אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מכירות, אסטרטגיות מכירה, לשכנע טוב, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, סודות ההשפעה הסמויה, מטפל אישי, דמיון מודרך, דמיון מודרך nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מומחה במכירות, טיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיפור יכולת הדיבור, לימודי רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, NLP עקרונות, לשכנע את חברה שלך, סודות השיווק, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, הצלחה בשכנוע, איך למכור, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp הצלחה במכירות, התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP לימוד עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
מה ההבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוחות?

כאשר מדברים עם לקוחות, אליעד כהן מסביר שיש חשיבות רבה לשימוש במילים הנכונות, ובמיוחד לשתי המילים: "צריך" ו"רוצה". המילים האלו משפיעות בצורה שונה לחלוטין על התפיסה של הלקוח, על החוויה שלו במהלך השיחה ועל ההחלטות שהוא יקבל בסופו של דבר. חשוב להבין לעומק את המשמעויות של המילים האלו ואת השפעתן הפסיכולוגית.

מה המשמעות של המילה "צריך" בתהליך מכירה?

המילה "צריך" מעוררת תחושה של מחויבות, הכרח וצורך ממשי. כאשר שואלים לקוח "מה אתה צריך?", זה גורם לו לחשוב האם הוא באמת חייב את הדבר הזה או לא. המילה הזו יוצרת אצל הלקוח מגבלות ותחושת הכרח, ולכן עלולה לגרום לו לעצור ולחשוב פעמיים. לדוגמה, אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה צריך?", הלקוח עשוי להתחיל לתהות אם בכלל יש לו צורך אמיתי במחשב חדש או שמדובר רק ברצון ולא בצורך הכרחי.

מה המשמעות של המילה "רוצה" בתהליך המכירה?

המילה "רוצה", לעומת זאת, פותחת בפני הלקוח עולם של אפשרויות ומאפשרת לו לדמיין באופן חופשי מה מתאים לו ומה הוא היה רוצה לקבל. אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה רוצה?", הוא מרגיש שהוא יכול לחלום, להרגיש חופשי לבטא את ההעדפות האישיות שלו בלי מחויבות. בניגוד ל"צריך", "רוצה" לא מחייב אותו להוכיח לעצמו צורך ממשי, אלא מאפשר לו לבטא שאיפות ורצונות, גם אם הם לא מבוססים על צורך ממשי.

איך להשתמש ב"רוצה" ו"צריך" נכון בתהליך השכנוע?

אליעד כהן מסביר שכדי להגדיל את הסיכוי שלקוח יביע עניין ויגיע להחלטת קנייה, יש להתחיל בשאלות שמאפשרות לו לבטא רצון. אחרי שהלקוח מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מ"אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'", ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: "אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ' כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?". כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו צורך אמיתי בכך.

איך לשלב את המילה "מעוניין" בשיחת המכירה?

המילה "מעוניין" נמצאת איפשהו בין "צריך" ל"רוצה". המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. "מעוניין" עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא חייב אותו. לדוגמה, אפשר לשאול: "האם אתה מעוניין לשמוע על הטלוויזיות החדשות שלנו?" - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך.

דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה

אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה "איזו טלוויזיה אתה רוצה?" מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו שהוא בעצם צריך את זה, ובכך ליצור אצלו מוטיבציה רבה יותר לרכישה.

דוגמה פרקטית נוספת:
  • לקוח: "אני רוצה רכב ספורטיבי."
  • איש המכירות: "אז בעצם אתה אומר שאתה צריך רכב ספורטיבי כדי להרגיש את החוויה של נהיגה מהירה ועוצמתית, נכון?"
כך איש המכירות לוקח את הרצון של הלקוח והופך אותו בהדרגה להבנה של צורך ממשי, דבר שמקל על תהליך הסגירה של העסקה.

השפעת בחירת המילים על חוויית הלקוח

אליעד כהן מדגיש את חשיבות בחירת המילים בשיחה עם לקוח, כי לכל מילה יש השפעה מיידית על תחושותיו ודרך החשיבה שלו. כאשר בוחרים את המילה "רוצה", השיחה פתוחה יותר וקל ללקוח להתרגש ולהתלהב. כאשר משתמשים במילה "צריך", השיחה הופכת למחייבת ומצמצמת יותר. לכן יש לשים לב בדיוק מתי להשתמש בכל אחת מהמילים בהתאם למטרת השיחה והשלב שבו נמצא הלקוח בתהליך המכירה.

איך המילים הנכונות יכולות לשפר את תוצאות המכירה?

