אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להסביר ללקוח? ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להסביר ללקוח?, חוקים בהשפעה ושכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, מסרים לתת מודע, לשכנע את הלקוח, לשכנע את בעלי, טיפים למכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, NLP דימוי עצמי, איך לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע דוד, חוקים בשכנוע והשפעה, זוגיות nlp, לשכנע בן זוג, לשכנע ללכת לפסיכולוג, לשכנע את המפקד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אימון עסקי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, תכנות התת מודע, לנתח טקסטים, שיטות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ניתוח טקסטים, nlp מטפל, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, הכוח לשכנע, מיומנות מכירה, לשכנע לקוחות בטלפון, אומנות השכנוע, לשכנע עובדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp וחרדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמה: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להסביר ללקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להסביר ללקוח?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוח של איש מכירות מניפולציות של מומחים לשקר כדי למכור לגרום למישהו להיות בעדך אימון ב nlp מה לענות ללקוח? לחץ על לקוח מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? לבצע זיהוי צרכי הלקוח איש מכירות יצירתי ליצור קשר עם לקוח תגמול בהתאם למכירות הדרכת מכירות ושירות איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לתכנן מסע לקוח? להפסיק לספק מוצר ללקוחות יכול לשכנע בכל דבר להציג את עצמך ללקוח לגרום למישהו לקבל עזרה אסטרטגיית מכירות לעשות הרבה כסף כאיש מכירות ליהנות לעבוד במכירות תכנים למשפך שיווקי איך למכור עם אנרגיה? פגישות פיזיות עם לקוחות מניפולציות שכנוע לגרום למישהו להעריץ אותך עובדים כלקוחות שיווק לעסקים סודות השיווק טובת הלקוח תמחור מוצר האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? איך לשכנע דתי? מתי לא לעשות שיווק? לגרום ללקוח להבין את המחיר ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים להציג ללקוח מחיר לפנות ללקוח בשמו הפרטי כיף למכור מתי לומר ללקוח את המחיר? להתמודד עם התנגדות לקוח הנחה ללקוח אמונות בתת מודע לקבל לא מלקוחות שיווק ממומן איך למדוד את איכות השיווק? איך להתייחס ללקוח? לקוח עוזב את המתחרים מסרים לתת מודע לשכנע מישהו למכור מוצר איך למכור מחיר יקר? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? לא רוצה לעבוד במכירות לגרום לאנשים לתת בך אמון לקוחות ששונאים אנשי מכירות ללמוד רטוריקה פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להגדיל מכירות להעביר מסרים שיווקיים nlp שכנוע לגרום למישהו להחליף מחשבות שיטות שכנוע אנשים שתילת מחשבות ללקוח הדרכת מכירות לקוח שלא תמיד משלם שלם עם המוצר קושי למכור טעויות בהעברת מסרים שיווקים לגרום למישהו לעשות כרצונך איפה ללמוד איך לשכנע? איש מכירות אנושי לגרום ללקוח למכור את עצמו יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות מוצר דמיוני להפר אמון לעניין לקוחות ליצור משפך שיווקי אורגני להתמודד עם סירוב של לקוח לגרום למישהו להרגיש צמצום שווי אמיתי של מוצר פשוט למכור המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה להיות מסוגל לשכנע מנטור למכירות עמלות מקובלות לאנשי מכירות בונה אמון המוצר זול אנשי מכירות לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר לגרום ללקוח למכור לעצמו איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לומר את המחיר ללקוח? לשתול מסרים בתת מודע למכור עט בראיון האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? להשתפר בתור איש מכירות לשאול את הלקוח שאלות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי, תורת המשחקים בתחום איך להסביר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 01:52:19 - wesi28