אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור אמון? ✔איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך ליצור אמון?, התמודדות עם התנגדות במכירה, שיפור כושר שכנוע, איך להצליח למכור, מומחה שיווק, NLP להורים, סודות השיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, הגדלת המכירות, איך לשכנע בוויכוח, איך לשכנע אנשים לתרום, התמודדות עם התנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ללמוד רטוריקה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, חוקים בשכנוע והשפעה, שיטת טיפול nlp, להגדיל את המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP עוגן, מכירות ושכנוע, nlp עבודה, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, כיצד לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע שופט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את ההורים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר.

למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך?

אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או להסתיר מידע יעדיפו להימנע משאלות רבות כדי לא להיתפס בשקרים שלהם. לכן, כאשר אתה אומר לשותף הפוטנציאלי:

"כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת והזאת"

אתה למעשה משדר לו ביטחון ואמינות.

המסר שאתה מעביר הוא שאין לך שום דבר להסתיר, ושאתה אפילו מעוניין שיבדקו אותך בצורה יסודית.

איך לגרום לשותף לשאול אותך את השאלות הנכונות?

כאשר אדם מחפש שותף עסקי, הוא לא תמיד יודע אילו שאלות עליו לשאול כדי לוודא את האמינות ואת האיכות של הצד השני. לכן, כאשר אתה מנחה אותו אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך.

לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי:

- "כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה".

- "כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו והאלו".

כאשר הוא רואה שאתה מעודד אותו לבדוק אותך ואת המתחרים, אתה מוכיח לו שאתה בטוח לחלוטין במה שאתה מציע. בנוסף, כאשר הוא ילך למתחרים שלך וישאל אותם את אותן שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך.

למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון?

כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון אנשים, ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של "תלמיד" שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי.

אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר.

איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף?

כאשר אתה מנחה את השותף העסקי הפוטנציאלי לגבי השאלות שהוא צריך לשאול, אתה בעצם הופך למוביל תהליך החשיבה שלו. במובן הפסיכולוגי, אתה מנהל את השיחה ואת קבלת ההחלטות שלו.

לדוגמה, אם תאמר לו "כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת, " ובפועל הוא עושה זאת, אתה כבר יצרת דינמיקה שבה הוא מקשיב לעצות שלך ומונחה על ידך.

כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו.

זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית.

למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד?

השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק.

לעומת זאת, אנשים לא אמינים, רמאים או שקרנים יעדיפו להימנע ככל האפשר מהשאלות, כי הם חוששים לחשוף דברים לא נעימים עליהם.

אליעד מציין כי גם אדם לא ישר יכול להשתמש בטכניקה הזו בצורה מניפולטיבית, על ידי כך שהוא מנחה את הצד השני לשאול רק שאלות "בטוחות", שאלות שהוא כבר הכין מראש את התשובות להן. אך זו לא הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע.

סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי:

כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע:

- עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות.

- הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם.

- הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת.

- צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית.

על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי.
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחת מהשיטות הפחות שגרתיות, אך היעילות ביותר, היא ללמד אותו איך לחשוד בכם.

ללמד את השותף העסקי איך לחשוד בכם

כן, זה אולי נשמע פרדוקסלי, אבל כדי שהשותף ירגיש ביטחון לגביכם, כדאי ללמד אותו אילו שאלות עליו לשאול אתכם. לדוגמה, אם הוא מתלבט לגבי עבודה איתכם, תוכלו לומר לו:

"אם הייתי במקומך ומחפש שותף, הייתי שואל את השאלה הזו והזו."

כך אתם נותנים לו כיוון ברור כיצד לבדוק אתכם.

למה זו עצה טובה?

רמאים ואנשים לא אמינים מעדיפים שלא ישאלו אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר נושא אחר.

איך זה עובד בפועל?

1. תנו לשותף את הכלים לבדוק אתכם

כשהוא רואה שאתם מעודדים אותו לשאול שאלות ואפילו מנחים אותו אילו שאלות כדאי לשאול, זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו:

- "כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה."

- "אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך."

- "אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו."

כך אתם לא רק גורמים לו להרגיש שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן.

2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך

ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה שיוצר תחושת ביטחון.