כאשר מתאימים את השפה למצב הרגשי של הלקוח, אפשר לשפר משמעותית את תוצאות המכירה. התחלה בשאלה על הרצונות מאפשרת ללקוח להתחבר למוצר באופן רגשי ואישי. בהמשך, המוכר מוביל את הלקוח להבין שאותם רצונות הם גם צרכים הכרחיים, וכך מעלה את הסבירות שהלקוח יבצע את הרכישה. תהליך זה מבטיח שבסוף השיחה הלקוח ירגיש שעשה את הבחירה הנכונה, שמתאימה גם לרצונות וגם לצרכים שלו.
הבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוח

כאשר אנו משוחחים עם לקוח, חשוב לשים לב להבדל בין השימוש במילים "צריך" ו"רוצה". ההבדל ביניהן עשוי להשפיע משמעותית על תחושת הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו.

המשמעות של "צריך"

המילה "צריך" יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת.

המשמעות של "רוצה"

לעומת זאת, המילה "רוצה" משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים "איזו טלוויזיה אתה רוצה?", הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק לטלוויזיה באופן מיידי.

השפעה על תהליך המכירה

אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות מסוים, עדיף לשאול אותו מה הוא רוצה ולא מה הוא צריך. לאחר שהוא מביע רצון, אפשר לנווט את השיחה כך שהוא יכיר בכך שהרצון הזה יכול להפוך לצורך.

לדוגמה:

- לקוח: "אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'."

- נציג המכירות: "אז אתה בעצם אומר שאתה צריך טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון?"

באופן זה, הלקוח מתחיל לראות את הרצון שלו כצורך, מה שמגדיל את הסיכוי שיקבל החלטת רכישה.

שימוש במילים לפי ההקשר

כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות, חשוב להבין את ההשפעה של מילים שונות על תהליך קבלת ההחלטות שלהם:
  • "צריך" - מחייב, מצמצם, מדגיש הכרחיות.
  • "רוצה" - מאפשר חופש בחירה, פותח את האפשרויות.
  • "מעוניין" - נמצא בין "צריך" ל"רוצה", משדר עניין אך לא הכרח.
לסיכום

