אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תכנון חומרי שיווק, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, סוגסטיה עצמית, איך לשכנע את האשה, nlp הצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את אמא, איך לשכנע את הילד, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP סדנא, NLP פיתוי, אימון מכירות, אימון אישי לפוליטיקאים, איך אפשר לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, להגדיל מכירות, שיפור יכולת שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים למכירה, NLP כלים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע הורה, לשכנע את המנהל, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד...שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח. ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר...את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק...
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
...שהצליחו לגייס, במיוחד אם הם קיבלו תשלומים מראש לשנה. אמנם זה נראה מרשים, אך לא תמיד משדר רווחיות אמיתית, כי זה לא מציין מהי העלות של העסקה ומהם הוצאות השירות. גיוס לקוחות ותחום הכנסות לא בהכרח מצביע על הצלחה או רווח, שכן יכול להיות שמדובר במודל עסקי שלא רווחי במיוחד. האם כל מנטור שמציג הצלחה פיננסית הוא בהכרח נוכל? לא כל מנטור שמציג הצלחה פיננסית הוא בהכרח נוכל. עם זאת, יש להיות זהירים. עצם השימוש בהצגת הכנסות גבוהות או כמות לקוחות גדולה ללא הצגת נתונים על רווחים, עשוי להעיד על ניסיון להרשים את...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
...בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר או במוכר, כדאי להבהיר שהמוצר הוא טוב אך התקציב שלך מוגבל. אפשר להשתמש במשפטים כמו: - המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. - אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? - אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר...
לקיחת אחריות, הסרת אחריות, זה לא אתה זה אני, זה לא אני זה אתה, למה מישהו לא רוצה אותך? למה לא רוצים אותך? לגרום למישהו לרצות אותך, התמודדות עם פרידה, למה לא רוצים אותי?
לקיחת אחריות, הסרת אחריות, זה לא אתה זה אני, זה לא אני זה אתה, למה מישהו לא רוצה אותך? למה לא רוצים אותך? לגרום למישהו לרצות אותך, התמודדות עם פרידה, למה לא רוצים אותי?
...אקראי: אם נאמר שהמציאות אקראית, כלומר, שהרצונות של אנשים הם אקראיים לגמרי, הרי שאם מישהו לא רוצה אותך, זה לא בגללך כלל. זה עניין אקראי לחלוטין. גם מי שכן רוצה אותך רוצה אותך בצורה אקראית, ולכן אתה לא צריך להרגיש רע, כי אין בך פגם מיוחד - זה פשוט עניין מקרי בלבד. סיבתי: אבל אם נאמר שהמציאות סיבתית, אז בהכרח זה שלא רוצים אותך הוא בגללך. במקרה כזה, הסיבה היא שיש בך חיסרון כלשהו - כי במציאות סיבתית, אם היית מושלם או טוב מספיק, היו רוצים אותך. אליעד מחדד כאן נקודה חשובה: במצב סיבתי, אם לא רוצים אותך...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
...בעצם פגישת מכירה? הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו ספר לי על עצמך, ספר לי על העסק שלך, או מה אתם עושים בחברה שלכם?, כל התשובות משפיעות על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי. לדוגמה, כאשר במהלך פגישת היכרות אתם מספרים על עצמכם, אתם למעשה משווקים את עצמכם ואת העסק שלכם. אם תציגו את עצמכם באופן חיובי, הצד השני יחשוב שאתם אמינים, מקצועיים ואטרקטיביים. לעומת...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
...את הדעה של הצד השני, היית מסכים איתו ואפילו אתה עצמך היית מוצא טיעונים עוד יותר חזקים, למה הוא צודק ואתה טועה. ולכן אם תראה שהבנת את הדעה של האדם השני, ואת הנימוקים שלו, ואעפכ אתה חושב אחרת, אנשים יינטו יותר לסמוך עליך, גם אם הם לא ממש יבינו אותך. כי העיקר הוא, שהם הבינו שאתה מבין את כל הדעות, ובכל זאת חושב את הדעה שלך. אז מה בעצם הבנו, שאם תתעלם מהדעה הנגדית ותציג רק את דעתך, מישהו יכול לחשוב שאתה נוקט בדעתך, כי לא ממש הבנת את הדעה של האדם השני. ולכן, אם 1 - תראה שהבנת את הדעה של האדם השני. 2 -...
