אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?, להתראיין בטלוויזיה, איך לשכנע את הבנק, nlp להצלחה במכירות, NLP תבניות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP ערכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לימודי דמיון מודרך, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע אנשים לתרום, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, לנסח טקסט משכנע, לשכנע בן אדם, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, דמיון מודרך ו nlp, סוגסטיה, איך לשכנע אשה לחזור, מהו nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp קורס, ייעוץ לפוליטיקאים, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע לקוח, התנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
... אני לא רוצה לעבוד שישי שבת. עכשיו קודם כל הרעיון זה תהיה חבר שלו תנסה להתחבר איתו ותנסה כאילו לגרום לו לרצות לעזור לך שהוא יגיד לך וואלה שכאילו אין בעיה תעבוד שישי שבת אבל אני אשבץ אותך אחרון כאילו אם יהיה מספיק ...
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
...לא תמיד צודק, אעפכ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק מה נכון ללקוח וכולי, אעפכ אין מצווה להראות ללקוח שהוא טועה. המטרה בתהליך מכירה, היא למכור ללקוח את המוצר. ולא בהכרח שאם תראה ללקוח שהוא טועה ושאתה צודק, לא בהכרח שזה ישרת את המטרה של המכירה. כי יכול להיות שזה יפגע באגו של הלקוח וכיוב, ואז הלקוח דווקא ירגיש רע ולא ירצה לקנות ממך את המוצר. לא בגלל שהמוצא לא מתאים לו, אלא בגלל שרע לו בתהליך המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
...המוכר, אתה יכול להציג את עצמך שאתה עוסק בצילום / מתפרנס מצילום וכיוב, דהיינו, לומר דברים שיגרמו למוכר להבין בתת המודע שלו, שאתה כנראה יכול להיות לקוח קבוע אם הוא יתייחס אליך בצורה יותר טובה. לשתול מחשבה למוכר, שהוא מדבר עם מישהו שרוכש המון מהמוצר שאתה רוצה לרכוש ממנו כרגע. זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהמוכר ידמיין שאתה הולך לרכוש כמות בעתיד וזה מגדיל את הסיכוי שהוא ייתן לך הנחה על כמות עתידית שאתה אולי תרכוש ממנו בעתיד, כבר עכשיו ברכישה הראשונה. לסיכום: מי שרוצה לדעת איך לקבל הנחה מספקים / מוכרים וכיוב...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
...איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך / איך לגרום ללקוח להתחבר איתך / איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה / איך לגרום ללקוח לתת בך אמון / איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך ועוד. אבל מהות העניין היא לזכור, שיש לקוח, שאפילו אם באופן בלתי מודע הוא יחשוב שאתה מתייחס אליו כאל ניצוד, ושאתה רואה בו טרף, שאתה איש מכירות שרוצה אפילו גם למכור לו ולא רק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לימוד מכירות בטלפון לאיזה לקוח למכור קודם? איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? לגרום ללקוח שלך איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? להציג הנחה ללקוח הבעת הזדהות לעזור ללקוח למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה לקנות מאנשי מכירות האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? ליצור משפך שיווקי שכנוע nlp המחיר יקר ללקוח לשכנע משוגעים שיטות מניפולציה איך לשכנע אנשים לחשוב? האם חייבים לשקר לקוח? לשכנע מישהו לסלוח לך לשכנע משקיע למה קשה לי למכור? לשכנע גולשים למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? להוריד את המחיר של המוצר שיווק בצורה נכונה להתקבל לעבודה כאיש מכירות לימוד מכירות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה מה רע בהצבת יעדי מכירות? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לשכנע בעל עסק מרגיש שהמוצר יקר איך למכור עט בראיון עבודה? מניפולציות של מנטורים למכירות טוב במכירות מסמך שיווקי מילוי צרכי הלקוח לאהוב מוצר משפך שיווקי אורגני להתקבל לעבודה בתור איש מכירות כן רוצה את המוצר אסטרטגיות שכנוע nlp זה שקר כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? להתמודד עם מצב של קושי למכור למה צריך לשקר לקוח? איך לשכנע בעל סמכות? לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו להתעקש עם הלקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח איך לשווק מוצר יקר? שאלות הסינון של הלקוח שיווק ממומן לשכנע מישהו לרצות משהו לגרום למישהו להגיע לטיפול למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? איך למכור לידים של לקוחות? לענות ללקוח בצורה חברית nlp לימוד איך לקנות מוצר? שיווק מצוין איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? לגרום למישהו לא לחזור על טעויות אין לי לקוחות לשכנע בעלי תפקידים הגדלת סל מוצרים אמון עם לקוח חשיבה שלילית במכירות ניהול מכירות בטלפון לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לגרום למישהו לחזור לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לקבוע יעדי מכירות? איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לשכנע בוחרים להצביע לך ליצור לקוחות חוזרים לשנות את המוצר איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע את עצמי? ניהול צוותי מכירות להכיר את שפת הלקוח לגרום למישהו לעזור לך האם המוצר יקר ללקוח? באיזה מילים למכור? מהן 3 המטרות של השיווק? לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי איך לא לעשות ראפור? לשדר מקצועיות ללקוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איש מכירות מתחיל למכור ללקוח מוצר שנאה לאנשי מכירות הלקוח לא תמיד צודק לגרום למישהו לריב עם מישהו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, מאמן אישי, סוגסטיה בנושאי איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8906 שניות - עכשיו 02_10_2025 השעה 14:24:14 - wesi28