אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להגדיל מכירות? ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להגדיל מכירות?, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, תשובות לשאלות בראיון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע משקיע, NLP שיטות, השפעה סמויה, לשכנע את בעלי, איך לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע סבתא, NLP מאמרים, לשכנע טוב, אסטרטגיות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע סבא, שיטה לשכנוע ההמון, ייעוץ פוליטי, זיהוי מניפולציות בטקסט, עבודה ב nlp, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, ניתוח טקסט טיעוני, לשכנע הורה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה, לשכנע את האקס לחזור, ללמוד nlp בחינם, NLP פיקאפ, NLP, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את הלקוח, לשכנע גבר להיות איתך, ניתוב לשוני פיזיולוגי, איך לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להגדיל מכירות?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להגדיל מכירות?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור את המוצר nlp בשאלה ניתוח השיווק לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מוצר לא מספיק טוב מי הלקוחות שלי? לקוח אומר אין לי כסף לגרום למישהו לרצות להתאמץ לגרום ללקוחות לקבל סירוב מלקוח לא רוצה לעבוד במכירות למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו להסתדר בלי חומרי שיווק לגרום למישהו להיקשר למשהו שאלה פתוחה של לקוח איך להתייחס ללקוח? איך לשכנע בחורה לשכב איתך? מחיר שונה ללקוחות חדשים לשכנע מישהו לא לרצות אותך טיפול בהתנגדויות במכירות מומחה שכנוע של תת המודע טיפול בהתנגדויות מכירות לשכנע מישהו לדבר לשכנע מישהו לאהוב אותך פחות חומרי שיווק מקצועיים אמצעי שכנוע לשוניים לחשוף את התקציב של הלקוח לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות אמון עם האקס לקוחות באינטרנט להסביר את עצמך ללקוח התנגדויות במכירות בניית מסע לקוח הצלחה בעבודה במכירות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איך מנהלים משא ומתן? ביקורת של לקוחות על העסק שלך למה לתת הנחה ללקוח? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית למה לא לעשות ראפור? תהליכי מכירות בחירת מילים מול לקוח לנסות למכור ללקוח לא מאמין במוצר לשכנע בעלי תפקידים למה צריך לשקר לקוח? לגרום למישהו לקנות לשכנע מישהו לקבל עזרה להיות החבר הכי טוב של הלקוח לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח ליצור אמון למכור ללקוח בכל מחיר לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים שיווק מוצרי מידע שיטות לשיווק עצמי לשכנע מישהו לטפל בעצמו ליצור סוגסטיה מנהל השיווק אשם לרמוז ללקוח שיחת משא ומתן הפצת חומר שיווקי לגרום למישהו להתגעגע להפוך דמיון למציאות בתת מודע לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם כמה ראפור חשוב? לגרום למישהו לשנוא משהו לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה אבל בתת מודע לשכנע מישהו לומר לך כן מדידת ביצועי מנהל שיווק טקסט משכנע הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך לבנות אמון אחרי בגידה איך למכור נכון ולהרוויח יותר... מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? לגלות ללקוח סודות לשכנע את הבנקאי ביקורת על nlp נוסחה לשכנע אנשים לעבוד עם המון לקוחות לשכנע לקוח לרכוש את המוצר לגרום למישהו שיש לו בחירה להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך טיפול בהתנגדויות לקוח מראש תזמון הצגת המחיר ללקוח מיתוג מוצר יקר לגרום ללקוחות לאהוב אותך הדרכת אנשי מכירות גרועה טיפול בהתנגדות של לקוח איך למכור עט? לשכנע מישהו לא להתלהב איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? למכור בית להתחבר עם הלקוח לשכנע מישהו להפסיק לעשן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מאמן עיסקי, מומחה במכירות בנושא איך להגדיל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2190 שניות - עכשיו 08_12_2025 השעה 00:22:04 - wesi28