אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להכין חומרי שיווק? ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להכין חומרי שיווק?, טיפים לאנשי מכירות, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שאלות בראיון, הכוח לשכנע, סדנאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע ילדים, להתמודד בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך למכור נכון, ללמוד nlp באינטרנט, הדרכת אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP שיטת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע הורים, מניפולציה, ייעוץ מנהלים, טקסט שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע בחורה לחזור אליך, שידול, אימון nlp, טיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ייעוץ פוליטי, NLP ודמיון מודרך, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע ללכת לטיפול, אנשי מכירות, חוקים בשכנוע והשפעה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להכין חומרי שיווק?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להכין חומרי שיווק?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לחפש לקוחות למכור בלי מצב רוח לגרום למישהו לשחרר מוצר יוקרה התנגדות בשיחת מכירות בטלפון הצלחה במכירות יכולת ללמד מישהו למכור לגרום למישהו לאהוב אותך פחות כוונת שכנוע הצגת המחיר ללקוח איך להצליח לשכנע? אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח מתחרים של מוצר זיהוי צרכי הלקוח איך לשכנע ילד? לשבח מוצר איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איזה צרכי לקוח לא לאתר? מכתב בצורה משכנעת סימולציות משא ומתן לבנות אמון אחרי בגידה לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות הטמעת מסרים בתת מודע שם הלקוח לזהות את סוג הלקוח לשחרר את הלקוח לגרום למישהו להימשך איך ליצור הזדהות? לייעץ ללקוח כמה לאתר את צרכי הלקוח? נקודות התורפה של הלקוח שכנוע nlp איך לשכנע את הבוס? להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... לקוח ששואל הרבה שאלות לשכנע לקוחות לאהוב אותך הכנסת עיזים במשא ומתן לגרום ללקוח להסכים איתך לאהוב למכור ללקוחות מתי לחשוף את המחיר ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לשכנע אקס לאהוב אותך לקוח חשדן הוכחה לשווי שוק של מוצר לקוחות משמיצים איך לשכנע שופט בבית משפט? לשכנע מישהו להקשיב למשהו להתחבר עם לקוח לשכנע גבר לרצות אותך לתמחר מוצר לשכנע אותה לגרום למישהו לרצות לעזור לך לעשות ייסורי מצפון ללקוח היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? לשכנע אנשים להאמין לך לסגור פגישה עם לקוח ללמוד לשכנע יותר טוב מילים משכנעות מחזור המכירות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ליצור ראפור איתור התקציב של הלקוח מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? לגרום למישהו לרצות ללמוד טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח לענות ללקוח כמה זה עולה איך לשכנע פקיד? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... טיפול בהתנגדויות מכירות אופי של איש מכירות להיות יותר חזק מהלקוח איש מכירות להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח ליצור הזדהות רגשית חזקה לגרום למישהו לא לריב מניפולציות במערכות יחסים כושר שכנוע עלויות תמחור מוצר לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח כמה לנסות לשכנע את הלקוח? מתי ראפור רע? המסע שהלקוח עובר האם להכין חומרי שיווק? למכור למרות שקשה איך להעלות את המחיר ללקוחות? טריקים בשכנוע הדגמת ראפור לדייק בדיבור עם לקוח לטפל בהתנגדות של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... להתקבל לעבודה במכירות לשכנע ילד לעשות שיעורים בקשות של לקוח לשכנע אקסים לרצות אותך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר לקוחות שלא מכירים את המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, סוגסטיה, פרסומות בתחום איך להכין חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7305 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 09:37:55 - wesi28