3. אתם למעשה מובילים את תהליך קבלת ההחלטות שלו

בכך שאתם מראים לו איך לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם, אתם בעצם מעצבים את תהליך החשיבה שלו. אם אתם באמת טובים, התשובות שלכם יהיו טובות יותר מהתשובות של המתחרים - וזה רק יגביר את הסיכוי שהוא יבחר בכם.

למי השיטה הזו מתאימה?

השיטה הזו מועילה במיוחד לאנשים שמציעים מוצר או שירות איכותי באמת, ואינם חוששים משאלות. אם אתם טובים במה שאתם עושים, תנו לשותף העסקי לשאול את כל השאלות שהוא רוצה - ואפילו עזרו לו להבין מה לשאול.

לעומת זאת, מי שאינו אמין, יכול לנצל את העיקרון הזה בצורה אחרת - לכוון אנשים לשאלות מסוימות ולהימנע מהשאלות הבעייתיות עבורו. אך זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן.

לסיכום

אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה.

- הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול.

- הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם.

- תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם.

אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם.

למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו:

- איך ללמד מישהו לשאול שאלות

- איך ליצור אמון עם אנשים

- איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים

שיהיה בהצלחה!
פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור אמון?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אמון?, איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לעשות מניפולציות רכישה? צורך של לקוח איך לעשות איתור צרכי הלקוח? משפך שיווקי רחב לקוח מעדיף להתכתב לשכנע אנשים לעשות כרצונך מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? להתמודד עם קושי למכור מניפולציות בשכנוע איך לשכנע מישהו לענות? שיטת מכירות משולבת לשכנע מוכר לתת לך הנחה לשכנע לקוח להיות מרוצה תמחור הגיוני ללקוח הצעת מחיר כמסמך שיווקי איך לבחור לקוח? עדויות של לקוחות מרוצים לפתח מוצר על חשבון הלקוח לימוד nlp לקוח מפחד לקבל החלטה מתי להיות לא נחמד ללקוח? משא ומתן בחוסר תום לב לקוחות בעייתיים שתילת מחשבות ובחירה חופשית לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה העלאת מחירים ללקוחות לגרום למישהו להתמכר אליך ליצור אמון עם לקוח האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? תוכן שיווקי פרובוקטיבי לגרום למישהו לשנוא אדם טעויות בתכנון יעדי מכירות ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים שיווק לטווח רחוק שיטות שיווק לעסקים חוויית הלקוח בתהליך המכירה לגרום למישהו לא להיפגע למכור מוצר עם חסרונות טקסט שיווקי להתמודד עם מניפולציה מניפולציית שכנוע להוציא את המוצר לשוק בתהליך שכנוע לקוח למכור למישהו משהו לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה איך להפחיד לקוח? שכנוע עקיף לנהל משא ומתן על מחיר להפוך את הלקוח לחבר לקוח מזדמן לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך מערכת יחסים עם לקוחות לנהל אנשי מכירות להתאים את התשובה ללקוח לעזור ללקוח להחליט לשפר מוצר להתיידד עם לקוח איש מכירות עם אופי גרוע מוצרים מתחרים לשכנע אקסים לסלוח לבנות טבלת יעדי מכירות לשכנע ילד לעשות וודאות של הלקוח בעסקה המוצר מתאים ללקוח אצליח למכור בחירת מלאי מוצרים מסר משכנע למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? לשכנע מישהו לא למות הכוח של ההתנגדות של הלקוח יחסי אמון מה לקוחות שואלים? ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח אפיון צרכים עם לקוח מי הלקוחות שלך? מוצר רווחי שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח שכנוע גלוי או שכנוע סמוי לגרום למישהו לא לסרב לקוח ששואל לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר האם לתת אמון מחדש? מוצר ברמה ירודה להביע הזדהות לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי מניעי הרכישה של הלקוח למכור עגבניות לתעדף את הכנת חומרי השיווק לגרום למישהו להגיד כן לגרום למישהו לאהוב לעבוד לקוחות משמיצים בפייסבוק אווירה חיובית מול לקוח לגרום למישהו לקנות הזדהות עם לקוח למכור ללקוחות את המוצר מה הכי כדאי למכור? להרגיש מוצר לגרום ללקוח לסגור עסקה להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח מתי למכור בהפסד? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, שיפור מכירות, רטוריקה בתחום איך ליצור אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 14_11_2025 השעה 05:56:54 - wesi28