אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הרגשת אמון, להגדיל מכירות, להתראיין לטלוויזיה, NLP תרגילים, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את אשתי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, יצירת עוגנים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP ביקורת, טכניקות nlp, להגדיל את המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ללמוד דיבייטינג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לשכנע אנשים, NLP הנחות יסוד, מה זה nlp, לכתוב טקסט משכנע, מומחה מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לגרום למישהו, לשכנע אנשים לתרום, שכנוע ומכירות, איך לשכנע בנות, ניתוח תוכן, מאמן אישי, סודות השיווק, NLP פוביה, סודות המשא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, סדנאות nlp, לשכנע את עצמי ללמוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. כאשר הנמשל הוא על מכירת רעיונות שונים. וכל רעיון הוא סוג של מוצר. וכל מי שמנסה לשכנע את האחר לקבל את דעתו, הרי שהוא מנסה למכור לו את המוצר...כדי למכור את המוצר, לשם כך צריך לעטוף אותו בכל מיני עטיפות. ואיך מוכרי הרעיונות עוטפים את המוצר הרעיוני שלהם? על ידי זה שהם מנסים לפאר ולשבח את המוצר, על ידי זה שהם מספרים בשבחו של המוכר, דהיינו, מנסים לספר כמה הם חכמים וכולי. ומי שאין לו מה למכור, ומי שהמוצר שלו לא ממש טוב, הוא צריך לעטוף את המוצר בהרבה עטיפות יפות. והוא יספר הרבה סיפורים על כמה שהוא חכם, וכמה שהוא מבין, ואיך שהוא קיבל הרבה תעודות, וכמה ניסיון חיים יש לו, ולכמה אנשים הוא עזר וכיוב. והכל זה רק הסחת הדעת מהמוצר עצמו. כי כאשר המוצר...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע...רעיונות שהוא כבר מאמין בהם. ואני אסביר: כל רעיון בעולם, אפשר לדרג את רמת הוודאות שלו, מוודאי באופן מוחלט (מחויב המציאות) ועד לקצה הנגדי של דבר שהוא אינו אפשרי המציאות. ובאמצע יש כמובן את כל מה שהוא רק אפשרי המציאות, שהוא רק יכול להיות נכון או שלא. וכאשר אתה רוצה לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי, אתה בעצם רוצה לקחת רעיון כלשהו, שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא נכון. ואתה רוצה לגרום לאותו האדם להתייחס לאותו הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר...שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים. זא ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני שהוא פגש אותך. כי בעצם אמרת ללקוח, דברים שהוא כבר ידע אותם בעבר. והוא לא הסכים איתך על שום דבר, אלא בינתיים הוא בעיקר הסכים עם מה שהוא כבר ידע בעבר. וכדי...
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע וכאן אבאר עוד טריק ועוד דרך ושיטת שכנוע. ואבאר כיצד באפשרותך להחליש את הרעיון...איתם ולהזדהות איתם. והפירושים הסובייקטיביים של הרעיון, בהקשר הזה פירוש, החלקים של הרעיון, שנתפשים כפירושים סובייקטיביים ואישיים בלבד, ושקשה יותר להסכים איתם / שלא כולם מסכימים איתם. ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי. וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך להעצים ולהדגיש את נקודות התורפה ואת נקודות החולשה שלו....
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3 אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר ואתה רוצה...את האדם לומר את האמת, ולשים לב שהוא לא אומר דברים שסותרים את עצמם. כי ברמה הפילוסופית, ניתן לומר משפטים מלאי סתירות ורעיונות סותרים. אבל כשבאים לתת דוגמה ממשית, הדוגמה הממשית מאלצת את הדובר לומר דברים הגיוניים. כי במציאות אין הפכים בבת אחת. והדוגמה הממשית, מאלצת את הדובר לדבר לעניין ובצורה מוגדרת ולא להתפזר עם המחשבות שלו ולומר את כל אשר עולה על רוחו. מה שאומר, שלפעמים אם ברצונך לדלות מהשומע מידע כללי, עליך להוציא אותו מהאזור של הדוגמאות המוגדרות. ועליך לבקש ממני לדבר יותר באופן כללי. ואז תדע מה...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח? איך למנוע התנגדויות במכירה ובמערכות יחסים? אחד העקרונות החשובים ביותר...לא רוצה להיות איתך בקונפליקט, אבל אם אתה תיתן ללקוח תחושה מאוד גרוע שאמרת לי לא בעצם הלקוח לא אכפת לו ממך כי מודד את גודל האינטרס שלו על גודל האינטרס שלך ואז בעצם הוא אומר לא אכפת לי שזה מפריע לך ואז פעם הבאה שאתה מבקש ממנו משהו כבר יש לו בראש מחשבה לא אכפת לי שזה מפריע לך. אוקי ולכן בסיכומו של דבר הרעיון הוא פשוט צריך לזכור דבר פשוט כל אי הסכמה יוצרת חוויה של קונפליקט מהיבט מסוים כשרוצים לשנות את דעתו של מישהו בעצם עושים פה קונפליקט כי אנחנו רוצים להגיד לו תחשוב כך ולא אחרת, מה אתה עושה? תעשה אחרת...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד...הלקוח עשוי לחשוב: המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין. כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק להתחנף אליו. אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה. איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה? אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח? איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר...כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון. מה קורה אם המוכר לא...
