי השיווק לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לעשות איתור צרכי הלקוח? מה זה שיווק יעיל? טכניקות של nlp למתחילים איך להביא לקוחות חדשים לעסק? לגרום למישהו להתאהב בך הדרכת איש מכירות מתחיל לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות לגרום למישהו לנסות לשכנע שאתה איש מקצוע לשכנע מישהו שיש לו בחירה לתת הנחה ללקוחות למכור בלי ביטחון לשכנע מישהו ללכת לשכנע מישהי להתאהב בך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, פרסומות, מומחה בשיווק בנושאי איך לגרום למישהו לא לחשוד בך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 27_09_2025 השעה 10:54:21 - wesi28