המילים בהן אנו משתמשים במהלך השיחה עם הלקוח משפיעות על החוויה והחלטותיו. על ידי שימוש נכון במונחים "צריך" ו"רוצה", ניתן לכוון את הלקוח לכיוון הרצוי ולשפר את תהליך המכירה והשירות.
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...הסיבה המתוקנת, שאותה רוצים לשתול בראש של הלקוח. ועל ידי זה גורמים לתת המודע של הלקוח, להבין את עצמו אחרת. דהיינו, שמשכנעים את תת המודע של הלקוח, שהוא מתנגד למוצר, לא מסיבה ככ חזקה, אלא מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, איזה מילים מחזקות את הסיבה, ואיזה מילים מחלישות את הסיבה. ועל ידי זה מפתחים...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
...לפרסם תוכן מסחרי כלשהו, הפרסום יהיה בתשלום בלבד, האם גם אז תהיה אפשרות כלשהי לעשות פרסום בלי שום תשלום כלשהו? כנראה שלא. ונכון שבפועל יש הבדל מסוים, בין לפרסם בחינם סרטון בפייסבוק שמפיץ את עצמו באופן ויראלי לבין לשלם לפייסבוק כסף כדי שהם יפרסמו את הפרסומת שלך למישהו, אבל ברמת העיקרון שום פרסום, הוא לא אורגני במאה אחוז, למעט אם יצרת מוצר פורץ דרך וכל מי שהשתמש בו, מעצמו הלך וסיפר לכולם על המוצר שלך. שגם אז כנראה שבהתחלה יהיו פעולות שעולות כסף, לצורך...
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
...לעשות כדי שיראו שיש בך מעבר ליופי החיצוני? כדי לשדר לאנשים שיש בך מעבר למראה, אליעד ממליץ לא להבליט את המראה החיצוני. במקום זאת, כדאי להשקיע בתוכן איכותי שמציג את האישיות הפנימית, למשל פרסום טקסטים חכמים או שיחות המראות אינטליגנציה או רגישות. כך ניתן ליצור את המשיכה הפנימית המבוססת על יכולות ותכונות אישיות, ולא רק על יופי חיצוני. איך גבר משדר שהוא מושך רק בגלל הכסף? לגברים שמרגישים שנשים רוצות אותם רק בגלל הכסף או המעמד שלהם, אליעד מציע לבחון את...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
...יוצרת תחושת שייכות, משום שכשאדם מרגיש שיש לו בעלות על דברים בסביבתו, הוא מרגיש מחובר אליהם ופחות מנוכר. מדוע אנשים נמשכים לסכנה ולחוויות קיצוניות? אליעד מסביר שהסיבה למשיכה לסכנה או חוויות קיצוניות היא ההתגברות על תחושת הניכור וחוסר השליטה. כשאדם מתמודד עם סכנה, למשל נסיעה מהירה באופנוע, הוא מרגיש קרבה גדולה יותר למציאות, מפני שהוא יכול להתגבר על המכשולים במציאות ולחוש שליטה. ככל שאדם חווה יותר סיכונים ומתגבר עליהם, הוא מרגיש יותר שייכות למציאות...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
...והתשובה היא פשוטה ביותר, עלינו לעשות את הניסוי המחשבתי הבא: נניח שהיינו באים לאותו הלקוח ואומרים לו שהרכב עולה 1 שח בלבד, או לצורך העניין מחיר הרבה יותר זול מהמחיר שהלקוח קיבל מאיתנו, האם עדיין הלקוח לא היה רוכש את המוצר? ואפילו נגזים את זה, נניח שהיינו משלמים ללקוח כסף, כדי שהוא ישתמש במוצר, האם הלקוח היה רוכש את המוצר? לפעמים התשובה תהיה, שלא. דהיינו, הלקוח אומר, לא משנה כמה הרכב עולה, גם אם הוא בחינם וגם אם תשלם לי עליו, אני לא אנהג ברכב בצבע...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
...מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל להסביר לו בדיוק כיצד המוצר שלך מציע איכות גבוהה באופן משמעותי מהמתחרים הזולים. אם הוא ציין שחשוב לו לקבל שירות לאחר המכירה או אחריות, תוכל להסביר לו כיצד השירות או האחריות שאתה מספק טובה ואיכותית יותר, ומצדיקה את ההפרש במחיר. השיטה מבוססת על כך שבאופן לוגי, ברגע שמקצינים את הטענה של הלקוח (לדוגמה, חשוב לך רק המחיר?), הלקוח בעצמו יגלה שהטענה הזו לא נכונה, ואז הוא מציג את ההיפך - את...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
...זה משדר ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר ושהוא אינו מפחד לעמוד מאחורי דבריו. לדוגמה, אם לקוח אומר למה המוצר הזה יקר?, התגובה הטובה לפעמים היא לא להסביר לו בעדינות למה המחיר מוצדק, אלא דווקא לומר לו המוצר הזה לא יקר, המחיר מוצדק לחלוטין. מתי הלקוח רוצה תגובה לא נחמדה באופן מובהק? אליעד מדגיש כי לא מדובר על תגובה אגרסיבית באופן קבוע או מראש, אלא על זיהוי המצבים שבהם הלקוח רוצה תגובה החלטית וברורה. הוא אף נותן דוגמה קיצונית יותר, ומסביר שלפעמים...
פחד ממחויבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו לא לבגוד, איך לגרום לו להתחייב?
פחד ממחויבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו לא לבגוד, איך לגרום לו להתחייב?
...אנשים רוצים התחייבות כי הם מאמינים שאם בן הזוג יתחייב פורמאלית, הוא יהיה נאמן להם בכל מצב, גם אם יהיו בעיות בעתיד. אולם, אליעד כהן מדגיש שהתחייבות רשמית אינה ערובה לנאמנות אמיתית, ובן זוג יכול להתחייב פורמאלית ולבגוד בפועל. לכן, חשוב להבין למה בעצם רוצים התחייבות ומה המשמעות של זה עבורנו. איך לגרום לבן הזוג להישאר נאמן ללא התחייבות? לפי אליעד כהן, הדרך היעילה לגרום לבן הזוג להישאר נאמן אינה להחתים אותו על הסכם או על התחייבות רשמית, אלא להפוך את הקשר...
איך לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי / יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה?
...לכך. ולהעביר מסר, שאתה שליח ציבור עם רקורד מוכח, ולא סתם מבטיח הבטחות. 8 - לגרום לאנשים לשנוא את המצב הקיים, שתמיד צריך לבחור מי הכי פחות גרוע. ושבמקום זה להצביע למי שאתה חושב שהכי טוב. הניסוחים המדוייקים של המשפטים, אפשרי וצריך ללטש אותם. אבל הרעיונות הם פחות או יותר אלו... ושוב: המאמר להלן לא דן בשאלה, האם באמת כדאי להצביע למישהו שאתה חושש שהוא לא יעבור את אחוז החסימה. אלא המאמר כן דן, באיך מישהו יכול לשכנע אנשים להצביע לו, גם אם הם חוששים שהוא...
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
...חולה ומאחר שהוא לא רוצה להיות חולה בעצם אתה עושה לו רע, זאת אומרת כשאתה מספר שרע לך אתה עושה רע לבן אדם השני למה כי כדי להבין שרע לך הוא צריך לדמיין את זה ולדמיין את זה נהיה לו רע ואתה בעצם גרמת לו להרגיש רע אתה מספר לו על הצרות שלך הוא מבין אותם חווה את הצרות שלך ונהיה לו רע. לכן ה - default אומר אל תספר שרע לך תספר על דברים טובים אם תספר שהצלחת הוא ידמיין שהוא הצליח נהיה לו טוב כמובן שנגיד פה יש נגיד איזה מקרה שונה אם תספר טוב לך זכיתי בלוטו הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, סוגסטיה, שינוי עמדות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9102 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 09:41:39 - wesi28