לפרגן למישהו, הגדלת חזה, לתמוך במישהו, לגרום למישהו לאהוב אותך, להתחבב על מישהו, להיות חבר של מישהו, מה לענות לשאלה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? חוקי השכנוע
לפרגן למישהו, הגדלת חזה, לתמוך במישהו, לגרום למישהו לאהוב אותך, להתחבב על מישהו, להיות חבר של מישהו, מה לענות לשאלה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? חוקי השכנוע
לפרגן למישהו, הגדלת חזה, לתמוך במישהו, לגרום למישהו לאהוב אותך, להתחבב על מישהו, להיות חבר של מישהו, מה לענות לשאלה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? חוקי השכנוע האם כדאי לפרגן למישהו על דברים שהוא לא אוהב בעצמו? אליעד כהן מסביר שכאשר אנחנו מפרגנים לאדם אחר...התנגדות אצל אחד הצדדים. לדוגמה, אם חבר אומר שהוא שונא מישהו, ואנחנו רוצים לשמור על מערכת יחסים טובה איתו, עדיף לא להצהיר מיד שאנחנו אוהבים דווקא את האדם השני. במקום זאת, נוכל להגיד שאנחנו מבינים את הרגשות שלו, אך במקביל להראות שאנחנו רואים גם צדדים חיוביים באותו אדם, וכך אולי ליצור פתח לפיוס. לסיכום, כיצד לגרום לאנשים לאהוב אותנו וליצור אמון? המפתח לשכנוע וליצירת קשר חיובי וקרוב עם אחרים הוא להיות כנים ואותנטיים בפירגון שלנו, להכיר היטב את הרגשות והצרכים של הצד השני, ולהימנע מהתייחסויות שעלולות...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה...מזמינה פתיחות אישית, בעוד שהשאלה מה שלומך? יוצרת קשר אישי ומביעה אכפתיות. אפילו שימוש בשם הפרטי מוסיף עוד נדבך של אינטימיות ותחושת יחס אישי. חשוב לבחור בשאלה הנכונה בהתאם למטרה: אם המטרה היא ליצור קשר אישי ותחושה של קירבה ואמון, רצוי לשאול מה שלומך? בשילוב השם הפרטי. אם המטרה היא להימנע מפגיעה בפרטיות או להפחית לחץ בתחילת השיחה, עדיף לשאול מה נשמע?. למה עדיף להימנע משאלות סגורות בתחילת השיחה? אליעד מדגיש את הבעיה בשאלות סגורות, כמו דיברת איתו? או מה שלום X?. שאלות אלו מצמצמות את האפשרויות לתשובה...
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הרגשת אמון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הרגשת אמון, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הרגשת אמון, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להזדהות עם אנשים לתכנן קמפיין שיווקי איך לעודד עובדים למכור יותר... איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? לגרום למישהו לרצות לגור איתך שכנוע מהיר לקוח קודם ביטל בקשת רכישה למכור מטבח לגרום למישהו להיות חבר איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? לגרום למישהו להתחייב התאמת מוצר למכור שירותי עיצוב פנים לגלות אמפתיה כלפי הלקוח למכור בצורה אישית לעצור את השיווק למכור משהו בראיון עבודה שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח למכור גם מוצרים גרועים להתנגד ללקוח איך נקבע מחיר של מוצר? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איתור צרכי לקוח של המתחרים מי הלקוח הכי טוב שלך? לאהוב את הלקוחות שלך מוצרים יקרים הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק למכור בלי אנרגיה ללמוד דיבייט לקוח מקבל הנחה שכנוע להצליח במכירות מנהל מכירות טוב למה המוצר כל כך יקר? איך למכור את עצמך בראיון? לקוחות בגוגל אסטרטגיית שיווק למתחילים למכור למישהו מניפולציות של רבנים לשכנע מישהו לא לחשוד לנסח טקסט משכנע לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך איך לשווק מוצרי יוקרה? איתור צרכים של לקוח לקוח שואל בשיחת מכירה אסור ליצור הזדהות לשכנע אנשים למכור גם מוצרים לכל כיס פרופיל הלקוח הבא שלך לקוח של המתחרים מניפולציה על לקוחות תהליכים במכירת מוצר משא ומתן ללמוד שתילת מסרים בתת מודע שיווק חומרים מקצועיים מי הלקוחות שלך? התמודדות עם בוס כלקוח למכור מוצר קורס שכנוע למכור כל דבר לכל אחד להשפיע על הבוס מכירות ושירות יצירת חומרי שיווק מנהל צריך להיות איש מכירות לשכנע מישהו בתור חבר להתמודד עם תחרות שיווקית עלויות השיווק והמכירה פחד מהחמצה של לקוח לגרום למישהו שיש סיבה להאמין במוצר של עצמי טיפול בהתנגדויות לקוחות שנאה לאיש מכירות לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים איך לשכנע מישהו לא לפחד? אימון לשיווק לחפש לקוחות אחרים לשכנע מישהו לא לרצות אותך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך ליצור אוטוסוגסטיה לקוח שלא עומד בהסכמים לגרום למישהו לחשוק בך תסריט שיחה יוצאת ללקוח התמודדות עם לקוחות בעייתיים לשתול מחשבות בתת מודע להעביר ללקוחות לקוח שלא תמיד משלם לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך להסביר מוצר יקר? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים לקוח מתייחס למוצר ללמוד שיווק איך נוצר אמון? לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו לאהוב לעבוד במכירות לקוח ממש לא מבין את התמחור למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? תורת המשא ומתן לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך מוצר לדוגמה תהליך חיפוש לקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, דמיון מודרך, מאמן עיסקי בתחום הרגשת אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2695 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 09:39:09 - wesi28