אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר? ✔איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור מוצר?, לשכנע בעל, לשכנע לקוח לקנות מוצר, סודות ההשפעה הסמויה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, לשכנע גבר להתחתן, לשכנע את הלקוח, nlp חינם, סוגסטיה עצמית, לשכנע בחורה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות, ספר nlp, סודות התת מודע, NLP טכניקות, NLP לימוד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתראיין לטלוויזיה, שיפור מכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, דמיון מודרך nlp, התנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, מיומנויות מכירה, איך לשכנע לקוחות, סודות המכירה, איך להצליח למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי.

כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי.

אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות / שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב.

ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני השכנים שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי.

ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה?

והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי של אני הכי טוב וכולי, לשיווק עם מסר שמסביר למה המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב.

כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש.

במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח ביטל את העסקה מודע או תת מודע לוותר על הלקוח הפרת אמון לבנות עם לקוח מערכת יחסים מה הלקוח באמת רוצה? לזהות מניפולציות לגרום ללקוח להיות נאמן להשיג המלצות של לקוחות מטרות למסע לקוח להעביר מסרים שיווקיים פרצה בתת מודע לשכנע מישהו להתייחס לא לפחד למכור להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי תהליכי שיווק לשכנע את המראיין טעויות בראיון עבודה למכירות אמון עם הלקוח כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? למכור פגישה פרונטאלית איך להוביל לקוח? לגרום למישהו לרצות להסכים החדרת מוצר לשוק לשכנע מישהו להקשיב לך חשיפה בשיווק אורגני לגרום למישהו להימשך איך לא למכור? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מניפולציות של מומחים מנהיג משכנע מה צריך להסביר ללקוח? יצירת השפעה ליצור אמון עם האקס טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות איך הנחה משפיעה על הלקוח? למכור כל דבר לכל אחד אסטרטגיית ניהול משא ומתן כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למכור או להמשיך בפיתוח לשכנע אקסים להתגעגע לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו לטעום מהמוצר מי יודע לשכנע? איך ליצור ראפור? מוטיבציה לאנשי מכירות לגרום למישהו לסלוח לעצמו איזו הצעה להציע ללקוח? ליהנות למכור לא לעשות בשתילת מחשבה לשכנע לא להביא ילדים איש מכירות או יועץ מקצועי פודקאסט כחומר שיווקי יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה לשכנע מישהו אחר לאהוב מניפולציות בשתילת מחשבות איך לשכנע? לשכנע מישהו לשכוח מישהו תוכן קידום מכירות למצוא עבודה כאיש מכירות לגרום למישהו לא ליהנות מכירות בטלפון שיווק ללקוחות חדשים ראפור תקשורתי לשכנע ילד ללמוד האפשרויות האחרות של הלקוח שתילת מחשבות ללקוח הלקוח מחליט להעביר ללקוחות לשכנע את עצמך לא לעשן לשכנע ילד לעשות שיעורים מניפולציות שיווקיות של מנטורים מוטיבציה לאיש מכירות מוצר שלא כלכלי למכור אותו תכונות של איש מכירות עובד במכירות לגרום לתת מודע לשכנע מישהו שאפשר להשתנות תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן אין מכירות לשכנע מישהו לרצות משהו להציג את המידע ללקוח ראפור טוב למה להכאיב ללקוח? לשכנע אנשים בכל דבר להצליח למכור בלי לשקר לשכנע ילדים לאכול פירות להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח אסטרטגיות לניהול משא ומתן סודות השכנוע למתקדמים לשכנע מישהו לשנוא משהו תכנון חומרי שיווק לשכנע מישהו להסכים שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה מניפולציות פשוטות לדבר ללקוח בשפה שלו לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח nlp לימוד באינטרנט להסביר את התמחור ללקוח פוטנציאל שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מאמן עיסקי, תורת המשחקים בנושאי איך למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 01:21:13 - wesi28