... המוצר. ואם איש המכירות חושב שיש חיסרון שהלקוח לא רואה חלק של אמת, שאותו חלק של אמת, יכול
לעזור ללקוח לרכוש, דהיינו, פחות לראות חיסרון במוצר, הרי שכאן לדוגמה איש המכירות צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת לגבי אותו החיסרון. דהיינו, איש המכירות צריך לנסות להבין, איפה הלקוח משקר את עצמו, לרעת המכירה. דהיינו, איזה חלקים של אמת, איזה מחשבות אמיתיות, אם הלקוח יחשוב אותן, הרי שזה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. ואיש המכירות צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת, שעוזרת לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח אומר שאין לו כסף. אז צריכים להבין, האם יש אמת כלשהי, שיכולה
לעזור ללקוח להחליש את המחשבה שהוא חושב שאין לו כסף. האם באמת אין לו כסף? האם זאת האמת? האם זאת כל האמת? האם המחשבה שלא לרכוש את המוצר, האם היא האמת כל האמת ואך ורק האמת? וגם לגבי ... במוצר, האם הם האמת כל האמת ואך ורק האמת, או שאולי יש עוד יתרונות. וגם כאן איש המכירות צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת, אבל בעיקר את האמת שעוזרת לאיש המכירות לסגור את העסקה. ואני אחדד שוב, כדי לסגור עסקה, מחויב לשקר במשהו. במובן שחייבים לחשוב שמשהו יותר טוב ממשהו אחר. ולכן ... האמת את כל האמת ואך ורק את האמת לגבי כל דבר. כי אז ברמת העיקרון, לא תהיה שום עסקה. וכן צריך
לעזור ללקוח לראות יותר את האמת, במידה שמשרתת את איש המכירות ואת הלקוח, לבצע את העסקה. ואבהיר: אפשרי להגזים את מה שאני אומר, למובן שישתמע שצריכים להסתיר מהלקוח חסרונות ולהדגיש לו ... את האמת לגבי כל דבר בכל הקשר, הרי שלא תהיה אף פעם שום עסקה ושום פעולה בשום עניין. וכן צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת, שתעזור לקדם את העסקה, אבל לא תמיד את כל האמת ולא תמיד אך ורק את האמת לגבי כל דבר, שזה בעצם סוג של שקר. והכל כמובן במסגרת המוסרית והחוקית וכולי. ...