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
...כמה הטוב הזה הוא ייחודי עבורה. אהבה אינה נמדדת במילים או במחוות חיצוניות בלבד, אלא בהרגשה הפנימית של האדם השני. להלן כמה שאלות שעוזרות לברר את זה: כמה טוב האדם הזה מרגיש כשהוא איתך? עד כמה הוא מרגיש שהתועלת שהוא מקבל ממך היא ייחודית? האם הוא חושב שהוא יכול להשיג את אותו הטוב ממישהו אחר? עד כמה הוא תלוי בתחושה הטובה שאתה מעניק לו? ככל שהתשובות לשאלות הללו חיוביות יותר - כלומר, הוא מרגיש איתך טוב בצורה ייחודית, והוא תופס אותך כבלתי ניתן להחלפה - כך הוא באמת אוהב אותך. איך אפשר לדעת כמה מישהו אוהב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תכנון חומרי שיווק, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, תכנון חומרי שיווק, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקבוע יעדי מכירות לקוח חושש לקבל החלטה אמונות בתת מודע בירור צרכי לקוח איך ליצור אמון באמצעות? להבין לקוחות שלם עם המוצר לקוח חושש לעשות טעות לשכנע מישהו לאהוב רק אותך תת מודע לשכנע בחורה להיזכר לשתול מחשבות בתת המודע האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? התאמת המוצר לרצון של הלקוח הכאב של הלקוח החזרת אמון להזדהות למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? לשכנע מישהו להודות לשכנע בחורה לחשוב עליך מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? צוות מכירות ללמוד שתילת מסרים בתת מודע להתמודד עם התנגדויות במכירות לקוח קשה לגרום למישהו להרגיש מחויב להפחיד לקוח לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח תרגיל בראפור איש מכירות מוצלח לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית איך בונים אמון מחדש? תכנים שיווקיים פרובוקטיביים בעיני הלקוח נאומים של איש המכירות השכנוע של ברק אובמה לשכנע תת מודע כל אחד יכול להיות איש מכירות לשכנע מישהו לסלוח לך איך לשכנע את האקסית? לשפר את המוצר שלך להתחמק משאלה של לקוח למכור ללקוח התנגדויות בשיחת מכירות לשכנע אישה לחשוב לדבר עם הלקוח הלקוחות שלך צריכים לבחור שיווק קורסים אספקת שירותי בניה ללקוח תגמול יעדי מכירות טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות יכול לשכנע בכל דבר לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איך מתמחרים מוצר? למכור מוצר יותר יקר שפת הגוף של לקוח לשפר את יכולת השכנוע להפוך את הלקוח לחבר מוצר שלא כלכלי למכור אותו שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק מוצר בינוני לגרום למישהו ללכת ביצועי קמפיין שיווקי איך מוכרים מוצר יקר? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה? ניהול השיווק המוצר עוזר ללקוח לשכנע מישהו ברעיון תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לגרום למישהו לחזור אליך לשכנע נשים שאני רוצה טעויות בתכנון יעדי מכירות פגישה פרונטאלית עם לקוח מחיר ללקוח לשכנע משקיע הכנת חומרים שיווקיים חיסרון של הלקוח מי עושה שיווק יותר טוב? תמחור מוצר לגרום לתת מודע פרסומות בטלוויזיה מוכר ללקוח השכנוע של ביבי האינטרס של הלקוח לא כל אחד יכול ללמוד למכור מחשבות בתת מודע הזדהות רגשית לשכנע מישהו להפסיק לעשן משא ומתן על שכר מניפולציות רוחניות לשכנע את הקולות הצפים איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? הזדהות רגשית חזקה עם לקוח nlp זה שקר ליצור אמון בשיחה סוגסטיות איך למכור שירות יקר? לקבל אנרגיה למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, רטוריקה, סוגסטיה בתחום תכנון חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 03:29:19 - wesi28